il falco
PI Pro

|
| Geplaatst: Zo 29 Jun 2008, 20:21 | Onderwerp: het multicriminele brussel en zijn "nieuwe" "jongeren"... |
 |
|
Agenten aangevallen op parking Brupark
BRUSSEL - Vijf agenten van de politie van Brussel zijn zondagochtend door een dertigtal jongeren in elkaar geslagen in het Brupark op de Heizel. Dat bericht VTM in zijn nieuwsuitzending van 19 uur.
De agenten hadden geen dienst; ze kwamen terug van een avondje uit. Toen ze naar hun auto wandelden, werden ze herkend door een paar jongeren die op het parkeerterrein rondhingen en die al eens met de politie in aanraking waren gekomen.
De jongeren sloegen vier van de agenten zo hard dat ze een tijdje werkonbekwaam zijn. Een van hen brak zijn elleboog. De jongeren beschadigden ook de auto's van de agenten.
De agenten hebben een paar van hun aanvallers kunnen herkennen...
bron webstek standaard
brussel is gewoon één groot pretpark waar het( quasi uitsluitend) krapuul al zijn misdadige en beestachtige gevoelens kan voldoen zoals onlangs bewezen bij die verkrachting in een vol zuidstation.
ik begrijp niet dat de politie na zulke feiten geen voorbeeld stelt en gewoon massal met steun van het leger eventueel wijken uitkamt en de daders oppakt en ticket geeft naar land van herkomst.
De francophone politici aldaar doen ALLES voor de allochtone stemmen en voeren zelfs de wetteloosheid en straffeloosheid in om hen ter willen zijn.
ik stel voor dat iemand even een lijstje maakt met de "incidentjes"
van de afgelopen jaren met allochtone jongeren.
Van de busmoord op demoor over de moord op de pianist in mechelen over verkrachting en moord op de vrouw in hofstade en nog 1001 andere feiten.
En het lijkt wel dat zij hoe meer men een eengemaakt europa propagandeert dat europa steeds minder europees wordt.
En met het afschaffen van de rijkswacht heeft men een kracht afgeschaft die als één van de weinigen in staat was orde op zaken te stellen .
ik zie geen weerbaarheid meer in de autochtone samenleving.
Mocht men dezelfde feiten uithalen met een allochtoon slachtoffer een hele stad staat in brand. |
| Bericht: #775864 |
|
Advertentie
|
|
hilde
PI Master

|
| Geplaatst: Zo 29 Jun 2008, 21:51 | Onderwerp: |
 |
|
Gewoon schandalig wat hier allemaal kan, en dan verwacht het beleid dat de politie nog gezag
kan
uitoefenen...men laat het zo maar gebeuren...dat ze de anderen die dat niet doen, nu eens laten zien dat ze niet met zich laten spotten en laten horen hoe ze ertegen optreden, want nu eerlijk...als we allemaal het voorbeeld van de "jongeren" gaan volgen.. |
| Bericht: #775881 |
|
|
separatist
PI Junior

|
| Geplaatst: Zo 29 Jun 2008, 22:53 | Onderwerp: |
 |
|
zo ziet ge maar en het word steeds erger. Ze kunnen nochtans dop trekken en toch verlagen ze zich zo.
Zij wakkeren de onveiligheid aan bij de mensen, de buurten geraken verloederd. |
| Bericht: #775900 |
|
|
il falco
PI Pro

|
| Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 00:08 | Onderwerp: |
 |
|
ik kan enkel hopen dat diegenen die deze situatie mogelijk maken er zelf direct of ondirect het slachtoffer van worden. Dat is het minste dat de voorzienigheid ons kan bieden. |
| Bericht: #775906 |
|
|
Sukkelaar13
PI Pro

|
| Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 11:53 | Onderwerp: |
 |
|
Jullie denken toch niet dat de Franstalige partijen hun pamper beleid gaan wijzigen? Ik verwacht de opstand van de politiemannen die het al lang beu zijn gebruikt te worden. |
| Bericht: #775929 |
|
|
KempensBoerke
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen... |
| Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 13:35 | Onderwerp: |
 |
|
| il falco schreef: |
| Vijf agenten van de politie van Brussel zijn zondagochtend door een dertigtal jongeren in elkaar geslagen in het Brupark op de Heizel. |
Waarom kan ik m'n lach amper onderdrukken??
IEDEREEN mag toch meegenieten, niet?  |
| Bericht: #775935 |
|
|
Turbo Taxpayer
PI Addict

