Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Voor of tegen btw verlaging op benzine en diesel?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Arena > Politiek & actualiteit

btw-verlaging op benzine en diesel is een wonde verzorgen die er niet is
Akkoord
46%
 46%  [ 12 ]
Niet Akkoord.
53%
 53%  [ 14 ]
Total Votes : 26

Author Thread
De Prof
PI Pro
PI Pro

Uit: vindingrijkheid
Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 19:43 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

misantroop schreef:

tijd dat jij eens bij een psychiater ten rade gaat hoor jongen zoals jij alles persoonlijk opneemt. Het enige dat ik stelde was simpelweg dat er bepaalde mensen zijn die het openbaar vervoer als alternatief voorstellen voor de auto, het omgekeerde is niet het geval, met recht en rede mag dan gevraagd worden of dat openbaar vervoer die bijkomende capaciteit aankan. een vraag waar je precies niet op wilt of kan antwoorden en dan begin je maar te roepen en te schelden dat iedereen een leugenaar is en begin je er dingen bij te sleuren die geen mens ooit gezegd heeft. Je wordt met de dag triestiger jongen. Doe vooral geen moeite meer, het schuim staat u nu al op de lippen en ik zou echt niet willen dat je er in bleef.

Van op 'de man' te spelen gesproken... Rolleyes
Bericht: #776029

Rapporteer deze post

Advertentie
Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Antwerpen
Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 19:44 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Nog zo'n schitterende volzin:

"Een trein rijdt aan een uurschema dat realistisch is opgesteld ja?"

Alsof een "auto-pendelaar" geen realistisch uurschema heeft om op zijn bestemming te geraken. Lol
Bericht: #776030

Rapporteer deze post

De Prof
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 19:48 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Blauwvoet schreef:
Nog zo'n schitterende volzin:

"Een trein rijdt aan een uurschema dat realistisch is opgesteld ja?"

Alsof een autopendelaar geen realistisch uurschema heeft om op zijn bestemming te geraken. Lol

Een goed verstaander heeft maar een half woord nodig...dan ben je dus duidelijk niet

Een trein rijdt volgens en vast gestelde uurtabel...
Of moet ik nog een fotootje erbij plaatsen Rolleyes
Bericht: #776031

Rapporteer deze post

misantroop
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 19:48 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

De Prof schreef:

Van op 'de man' te spelen gesproken... Rolleyes

ochottekes hij voelt zich weeral onderdrukt hoor

Quote:
Jaja...lieg er maar op los misantroop.

Dit was je misschien vergeten zeker??? Luister naar mijn goede raad jongen en zoek u een psychiater maar ga van mij niet verwachten dat ik u met fluwele handschoentjes ga aanpakken terwijl jij er dan maar lustig op los mag blijven schelden.
Bericht: #776032

Rapporteer deze post

De Prof
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 19:50 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

misantroop schreef:

tijd dat jij eens bij een psychiater ten rade gaat hoor jongen zoals jij alles persoonlijk opneemt. Het enige dat ik stelde was simpelweg dat er bepaalde mensen zijn die het openbaar vervoer als alternatief voorstellen voor de auto, het omgekeerde is niet het geval, met recht en rede mag dan gevraagd worden of dat openbaar vervoer die bijkomende capaciteit aankan. een vraag waar je precies niet op wilt of kan antwoorden en dan begin je maar te roepen en te schelden dat iedereen een leugenaar is en begin je er dingen bij te sleuren die geen mens ooit gezegd heeft. Je wordt met de dag triestiger jongen. Doe vooral geen moeite meer, het schuim staat u nu al op de lippen en ik zou echt niet willen dat je er in bleef.

Het is ook weer goed om te weten dat u het inhoudelijke van de discussie netjes laat liggen...het voorbeeldje van het blokrijden.
Bericht: #776034

Rapporteer deze post

De Prof
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 19:54 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

misantroop schreef:

Het is makkelijker natuurlijk om te staan schreeuwen dat iedereen maar het openbaar moet gaan nemen

Dat antwoord jij aan mij in een reactie van me
Als ik zeg dat ik dat nergens beweer...wordt je heel kwaad.
Wel toon het me hé...dan zien we wie de leugenaar is!
Bericht: #776035

Rapporteer deze post

misantroop
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 19:57 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

De Prof schreef:

Het is ook weer goed om te weten dat u het inhoudelijke van de discussie netjes laat liggen...het voorbeeldje van het blokrijden.

