Ward
PI Pro

Uit: Stabroek |
| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 14:34 | Onderwerp: |
 |
|
Heel die heisa is dus terug te brengen op een punt: Veys mocht daar geen folders uitdelen !!! Wel heeeeeeeeeel verdraagzaam.
|
| Bericht: #7996 |
|
Advertentie
|
|
thiberius
PI Junior

|
| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 14:37 | Onderwerp: |
 |
|
| Quote: |
Op 2001-11-15 14:23, schreef Belgianspidey:
Ach, nu komt de aap uit de mouw:
door mezelf, vorige pagina:
Kijk Thiberius, die uitspraak vind ik hoogst irritant, en ik zal je zeggen waarom: mijn beste vriend was erbij die dag. Die jongens hadden niks misdaan. Ze hebben op LUDIEKE wijze geprotesteerd tegen de actie van Veys. Maar die wist blijkbaar geen blijf met zijn aggressie. En zeg niet dat ik bevooroordeeld ben, ik zou net zo pissed geweest zijn als Veys VLD-er, CVP-er, SP-er of wat weet ik veel was.
Zeg me dus niet dat de reactie van Veys goed te praten valt. In 't geheel niet.
|
Ik maak er geen politieke zaak van, ik zei gewoon het hoogstens ongepast en idioot te vinden, wat Veys gedaan had.
Ook een bril nodig?
|
Als gij er geen politieke zaak van maakt weet ik het niet meer hoor,overlees eens uw eigen postings, zie uw verwijzingen naar de politiek en leer, ik geef enkele voorbeelden;
- ...dat Veys maar blijkbaar al te graag de handjes laat wapperen.En dat pik ik niet van gelijk wie die in de politiek zit.
-Het Vlaams Blok deeld hun pamfleten uit en wat verderop staan de linksen klaar met de vuilbak.Leuk toch?
Ja vriend, weet wat je wil he! |
| Bericht: #7999 |
|
|
Truder
PI Expert

Uit: Altijd onderweg |
| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 14:37 | Onderwerp: |
 |
|
Op 2001-11-15 14:25, schreef bregt:
Kijk Thiberius, jommeke (ge kent hem wel, de maat van Filiberke) heeft al duidelijk uitgelegd, dat het blok telkens als ze op die bewuste plaats folders gaan uitdelen, een grote groep studenten dit absoluut niet apprecieert. En toch besliste Veys van daar opnieuw te gaan staan. Dat is het zoeken eh.
Vergelijking: als ik bij het uitdelen van linksgetinte folders buiten aan een blok-café telkens opnieuw problemen krijg, dan ga ik daar niet meer staan, tenzij ik wil uitdagen. En dat is Veys zijn grote fout in dit gebeuren.
|
Dus Bregt volgens jou zijn er wijken/ghetto's waar je iets kan uitdelen en andere niet?
Jij moet evengoed instaat zijn om aan een unif linkse folders uit te delen dan iemand anders daar rechtse folders moet kunnen uitdelen.
Voor mijn part mogen ze zelfs naast elkaar staan de voorbijganger moet maar beslissen wat hij aanneemt en wat niet, of wat hij weggooid en wat niet.
Vrijheid noemen ze zoiets!
|
| Bericht: #7998 |
|
|
thiberius
PI Junior

|
| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 14:40 | Onderwerp: |
 |
|
Op 2001-11-15 14:25, schreef bregt:
Kijk Thiberius, jommeke (ge kent hem wel, de maat van Filiberke) heeft al duidelijk uitgelegd, dat het blok telkens als ze op die bewuste plaats folders gaan uitdelen, een grote groep studenten dit absoluut niet apprecieert. En toch besliste Veys van daar opnieuw te gaan staan. Dat is het zoeken eh.
Vergelijking: als ik bij het uitdelen van linksgetinte folders buiten aan een blok-café telkens opnieuw problemen krijg, dan ga ik daar niet meer staan, tenzij ik wil uitdagen. En dat is Veys zijn grote fout in dit gebeuren.
|
Als het blok die redenering moest volgen moeten ze nergens meer gan staan,nietwaar.
Dat is waar het hem om te doen is, ze monddood maken. |
| Bericht: #8001 |
|
|
Truder
PI Expert

| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 14:43 | Onderwerp: |
 |
|
Onverdraagzaamheid is dat niet iets dat ze het Blok verwijten?
|
| Bericht: #8002 |
|
|
Miauw
PI Master

