Miauw
PI Master

|
| Geplaatst: Wo 14 Nov 2001, 19:29 |
 |
|
Whoopi gaat mee naar het blokfeest, bangelijk hé , we gaan daar eens echt plezier maken, iedereen die graag lacht, en niet van geweld en rel houd is welkom. Want uiteindelijk is dat onze bedoeling om daar elkaar eens samen te treffen, en te laten zien, hoe wij blokkers omgaan met mensen(ook Allochtonen . Dus Whoopi komt eerst langs mij en we vertrekken samen. Tegen 20.30u zijn we daar. Tot later misschien, en hoop al zeker dat er veel plezier zal gemaakt worden, maar dat zal niet moeilijk zijn, want Whoopi niet onderschatten, bangelijk , spijtig dat ons Heidike er niet kan bij zijn, met Gertje, ook niet te schatten die twee.Gewoon bangelijk.
[ Dit Bericht is bewerkt door: Miauw op 2001-11-15 15:47 ] |
| Bericht: #7872 |
|
|
|
|
whoopi
PI Pro

|
| Geplaatst: Wo 14 Nov 2001, 19:55 |
 |
|
FDW, maak je borst maar nat ... - effe serieus, ik zie dit als DE gelegenheid om de "andere kant" te zien en om vragen te stellen...Hij en het Blok hebben een mening over "de" allochtoon, ben benieuwd of die mening dezelfde is als die van een blokstemmer zoals mijn man ...
|
| Bericht: #7881 |
|
|
bregt
PI Pro

|
| Geplaatst: Wo 14 Nov 2001, 19:59 |
 |
|
Spannend project Whoopi ! Mijn steun heb je bij deze ! Hou ons op de hoogte hoe het eraan toe gegaan is !
|
| Bericht: #7884 |
|
|
whoopi
PI Pro

|
| Geplaatst: Wo 14 Nov 2001, 20:19 |
 |
|
Ik vind het geen "Big Brother" gebeuren - Een pro/contra Blokker spreken is iets heel anders dan "letterkes op je screen" hé ?
|
| Bericht: #7886 |
|
|
Miauw
PI Master

|
| Geplaatst: Wo 14 Nov 2001, 20:43 |
 |
|
Neen Whoopi , geen Big brother gebeuren aub niet, dat van ons zal veel aangenamer zijn, en ontspannender, en weet je jij zult wel mee zorgen voor de pret, jou kennende ,want dit is pas echt amuseren, en in alle opzichten open en ontspannen, weet je het is in feite goedkoper dan een zaal te gaan huren, om elkaar eens te ontmoeten, en hoe zit het met ons Geertje en vrouwtje , en Intruder, An, Vip, BelgianSpidey, Galaxiana, Eugéne, Krikke, Bart dat ligt al moeilijker zeker?,Josse, enz... teveel om op te noemen, iedereen kan komen, het is een feest en geen begrafenis, of politieke bijeenkomsten , whatever, iedereen is vrij van doen.
|
| Bericht: #7890 |
|
|
Eugene
PI Pro

|
| Geplaatst: Wo 14 Nov 2001, 21:29 |
 |
|
Welkom Whoopi ik ben daar ook vaste klant, je zal veel plezier maken , daar ben ik zeker van.Ik ken U niet in persoon maar als ik U tegenkom dan kunt ge er ene drinken van mij he. |
| Bericht: #7896 |
|
|
WINGS
PI Pro

Uit: Zonhoven |
| Geplaatst: Wo 14 Nov 2001, 23:06 |
 |
|
Wel Dames,Ik wens jullie wel veel plezier,
maar wat Ik zojuist op TV.zag,Dewinter in Oostenrijk,dat is volgens mij iets wat veel Blok-kiezers niet gaan aprecieren;Ik ben geen Blokker zoals Julie weten,doch Ik ben er wel zeker van dat,van zodra Het Blok niet meer de belgische politieke problemen als hoofdpunt ziet,Zij veel kiezers gaan verliezen,aangezien iedereen weet dat Zij toch vele proteststemmers hadden.???
|
| Bericht: #7907 |
|
|
Geert G
PI Pro

Uit: Sint-Truiden |
| Geplaatst: Wo 14 Nov 2001, 23:19 |
 |
|
Het is voor mij nu toch te laat, maar waar vond dat eigenlijk plaats ?
Aan 120 km./uur zou ik er nog kunnen geraken rond kwart over twaalf, alhoewel ... met dat mobiliteitsprobleem rond Antwerpen ... ?
Slecht bestuur in die stad overigens !
Welke prutscoalitie is daar eigenlijk aan de macht ?
|
| Bericht: #7909 |
|
|
whoopi
PI Pro

|
| Geplaatst: Wo 14 Nov 2001, 23:27 |
 |
|
WINGS, ik ben politiek "kleurloos" geworden sinds de laatste verkiezingen. Het is NIET de bedoeling om mij te "bekeren", wel om te "luisteren". Ik heb 2 oren : één voor "de" waarheid, één voor "de" leugen en wat daar tussen zit (mijn hersenen dus) gebruik ik om een eigen mening te vormen. Niemand kan en zal mij dwingen om pro of contra iets/iemand te zijn. Dat maak ik voor mezelf uit. Het is dus niet omdat ik naar een VB evenement ga, dat ik per definitie een "blokker" zal worden. Ik zit met te veel onbeantwoorde vragen, en nu heb ik (hopelijk) de kans om een antwoord te forceren ... Baat het niet, schaadt het niet hé ? Ik ben een allochtone, dus een "mens met een identiteit en nationaliteit", aan het Blok om me beoordelen, veroordelen, accepteren ...en aan mij om mijn conclusies te trekken.
|
| Bericht: #7910 |
|
|
whoopi
PI Pro

|
| Geplaatst: Wo 14 Nov 2001, 23:48 |
 |
|
WINGS, het programma waar je het over hebt, heb ik ook gezien. Ik denk dat elk land een "blok" heeft, inclusief mijn vaderland. Dank zij dat "blok" zijn wij een onafhankelijke staat geworden. Indien het Vlaams Blok in deze of een andere vorm hetzelfde resultaat bereikt, is daar toch niks mis mee...? Nationalisme is niet synoniem voor racisme in mijn woordenboek...Aan het Blok om me te overtuigen dat deze partij niet racistisch is, maar wel "nationalistisch".
|
| Bericht: #7912 |
|
|
thiberius
PI Junior

|
| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 02:27 |
 |
|
Ben ook nieuwsgierig naar het resultaat!
Veel plezier in elk geval. |
| Bericht: #7921 |
|
|
Dina
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant |
| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 09:04 |
 |
|
Ik kom héél misschien ook. Zal woensdag weten of ik een babysit heb.
Hoe herkennen we elkaar ?
Misschien kunnen we vragen aan de organisatoren dat ze ergens in de zaal een groot bord met "POLITICSINFO" zetten....
(want den tijd van de gerariums is voorbij denk ik....) |
| Bericht: #7925 |
|
|
snetram
PI Junior

Uit: Limburg |
| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 09:18 |
 |
|
Ik mag niet meer gaan van mijn vrouw, ik kom altijd te laat thuis. Kun je geen goed woordje voor mij komen doen |
| Bericht: #7926 |
|
|
Dina
PI Elite

| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 09:22 |
 |
|
Je moet dat anders aanpakken hé.
Je moet je vrouwtje uitnodigen (en zeg niet naar waar) Surprise!
Zeg haar dat je persé nog eens met haar wil dansen of zo... Of nodig haar uit voor een etentje vooraf... Als je kinderen hebt, regel dan zelf de babysit.... |
| Bericht: #7927 |
|
|
snetram
PI Junior

Uit: Limburg |
| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 09:29 |
 |
|
DINA, hartelijk bedankt voor de tips, maar ik krijg mijn vrouw niet mee. Ze staat in het katholiek onderwijs en denkt dat ze haar in de ban zullen slaan als ze daar gezien wordt. Met beste groeten.SNETRAM |
| Bericht: #7930 |
|
|
Miauw
PI Master

|
| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 09:42 |
 |
|
Ja Snetram, dat is nu het taboe dat moet doorbroken worden, wat doe je eigenlijk verkeerd om naar een bal te gaan, eender welke partij, ik wil naar alle bals gaan eender welke partij, behalve Agalev, niet omdat ik niet mag of wil gezien worden, neen mijn eigen mening, en niet dat van een ander. Zolang wij ons blijven verstoppen voor andere kunnen we nooit iets oplossen, en dat vind ik nu zo fantastisch aan Whoopi, die is heel erg contrablok , en toch gaat ze zonder het te verbergen mee, en dat is heel goed, want dan kan ze zichzelf vergewissen, hoe het vreemdelingen punt werkelijk in elkaar zit, en dan zal ze zien dat de Media heel wat afliegt. Komaan jong, en dat jij zo laat wegblijft wil zeggen dat je u best amuseert. Meer moet dat toch niet zijn, den boog moet niet altijd gespannen staan. |
| Bericht: #7931 |
|
|
Dina
PI Elite

| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 09:43 |
 |
|
Dat kan alleen als er zich daar anderen bevinden (bv. collega's) die ook niet verondersteld worden daar op hun plaats te zijn...
Zeg dat je haar meeneemt naar een verkleed bal en vermom haar ! |
| Bericht: #7932 |
|
|
Miauw
PI Master

|
| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 09:44 |
 |
|
Dina je kan een foto bekijken op Zw-wit , onder rubriek Bigg circus, en zie maar dat je er bent, en je kan misschien langs die weg een baby-sit versieren, daar zijn heel wat jongere, en toffe mensen op Circus. |
| Bericht: #7933 |
|
|
WINGS
PI Pro

Uit: Zonhoven |
| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 10:52 |
 |
|
Hopelijk krijgen We een kort verslag van Jullie niet (Miauw & Whoopi).?Thanks.!!!
|
| Bericht: #7939 |
|
|
Knut Noordland
PI Expert

Uit: overtuiging |
| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 12:09 |
 |
|
Hoe gaan we elkaar herkennen? Ik ben de knappe gast die met Anke zal slowen, en van zijn vrouw naar zijn voeten gaat krijgen...lololol
|
| Bericht: #7954 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3 Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Di 7 Okt 2008, 00:14
|
|
|
|