Het ging niet over blokrijden het ging over of het openbaar vervoer al dan neit de capaciteit heeft om nog extra reizigers aan te kunnen die massaal hun auto zouden laten staan. Wat blokrijden daarmee te maken heeft is mij een raadsel. Typisch afleidingsmaneuvre dus.
Bericht: #776036

Rapporteer deze post

misantroop
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 20:00 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

De Prof schreef:

Dat antwoord jij aan mij in een reactie van me
Als ik zeg dat ik dat nergens beweer...wordt je heel kwaad.
Wel toon het me hé...dan zien we wie de leugenaar is!

Ja dat antwoord ik, staat uw naam er ergens in vermeld, ik dacht het niet, nogmaals psychiater zoeken jongen want zoals jij elke discusie persoonlijk kan opnemen is niet normaal meer. Allee scheld nu maar rustig verder maar denk aan uw hart hé
Bericht: #776037

Rapporteer deze post

De Prof
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 20:11 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Blauwvoet schreef:
[iMen kan inderdaad enkele wagonnetjes extra aankoppelen.
Men kan inderdaad op enkele stukken spoorweg de snelheid temperen.
Men kan zelfs dubbeldekvoertuigen inzetten en weet ik wat nog.

Daar gaat het niet om.
De vraag is of de NMBS het zou aankunnen om een deel van de automobilisten die zich niet meer met de wagen kunnen verplaatsen aan boord te hijsen en het antwoord daarop is NEEN, want dan staan de treinen stil net zoals de auto's stil staan bij een te grote verkeersdrukte[/i]

Weer zo'n botte en extreme reactie..
Lees men voorbeeld ivm met het blokrijden.
Daar wordt een overzadigde snelweg plots omgetoverde in een zelfde snelweg die "wel" de grote toevoer aan kan.

En nogmaals de treinen staan NIET stil door verkeers 'drukte"

Waar blijf jij dat toch halen...uit uwen glazenbol?
Ik volg het treinverkeer al 25 jaar van op de voet..en ik zweer het je..nog nooit heeft er een trein stil gestaan louter als gevolg dat het 'tedruk' was!!!

De trafic van het treinverkeer wordt ieder jaar tweemaal nagezien en eventueel bijgesteld.
Ze wordt ook ieder jaar opgetrokken!!!.
Als de treinen werkelijk zouden stilstaan omdat de verkeersdrukte tehoog is...dan zou dit van dag één na het instellen van de verkeerstrafic zo moeten zijn en zo blijven.

Door het feit dat die trafic wordt opgetrokken...bewijst de NMBS dat ze een deel van het wegverkeer kunnen overnemen.
En de treinen staan er NIET door stil!
Als ze stilstaan heeft dit te maken door technische of menselijke problemen!!!
Bericht: #776040

Rapporteer deze post

wittmann
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 20:13 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Sommigen proberen alles te karikaturiseren.De afkeer van het openbaar vervoer is bijzonder groot.
Sommigen willen verder de islamietische oliebaronnen rijk blijven maken. Lol
Beter onze afhankelijkheid zoveel mogelijk beperken.Dat is nationalisme.
Bericht: #776042

Rapporteer deze post

De Prof
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 20:14 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

misantroop schreef:

Ja dat antwoord ik, staat uw naam er ergens in vermeld, ik dacht het niet, nogmaals psychiater zoeken jongen want zoals jij elke discusie persoonlijk kan opnemen is niet normaal meer. Allee scheld nu maar rustig verder maar denk aan uw hart hé

Waarom antwoord je dit dan met een quote van 'de prof'.
Dat is een rechtstreekse verwijzing.
En laat die 'menselijke' bezorgdheid' aub achterwege...daar heb ik geen boodschap aan..
Bericht: #776044

Rapporteer deze post

misantroop
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 20:28 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

De Prof schreef:

Waarom antwoord je dit dan met een quote van 'de prof'.
Dat is een rechtstreekse verwijzing.
En laat die 'menselijke' bezorgdheid' aub achterwege...daar heb ik geen boodschap aan..

omdat het mischien een reactie is op uw reactie, let wel op "uw reactie" dus, niet op u, en ik zal wel doen en laten wat ik zelf wil. Rolleyes
Bericht: #776046

Rapporteer deze post

misantroop
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 20:30 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

wittmann schreef:
Sommigen proberen alles te karikaturiseren.De afkeer van het openbaar vervoer is bijzonder groot.
Sommigen willen verder de islamietische oliebaronnen rijk blijven maken. Lol
Beter onze afhankelijkheid zoveel mogelijk beperken.Dat is nationalisme.

u maakt die ook rijk met uw vliegtuigreisjes, of was je dat soms vergeten. Lol
Bericht: #776047

Rapporteer deze post

De Prof
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 20:38 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

misantroop schreef:

omdat het mischien een reactie is op uw reactie, let wel op "uw reactie" dus, niet op u,

Ook in mijn reacties beweer ik nergens dat er zowel geen capaciteitsprobleem is...en dat de NMBS al het verkeer opzich kan nemen.
Als jij dat ergens leest...moet je die persoon er dan overaan pakken.

