Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

blitzkankers

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > De Achterkamer > Kletshoekje

Author Thread
hilde
PI Master
PI Master

Geplaatst: Wo 27 Feb 2008, 13:33  Reageer met quote   Naar boven

Ben ik nu alleen en is het toeval of merken jullie het ook op in jullie kennissenkring.
Gisteren vernam ik voor de 5de keer op 2 jaar tijd dat iemand gestorven is aan een blitzkanker, de 5 personen waarover ik hier spreek waren na de diagnose alle 5 binnen de 3 maanden overleden.
Voordien hoorde ik dat niet, totaal niet, wel kankers die nog konden behandeld worden en waar mensen nog een aantal jaren overleefden of hun kanker overwonnen.
Ik vraag mij af wat de oorzaak kan zijn, Tsjernobyl, de dioxinecrisis of andere zaken...maar voordien heb ik het nooit geweten en die personen waren tussen de 38 en 68 jaar.
Nu ook Lei Clijsters....plotse longkanker
Bericht: #754128

Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Antwerpen
Geplaatst: Wo 27 Feb 2008, 14:10  Reageer met quote   Naar boven

Je bent met deze vaststelling zeker niet alleen Hilde.
Ik heb in mijn omgeving zomaar eventjes 4 mannen gekend die een kwaadaardige tumor in het hoofd kregen...Het duurde niet lang ...

Een enorm aantal vrouwen krijgen ook borstkanker...
Wie nog maar een bezoekje brengt in een kliniek weet voldoende.
De cijfers wat aantal slachtoffers betreft moeten werkelijk hoog zijn.

Zelf heb ik zowel een neefje van 18 en een nichtje van 28 die in 2006 kanker kregen.
Het ging om lymfeklierkanker en teelbalkanker.
Ze zijn beide nu genezen al blijft het afwachten.
Hun toekomstperspectieven zijn echter hoopvol.
Bericht: #754135

Marnix
PI Senior
PI Senior

Uit: Vlaanderen
Geplaatst: Wo 27 Feb 2008, 22:38  Reageer met quote   Naar boven

Mijn buurman van 53 is vorige maand heengegaan als gevolg van een agressieve lymfeklierkanker.
Een andere buurman van 45 overleefde vorig jaar blaaskanker.
En eergisteren werd bij mijn achterneef slokdarmkanker vastgesteld.

Confused
Bericht: #754229

hilde
PI Master
PI Master

Geplaatst: Do 28 Feb 2008, 00:11  Reageer met quote   Naar boven

Maar ik heb de indruk, het is zo in mijn geval dat ik dat tot een jaar of drie terug nooit hoorde, mensen die op een paar maanden overlijden aan die kankers.
Daar moet toch een verklaring voor zijn, (buiten de CO2, om wittman voor te zijn Wink )
Die 5 personen die ik aanhaal, kende ik dus persoonlijk, en het zijn allemaal overlijdens waarvan maar 2 ŕ 3 maanden tussen de diagnose en het overlijden was.
Soms vraag ik me af of het zou kunnen dat wij onder te grote druk staan en daardoor de symptonen met pijnstillers onderdrukken, en maar verder gaan met werken tot het natuurlijk te laat is.
Of is er iets in de lucht, ik vind het toch echt raar hoor en angstaanjagend.
Bericht: #754256

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Di 7 Okt 2008, 00:16
  Berichten van afgelopen:      
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
phpBB Group