hilde
PI Master

|
| Geplaatst: Vr 20 Jun 2008, 12:06 | Onderwerp: |
 |
|
| Sukkelaar13 schreef: |
| De bankaandelen zullen nog een klap krijgen; van de andere weet ik het niet. Veel heb ik niet geleerd uit de bovenstaande tussenkomsten, jammer. |
Ga gewoon even naar de site van "de tijd" om het belgisch te houden, daar gaat u al voldoende zien, kijk meer bepaald naar wat de nationale Bank over de Belgische Banken zei gisteren, en in de internationale bankwereld, hebben de belgische banken al reeds een tijd langer een kwalijke reputatie.
En over de aziatische markten, en de hele wereldeconomie en de subprimecrisis kan u veel vinden op CNN, Bloomberg (kanaal zit in het belgacom tv.pakket) CNBC etc...
Ach ik heb er geen behoefte aan om mij hier te bewijzen....maar...maanden geleden zei ik ook dat de lijken nog uit de kast moesten komen, en het was zo... |
| Bericht: #774146 |
|
Advertentie
|
|
wittmann
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 20 Jun 2008, 13:17 | Onderwerp: |
 |
|
Wie de hitte van de beurs niet kan verdragen,blijft er van weg.
Een verstandige belegger zal altijd een stevige duit verdienen. |
| Bericht: #774158 |
|
|
Blauwvoet
PI Moderator

Uit: Antwerpen |
| Geplaatst: Di 24 Jun 2008, 00:53 | Onderwerp: |
 |
|
| Kabar schreef: |
Dexia is echter druk aangekocht deze dagen. Waarom is dat dan? |
Omdat ze vandaag op Euronext Brussel weer een klap van 4,9 procent hebben gekregen waarschijnlijk... |
| Bericht: #774891 |
|
|
4sake
PI Expert

Uit: de broek van onze pa. |
| Geplaatst: Di 24 Jun 2008, 05:02 | Onderwerp: |
 |
|
| wittmann schreef: |
Wie de hitte van de beurs niet kan verdragen,blijft er van weg.
Een verstandige belegger zal altijd een stevige duit verdienen. |
Gij hebt toch iets met warmte hé,
opwarming,hitte,en het warm water dat ge hebt heruitgevonden. |
| Bericht: #774897 |
|
|
hilde
PI Master

|
| Geplaatst: Do 26 Jun 2008, 20:27 | Onderwerp: |
 |
|
Volgens onze informatie kochten één of meerdere staatsfondsen uit de Arabische wereld Fortis-aandelen
. De Chinese verzekeraar Ping An, de grootste aandeelhouder van Fortis (4,99%), deed eveneens mee aan de kapitaalverhoging. Het is niet duidelijk hoeveel aandelen deze partijen kochten. Een woordvoerder van de Chinese groep verklaarde aan Bloomberg dat Ping An 5 procent van de nieuwe aandelen zou kopen
uit "de tijd" online
VANDAAG
Wat zei ik hier eerder over de verdere islamisering van het westen??? En wat maakte ik duidelijk in deze aangelegenheid een aantal dagen terug???
kabar wist natuurlijk alles beter....
ik heb de mensen nog niet voldoende verwittigd...
maar ja...men doet maar...
en het gaat maar verder....het is niet voorbij...
Ik schep er geen plezier in, maar wens gewoon mensen te waarschuwen...het gaat uiteindelijk over ieder zijn toekomst... |
| Bericht: #775319 |
|
|
wittmann
PI Pro

|
| Geplaatst: Do 26 Jun 2008, 20:50 | Onderwerp: |
 |
|
Als arabieren hier hun rijkdom beleggen dan heeft dat niets met islamisering te maken maar wel met geldverdienen. |
| Bericht: #775321 |
|
|
hilde
PI Master