Quote:

en ik zal wel doen en laten wat ik zelf wil. Rolleyes

Ik raad u aan het 'reglement' eens te lezen dan...
Het is heel zelden en zeer weinig dat ik daar naar verwijs..en dat heeft ook zen redenen.
Bericht: #776050

Rapporteer deze post

misantroop
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 20:47 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

De Prof schreef:

Ook in mijn reacties beweer ik nergens dat er zowel geen capaciteitsprobleem is...en dat de NMBS al het verkeer opzich kan nemen.
Als jij dat ergens leest...moet je die persoon er dan overaan pakken.

Ik raad u aan het 'reglement' eens te lezen dan...
Het is heel zelden en zeer weinig dat ik daar naar verwijs..en dat heeft ook zen redenen.

Ik pak niemand aan, ik stel de vraag of de NMBS die bijkomende capaciteit aankan. Ik maak daarbij de opmerking dat er meerderen zijn die staan te roepen dat iedereen maar het openbaar vervoer moet nemen zonder bij deze vraag ook maar 1 moment stil te staan. U mag zich daar uiteraard door aangesproken voelen maar u hoeft het niet, die keuze is dus volledig aan u.

U mag mij aanraden wat u wilt maar nog steeds zal ik doen en laten wat ik wil, het forumreglement lezen zit in het te laten pakketje.
Bericht: #776056

Rapporteer deze post

De Prof
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 21:20 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

misantroop schreef:

Ik pak niemand aan, ik stel de vraag of de NMBS die bijkomende capaciteit aankan.

Gedeeltelijk, het is een geheel van factoren dat speelt. Blauwvoet stelt het verkeerd voor, door te doen alsof de treinen stil staan door de drukte. Ik ben 100% zeker van men zaak en dat hij mis is, hij is in deze een leek ik spreek met kennis.

Quote:
Ik maak daarbij de opmerking dat er meerderen zijn die staan te roepen dat iedereen maar het openbaar vervoer moet nemen zonder bij deze vraag ook maar 1 moment stil te staan. U mag zich daar uiteraard door aangesproken voelen maar u hoeft het niet, die keuze is dus volledig aan u.

Iedereen kan nooit het openbaar vervoer nemen...dat is zo helder als kraantjes water. Daar hebben ze niet de capaciteit voor en kunnen ze ook nooit verwerven.

Quote:

U mag mij aanraden wat u wilt maar nog steeds zal ik doen en laten wat ik wil, het forumreglement lezen zit in het te laten pakketje.

Ik raad het u alleen aan, u doet er mee wat je wil...niet in mijn belang..zij die het geschreven hebben...zullen het belang er wel inzien
Bericht: #776076

Rapporteer deze post

misantroop
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 21:45 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

De Prof schreef:
Iedereen kan nooit het openbaar vervoer nemen...dat is zo helder als kraantjes water. Daar hebben ze niet de capaciteit voor en kunnen ze ook nooit verwerven.

enfin, nu deze vraag beantwoord is, wil ik daar nog even bovenop stellen dat het openbaar vervoer niet voor iedereen gegeven is. Ik denk dat de meeste mensen zelfs niets liever zouden willen dan dat ze het openbaar vervoer zouden kunnen nemen, maar dit moet dan natuurlijk binnen de grenzen van het aanemelijke blijven

een beetje visualisatie kan huerbij zeker geen kwaad

let hierbij vooral goed op de aansluittijden die soms slechts 2 minuten bedragen en dan weet ik zelfs niet hoe vlug of traag die mannen van de lijn wandelen. Om op mijn werk te geraken ben ik dus meer dan 2 uur onderweg, heb ik op vier verschillende bussen gezeten en 5 keer gewandeld. Dit in de veronderstelling dat ik geen enkele aansluiting heb gemist. Anders kan ik huiswaarts keren want dan ben ik toch te laat op mijn werk. Ach ja om 4 uur meot ik ook nog thuisgeraken natuurlijk, en liefst tegen 5 uur want dan is de kinderopvang ten einde
Bericht: #776080

Rapporteer deze post

Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 22:46 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Begrijpend lezen schijnt toch voor De Prof een serieus probleem te zijn. Hij leest niet wat er staat maar leest wat hij DENKT dat er staat.
Eén voorbeeldje uit de vele :

" Gedeeltelijk, het is een geheel van factoren dat speelt. Blauwvoet stelt het verkeerd voor, door te doen alsof de treinen stil staan door de drukte. Ik ben 100% zeker van men zaak en dat hij mis is, hij is in deze een leek ik spreek met kennis" schrijft hij nu.

