bruggeveiligenleefbaar
PI Pro

|
| Geplaatst: Ma 12 Mei 2008, 21:16 | Onderwerp: |
 |
|
Hieronder een reactie van een Blok-bestuurslid-mandataris én -personeelslid.
Omwille van het smeer likt de kat de kandeleer !
Let wel: het gaat om een wildebras die hoogstwaarschijnlijk dronken aan meer dan 200km/uur de Vlaamsewegen onveilig maakt. Het stilzwijgen van het parket is zo veelbetekenend...
Toch is het ongeval bijzonder schrijnend. Scheldwoorden en grove woorden zijn ongepast, mijn medeleven gaat vooral naar de verweesde familie.
Quote: "35 jaar ben ik Clubsupporter, ontelbaar veel dolle momenten meegemaakt. Maar alle vreugdemomenten van 35 jaar supporteren samen wegen niet op tegen de zielepijn die de dood van François Sterchelé teweegbrengt.
27.000 mensen hebben gisterenavond in Sint-Andries gezorgd voor de meest beklijvende, onwezenlijke avond die zich ooit in Sint-Andries heeft afgespeeld.
In Sint-Andries werd gisterenavond gerouwd om een fantastische jongeman. Het was een avond 'in Bruges' die weerklank vindt tot over heel Europa en ver daarbuiten, in alle sportmedia. Wie erbij was, vergeet dit nooit meer.
Het ga je goed François en : you'll never walk alone." |
| Bericht: #767534 |
|
Advertentie
|
|
4sake
PI Expert

Uit: de broek van onze pa. |
| Geplaatst: Ma 12 Mei 2008, 21:33 | Onderwerp: |
 |
|
"you'll never walk alone."
nee das waar als ze hem hebben bijeengeschraapt zal er van
alleen lopen niet veel meer in huis komen. |
| Bericht: #767537 |
|
|
misantroop
PI Pro

|
| Geplaatst: Ma 12 Mei 2008, 21:41 | Onderwerp: |
 |
|
| bruggeveiligenleefbaar schreef: |
Let wel: het gaat om een wildebras die hoogstwaarschijnlijk dronken aan meer dan 200km/uur de Vlaamsewegen onveilig maakt. Het stilzwijgen van het parket is zo veelbetekenend...
Toch is het ongeval bijzonder schrijnend. Scheldwoorden en grove woorden zijn ongepast, mijn medeleven gaat vooral naar de verweesde familie.
Quote: "35 jaar ben ik Clubsupporter, ontelbaar veel dolle momenten meegemaakt. Maar alle vreugdemomenten van 35 jaar supporteren samen wegen niet op tegen de zielepijn die de dood van François Sterchelé teweegbrengt.
27.000 mensen hebben gisterenavond in Sint-Andries gezorgd voor de meest beklijvende, onwezenlijke avond die zich ooit in Sint-Andries heeft afgespeeld.
In Sint-Andries werd gisterenavond gerouwd om een fantastische jongeman. Het was een avond 'in Bruges' die weerklank vindt tot over heel Europa en ver daarbuiten, in alle sportmedia. Wie erbij was, vergeet dit nooit meer.
allee 27000 mensen die tesamen lekker hypocriet staan te doen en die volgende week na de match gezellig de overwinning gaan vieren of hun verdriet van de verloren match gaan doorspoelen. Maar hé, je was erbij |
| Bericht: #767539 |
|
|
Marnix
PI Senior

Uit: Vlaanderen |
| Geplaatst: Ma 12 Mei 2008, 21:57 | Onderwerp: |
 |
|
Achterbakse lijkenpikker. |
| Bericht: #767542 |
|
|
kweetnie
PI Addict

|
| Geplaatst: Ma 12 Mei 2008, 22:13 | Onderwerp: |
 |
|
| Marnix schreef: |
Achterbakse lijkenpikker. |
Hoe vaak is de dood van Pim"
gebruikt
"op dit forum?
Hoe noem je dit ? Ook lijkenpikkerij toch? |
| Bericht: #767543 |
|
|
Landser
PI Addict

