Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
herhaalzucht van BlokBs teken van seniliteit?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Arena > Politiek & actualiteit

Author Thread
Magna Carta
PI Expert
PI Expert

Uit: Mol
Geplaatst: Wo 14 Nov 2001, 14:04 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Waarom moest BLOKBUSTERS (uppercase required)zonodig twee maal dezelfde posting over een verdacht Bloklid doen (onder een andere topic)?
Dat nodeloos herhalen werkt bij velen contraproductief. Ik ben benieuwd of deze manie voortvloeit uit het geloof dat je iets minstens twee keer moet zeggen, opdat het zou geloofd worden. Ik hoop voor BB dat mijn diagnose niet klopt, maar ben er toch niet gerust in.

[ Dit Bericht is bewerkt door: hans op 2001-11-14 14:05 ]
Bericht: #7755

Rapporteer deze post

Advertentie
thiberius
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Wo 14 Nov 2001, 14:22 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Blockbuster kickt waarschijnlijk op dit soort zaken.
Bericht: #7764

Rapporteer deze post

Belgianspidey
PI Senior
PI Senior

Uit: Brugge
Geplaatst: Wo 14 Nov 2001, 14:29 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Allemaal goed en wel, maar in de vele tirades die BB als repliek te slikken kreeg, heb ik wel nog geen deftig wederwoord gelezen op de gebeurde incidenten. Wat zijn de meninger daar eigenlijk over?
Bericht: #7766

Rapporteer deze post

Belgianspidey
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Wo 14 Nov 2001, 14:30 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Maar ik geef toe: BB is een vreemd manneke. Democratisch en toch koninglievend? Hoe rijmt ie dat met elkaar?
Bericht: #7767

Rapporteer deze post

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Wo 14 Nov 2001, 15:01 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ja ieder verdedigt z'n eigen partij, kan je niet kwalijk nemen. En blok is nu eenmaal de dupe.
Bericht: #7776

Rapporteer deze post

Truder
PI Expert
PI Expert

Uit: Altijd onderweg
Geplaatst: Wo 14 Nov 2001, 15:11 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Quote:

Op 2001-11-14 14:30, schreef Belgianspidey:
Maar ik geef toe: BB is een vreemd manneke. Democratisch en toch koninglievend? Hoe rijmt ie dat met elkaar?

Het is geen manneke, hetis een groepje dat samen voor de pc gaat zitten en samen proberen te provoceren. Ze proberen mensen dingen te laten zeggen, zodat ze achteraf kunnen zeggen: "ziet ge wel het zijn onverdraagzame rascisten". Ze reageren ook zelden er wordt een topic gepost en voor de rest wordt er bijna niet meer reageerd.

Ik zou zeggen niet op letten, mensen die met meerdere moeten zijn om een posting samen te stellen wel.....

Het zal er eentje zijn die kan typen, eentje die kan lezen en een paar met veel fantasie. Lol

Het is zoals Stef zei: "gewoon negeren".

[ Dit Bericht is bewerkt door: Intruder op 2001-11-14 15:12 ]
Bericht: #7785

Rapporteer deze post

thiberius
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Wo 14 Nov 2001, 16:07 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Quote:

Op 2001-11-14 14:29, schreef Belgianspidey:
Allemaal goed en wel, maar in de vele tirades die BB als repliek te slikken kreeg, heb ik wel nog geen deftig wederwoord gelezen op de gebeurde incidenten. Wat zijn de meninger daar eigenlijk over?

Als men kleine kinderen genoeg tergt zullen ze ook vechten.
Zou nogal raar overkomen als de ouders telkens naar een rechtbank moesten om dit te regelen.
Die rechterlijke uitspraak zou voor mij ok geweest zijn moest de rechter ook de uitlokkers veroordeeld hebben aangezien zij de aanleiding gaven tot deze vechtpartij.
Bericht: #7807

Rapporteer deze post

Belgianspidey
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Wo 14 Nov 2001, 16:57 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Kijk Thiberius, die uitspraak vind ik hoogst irritant, en ik zal je zeggen waarom: mijn beste vriend was erbij die dag. Die jongens hadden niks misdaan. Ze hebben op LUDIEKE wijze geprotesteerd tegen de actie van Veys. Maar die wist blijkbaar geen blijf met zijn aggressie. En zeg niet dat ik bevooroordeeld ben, ik zou net zo pissed geweest zijn als Veys VLD-er, CVP-er, SP-er of wat weet ik veel was.
Zeg me dus niet dat de reactie van Veys goed te praten valt. In 't geheel niet.
Bericht: #7818

Rapporteer deze post

Geert G
PI Pro
PI Pro

Uit: Sint-Truiden
Geplaatst: Wo 14 Nov 2001, 17:12 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Klopt, BSpidey,
als het zo gebeurd is - en ik wil u best geloven - valt de daad van agressie van Veys niet goed te praten.

Maar wat mij stoort, en ik denk met mij nogal wat mensen, is dat sommigen waaronder ook politieke tegenstanders blijkbaar niets anders te doen hebben dan met een vergrootglas naar daden van geweld van uitsluitend Vlaams Blokkers te zoeken.

