Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

herhaalzucht van BlokBs teken van seniliteit?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Arena > Politiek & actualiteit

Author Thread
Eugene
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Di 20 Nov 2001, 23:27  Reageer met quote   Naar boven

Quote:

Op 2001-11-15 11:47, schreef bregt:
Eugene, als links volgens U niet naar de flikken mag gaan, en niet mag terugkloppen, wat raad jij dan aan ???????

Het gaat er niet om of links al dan niet naar de politie mag gaan,en terugkloppen? verdorie dat heb ik juist aangeraden maar soit, iedereen mag voor mijn part naar de politie gaan maar dan moeten we toch consequent durven zijn.Trouwens als ik wordt ineengeslagen op een zodanige manier dat ik er heel lang of zelfs levenslange schade kan van ondervinden, ja beste dan wordt het automatisch een klacht omdat ik dan veronderstel dat je zo gewond bent dat je in het ziekenhuis moet worden opgenomen,dat noem ik exessief geweld en niet goed te praten!Nu echter worden er veel leden en mandatarissen van bvb het VB op zo'n manier opgejut dat het in mijn ogen begrijpelijk is dat ene Tanguy of iemand anders het teveel wordt.En wat links geweld betreft, sorry mensen ik weet waarover ik praat hoor, ik heb nl de opkomst van de amada in Hoboken meegemaakt,heb meerdere mensen militant zien worden en zien veranderen van misnoegde mensen naar gewelddadige beesten, de militanten van dat partijtje sloegen er op los dat het geen naam had,zij hadden dat geleerd in kampen waar de leer van marx werd onderwezen,hun geweld werd echter nooit in de kranten gezet, ook toen al niet.Nu heden ten dage loopt het nageslacht van deze geindoctrineerde amadezen naar de politie om in de pers te krijgen dat ze een toek hebben gekregen van een VB-er in de hoop dat het VB in het nieuws komt als een gewelddadige partij,en de pers zet zoiets maar al te graag op de voorpagina.Trouwens ga maar eens mee plakken (op borden he) met de verkiezingen, ga maar eens mee met een VB ploeg, veel mensen zullen het in hun broek doen van angst als er bepaalde sossen met hun bruine vrienden + messen onderweg zijn om "fescisten" aan te pakken.Ach kom, ik blijf erbij t'zijn geen venten meer als vroeger, en dat meen ik nu eenmaal.
Bericht: #9421

freddy
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Di 20 Nov 2001, 23:30  Reageer met quote   Naar boven

Het doet misschien niet ter zake maar hier hebben de liefhebbers een "addy" voor een website aangaande Confucius.
Let wel !!! 't is in 't Engels.

http://www.confucius.org.uk/

Groetjes,
Freddy
Bericht: #9423

Vicky
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Di 20 Nov 2001, 23:41  Reageer met quote   Naar boven

Quote:

Op 2001-11-15 16:07, schreef Miauw:
Ja daar heb ik nog nooit een serieuse uitleg over gelezen ? HOE KOMT HET????Want dat is nog altijd iets dat ik niet snap, Allah is dat niet hetzelfde als God????help mij, want waarom zijn wij dan ongelovig???EN KAN MEN IEMAND ZOMAAR DWINGEN OM IN IETS TE GELOVEN? WAAR JE NIET ACHTER STAAT???Ik begrijp daar geen snars van.Van mij mag iedereen in geloven wat hij wil, ik heb daar absoluut geen probleem mee, geloof in een muis of een koei, of een banaan whatever, zolang je de mensen met rust laat, en een ander er geen last van heeft, waarom altijd zo moeilijk doen , over geloof.Als ik naar school ging , hebben ze me wijs gemaakt God is overal , en wie daarin gelooft ok, maar daar moeten we niet voor naar de kerk gaan, want hij is overal, dus bij mij thuis ook dan.

Het verschil is, dat God (Allah) zag dat de Joden en de christenen er niet veel van terecht brachten en hij zijn engel Gabriël 'zijn' woord liet overbrengen aan Mohammed in het jaar 600 en nog wat... 610 geloof ik.
Het woord van God (Allah) werd door Mohammed opgetekend en omdat God liet weten dat hij nooit meer het woord zou richten tot de ongelovigen 'christenen en joden' en Mohammed de 'laatste' was die het woord van God mocht aanhoren, zijn de moslims ervan overtuigd dat zij de enige ware gelovigen zijn en al de rest zijn de ongelovigen.
Mohammed heeft ook wel eens verzen opgeschreven die later werden herroepen (door een nieuwe openbaring van God)
o.a. ook de 'Duivelsverzen' die niet openbaar mochten worden gemaakt.
Bericht: #9426

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Wo 21 Nov 2001, 00:07  Reageer met quote   Naar boven

Dank U , Vicky.
Bericht: #9430

Belgianspidey
PI Senior
PI Senior

Uit: Brugge
Geplaatst: Wo 21 Nov 2001, 11:36  Reageer met quote   Naar boven

En dank u, Intruder en Freddy. Smile
Bericht: #9489

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Za 11 Okt 2008, 07:10
  Berichten van afgelopen:      
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
phpBB Group