|
| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 14:46 | Onderwerp: |
 |
|
Ik ben tegen alle vorm van geweld, maar wie het ook mag zijn, geweld is geweld, maar ik vraag me af al die Belgen die al in het ziekenhuis zijn geklopt of die daders ook gevangenis hebben gekregen, en boete's????Ik heb toevallig een halfzus die in het ziekenhuis geslagen is(reden,) ze heeft een zaak en er waren vier mannen die de hele zaak op stelten kwamen zetten, ze vroeg ze om op een kalme manier om buiten te gaan, want tenslotte is ze een vrouw en tegen vier man ben je beter kalm, als antwoord heeft ze het ziekenhuis kunnen bezoeken, één ding is wel waar , ze hebben haar kosten moeten betalen, en hebben een geldboete gehad, en je kan al raden wie die vier mannen waren,zoak het zelf maar uit???Dat is het verschil dus de straffen hier zijn niet korrect, het is naargelang wie en wat je bent.En er is inderdaad geen enkele Belg durven tussenkomen.Ze heeft nog altijd littekens , en van blijvend letsel was geen spraken , want zei de Advokaat, die mannen betalen dat toch niet, verschieten jullie er dan van dat de mensen kwaad worden. |
| Bericht: #8003 |
|
|
bregt
PI Pro

|
| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 14:54 | Onderwerp: |
 |
|
Jongens en meisjes, het gaat hier over de zaak Veys. Altijd die exemplarische verge-lijkingen. Met alle respect voor je halfzus, Miauw, maar wat heeft dat daar nu mee te maken ?
Tiberius, ik dacht dat het blok zoveel aanhang had ? Er zullen plaatsen genoeg zijn waar ze kunnen uitdelen, maar een plaats waar je keer op keer voor commotie zorgt, blijf je beter weg als je iet of wat verstand hebt. Vond je mijn vergelijking niet verduidelijkend op dat gebied ?? |
| Bericht: #8007 |
|
|
Ward
PI Pro

| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 14:55 | Onderwerp: |
 |
|
Ik weet niet zo goed hoe anderen op de Blockbusters reageren. Ik begin het vlaams blok hoe langer hoe sympathieker te vinden. Zou dat zijn wat ze beogen?
|
| Bericht: #8008 |
|
|
bregt
PI Pro

|
| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 14:58 | Onderwerp: |
 |
|
Thib, folders blijven uitdelen op een plaats waar je keer op keer niet welkom bent, DAT is provocatie. |
| Bericht: #8009 |
|
|
Miauw
PI Master

|
| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 15:04 | Onderwerp: |
 |
|
Neen Bregt het gaat hier over het rechtsysteem, hoe ze hier de onderscheiden maken, geweld is geweld, en als er kwetsuren zijn, dan moeten die navenant bestraft worden, of je nu wel of geen blokker bent, en dat is het punt , en blijvende letsels vind ik al erg genoeg. |
| Bericht: #8014 |
|
|
Ward
PI Pro

| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 15:05 | Onderwerp: |
 |
|
Bregt, regelmatig komen er aan mijn deur Jehova getuigen. Die worden telkenmale vriendelijk doch beslist wandelen gestuurd. Is dat ook Provcatie?? |
| Bericht: #8015 |
|
|
bregt
PI Pro

|
| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 15:14 | Onderwerp: |
 |
|
Die getuigen komen niet steeds doelbewust terug naar dezelfde vaste plaats om een politiek statement te voeren. Maar persoonlijk vind ik het inderdaad provocatie. Ik doe nooit open als ik ze zie staan. Als ik een paar keer duidelijk laat merken dat ik dat niet wil hebben (met een 50-tal buren erbij), dan denk ik niet dat ze nog terug gaan komen, omdat de boodschap ( ) dan wel duidelijk is. |
| Bericht: #8021 |
|
|
Magna Carta
PI Expert

Uit: Mol |
| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 15:14 | Onderwerp: |
 |
|
Ward,
Aan je deur komen of ze wegsturen.?
Geen van beide zou ik zeggen.
|
| Bericht: #8020 |
|
|
Ward
PI Pro

| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 15:25 | Onderwerp: |
 |
|
Wat mij doet besluiten dat ge een heeeeel verdraagzaam bazeke bent! Moeten we nu rond U ook een cordon sanitaire leggen???
|
| Bericht: #8024 |
|
|
bregt
PI Pro

|
| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 15:32 | Onderwerp: |
 |
|
Tja, da's uw keus. Hoezo "een verdraagzaam bazeke" ? |
| Bericht: #8027 |
|
|
Ward
PI Pro

| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 15:36 | Onderwerp: |
 |
|
Als ge het al provocatie vindt, dat de mensen willen komen babbellen over wat voor HUN het allerhoogste is. Wat vindt ge dan van de imman's, die over heel de wereld liggen uit te bazuinen, dat al de ongelovigen moeten uitgeroeit worden?
|
| Bericht: #8029 |
|
|
Miauw
PI Master

