Magna Carta
PI Expert

Uit: Mol |
| Geplaatst: Di 27 Mei 2008, 15:40 |
 |
|
| Nobody schreef: |
Dat is uw mening.  |
Mooie aanwinst deze voetbalfanaat.  |
| Bericht: #769535 |
|
|
|
|
Blauwvoet
PI Moderator

Uit: Antwerpen |
| Geplaatst: Za 19 Jul 2008, 15:03 |
 |
|
François Sterchele reed géén 200 km per uur, maar 138 km per uur...
Marleen Boonen houdt zich opvallend sterk na de dood van haar zoon, maar heeft het moeilijk met de talloze verhalen die de ronde doen over de omstandigheden van het tragisch ongeluk. “Er zijn zoveel leugens verteld”, zucht mevrouw Boonen. “Het doet pijn om dat te horen. Ik heb het rapport van het parket gelezen en ken de waarheid."
Sterchele raakte in de nacht van 8 mei op de N31 van de weg af en klapte tegen een boom te pletter.
Marleen Boonen: "François reed níét harder dan 200km/u, maar wel 138km/ u. Toen hij tegen de boom belandde, had hij nog een snelheid tussen 110 en 120km/u. Zelfs als hij 70km/u had gereden, was de klap fataal geweest."
"Hij is níét in slaap gevallen achter het stuur en was níét aan het gsm’en. Volgens het parket blijkt dat uit de bandensporen. In de buurt ligt een natuurdomein, allicht moest hij uitwijken voor een konijn ofzo. Hij zat dus níét dronken achter het stuur, hij had géén drugs genomen."
Bron : GVA
Is het dan mogelijk dat je remsporen ziet die dan uiteindelijk maar voor een vertraging van enkele km/u zorgden ? |
| Bericht: #779436 |
|
|
misantroop
PI Pro

|
| Geplaatst: Za 19 Jul 2008, 15:10 |
 |
|
| Blauwvoet schreef: |
Ik kan niet goed volgen.
Toen hij tegen die boom knalde zou hij nog een snelheid gehad hebben van zo'n 110 tot 120 km/u.
Ik dacht dat een auto de dag van vandaag, en zeker een Porche, over serieuze sloefen en remmen beschikte.
Is het dan mogelijk dat je remsporen ziet die dan uiteindelijk maar voor een vertraging van enkele km/u zorgden ? |
Nogthans redelijk goed te volgen, zeker als je naar de bron kijkt.
Enfin het onderzoek zal dus tot in de eeuwigheid geheim blijven |
| Bericht: #779438 |
|
|
4sake
PI Expert

Uit: de broek van onze pa. |
| Geplaatst: Za 19 Jul 2008, 17:28 |
 |
|
Wat een gezeik weeral,
dat politie rapport meld wat ze willen hé,
al is gezien hoe die Porsche eruit zag na de knal ?,
was zelf niet meer herkenbaar en de stukken lagen als puzzel verspreid.
|
| Bericht: #779449 |
|
|
Trucker
PI Addict

Uit: vlaamse ouders |
| Geplaatst: Za 19 Jul 2008, 17:41 |
 |
|
Die kerel was bezig met andere zaken als sturen mischien slapen, alcohol, afgeleid, weet ik veel maar de kwakkel uitwijken voor iets op de weg en in het decor belanden.... wordt wel vaker gebruikt in het verkeer.
Is een kwakkel ik heb dat nog NOOIT ervaren, niet met de auto, noch een vrachtwagencombinatie.... heb nochtans al klapbanden gehad meer dan me lief zijn, baarlijke nonsen, uitweiken voor iets.... misschien reuze wormen of spahetti (de witte lijnen )maar dan mag je dringend aan de kannt want je begint te slapen.
Soms krijg ik het op de heupen van al dat gedaas die kerel was niet bezig maet wat hij verondetsteld werd te doen : bij de les zijn.
Onderstaande is natuurlijk complete nonsens:
"....Hij is níét in slaap gevallen achter het stuur en was níét aan het gsm’en. Volgens het parket blijkt dat uit de bandensporen. In de buurt ligt een natuurdomein, allicht moest hij uitwijken voor een konijn ofzo. Hij zat dus níét dronken achter het stuur, hij had géén drugs genomen......"
het parcours die de banden afleggen voor een ongeval geven enkel uitsluitsel over wanneer er geremd werd, en is (zelfs voor een leek) een betrouwbare indicator hoe HARD er geremd werd en uiteraard de verplaatsing vanaf het moment dat het rubber op de weg kleeft tot het eindpunt.
Wat je natuurlijk niet weet is of dat er iemand gsmde of wat dan ook, is gewoon larie..... het remspoor heeft enkele indices vrij maar is geen madame blanche. |
| Bericht: #779451 |
|
|
kistiaan
PI Newbie

|
| Geplaatst: Do 24 Jul 2008, 07:54 |
 |
|
Ja en ze leren het nooit hé
Die zal er ook wel een uitleg voor hebben zeker
|
| Bericht: #780068 |
|
|
4sake
PI Expert

| Geplaatst: Do 24 Jul 2008, 09:09 |
 |
|
Al een geluk dat ze hem te pakken hadden anders had hij ook tegen nen boom geknald,
en kon zijn moeder en de pers hem verheerlijken en zeggen dat hij maar 90 km reed. |
| Bericht: #780070 |
|
|
KempensBoerke
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen... |
| Geplaatst: Do 24 Jul 2008, 10:30 |
 |
|
| 4sake schreef: |
Wat een gezeik weeral,
dat politie rapport meld wat ze willen hé,
al is gezien hoe die Porsche eruit zag na de knal ?,
was zelf niet meer herkenbaar en de stukken lagen als puzzel verspreid.
|
Ofwel liegt er iemand omtrent de snelheid, ofwel is ne Porsche belabberde 3de hands rommel qua veiligheid.
Sta mij toe te 'gokken' op 't eerste. Diene Porsche is precies uiteengevlogen door een bom.  |
| Bericht: #780088 |
|
|
pluto
PI Addict

|
| Geplaatst: Do 24 Jul 2008, 10:56 |
 |
|
| kistiaan schreef: |
Ja en ze leren het nooit hé
Die zal er ook wel een uitleg voor hebben zeker
|
Dat krijg je nu eenmaal als jonge gasten een snelle auto onder hun kont krijgen, velen hebben nog niet genoeg verstand en zelfbeheersing om daar mee om te kunnen. En zeker die voetballers niet, de meeste zijn zo dom als lood. |
| Bericht: #780095 |
|
|
4sake
PI Expert

| Geplaatst: Do 24 Jul 2008, 12:02 |
 |
|
| KempensBoerke schreef: |
Ofwel liegt er iemand omtrent de snelheid, ofwel is ne Porsche belabberde 3de hands rommel qua veiligheid.
Sta mij toe te 'gokken' op 't eerste. Diene Porsche is precies uiteengevlogen door een bom.  |
Ja,maar dat is maar tegen 120 per uur zene ?
Als hij dan 220 of meer had gereden,
dan was hij en zijn wagen nooit meer terug gevonden,
en hadden ze hem als vermist opgegeven na enkele dagen. |
| Bericht: #780104 |
|
|
kistiaan
PI Newbie

|
| Geplaatst: Di 23 Sep 2008, 17:25 |
 |
|
hier nog ene die maar net de snelheidsgrens heeft overschreden?????
|
| Bericht: #792000 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Zo 12 Okt 2008, 22:16
|
|
|
|