|
| Geplaatst: Do 26 Jun 2008, 21:00 | Onderwerp: |
 |
|
| wittmann schreef: |
| Als arabieren hier hun
rijkdom beleggen
dan heeft dat niets met islamisering te maken maar wel met geldverdienen. |
Dat is juist een foute bedenking, de Arabieren
beleggen
niet...ZE KRIJGEN ALLES IN HANDEN....en dan kunnen we naar hun pijpen dansen.. |
| Bericht: #775323 |
|
|
hilde
PI Master

|
| Geplaatst: Do 26 Jun 2008, 21:05 | Onderwerp: |
 |
|
@ wittman
Men heeft hier meestal gesteld dat de joden de financiële markt in handen hadden en bijgevolg de VS en het westen de joden daarom beschermden....maar dat is al een paar jaar niet meer het geval.
Wel dat was ook uw stelling een tijd terug, en nu stelt u dat die stelling niet opgaat voor de Arabieren , die willen enkel geld verdienen...
Ik denk dat uw "stokpaardje het millieu" u beter ligt dan de financiële markten en bijgevolg de wereldeconomie en "culturen"...die worden opgedrongen. |
| Bericht: #775324 |
|
|
Blauwvoet
PI Moderator

Uit: Antwerpen |
| Geplaatst: Do 26 Jun 2008, 21:23 | Onderwerp: |
 |
|
| hilde schreef: |
Dat is juist een foute bedenking, de Arabieren
beleggen
niet...ZE KRIJGEN ALLES IN HANDEN....en dan kunnen we naar hun pijpen dansen.. |
Inderdaad Hilde .
Het westen verkoopt de koord waarmee ze zal opgehangen worden. |
| Bericht: #775327 |
|
|
Kabar
PI Addict

|
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 07:33 | Onderwerp: |
 |
|
Doe maar verder met uw paniekreacties. Ik blijf rustig op betere tijden wachten. |
| Bericht: #775342 |
|
|
hilde
PI Master

|
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 12:18 | Onderwerp: |
 |
|
| Doe maar verder met uw paniekreacties. Ik blijf rustig op betere tijden wachten. |
Betere tijden??Die komen er, de schatting is zo binnen een 10 jaar voor die financiële aandelen, hopelijk voor u dat u ze niet nodig hebt gedurende die tijd.
Ik panikeer niet maar ben gewoon realistisch en heb het al gezegd, ik ben veilig...vanwege op tijd te reageren... |
| Bericht: #775361 |
|
|
hilde
PI Master

|
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 12:21 | Onderwerp: |
 |
|
En nog één van mijn voorspellingen die uitkomt (11en 12 april 2008)
"khadaffi", dus een ARABIER heeft zich ingekocht bij Fortis, tegelijkertijd weigert hij meer olie op te pompen,
de volgende stap is "de Bourkamode"
Ja Kabar, uw aandelen worden niet in België bepaald hoor... |
| Bericht: #775362 |
|
|
wittmann
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 15:07 | Onderwerp: |
 |
|
'@ wittman
Men heeft hier meestal gesteld dat de joden de financiële markt in handen hadden en bijgevolg de VS en het westen de joden daarom beschermden....maar dat is al een paar jaar niet meer het geval.
Wel dat was ook uw stelling een tijd terug, en nu stelt u dat die stelling niet opgaat voor de Arabieren , die willen enkel geld verdienen... '
Hier moet ik echt mee lachen.Ik ben de laatste die zal beweren dat de joden hun geld beleggen om andere reden dan poen verdienen.
Natuurlijk hebben ze in de VS de facto een bepaalde invloed op het beleid tegenover Israël omdat een kandidaat nu eenmaal veel geld nodig heeft maar hun geld wordt zeker niet met die bedoeling belegd.
Rijke arabieren investeren hun geld in wat opbrengt.Ze moeten overigens ook denken aan de toekomst na olie.Daar zit geen complot achter.We moeten daarom niet onverschilig staan tegenover het feit dat teveel bedrijven in vreemde handen geraken en daarbij gaat het niet alleen om arabieren. |
| Bericht: #775369 |
|
|
hilde
PI Master