Uit: Temse |
| Geplaatst: Ma 12 Mei 2008, 23:19 | Onderwerp: |
 |
|
Er zijn snelheidsbeperkingen voor iets op de snelwegen. Uit het wrak van wijlen mr.Sterchele kon nauwelijks nog maar opgemaakt worden dat het ooit een auto was geweest. Hij reed dus bepaald snel. Té snel. Jammer maar helaas. |
| Bericht: #767546 |
|
|
Marnix
PI Senior

| Geplaatst: Ma 12 Mei 2008, 23:30 | Onderwerp: |
 |
|
| kweetnie schreef: |
gebruikt
"op dit forum?
Voor mij staan 6 mei 2002 én 8 mei 2008 in m'n geheugen gegrift. Rationeel onverklaarbaar, maar wellicht omwille van dezelfde emotionele betrokkenheid.
Aanklagen dat de moord op Pim Fortuyn vermeden had kunnen worden afdoen als lijkenpikkerij, is voor mij een brug te ver. En dit gebeuren aangrijpen om uitschot als 'bruggeveiligenleefbaar' goed te praten, kan al helemaal niet door de beugel. |
| Bericht: #767547 |
|
|
Wee man
PI Zageman

|
| Geplaatst: Di 13 Mei 2008, 00:28 | Onderwerp: |
 |
|
| kweetnie schreef: |
gebruikt
"op dit forum?
Ik denk dat de omstandigheden toen wel wat anders waren. Een verkeersdode is nog steeds niet te vergelijken met een moord. |
| Bericht: #767552 |
|
|
kweetnie
PI Addict

|
| Geplaatst: Di 13 Mei 2008, 07:33 | Onderwerp: |
 |
|
| Wee man schreef: |
Ik denk dat de omstandigheden toen wel wat anders waren. Een verkeersdode is nog steeds niet te vergelijken met een moord. |
Bij de dood van Pim was het gewoon een kwestie van zoveel mogelijk profijt te halen uit de dood van Pim.
De dood van Pim had niet mogen gebeuren, de dood van Cois hoefde niet als mensen zich als mensen gedragen of gedroegen.. |
| Bericht: #767562 |
|
|
Nordur Lódir
PI Addict

Uit: het verleden van PI |
| Geplaatst: Di 13 Mei 2008, 07:58 | Onderwerp: |
 |
|
| Sukkelaar13 schreef: |
Zo denk ik er ook over. De media had hiervan moeten gebruik maken om de hardrijdende motorbestuurders tot nadenken te bewegen. Maar neen, waarom zouden zij. Het was toch geen Vlaams Belanger hé. |
De hardrijdende MOTORbestuurders?
Tuurlijk... en de automobilisten die tegen 200 per uur vlammen niet zeker....
't Zullen weer eens de motards zijn die het gedaan hebben... |
| Bericht: #767564 |
|
|
bruggeveiligenleefbaar
PI Pro

|
| Geplaatst: Di 13 Mei 2008, 08:02 | Onderwerp: |
 |
|
| Wee man schreef: |
Uw partij doet niets anders dan lijkenpikkerij. Fortyun werd uitgemolken tot de koe leeg was, Demoor evenzeer. Mombaerts ook vergeten ? En, en, en,...
Zoiets als in een volle zaal een stinkbom lossen, en opzichting de neus optrekkend naar de buren lijken. Das het Blok, ten voeten uit. |
| Bericht: #767565 |
|
|
Nordur Lódir
PI Addict

Uit: het verleden van PI |
| Geplaatst: Di 13 Mei 2008, 08:04 | Onderwerp: |
 |
|
Zoiets als in een volle zaal een stinkbom lossen, . |
zwijgt nu toch eens over uw frituur.... |
| Bericht: #767566 |
|
|
Marnix
PI Senior

| Geplaatst: Di 13 Mei 2008, 08:09 | Onderwerp: |
 |
|
Uw partij doet niets anders dan lijkenpikkerij. Fortyun werd uitgemolken tot de koe leeg was, Demoor evenzeer. Mombaerts ook vergeten ? En, en, en,...
Zoiets als in een volle zaal een stinkbom lossen, en opzichting de neus optrekkend naar de buren lijken. Das het Blok, ten voeten uit. |
Tuurlijk jongen, Fortuyn had z'n gore bek maar moeten houden. En Demoor had beter blijven zitten en zwijgen. En wat had Mombaerts verloren in een moslimenclave? Eigen schuld, dikke bult.
Bij krapuul zoals jij zijn de lijken nog niet koud of ze worden al misbruikt om op het Vlaams Belang te kappen. Om van te kotsen. |
| Bericht: #767567 |
|
|
saeftinghe
PI Pro