|
| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 16:07 | Onderwerp: |
 |
|
Ja daar heb ik nog nooit een serieuse uitleg over gelezen ? HOE KOMT HET????Want dat is nog altijd iets dat ik niet snap, Allah is dat niet hetzelfde als God????help mij, want waarom zijn wij dan ongelovig???EN KAN MEN IEMAND ZOMAAR DWINGEN OM IN IETS TE GELOVEN? WAAR JE NIET ACHTER STAAT???Ik begrijp daar geen snars van.Van mij mag iedereen in geloven wat hij wil, ik heb daar absoluut geen probleem mee, geloof in een muis of een koei, of een banaan whatever, zolang je de mensen met rust laat, en een ander er geen last van heeft, waarom altijd zo moeilijk doen , over geloof.Als ik naar school ging , hebben ze me wijs gemaakt God is overal , en wie daarin gelooft ok, maar daar moeten we niet voor naar de kerk gaan, want hij is overal, dus bij mij thuis ook dan. |
| Bericht: #8042 |
|
|
thiberius
PI Junior

|
| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 16:17 | Onderwerp: |
 |
|
Op 2001-11-15 14:54, schreef bregt:
Jongens en meisjes, het gaat hier over de zaak Veys. Altijd die exemplarische verge-lijkingen. Met alle respect voor je halfzus, Miauw, maar wat heeft dat daar nu mee te maken ?
Tiberius, ik dacht dat het blok zoveel aanhang had ? Er zullen plaatsen genoeg zijn waar ze kunnen uitdelen, maar een plaats waar je keer op keer voor commotie zorgt, blijf je beter weg als je iet of wat verstand hebt. Vond je mijn vergelijking niet verduidelijkend op dat gebied ??
|
Als ik u goed begrijp moeten ze hun folders tijdens hun eigen partijmeetings uitdelen?
Is dat die verduidelijkende vergelijking die gij bedoeld?
En het blok heeft veel aanhang,zoveel is wel duidelijk, maar zoals alle andere partijen willen ze nog groter worden en dus doen ze daar moeite voor en delen ze ondermeer folders uit aan de modale burger teneinde hun standpunten duidelijk te maken.
Dat is niet meer dan normaal en iedere zichzelf respecterende demokraat zou daar begrip moeten voor hebben.
Als je het nu nog niet begrepen hebt zal ik nog eens een voorbeeld geven;
Misschien had Ghandi vroeger ook moeten wegblijven van die plaatsen waar hij voor commotie zorgde? |
| Bericht: #8046 |
|
|
Truder
PI Expert

| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 16:21 | Onderwerp: |
 |
|
Op 2001-11-15 16:17, schreef thiberius:
Op 2001-11-15 14:54, schreef bregt:
Tiberius, ik dacht dat het blok zoveel aanhang had ? Er zullen plaatsen genoeg zijn waar ze kunnen uitdelen, maar een plaats waar je keer op keer voor commotie zorgt, blijf je beter weg als je iet of wat verstand hebt. Vond je mijn vergelijking niet verduidelijkend op dat gebied ??
|
Als ik u goed begrijp moeten ze hun folders tijdens hun eigen partijmeetings uitdelen?
Is dat die verduidelijkende vergelijking die gij bedoeld?
En het blok heeft veel aanhang,zoveel is wel duidelijk, maar zoals alle andere partijen willen ze nog groter worden en dus doen ze daar moeite voor en delen ze ondermeer folders uit aan de modale burger teneinde hun standpunten duidelijk te maken.
Dat is niet meer dan normaal en iedere zichzelf respecterende demokraat zou daar begrip moeten voor hebben.
Als je het nu nog niet begrepen hebt zal ik nog eens een voorbeeld geven;
Misschien had Ghandi vroeger ook moeten wegblijven van die plaatsen waar hij voor commotie zorgde?
|
Moeten al die pvda'ers dan van de fabriekspoorten wegblijven?
|
| Bericht: #8049 |
|
|
Miauw
PI Master

|
| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 16:21 | Onderwerp: |
 |
|
Ja dat vind ik wel straf, de blokkers mogen dus niet meer in hun eigen land gaan en staan, waar ze willen, maar alle andere wel, over objectief gesproken. Alleen als ze in mijn eigendom ongevraagd komen, dat kan niet voor de rest mag elke partij voor mijn deur pamfletten komen uitdelen, eender van welke pertij, geen probleem, iedereen gelijk voor de wet, en iedere partij vecht voor bijkomende kiezers, is dat zo abnormaal. |
| Bericht: #8050 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Vr 5 Sep 2008, 07:18
|
|
|
|
| Gerelateerde berichten |