|
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 20:27 | Onderwerp: |
 |
|
In deze bent u echt naïef wittman...
ik weet het u laat u graag gelden...maar hier bent u fout, het is dan ook iets anders dan de belastingdiensten, ik ga er ook geen epistels over schrijven.
Ik vermoed dat u zelf wel kan
verder
denken dan enkel het geld verdienen...
zoals er in het VK al sharia rechtbanken zijn, wel niet legaal erkend maar waar de moslims aldaar de legaliteit van erkennen en volgen,
nu hebben ze reeds een zware poot in de financiële wereld, maar hier legt men liever de nadruk op de chinezen, een andere volksverlakkerij..
De islam is op alle gebieden bezig met het westen te veroveren... |
| Bericht: #775445 |
|
|
Kabar
PI Addict

|
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 20:44 | Onderwerp: |
 |
|
En Hilde is pas gelukkig wanneer ze de onheilsprofeet kan uithangen.
Probeer toch eens het leven van zijn positieve kant te bezien! |
| Bericht: #775451 |
|
|
4sake
PI Expert

Uit: de broek van onze pa. |
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 20:46 | Onderwerp: |
 |
|
Ik geef Hilde gelijk,
en het leven langs een positieve kant bezien,gij leeft nog uit moeders schoot zeker ?
Als ge dan alleen op uw poten staat zullen we nog is spreken over de positieve kant des levens. |
| Bericht: #775452 |
|
|
hilde
PI Master

|
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 20:55 | Onderwerp: |
 |
|
Ach Kabar toch...kunt u uw aandelen misschien geen 10 jaar laten staan, totdat ze terug op het peil van voor de vrije val staan, maar dan niet de geldontwaarding gedurende die 10 jaar vergeten in te calculeren hé...
hilde is gelukkig want hilde had "goede informatie" en heeft zich dus kunnen beschermen, maar ik was wel zo fair om er de mensen hier van mee te laten genieten.
En ja, nu is het de moment om aandelen te kopen, van die 2 lokale banken, nu geven ze ze weg in de solden aan de arabieren...die nog geld hebben, nu kan Khadaffi ze ook kopen...het probleem is dat de naïeve belgen hun centjes veilig parkeerden in die banken, en nu niet mee kunnen profiteren van de solden...en ondertussen een pak armer zijn...en zullen blijven voor de komende jaren...en dan nogmaals, de geldontwaarding... |
| Bericht: #775454 |
|
|
wittmann
PI Pro

|
| Geplaatst: Za 28 Jun 2008, 07:05 | Onderwerp: |
 |
|
Hilde linkt zaken die niet met elkander te maken hebben.Arabische olierijken laten hun geld renderen door het te beleggen in wat opbrengt.Heeft niets met islamisering te maken.Trouwens,die olierijken zijn in hun levenswijze heel sterk verwesterd.
Dat wil niet zeggen dat wij geen beperkingen moeten opleggen aan de mate waarin vreemdelingen hier sleutelsectoren in handen hebben maar dat is een kwestie die alle vreemdelingen betreft en niet alleen arabieren of chinezen. |
| Bericht: #775479 |
|
|
Sukkelaar13
PI Pro

|
| Geplaatst: Za 28 Jun 2008, 09:07 | Onderwerp: |
 |
|
Gelukkig hebben wij nog een bank in Vlaanderen waarin de Arabieren niet belegd hebben. |
| Bericht: #775488 |
|
|
hilde
PI Master

|
| Geplaatst: Za 28 Jun 2008, 09:53 | Onderwerp: |
 |
|
| Sukkelaar13 schreef: |
| Gelukkig hebben wij nog een bank in Vlaanderen waarin de Arabieren niet belegd hebben. |
Ja?? welke aub.. |
| Bericht: #775514 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Vr 5 Sep 2008, 09:53
|
|
|
|