wittmann
PI Pro

|
| Geplaatst: Wo 25 Jun 2008, 19:22 | Onderwerp: |
 |
|
Filosofen zijn geen goede politici want meestal nogal wereldvreemd en niet praktisch ingesteld.Een goede politicus hoeft geen enkele filosoof gelezen te hebben. |
| Bericht: #775211 |
|
Advertentie
|
|
jack
PI Addict

|
| Geplaatst: Wo 25 Jun 2008, 20:50 | Onderwerp: |
 |
|
| wittmann schreef: |
| Filosofen zijn geen goede politici want meestal nogal wereldvreemd en niet praktisch ingesteld.Een goede politicus hoeft geen enkele filosoof gelezen te hebben. |
dat is waar. maar moet een maatschappij dan enkel gerund worden door politici? die zijn zeker nodig, ik zeg enkel dat filosofie ook zijn belang heeft.... en dat er niet genoeg belang aan wordt gehecht. voor mij part wordt er niet genoeg nagedacht over de samenleving... er worden wel allerlei praktijkgerichte voorstellen geformuleerd voor allerlei problemen (politiciwerk)... maar dat is niet genoeg. |
| Bericht: #775224 |
|
|
swasti..
PI Addict

|
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 18:16 | Onderwerp: |
 |
|
| jack schreef: |
dat is waar. maar moet een maatschappij dan enkel gerund worden door politici? die zijn zeker nodig, ik zeg enkel dat filosofie ook zijn belang heeft.... en dat er niet genoeg belang aan wordt gehecht. voor mij part wordt er niet genoeg nagedacht over de samenleving... er worden wel allerlei praktijkgerichte voorstellen geformuleerd voor allerlei problemen (politiciwerk)... maar dat is niet genoeg. |
Helemaal mee eens . Moesten politici meer filosoferen zouden ze mss minder domme uitspraken doen . |
| Bericht: #775397 |
|
|
jack
PI Addict

|
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 18:49 | Onderwerp: |
 |
|
| swasti.. schreef: |
Helemaal mee eens . Moesten politici meer filosoferen zouden ze mss minder domme uitspraken doen . |
dank u wel! en ook u heeft helemaal gelijk  |
| Bericht: #775416 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina Vorige 1, 2
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Zo 7 Sep 2008, 06:49
|
|
|
|