De Prof
PI Pro

Uit: vindingrijkheid |
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 18:00 | Onderwerp: Nieuwe VRT peiling |
 |
|
(Belga)
De "donkerblauwe" liberalen verdubbelen procentueel gezien bijna hun stemmenaantal. Lijst Dedecker wint bijna 6 procent en komt in deze peiling uit op 12,4 procent.
Dedecker haalt die nieuwe kiezers vooral van Vlaams Belang. De helft van de nieuwe kiezers van Lijst Dedecker komt namelijk van die partij. Bij de vorige peiling verloor Vlaams Belang nog vooral aan het kartel CD&V/N-VA.
VRT.
Goed peilingen zijn peilingen...
Maar toch een "goede" raad aan il falco...
Ge zij goed bezig met het demoniseren van LDD.  |
| Bericht: #775394 |
|
Advertentie
|
|
swasti..
PI Addict

|
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 18:12 | Onderwerp: |
 |
|
Tuurlijk dat in een Vrt 'peilling' LDD goed scoort.Dat is alleen maar voor het VB bang te maken . En hun opzet slaagt . |
| Bericht: #775395 |
|
|
wittmann
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 18:15 | Onderwerp: |
 |
|
Het afkalven van VB ten voordele van LDD is niet verwonderlijk.Afvallige kiezers van VLD zullen per definitie de voorkeur geven aan LDD.Het demoniseren van LDD dat weinig geloofwaardig is gezien de rechtsconservatieve neigingen van VB,zal daar niets aan veranderen. |
| Bericht: #775396 |
|
|
swasti..
PI Addict

|
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 18:19 | Onderwerp: |
 |
|
| wittmann schreef: |
| Het afkalven van VB ten voordele van LDD is niet verwonderlijk.Afvallige kiezers van VLD zullen per definitie de voorkeur geven aan LDD.Het demoniseren van LDD dat weinig geloofwaardig is gezien de rechtsconservatieve neigingen van VB,zal daar niets aan veranderen. |
Denk je nu echt dat de open vld kiezer voor ldd gaat stemmen . Waarom het ldd dan niet meer stemmen op 10 juni gekregen ? Naief. |
| Bericht: #775399 |
|
|
De Prof
PI Pro

| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 18:22 | Onderwerp: |
 |
|
| swasti.. schreef: |
| Tuurlijk dat in een Vrt 'peilling' LDD goed scoort.Dat is alleen maar voor het VB bang te maken . En hun opzet slaagt . |
Net zoals il falco de VB-kiezers..of forumleden 'bang' probeert te maken met het demoniseren van LDD.  |
| Bericht: #775400 |
|
|
wittmann
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 18:24 | Onderwerp: |
 |
|
De kiezer die vroeger van VLD naar VB gegaan is,zal nu blijkt dat het LDD levensvatbaar is zeker eerder voor LDD stemmen.Is onvermijdelijk. |
| Bericht: #775402 |
|
|
il falco
PI Pro

|
 |
|
het VB doet het beter dan in de vorige RODE peiling en dat heel de linkse media ZOT is van Dedecker hoeft voor mij geen verbazing.
Dedecker komt meer op TV dan al onze ministers samen.
Dat hij dan steevast onzin uitspuwt daar ligt geen kat van wakker.
GEEN kat die ook weet wat die paarse lul in de franstalige media verkondigt of wat die crypto-belgicist in het parlement uitvreet.
Zo stemde Dedecker en heel zijn CLAN voor de verdere toepassing vand e snelbelgwet.
Zo pleitte hij in zijn eigen partij TEGEN meer vlaanderen.
Dedecker is het geheime wapen van het ESTABLISHMENT.
Dedecker is de paarse bliksemafleider.
En als hij aande macht komt zal men zien. NOG ERGER dan VERHOFSTADT. Zoals coveliers dat zei.
Iemand die voor open grenzen is en voor de turkse toetreding stemde ....
Het VB heeft hem altijd gespaard maar het moet GENOEG zijn. val die paarse bedrieger aan zoals elke andere partij.
Er zijn 2 figuren die de linkse media op handen dragen DEDECKEr en JANSSENS.
Zie morgen maar in de standaard. Daar mag hij weer hele pagina's vullen. |
| Bericht: #775403 |
|
|
swasti..
PI Addict

|
 |
|
| De Prof schreef: |
Net zoals il falco de VB-kiezers..of forumleden 'bang' probeert te maken met het demoniseren van LDD.  |
Ja . De schrik zit er goed in . Mijn hoop is dat het VB uiteen valt . En een nieuwe Radicale Nationalistische partij komt . |
| Bericht: #775404 |
|
|
il falco
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 18:29 | Onderwerp: |
 |
|
Ik probeer niemand bang te maken.
De realiteit is wat ze is. men hoeft enkel maar naar het stemgedrag van Dedecker te kijken en naar datgene wat hij ind e LINKSE media spuit om te zien wat men in de toekomst mag verwachten.
De prof mag blij zijn met zijn dooie PAARSE mus.
Welke coalitie gaat die paarse lul sluiten?
juist ja VLD -SP en LDD??? Want met het Vb wil hij niet samenwerken.
Ik heb nog meer respect voor een tsjeef als leterme dan voor een linkse duikboot als dedecker.
Maar ja voor ons profke zijn linkse fanstasmes blijkbaar belangrijker dan de realiteit dat Dedecker nog nooit iets voor vlaanderen gedaan heeft.
Allez prof zeg het eens een keer wat heeft Dedecker ooit voor vlaanderen gedaan?
Waar heeft hij ooit zijn nek uitgestoken?
Binnen zijn eigen partij TEGEN vlaanderen ja.
De prof is ne dikke idioot die hier tot voor kort nog de n-va lag op te hemelen . Hij volgt enkel de partijen die scoren.
Mssh dat hij binnen een paar jaar nog bij groen eindigt. |
| Bericht: #775406 |
|
|
wittmann
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 18:49 | Onderwerp: |
 |
|
De waarheid is dat het VB in paniek verkeert.Het verwaterde VB en LDD staan redelijk dicht bij elkaar en dus is al dat gezaag niet geloofwaardig. |
| Bericht: #775414 |
|
|
De Prof
PI Pro

| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 18:57 | Onderwerp: |
 |
|
| il falco schreef: |
Ik probeer niemand bang te maken.
|
Zoals de VRT met zen peilingen de situatie niet probeert te sturen zeker..  |
| Bericht: #775423 |
|
|
il falco
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 19:00 | Onderwerp: |
 |
|
Dedecker is een anti-vlaamseliberale paarse paljas die zoals coveliers dat zo mooi zegt in essentie nog erger is dan verhofstadt.
Het probleem is dat dedecker niet aan politiek doet maar aan
mediahopping. Heel de persgroep, belga etc steunt hem massaal.
Een congres van 200 LDD adepeten krijg 10* meer aandacht dan een Vb congres met 2000 man.
En hoe meer dedecker op het VB kapt hoe meer hij de linkse medialui mee krijgt.
het VB heeft gewoon van in het begin DD verkeerd aangepakt . men had hem moeten aanpakken zoals verhofstadt , dewael of eender welke andere paarse crimineel die al die wetten stemde.
Maar neen hem sparen omdat men ooit hoopte met hem samen te werken. En zo dedecker maar credibiliteit geven en aandacht.
Het VB had moeten doen wat ik al jaar en dag doe anti-vlamingen pakken op hun anti-vlaams stemgedrag ipv omwille van forza flandria fantasmses die enkel door dat liberaal tuig als valstrik gebruikt worden, achterna te lopen.
Maar uiteindelijk scoort het VB in deze peiling beter dan in de vorige van de rode zender. Het VB moet vanaf nu beginnen met de mensen te herinenren aan het bedriegelijke heden EN verleden van dedecker.
met zijn OPEN GRENZEN ideologie!
Wat ik mij nu afvraag is wanneer gaat de linkse media vinden dat de zeepbel genoeg opgeblazen is . Want als dedecker één ding wel is dan is het ultra-liberaal;asociaal.....
En daar moet de linkse media niet van weten, maar hun haat tegen het VB is veel groter en daarom duivelspact tegen het VB. |
| Bericht: #775424 |
|
|
De Prof
PI Pro

| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 19:07 | Onderwerp: |
 |
|
Nog van da il falco...
De overloop van VB naar LDD, kan er maar wel bij varen...  |
| Bericht: #775427 |
|
|
wittmann
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 19:07 | Onderwerp: |
 |
|
 |
| Bericht: #775428 |
|
|
Magna Carta
PI Expert

Uit: Mol |
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 19:16 | Onderwerp: |
 |
|
| il falco schreef: |
...De prof is ne dikke idioot die hier tot voor kort nog de n-va lag op te hemelen . Hij volgt enkel de partijen die scoren.
Mssh dat hij binnen een paar jaar nog bij groen eindigt. |
 |
| Bericht: #775431 |
|
|
il falco
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 19:26 | Onderwerp: |
 |
|
en weet je wat zodra DD mag meespelen met pakweg de SPA of zelfs eliio waarvan hij nu al zegt dat hij niet vresst voor een cordon omdat elio hem om steun kwam vragen...dan zal de prof de eerste zijn om te roepen= ik ben nooit voor DD geweest .
En je zal zien we zullen nergens een posting vinden waarin hij dat ook met zoveel woorden toe geeft. kortom de tsjeven kunnen nog wat leveren van de prof.  |
| Bericht: #775434 |
|
|
Roeland1
PI Pro

Uit: verontwaardiging, menslievendheid en hoop |
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 19:27 | Onderwerp: |
 |
|
Oeioei, LDD wint fors?... kzal maar meelopen met de massa en ook op LDD stemmen zekers...  |
| Bericht: #775435 |
|
|
il falco
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 19:34 | Onderwerp: |
 |
|
dat is het signaal dat de linkse media wil geven ja.
Weinig vertrouwen in Leterme
27.06.2008 20.09u - Vanavond maakte de VRT de resultaten bekend van een nieuwe peiling naar de kiesintenties. Het Vlaams Belang wint tegenover de vorige VRT-peiling (maart 2008), maar zou nog steeds ruim verliezen in vergelijking met de parlementsverkiezingen. Aangezien onze partij in zowat elke peiling van de openbare omroep achteruit gaat, maken wij ons echter niet te veel zorgen. Wij blijven herhalen dat de enige échte peiling op verkiezingsdag gehouden wordt. Dat is betaaldag. Dan zullen de traditionele partijen afgerekend worden op het breken van hun verkiezingsbeloften.
Uit deze peiling zou anderzijds blijken dat de Vlamingen minder dan ooit vertrouwen hebben in Yves Leterme en het kartel, maar dat lijken te compenseren door meer vertrouwen te geven aan Guy Verhofstadt en de Open VLD. Ook dat lijkt op zijn minst tegenstrijdig. Vooral omdat liefst twee derde van de Vlamingen zegt geen vertrouwen meer te hebben in de Belgische regering en bijna niemand nog gelooft in een communautair akkoord op 15 juli. Bovendien waarschuwt een duidelijke meerderheid van de Vlamingen de traditionele partijen om geen Vlaams grondgebied af te staan in ruil voor de splitsing van Brussel-Halle-Vilvoorde. Het bewijst dat de Vlamingen veel gezond verstand hebben. Bij de volgende verkiezingen zal het Vlaams Belang zich opnieuw aandienen als het enige betrouwbare alternatief voor de Belgische machtspartijen, als de enige ondubbelzinnige onafhankelijkheidpartij.
bron webstek VB
ik heb nergens op de VB stek iets gelezen over het voorstel van DD om pariteit in brussel op te geven voor splitsing b-h-v... of dat hij op zijn eigen congres tegen onafhnakelijkheid pleitte.  |
| Bericht: #775436 |
|
|
De Prof
PI Pro

| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 20:08 | Onderwerp: |
 |
|
| Magna Carta schreef: |
 |
Ik ben een groene jongen...maar zeker geen "agaleve'r"
De partij Groen! misbruikt het milieu...omdat dit in feite onschendbaar is.
Ik zou direct voor een "rechtse groene" partij kunnen stemmen als die me zou aanstaan. |
| Bericht: #775443 |
|
|
hilde
PI Master

|
| Geplaatst: Vr 27 Jun 2008, 20:38 | Onderwerp: |
 |
|
Geef mij eens een paar concrete constructieve voorstellen die DD heeft gedaan aub..
dat sportlui aan de doping zitten kan mij echt niet boeien, en helpt de koopkracht of de vrije val van onze economie niet..
Turkije bij Europa is voor mij verwerpelijk..
Zagen en zeveren en egotripper genoeg, maar concrete voorstellen zou ik toch graag horen...
Nogmaals ik ben partijloos, ik observeer... |
| Bericht: #775448 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina 1, 2 Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Vr 5 Sep 2008, 17:40
|
|
|
|