Je weet best dat er helaas in elke partij geweldadige mensen zijn.

Zo repliceerde bv. Vicky reeds op BB met een ander aktueel bericht, nl. "VLDer tuigt vrouw en kinderen af".
Betekent dit nu dat VLD voor geweld staat ?

In dat opzicht is het Vlaams Blok dus wél een partij zoals alle anderen.

Bericht: #7824

Rapporteer deze post

jommeke
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Wo 14 Nov 2001, 17:18 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Quote:

Op 2001-11-14 14:29, schreef Belgianspidey:

Was dit dan geen wederwoord?

Tanguy is een persoonlijke vriend van mij. Ook ik heb al meermaals mee pamfletten uitgedeeld aan de Gentse universiteit (en aan de VUB in Brusel, waar de situatie hetzelfde is). Ik zal u een beetje het beeld schetsen van zo'n uitdeelaktie:

Vlaams Blok Jongeren komen uitdelen met een flinke groep, anders worden zij onmiddellijk buitengeslagen. Binnen de tien minuten staan er rond de uitdelers een vijftigtal PVDA'ers, leden van Militant Links, het Anarchistisch Collectief en andere extreem-linkse groepjes die de boel daar terroriseren met megafoons en vuilbakken de uitdelers te intimideren. Zij komen rond de uitdelers staan en proberen hen te verhinderen verder uit te delen. Mensen die pamfletten aannemen worden geïntimideerd.

Iedereen die enigzins aan politiek heeft gedaan aan de Gentse universiteit en objectief is kent de truuks van extreem-links aan de RUG. Ook het nationalistische NSV, brave christelijke KVHV en het liberale LVSV waren hiervan trouwens al meermaals het slachtoffer. Al wie niet extreem-links denkt is in Gent de vijand en wordt buitengepest uit de RUG. Dat is de waarheid!

Bericht: #7831

Rapporteer deze post

bregt
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 14 Nov 2001, 17:54 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Het merendeel kunnen ook nuchtere mensen zijn, die gewoon niet van het blok moeten weten. Alles wat niet pro-blok is, is blijkbaar altijd automatisch een linkse rat.
Hoe je het ook draait of keert, het blijft voor beide partijen vrije meningsuiting (tot de eerste die slaat natuurlijk)

Trouwens, wat is provocatie ? Altijd opnieuw op dezelfde plaats gaan uitdelen ook al weet je dat dat niet geapprecieerd wordt is ook provocatie.

Jommeke, hoe weet je dat het 50 PVDA'ers zijn ? Droegen die naamplaatjes ? Er zijn ook gewone mensen die niks van het blok moeten weten, hoor (veel onder studenten)
Bericht: #7848

Rapporteer deze post

Belgianspidey
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Wo 14 Nov 2001, 17:58 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Juist Geert,

mijn punt is dan ook niet dat het Blok een aggressieve partij van vechtjassen is, maar dat Veys maar blijkbar al te graag de handjes laat wapperen. En dat pik ik niet van gelijk wie die in de politiek zit. En ik vind het ook raar dat sommigen dit toch proberen te vergoeilijken.

En, Jommeke, van intimidatie was geen sprake. Toch die keer niet. Over andere keren spreek ik niet, want daar weet ik niets van.
Wat ik wel kan zeggen, als RUG-student, is dat die politieke gevechtjes mij danig de keel uithangen, van zowel links als rechts. En altijd is de ander begonnen. Als dat de toekomstige generatie is, amai zunne...
Bovendien vind ik het bijzonder irritant, telkens ik rustig wil gaan eten, dat daar weer een idiote PVDA-er of Blokker staat die mij weer es persé "enkele vragen wil stellen".
Bericht: #7850

Rapporteer deze post

Truder
PI Expert
PI Expert

Uit: Altijd onderweg
Geplaatst: Wo 14 Nov 2001, 18:16 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Quote:

Op 2001-11-14 16:57, schreef Belgianspidey:
... Die jongens hadden niks misdaan. Ze hebben op LUDIEKE wijze geprotesteerd tegen de actie van Veys. Maar die wist blijkbaar geen blijf met zijn aggressie....

Wat hield die LUDIEKE wijze in?

Vechten vindt ik nooit goed, in heel mijn leven heb ik nog nooit ergens in het openbaar gevochten. Maar ik wel dat wat voor de ene een ludieke manier is, kan voor de ander enorm provocerend kan overkomen.

