hilde
PI Master

|
| Geplaatst: Wo 26 Mrt 2008, 12:30 | Onderwerp: om nog een beetje te roddelen |
 |
|
Ik plaats dit hier omdat ik al meermaals ondervonden heb dat sommigen het heel moeilijk hebben met de grootverdieners.
Voor mij is het niets nieuws maar ik denk dat er een paar toch gaan schrikken. Ter informatie dat bedrag is jaarlijks, en hij is topman van de DEUTSCHE BANK GROEP, dus ook de investmentbank van de Deutsche Bank, dat laatste is juist de voornaamste reden van zijn loon.
FRANKFURT - Deutsche Bank, de grootste bank van Duitsland, heeft bekendgemaakt dat de winstdoelstelling voor 2008 in gevaar komen door de wereldwijde economische onzekerheid. Tegelijk raakte bekend dat de topman van Deutsche Bank, Josef Ackermann, in 2007 14 miljoen euro heeft verdiend.
Ackermann profiteerde mee van de recordwinst van 6,5 miljard euro die Deutsche Bank in 2007 realiseerde. Met zijn 14 miljoen euro behoort de man tot de topverdieners in Duitsland.
Maar door de aanhoudende economische crisis komt het winstdoel van Deutsche Bank voor 2008 in gevaar. De bank mikt voor dit jaar op een winst van 8,4 miljard euro.
'De crisis zet zich door in 2008 en beïnvloedt zowel de financiële markten als de reële economie', zo stelt Ackermann in een brief aan de aandeelhouders van Deutsche Bank.
(DPA) |
| Bericht: #759333 |
|
Advertentie
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Vr 5 Sep 2008, 10:58
|
|
|