Awel ... Ik daag hem nu en hier uit om me te tonen WAAR ik schreef dat de treinen stilstaan door de drukte.

GEEF ME DE LINK PROF ! Evil

Het moet nu maar eens gedaan zijn met je leugens.
Ik schreef wél dat de spoorwegen -mocht een deel van de automobilisten hun wagen aan de kant laten staan en de trein zouden gebruiken - de NMBS met capaciteitsproblemen zou zitten omwille van het feit dat er op de spitsuren NU AL problemen zijn en ik steun me op tientallen rapporten die ik las.
Ik schreef ook dat de treinen zouden stilstaan van station tot station als automobilisten voor hun woon-werkverkeer massaal de trein zouden nemen.
Iedereen die kan lezen merkt het verschil.
Bericht: #776086

Rapporteer deze post

Marnix
PI Senior
PI Senior

Uit: Vlaanderen
Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 23:34 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Blauwvoet schreef:
Begrijpend lezen schijnt toch voor De Prof een serieus probleem te zijn. Hij leest niet wat er staat maar leest wat hij DENKT dat er staat.
Eén voorbeeldje uit de vele :

" Gedeeltelijk, het is een geheel van factoren dat speelt. Blauwvoet stelt het verkeerd voor, door te doen alsof de treinen stil staan door de drukte. Ik ben 100% zeker van men zaak en dat hij mis is, hij is in deze een leek ik spreek met kennis" schrijft hij nu.

Awel ... Ik daag hem nu en hier uit om me te tonen WAAR ik schreef dat de treinen stilstaan door de drukte.

GEEF ME DE LINK PROF ! Evil

Het moet nu maar eens gedaan zijn met je leugens.
Ik schreef wél dat de spoorwegen -mocht een deel van de automobilisten hun wagen aan de kant laten staan en de trein zouden gebruiken - de NMBS met capaciteitsproblemen zou zitten omwille van het feit dat er op de spitsuren NU AL problemen zijn en ik steun me op tientallen rapporten die ik las.
Ik schreef ook dat de treinen zouden stilstaan van station tot station als automobilisten voor hun woon-werkverkeer massaal de trein zouden nemen.
Iedereen die kan lezen merkt het verschil.

De Prof heeft verdorie gelijk. Hij spreek met kennis van zaken, want er staat toch een station in Essen? Of niet soms?

Ziedewel, ge zijt gewoon zjaloers. Lol Lol Lol

En misantroop had al langer moeten weten dat de trein nemen altijd een beetje reizen is. Mr. Green
Bericht: #776094

Rapporteer deze post

Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 23:48 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Marnix schreef:

De Prof heeft verdorie gelijk.

Shame on you

Rule #1--the Boss is always right.
Rule #2--if the Boss is wrong, see rule #1.

Razz

Lol Lol Lol
Bericht: #776096

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 13, 14, 15  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Vr 5 Sep 2008, 17:33
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten 2002: meer zelfmoorden dan verkeersdoden joppe Zo 13 Apr 2008, 18:56
joppe Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vele Nederlandse stadswijken voor 90 procent allochtoon joppe Wo 2 Apr 2008, 20:02
hilde Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Migrantenstemrecht: K. De Gucht kapituleert voor het V.Blok the Piano Wo 26 Mrt 2008, 06:33
Sundancer Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Splitsing kieskring:Gemeenteraad Lennik dreigt met ontslag DeLuucas Wo 14 Nov 2007, 20:47
Ploertendoder Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Dit moeten we onthouden!!! De Prof Za 10 Nov 2007, 17:17
Roeland1 Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk 31 Belgen veranderden van geslacht, ook enkele Blokkers! the Piano Di 26 Jun 2007, 08:50
rode arend Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Toch veel moeite gedaan..... Eugene Di 27 Apr 2004, 23:11
Goldwing Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Didier Reynders met een piepstemmetje The Partycrasher Di 27 Apr 2004, 10:55
The Partycrasher Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief