Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Als je nu zou moeten gaan stemmen op wie zou je stemmen?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Arena > Politiek & actualiteit

Als je nu zou moeten gaan stemmen op wie zou je stemmen?
CD&V
1%
 1%  [ 1 ]
NVA
3%
 3%  [ 2 ]
Open VLD
0%
 0%  [ 0 ]
SPA
4%
 4%  [ 3 ]
Vlaamse Progressieven
1%
 1%  [ 1 ]
Vlaams Belang
61%
 61%  [ 40 ]
Lijst Dedecker
12%
 12%  [ 8 ]
Groen!
4%
 4%  [ 3 ]
Partij van de Arbeid
0%
 0%  [ 0 ]
Andere partij
1%
 1%  [ 1 ]
Blanco
3%
 3%  [ 2 ]
Geen idee
6%
 6%  [ 4 ]
Total Votes : 65

Author Thread
4sake
PI Expert
PI Expert

Uit: de broek van onze pa.
Geplaatst: Di 20 Mei 2008, 06:04  Reageer met quote   Naar boven

hilde schreef:

Met deze bedank ik u om dit hier te melden, ik ben blij dat ik dat weet, het kan niet dat een gezinspartij niets doet voor haar zwakkere leden, dat zijn GEEN waarden en normen, uw ervaringen met het VB doen me nadenken en hopelijk leest het VB dit ook, want voor twijfelaars als ik (toevallig niet in een karretje, straks mischien wel zoals dat kan met iederéén) zou zo een punt wel eens de balans niet zo positief kunnen doen overhellen, dat doet het trouwens...het kan niet dat een partij ENKEL bij overlast vanwege vreemden reageert maar niets doet voor onze eigen zwakkeren...dat maakt me boos, en ik vraag me af wat Bruno Valckeniers die een echte Christene is (volgens zijn eigen zeggen) daarvan vindt.
veel echt gemeende empathie en sterkte

Ge moet natuurlijk een beetje de zaak relativeren hé,
t'is niet omdat ge invalide bent dat men direct voor u moet springen hé,(daar wil ik nu direct pijpken niet mee viseren)
twee er zijn meer leden van het Vb die bepaalde misnoegde items aanbrengen,en drie ik denk niet dat andere partijen zoveel meer gezinspartij minded uitblinken.
Als ge uw eigen volk verkoopt voor de stem van vreemde luizen,meer moet ik niet zeggen zekers ?

Rolleyes
Bericht: #768456

bruggeveiligenleefbaar
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Di 20 Mei 2008, 07:55  Reageer met quote   Naar boven

hilde schreef:

Met deze bedank ik u om dit hier te melden, ik ben blij dat ik dat weet, het kan niet dat een gezinspartij niets doet voor haar zwakkere leden, dat zijn GEEN waarden en normen, uw ervaringen met het VB doen me nadenken en hopelijk leest het VB dit ook, want voor twijfelaars als ik (toevallig niet in een karretje, straks mischien wel zoals dat kan met iederéén) zou zo een punt wel eens de balans niet zo positief kunnen doen overhellen, dat doet het trouwens...het kan niet dat een partij ENKEL bij overlast vanwege vreemden reageert maar niets doet voor onze eigen zwakkeren...dat maakt me boos, en ik vraag me af wat Bruno Valckeniers die een echte Christene is (volgens zijn eigen zeggen) daarvan vindt.
veel echt gemeende empathie en sterkte

Bent u echt zo naïef Hilde, of doet u maar alsof...
Het werd altijd ingelepeld door de partij om vooral niets te doen. Zeggen dat het Blok 'niet aan de macht' is (cordon weet u wel !), en zo de woede en de verzuring nog wat aan te wakkeren. Het voordeel is dat de lokale slaafjes niets moeten doen (gemakkelijk hé) en dat toch de kassa rinkelt.
Het werd mij destijds zeer kwalijk genomen dat ik die richtlijnen naast mij neer legde. Rolleyes
Bericht: #768459

joppe
PI Pro
PI Pro

Uit: bezorgdheid
Geplaatst: Di 20 Mei 2008, 08:37  Reageer met quote   Naar boven

De uitslag van deze poll is ronduid grappig.
Verzameld links heeft hier blijkbaar een stem op LDD uitgebracht in de hoop wat irritatie te kunnen opwekken.
Wel, ik zie nog altijd 10x liever een stem voor LDD dan voor groen of spa
Bericht: #768462

Dina
PI Elite
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant
Geplaatst: Di 20 Mei 2008, 11:58  Reageer met quote   Naar boven

bruggeveiligenleefbaar schreef:

Een natuurlijke evolutie, Dina, waar het Blok weinig of niets heeft mee te maken. De Vlaamse ontvoogding en bewustmaking is al aan de gang sinds de Frontersbeweging, na de eerste wereldbrand.
Ook de gebroeders Daens droegen hun steentje bij. En wat dat andere betreft: multicul en '(on)veiligheid', daar lopen we zelfs nog achter bij onze buurlanden. Het Blok lijkt (bij gebrek aan debat)eerder een rem te zijn op de aanpak en oplossingen.

Het mag dan nog een natuurlijke evolutie zijn, je zult niet kunnen ontkennen dat ze bij het Vlaams Belang zeer vroeg bij de pinken waren, niet?
Waarom duurde het bij de anderen dan zo lang?
Hoeveel tijd heeft men zo verloren?
Bericht: #768468

bruggeveiligenleefbaar
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Di 20 Mei 2008, 12:36  Reageer met quote   Naar boven

Dina schreef:

Het mag dan nog een natuurlijke evolutie zijn , je zult niet kunnen ontkennen dat ze bij het Vlaams Belang zeer vroeg bij de pinken waren, niet?
Waarom duurde het bij de anderen dan zo lang?
Hoeveel tijd heeft men zo verloren?

Blijft me toch verbazen dat een verstandige dame zoals ons aller Dinaatje zich zo hard blijft inzetten voor... (vul maar zelf in). Eek
En waarom zou ik niet toegeven dat het Blok als oppositie (dàt zou er nog aan onbreken !) de vinger in de wonde draaide. Maar daar blijft het bij. Zelf de problemen oplossen (de anderen worden er op afgestraft) is een ander paar mouwen. Zie maar hoe Sarkozy op gloeiende kolen loopt. Jammer genoeg corrumpeert macht en daar is de Bloktop niet vrij van. Een stap opzij zetten ten bate van 'het Vlaamse volk' is er wel teveel aan. Dat heb je bij dictaturen...
Ik stel bij Blokstemmers meestal dezelfde vraag: "wat heeft het Blok in haar 30-jarig bestaan voor u gedaan ?" Tsja, daar komt nooit een antwoord op. Wink
Bericht: #768470

Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Antwerpen
Geplaatst: Di 20 Mei 2008, 12:42  Reageer met quote   Naar boven

"wat heeft het Blok in haar 30-jarig bestaan voor u gedaan ?" Tsja, daar komt nooit een antwoord op. Wink

"wat zal LDD bij haar 30-jarig bestaan voor u gedaan hebben? Tsja, dat antwoord ken ik nu al : Noppes. Lol
Bericht: #768471

joppe
PI Pro
PI Pro

Uit: bezorgdheid
Geplaatst: Di 20 Mei 2008, 12:43  Reageer met quote   Naar boven

"wat heeft het Blok in haar 30-jarig bestaan voor u gedaan ?" Tsja, daar komt nooit een antwoord op. Wink

Zaken op de agenda geforceerd die jarenlang door de pocos onder de mat geveegd werden.
Spijtig genoeg is het allemaal wat te laat en te weinig. Vandaar dat we verder op het VB moeten blijven stemmen om de druk op de ketel te houden.
Een stem voor LDD is goed maar een stem voor het VB is beter. Voor mij is de functie van LDD enkel die mensen over de rechtse meet trekken die anders toch nooit voor VB zouden gestemd hebben.
Bericht: #768472

Magna Carta
PI Expert
PI Expert

Uit: Mol
Geplaatst: Di 20 Mei 2008, 14:13  Reageer met quote   Naar boven

Blauwvoet schreef:

"wat zal LDD bij haar 30-jarig bestaan voor u gedaan hebben? Tsja, dat antwoord ken ik nu al : Noppes. Lol
Lol Lol
Bericht: #768481

Sukkelaar13
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Di 20 Mei 2008, 14:29  Reageer met quote   Naar boven

Blijft me toch verbazen dat een verstandige dame zoals ons aller Dinaatje zich zo hard blijft inzetten voor... (vul maar zelf in). Eek
En waarom zou ik niet toegeven dat het Blok als oppositie (dàt zou er nog aan onbreken !) de vinger in de wonde draaide. Maar daar blijft het bij. Zelf de problemen oplossen (de anderen worden er op afgestraft) is een ander paar mouwen. Zie maar hoe Sarkozy op gloeiende kolen loopt. Jammer genoeg corrumpeert macht en daar is de Bloktop niet vrij van. Een stap opzij zetten ten bate van 'het Vlaamse volk' is er wel teveel aan. Dat heb je bij dictaturen...
Ik stel bij Blokstemmers meestal dezelfde vraag: "wat heeft het Blok in haar 30-jarig bestaan voor u gedaan ?" Tsja, daar komt nooit een antwoord op. Wink

Ik kan natuurlijk moeilijk voor anderen praten maar kan wel getuigen dat de lokale afdeling van het Vlaams belang van Kruibeke voor heel wat mensen, leden en niet leden, via haar sociaal dienstbetoon al heel wat gerealiseerd heeft. Smile
Op nationaal vlak blijft het Vlaams Belang de zweeppartij op de NVA en op de CD&v. Of ben jij een van die naieven die denkt dat zonder Vlaams belang het geval B-H-V al niet lang met de nodige toegevingen zou opgelost zijn?
Bericht: #768483

Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Antwerpen
Geplaatst: Di 20 Mei 2008, 15:26  Reageer met quote   Naar boven

We kunnen die stomme vraag van bruggedinges ook omdraaien.
Wat hebben al die andere partijen voor ons gedaan ?

-Sinds de immigratiestop van het begin jaren '70 miljoenen vreemdelingen hier binnengelaten en aan een groot deel de belze nationaliteit gegeven.
-Een groot aantal Vlaamse gemeenten verder laten verfransen.
-De islam tot staatsgodsdienst verheven.
-De Vlaams-waalse transferts doen oplopen
-De pensioenkassen leeggemaakt waardoor we nu zowat de laagste pensioenen hebben van Europa
-Ze zorgden er ook voor dat we de hoogste belastingsdruk hebben.
we ook het hoogst aantal zelfmoorden kennen...

Ach, het lijstje kan aangevuld worden tot-en -met.

Bruggedinges wil dat natuurlijk niet inzien.
Voor HEM heeft het VB natuurlijk niets gedaan. Rolleyes
Waarom hij zich nu aangesloten heeft bij LDD kan niemand vatten.
Dat zal waarschijnlijk uit tevredenheid zijn met wat die ANDERE partijen voor hem en ons deden. Lol Lol Lol
Bericht: #768487

Pijpken
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Di 20 Mei 2008, 17:35  Reageer met quote   Naar boven

4sake schreef:
t'is niet omdat ge invalide bent dat men direct voor u moet springen hé,(daar wil ik nu direct pijpken niet mee viseren)

Natuurlijk springen ze niet voor invaliden, die kunnen toch niet meer vechten Confused Toen ik nog gezond was kreeg ik steeds reactie op mijn berichten en was wreed content van het VB, helaas ben ik nu fysisch uitgeschakeld en ik ben van geen waarde meer voor hen. Ze willen gewoon niet meer luisteren. Hoe meer van die reacties die in deze draad staan, hoe meer ik echt begin te denken dat anderen buiten de VB gelijk krijgen. Ze zijn slecht bezig in het Vlaams Belang, want als ze een gezinspartij zijn, dan is het logisch dat ze voor de zwakkeren ook moeten opkomen.

Sorry als ik tegen de schenen heb geschopt van de VB aanhangers, het is niet opzettelijk, maar wil aantonen dat ze toch verkeerd bezig zijn. Er zijn nog meer problemen in deze maatschappij dan vreemdelingen alleen. Ik ben geen man van discussie, ik laat andere discussiëren over de problemen.

Mvg,

Chris
Bericht: #768495

Trucker
PI Addict
PI Addict

Uit: vlaamse ouders
Geplaatst: Di 20 Mei 2008, 18:25  Reageer met quote   Naar boven

Laat ons niet vergeten dat die #######(zelfcensuur) uit Brugge een ordinaire raddraaier is, dus woorden in de wind.
Niet vergeten pikpken dat De partij geen beleidspartij is maar wel in de oppositie vertoeft, en als het van velen afhangt daar eeuwig mag blijven.
Laat mij eens denken..... in de tijd dat ik nog een kijkkast had in mijn hok: een debat met El Cid (Filip Dewinter), zoals gebruikelijk één tegen allen, kreeg hij de vraag voor de voeten geworpen om het probleem van de vergrijzing aan te pakken........ el cid zei (oa) meer kindjes kopen, gezinnen aanmoedigen om meer dan een ouder/kind gezin te zijn.......... reactie grijnzen én hoongelach van de anderen.
Goed nu zeggen de POCO'S BENDE hetzelfde. ineens is het een goed idee.
Nog voorbeelden pijpken, (niet vergeten geen beleidspartij hé), het aankaarten van nultollerantie, straatverbod, uitgansverbod, "bootcamp"(waar nu (het zoontje van de sjoemelaar vanvelthovenlouis veel bijval mee heeft)..... voorbeelden genoeg waar de POCO BENDE in het 70 PÜNTENplan snuistert en dan toepast én het laat uitschijnen dat zij het warme water uitgevonden hebben.
delmotte, de PS gangster die HONDERDEN miljoenen frank aan druggebruikers gaf, de MILJARDEN frank die de "mensen zonder papieren" (mijn reet ja illegalen zijn het allen van de eerste tot de laaste, MET papieren anders komen ze dit apeland niet binnen) industrie kost, de honderden miljoenen frank die YOUSSEF De Witte en zijn BENDE "krijgt" om Vlamingen te vervolgen voor enkel OPINIEDELICTEN dat hij en zijn BENDE dan "discriminatie" heet of "racisme".
Neem nu vandaag de almachtige vakbonden (in ben een gewone werkmens maar van mij mij mogen ze die BENDE onmiddelijk opheffen of rechtspersoonlijkheid geven zodat ze te vervolgen zijn voor de gigantische economische aanslagen die ze plegen door hun stakingen, hier komt trouwens heel duidelijk de KUDDEmentaliteit naar voren de vakbonden piepen en de leden volgen..... zonder uitzondering) opdoeken die pelgicistische economie afremmende voororlogse instituten die zeer veel belang hebben bij grote werkloosheidscijfers, want dat doet hun kassa rinkelen.
Deze regering SMIJT met het geld pijpken maar niet naar de ECHTE behoeftigen, en beeld je eens in als De partij regeringsdeelname heeft..... ben je zo naiëf om raddraaiers a la #####(zelfcensuur) uit Brugge te geloven????????, denke je echt dat DE gezinspartij de Vlamingen zou laten barsten??????????, niet vergeten De partij wordt uit het beleid gehouden en volgens mij zou één van de redenen wel kunnen zijn dat de mensen er "pap van zouden lusten" in feite zijn de POCO'S DOODSbenauwd van De partij.
Wij smijten niet de MILJAREDEN frank over de balk voor wat dan ook dat niks vandoen heeft met de noden van de mens, wij gooien niet met het geld zodanig dat er geen centen overblijven voor gehandicaptenzorg, opvang en begeleiding van overmogenden (bedoel ik geen beroepsdoppers noch beroepsocmwers mee hé) gewoon de sociale voorzieningen worden hier verkeerd beheerd en gestuurd.
Niet te lichtgelovig zijn pijpken, wij zijn nog altijd opposite hé, diegenen die je moet aanvallen zijn de roden en groenen (zij zeker) en ook de CVP, ze zeggen van zichzelf toch dat ze christelijk zijn, hoewel dat is een flagrante leugen, want ze zijn alles behalve een katholieke partij.Er is ook nog de partij van de blauwen die aan de vetpotten zit, zij dragen ook een grote verantwoordelijkheid inzake het ontsporen van de kredieten aan het vreeemd gespuis die hietr komt PARASITEREN onder het mom van "asiel".
Bericht: #768498

Privé-detective
PI Junior
PI Junior

Uit: Vlaamse kracht
Geplaatst: Di 20 Mei 2008, 19:47  Reageer met quote   Naar boven

Pijpken schreef:

Natuurlijk springen ze niet voor invaliden, die kunnen toch niet meer vechten Confused Toen ik nog gezond was kreeg ik steeds reactie op mijn berichten en was wreed content van het VB, helaas ben ik nu fysisch uitgeschakeld en ik ben van geen waarde meer voor hen. Ze willen gewoon niet meer luisteren. Hoe meer van die reacties die in deze draad staan, hoe meer ik echt begin te denken dat anderen buiten de VB gelijk krijgen. Ze zijn slecht bezig in het Vlaams Belang, want als ze een gezinspartij zijn, dan is het logisch dat ze voor de zwakkeren ook moeten opkomen.

Sorry als ik tegen de schenen heb geschopt van de VB aanhangers, het is niet opzettelijk, maar wil aantonen dat ze toch verkeerd bezig zijn. Er zijn nog meer problemen in deze maatschappij dan vreemdelingen alleen. Ik ben geen man van discussie, ik laat andere discussiëren over de problemen.

Mvg,

Chris

Die anderen buiten het VB... als je het op Brugge hebt is dat wel geen goed voorbeeld Think

Kzallekik mijn oor eens te luisteren leggen Wink
Bericht: #768501

bruggeveiligenleefbaar
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Di 20 Mei 2008, 23:26  Reageer met quote   Naar boven

Pijpken schreef:

Mvg,

Chris

Mij hoeft u niet te geloven hoor, laat mij gewoon een goede raad geven: open uw ogen en gebruik wat gezond verstand. Meer moet dat echt niet zijn... Wink
Bericht: #768522

4sake
PI Expert
PI Expert

Uit: de broek van onze pa.
Geplaatst: Wo 21 Mei 2008, 05:49  Reageer met quote   Naar boven

Rolleyes

ja,toen gij uw gezond verstand begon te gebruiken,
had je het benul nog om de pompiers op te bellen.

Lol Lol Lol
Bericht: #768528

Dina
PI Elite
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant
Geplaatst: Wo 21 Mei 2008, 08:25  Reageer met quote   Naar boven

Misschien net omdat.... ze verstandig is? Razz
Bericht: #768531

Magna Carta
PI Expert
PI Expert

Uit: Mol
Geplaatst: Wo 21 Mei 2008, 09:00  Reageer met quote   Naar boven

Mij hoeft u niet te geloven hoor, laat mij gewoon een goede raad geven: open uw ogen en gebruik wat gezond verstand. Meer moet dat echt niet zijn... Wink

Gezond verstand. Bij Luciano ? ... hm...
Bericht: #768535

bruggeveiligenleefbaar
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 21 Mei 2008, 11:39  Reageer met quote   Naar boven

Dina schreef:

Misschien net omdat.... ze verstandig is? Razz

Soms moet men al eens iets zeggen of schrijven tegen beter weten in, nietwaar ? Ik heb er alle begrip voor, schat... Wink Razz
Bericht: #768552

KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen...
Geplaatst: Do 22 Mei 2008, 10:54  Reageer met quote   Naar boven

Soms moet men al eens iets zeggen of schrijven tegen beter weten in, nietwaar ? Ik heb er alle begrip voor, schat... Wink Razz

zwijg, ouwe viespeuk!! Lol Lol
Bericht: #768629

il falco
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Zo 25 Mei 2008, 23:16  Reageer met quote   Naar boven

@ pijpke= op vele plaatsen doet het VB met afdelingen benefietavonden en dergelijk voor invaliden en zieken ...

bedenk juist dat het door de massale instroom van vreemdelingen de sinterklaaspolitiek van de socialisten en de andere partijen tav die vreemdelingen is dat er gewoon te weinig geld is om een degelijke sociale zekerheid te behouden.

De oplossing vand e liberalen is simpel schaf de SZ af en niemand profiteert meer.

De oplossing van het Vb is stop het uitzuigen van onse SZ door illelage en andere vreemdelingen die NOOIT hebben bijgedragen
tot die SZ.

men moet naar een ssysteem zoals men nu in nhederland wil invoeren. Elke vreemdeling( of die nu snel belg is of niet) moet eerst 10 jaar lang bijdragen voor hij en zijn gezin kunnen profiteren.

Verder is het VB een sociale partij die de SZ NIET wil afbouwen maar wl komaf wil maken met de wanpraktijken zoals in wallonie.

of denkt pijpke misschien dat hij er beter van wordt dat de sociale zekerheid die hij zelf heeft helpen opbouwen wordt verkwanselt aan de eerste de beste vreemdeling? Denk je dat die politiek er toe zal dragen dat de SZ betaalbaar zal blijven.

In antwerpen wil men 18000 illegalen regulariseren die grotendeels meteen bij het OCMW gaan aankloppen.

Wel stem grust op de multiculpartijen maar verschiet dan niet dat die 18000 nieuwe rode kiezers voorrang krijgen en dat uw kerk verandert in een moskee zoals cdenv'er heylen dat propagandeert.

Als men de migratiestroom niet onder controle krijgt en de islam niet terugdringt dan zal je zien dat al wat nu geen probleem is in de toekomst wel een probleem zal zijn.

Elke politicus die niet pleit voor een waterdichte migratiestop en terugkeer van criminele vreemdelingen etc is een gevaar voor onze maatschappij.

en toch zijn ern nog velen die geindotrineerd door de rode zever denken dat het de sossen zijn dien hen hun vervangingsinkomen bezorgen. terwijl zij juist diegene zijn die heel het solidariteitsprincipe verkopen aan hun vreemdelingenlegioen en met de spaarpot van de vlaming hun eigen allichtone kiespubliek bevredigen.
Bericht: #769215

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Do 16 Okt 2008, 01:10
  Berichten van afgelopen:      
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
phpBB Group