|
| Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 14:23 | Onderwerp: |
 |
|
Slachtoffer agressie komt dader na enkele dagen opnieuw tegen
SINT-JANS-MOLENBEEK - De 44-jarige Didier Milis uit Sint-Jans-Molenbeek begrijpt niet hoe het kan dat de jongeman die hem vorige dinsdag in het ziekenhuis sloeg nu alweer vrij rondloopt. 'Ik ben bang', zegt Milis.
Didier Milis -syndicus van een flatgebouw langs de Louis Mettewielaan in Sint-Jans-Molenbeek- maakte dinsdag een avondwandeling toen hij zijn gepensioneerde buurman tegenkwam. 'Jojo liet zijn schoothondje uit. We maakten een praatje. Toen een jongeman voorbijkwam blafte het hondje.' Volgens Milis schreeuwde de voorbijganger dat Jojo zijn hond moest vasthouden. Milis probeerde als ex-directeur te sussen. 'Ik probeer altijd conflicten te vermijden. Maar plots kreeg ik twee mokerslagen in mijn gezicht.'
Half versuft vroeg Milis aan zijn buurman de politie te bellen. De jonge dader ging daarop helemaal door het lint. Milis incasseerde klappen en schoppen over het hele lichaam. Toen zijn gsm uit zijn jas viel, gooide de agressor de telefoon stuk op het wegdek. 'Die dolleman beet me toe dat ik me moest verdedigen. Maar ik kon niets doen.' De lijst verwondingen is lang: neus en oogkas gebroken, scheur in linkeroor en gevoelloze linkerwang. 'Ik ben ook mijn smaak verloren.'
Milis herkende de aanvaller als de 23-jarige zoon van een van zijn huurders in het gebouw waar hij syndicus is. Hij speelde de naam en het adres door aan de politie. Intussen kwam hij zijn aanvaller wel al opnieuw tegen op straat. Milis spreekt er schande van. 'Ik dacht dat ze iemand voor zo'n laf geval van agressie in de cel staken. Heeft hij eigenlijk één dag vastgezeten?' Het parket van Brussel was dit weekend niet bereikbaar voor commentaar. (bjm)
rr
Bron : http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=DMA30062008_001
Heel vertouwenwekkend in het gerecht  |
| Bericht: #775947 |
|
|
jack
PI Addict

|
| Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 15:28 | Onderwerp: |
 |
|
allemaal duwen we de verantwoordleijkheid naar een anders. we zitten in een situatie waar een minbderheid ons afslaagt wanneer ze er goesting in hebben, en niemand reageert.. een ander zal het maar moeten doen, kneem niet het risico om pijn te hebben.
we hebben een probleem, een serieus probleem... we worden gedomineerd.
wanneer kunnen we er iets an doen? met nieuwjaar... de brussel staan dan pikzwart van de vreemdelingenbendes die koppels en individuen omsingelen om te bestelen. Dan kan er echt een orgnisatie komen, een final battle voor de power over the streets.  |
| Bericht: #775963 |
|
|
Dina
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant |
| Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 18:37 | Onderwerp: |
 |
|
terug on topic aub |
| Bericht: #775998 |
|
|
Sukkelaar13
PI Pro

|
| Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 18:48 | Onderwerp: |
 |
|
Dina : voor mij is de tussenkomst van Turbo Taxpayer wel de topic hoor. |
| Bericht: #776001 |
|
|
Magna Carta
PI Expert

Uit: Mol |
| Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 18:58 | Onderwerp: |
 |
|
Ze noemen een agent die durft optreden en die het pak rammel overleeft een 'racist'. Meer Debie's aub. |
| Bericht: #776005 |
|
|
De Prof
PI Pro

Uit: vindingrijkheid |
| Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 19:05 | Onderwerp: |
 |
|
Een agent is een persoon met een bepaalde 'macht'
Je kan eigenlijk nooit een oordeel vellen in deze..
Alleen al omdat we niet weten of die agenten hun macht 'misbruiken of soms gebruiken als het voor hun goed uitkomt..
Ik denk dat dit eigen is aan de maatschappij...je ziet dat overal. |
| Bericht: #776011 |
|
|
Magna Carta
PI Expert

Uit: Mol |
| Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 19:09 | Onderwerp: |
 |
|
| De Prof schreef: |
Een agent is een persoon met een bepaalde 'macht'
Je kan eigenlijk nooit een oordeel vellen in deze..
Alleen al omdat we niet weten of die agenten hun macht 'misbruiken of soms gebruiken als het voor hun goed uitkomt..
Ik denk dat dit eigen is aan de maatschappij...je ziet dat overal. |
Mooi! Vertel je verhaal aan de agenten die op intensieve liggen. |
| Bericht: #776014 |
|
|
Sukkelaar13
PI Pro

|
| Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 19:10 | Onderwerp: |
 |
|
Het ging hier om agenten die niet in dienst waren, die niet in uniform rondliepen. En toch werden ze door een dertigtal lafaarden aangevallen. |
| Bericht: #776015 |
|
|
Trucker
PI Addict

Uit: vlaamse ouders |
| Geplaatst: Ma 30 Jun 2008, 19:26 | Onderwerp: |
 |
|
Als ik jong was had men nog respect voor de politie, als de champetter thuis kwam omdat er iets niet pluis was te baldadig geweest of zo iets........ lap een oorveeg.
Nu, snotters van 10 jaar lachen met of schelden op de agenten.........
Toegeven in mijn tijd waren het agenten, nu postkaarten die vedomme in hun broek schijten als ze een charge moeten uitvoeren op een bende "jongeren", het ergste van al is dat ik zo piepeltjes of madamekes "inspecteur" zou moeten noemen........... moeten ze mij eerst bewijzen dat ze het verdienen inspecteur te zijn.
Natuurlijk ligt het grote probleem van gebrek aan gezag niet enkel aan de politie zelf maar zijn het de ouders (zeker van het islamitisch (is er ook ander ) gespuis), komt daar bij de losgelaten zwarten die denken dat onze steden nog oerwouden zijn en de communisten die zich in de Balkan oorlog wanen......
Allen buitengooien, eerst de woestijnbewoners daarna de rest.
Indien we een minister van binnenland zouden hebben met ballen aan zijn lijf (die dus niet zwicht voor lieden die geen honger meer hebben en daardoor een vermageringskuur volgen), die krachtdadig optreed tegen gespuis ipv zijn tijd door te brengen met zijn journaliste dan zou het wel een beetje verschil maken.
De realiteit is dat we met een gepommadeerde dandy op binnenlandse zaken zitten. |
| Bericht: #776023 |
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Do 28 Aug 2008, 20:03
|
|
|
|
| Gerelateerde berichten |
Advertentie |