Ik zeg niet dit het geval is geweest ik wou alleen weten wat er juist gebeurd was.
Bericht: #7854

Rapporteer deze post

Belgianspidey
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Wo 14 Nov 2001, 20:27 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Het VB deelt hun pamfletten uit, en wat verderop staan de linksen klaar met de vuilbak. Leuk toch? Ik vind het vooral goed gevonden. EN milieuvriendelijk, want de meeste van die pamfletten worden anders toch maar op straat gegooid. Beter zo dus.
Bericht: #7887

Rapporteer deze post

Eugene
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 14 Nov 2001, 21:41 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Wel de heer T.Veys is voor zover ik weet nu veroordeelt en heeft een straf gekregen.Hij is veroordeelt omdat hij iemand een pak voor de broek heeft gegeven,mensen toch, in mijnen tijd waren wij geen lafaarden die direct naar de politie gingen bleiten, wij toekten er terug op en nog geen klein beetje maar ja ,wij waren en zijn echte venten en geen postkaarten he.Als je die paljassen van tegenwoordig ziet, mensen toch dat zijn toch echt niemendallen he, s'avonds durven ze niet buitenkomen, aan den toog liggen ze te bluffen en als ze ne marokkaan tegenkomen schijten ze in hun broek en geven ze op voorhand hun bezittingen al af, mensen toch waar is mijnen tijd, ik heb onder bedreiging nog nooit iets afgegeven en als er een groep vechtersbaasjes tegen mij begint neem ik er toch minstens ene mee op de lange reis hoor, en dit is gene toogpraat, zij die mij kennen weten dat wel.
Bericht: #7898

Rapporteer deze post

Geert G
PI Pro
PI Pro

Uit: Sint-Truiden
Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 09:22 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Oei, Eugene,
nu begin ik schrik van je te krijgen. Grin
Jij bent toch Eugene Terreblanche niet, hoop ik ? Grin
(grapje)

Bericht: #7928

Rapporteer deze post

Belgianspidey
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 10:06 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

"In mijnen tijd..." Rolleyes

Anyway, voor zover ik weet zit diene Terreblanche in de cel, niet? Grin
Bericht: #7937

Rapporteer deze post

Eugene
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 11:16 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Haha Geert G, goed gezien hoor, neen ik ben Tereblanche niet maar ik ben ook 'madame blanche' niet hoor. Waar ik mij soms druk in kan maken is dat wanneer iemand van links een terecht(s) pak slaag krijgt lopen ze gauw gauw naar die fascisten van de politie, dan doen ze een beroep op die racisten van de politie, die lafaards, in plaats van terug te slaan op een faire manier, maar je moet links en de allochtone vriendjes van links maar eens bezig zien, er worden dan messen getrokken, basebalbats worden bovengehaald maar ja, dat noemen ze dan maar democratisch geweld zekers.Ik heb de stakingen van de dokwerkerkers meegemaakt en in feite refereer ik hiernaar. Wie die staking heeft meegemaakt weet dat er toen géén linkse of rechtse of enige andere kwistenbiebels van welke kant dan ook zich moesten komen moeien of ze werden in elkaar getoekt dat het niet mooi om zien was en de politie kwam toen ,nu is dat al de regel geworden, veel te laat om nog tussenbeide te komen, natuurlijk dierven ze niet maar dat mocht toen, net als nu niet gezegd worden met dit bijkomend verschil, nu durven en mogen ze niet komen ,zekers als er allochtonen bijzijn want van die heiligen blijven ze liever af, het zou wel eens kunnen dat het zover komt dat als ze van een allochtoon een mes tussen hun ribben krijgen en dit mes wordt er in het hospitaal maar eerst uitgehaald, dat ze dan door de rechtbank wegens diefstal van werkgerief van hun allochtone aanvaller worden veroordeelt.

[ Dit Bericht is bewerkt door: Eugene op 2001-11-15 11:19 ]
Bericht: #7942

Rapporteer deze post

bregt
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 11:47 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Eugene, als links volgens U niet naar de flikken mag gaan, en niet mag terugkloppen, wat raad jij dan aan ???????
Bericht: #7949

Rapporteer deze post

Belgianspidey
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 13:18 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Als een student "in elkaar getoekt wordt" van een politicus, vind ik het maar wreed normaal dat men de flikken roept. 't Is niet omdat die Veys zich als een oerang-oetang gedraagt, dta we dat allemaal moeten doen.
Bericht: #7958

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Vr 22 Aug 2008, 01:28
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Vele Nederlandse stadswijken voor 90 procent allochtoon joppe Wo 2 Apr 2008, 20:02
hilde Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Migrantenstemrecht: K. De Gucht kapituleert voor het V.Blok the Piano Wo 26 Mrt 2008, 06:33
Sundancer Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek joppe Wo 21 Nov 2007, 11:30
Blanche Neige Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Dit moeten we onthouden!!! De Prof Za 10 Nov 2007, 17:17
Roeland1 Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk [ Poll ] Filip Dewinter uit BRUGGE: 'Ik ben een Antwerpenaar!' the Piano Vr 26 Jan 2007, 16:27
vlijmscherp Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Toch veel moeite gedaan..... Eugene Di 27 Apr 2004, 23:11
Goldwing Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Manu Ruys en Cas Mudde over het proces Vicky Di 27 Apr 2004, 16:33
Blauwvoet Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Waarom werd het Blok niet veroordeeld door een assisenjury? deanta Di 27 Apr 2004, 03:35
4sake Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief