Persberichten
PI Redactie

|
| Geplaatst: Vr 23 Mei 2008, 21:52 | Onderwerp: Open Vld: Guido De Padt: De Padt lanceert website voor treinreizigers |
 |
|
Open Vld-kamerlid Guido De Padt heeft een website gelanceerd waarop de treingebruikers terechtkunnen voor al hun klachten, opmerkingen, suggesties over de werking van de spoorwegen in ons land. "Ik wil op die manier een soort tussenpersoon spelen tussen de treinreizigers en de bevoegde minister", legt De Padt uit.
De website (www.goedspoor.be) is volgens De Padt bedoeld voor iedereen die wil meewerken aan een betere mobiliteit en voor iedereen die vragen of klachten heeft bij de werking van de spoorwegen. "Ik heb de indruk dat de mensen bepaalde strapatsen van de NMBS stilaan beu zijn. Denk aan de aangekondigde staking, de vertragingen, enz... en beschouw het als mijn plicht om tussenpersoon te spelen."
De Padt ziet in de klachten en opmerkingen van de reizigers een "goede graadmeter" van hoe de reizigers zelf de dienstverlening ervaren. "Op die manier krijg je een beter zicht op wat er mangelt aan de werking van de spoorwegen. De website geeft de reiziger een stem. Het is een soort uitlaatklep", luidt het.
Guido De Padt
Kamerlid |
| Bericht: #768902 |
|
Advertentie
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Za 30 Aug 2008, 15:07
|
|