Uit: brugge zekerst |
| Geplaatst: Di 13 Mei 2008, 08:21 | Onderwerp: |
 |
|
blijkbaar is het toch zo moeilijk voor mensen om hun manieren te houden, ten minste tot de overledene begraven is.
en die vb-er heeft dus niets verkeerd gezegd. dat brugge in rouw is? als je dat niet beseft dan zit je op een andere planeet.
en of swa op dat ogenblik in fout was, doet er dus in de verste verte niet toe. wij zijn de rechter niet. wij zijn de familie. |
| Bericht: #767568 |
|
|
bruggeveiligenleefbaar
PI Pro

|
| Geplaatst: Di 13 Mei 2008, 08:32 | Onderwerp: |
 |
|
Ik heb een broeder die al 35 jaar onder de pillen zit, zijn leven verwoest door een feestvierende idioot. Zijn tanden stonden afgedrukt in het dak van de auto. De macho heeft zich op geen enkel ogenblik verontschuldigd voor wat hij heeft aangericht. |
| Bericht: #767570 |
|
|
joppe
PI Pro

Uit: bezorgdheid |
| Geplaatst: Di 13 Mei 2008, 08:35 | Onderwerp: |
 |
|
| Ik heb een broeder die al 35 jaar onder de pillen zit, zijn leven verwoest door een feestvierende idioot. Zijn tanden stonden afgedrukt in het dak van de auto. De macho heeft zich op geen enkel ogenblik verontschuldigd voor wat hij heeft aangericht. |
En was die macho een VBer? |
| Bericht: #767571 |
|
|
KempensBoerke
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen... |
| Geplaatst: Di 13 Mei 2008, 09:10 | Onderwerp: |
 |
|
| Hieronder een reactie van een Blok-bestuurslid-mandataris én -personeelslid.
Let wel: het gaat om een wildebras die
hoogstwaarschijnlijk
dronken aan meer dan 200km/uur de Vlaamsewegen onveilig maakt. .... |
jij leeft van VERONDERSTELLINGEN en loze ZWARTMAKERIJ
daarom zal jij NOOIT iemand van betekenis zijn
in onze contreien noemen ze zo iemand gelijk gij een lulleman en een stuk stront  |
| Bericht: #767572 |
|
|
KempensBoerke
PI Expert

| Geplaatst: Di 13 Mei 2008, 09:11 | Onderwerp: |
 |
|
| joppe schreef: |
En was die macho een VBer? |
"hoogstwaarschijnlijk wel"
zal onze lulleman antwoorden
de sukkelaar begot  |
| Bericht: #767573 |
|
|
KempensBoerke
PI Expert

| Geplaatst: Di 13 Mei 2008, 09:13 | Onderwerp: |
 |
|
| Ik heb een broeder die al 35 jaar onder de pillen zit, zijn leven verwoest door een feestvierende idioot. Zijn tanden stonden afgedrukt in het dak van de auto. De macho heeft zich op geen enkel ogenblik verontschuldigd voor wat hij heeft aangericht. |
Ik geloof er geen kloten van.
(Tussen haakjes, gaat het over uw broer.....of uw "broeder" van de pittazaak?) |
| Bericht: #767574 |
|
|
4sake
PI Expert

Uit: de broek van onze pa. |
| Geplaatst: Di 13 Mei 2008, 10:17 | Onderwerp: |
 |
|
"Zijn tanden stonden afgedrukt in het dak van de auto"
Dan had hij maar niet in die auto moest bijten hé.
trouwens had gij geen brandwonden toen ?
 |
| Bericht: #767582 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Vr 22 Aug 2008, 06:00
|
|
|
|