VJP
PI Junior

|
| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 22:46 | Onderwerp: |
 |
|
Ik wil een soort enquête organiseren om te kijken wie van deze website op welke partij zou stemmen, en waarom!
Kom gerust op voor je mening! Ik wil iedereen zijn kans geven!
Ik persoonlijk weet in geen 100 jaar welke partij ik zou moeten stemmen, daarom zit ik met VJP in mijn hoofd!
|
| Bericht: #8156 |
|
Advertentie
|
|
Geert G
PI Pro

Uit: Sint-Truiden |
| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 22:59 | Onderwerp: |
 |
|
Vlaams Blok !
Redenen:
1. Vlaamse onafhankelijkheid (zonder omwegen).
2. Harde aanpak van de criminaliteit.
3. Dichtgooien van de grenzen voor vreemde gelukszoekers.
4. Enig alternatief voor het vreselijk politiek gesteel en gesjoemel dat al sinds mijn jeugd onophoudelijk de plak zwaait.
5. Sympathie voor "the underdog".
Met vriendelijke groeten,
Geert Govaerts.
|
| Bericht: #8161 |
|
|
bart
PI Master

Uit: West-Vlaanderen |
| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 23:01 | Onderwerp: |
 |
|
Nu ben ik totaal overdonderd door uw keuze Geert, totaal niet verwacht!
En ik, ik onthou me liever op die vraag |
| Bericht: #8164 |
|
|
Miauw
PI Master

|
| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 23:01 | Onderwerp: |
 |
|
jJa ik heb zowat dezelfde gedachtengang zoals Geertje.En misschien nog de eerlijkheid van de partij, ze zeggen wat heel vele denken. |
| Bericht: #8165 |
|
|
VJP
PI Junior

|
| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 23:07 | Onderwerp: |
 |
|
Vlaams Blok !
Redenen:
1. Vlaamse onafhankelijkheid (zonder omwegen).
2. Harde aanpak van de criminaliteit.
3. Dichtgooien van de grenzen voor vreemde gelukszoekers.
4. Enig alternatief voor het vreselijk politiek gesteel en gesjoemel dat al sinds mijn jeugd onophoudelijk de plak zwaait.
5. Sympathie voor "the underdog".
Met vriendelijke groeten,
Geert Govaerts.
Alvast bedankt voor je mening, nu zal ik enkele bedenkingen hierbij geven!
Vind je niet dat het Vlaams Blok te ver gaat met hun vreemdelingenproblematiek, ik ga volledig akkoord dat er strenger moet opgetreden worden, maar ik vrees dat het VB zich zachter uitdrukt dan ze eigenlijk willen,
ze willen eigenlijk iedere vreemdeling buiten i.p.v. integratiepolitiek! Waarom verzachten ze plots hun programma, enkel om meer stemmen te lokken!
|
| Bericht: #8166 |
|
|
VJP
PI Junior

|
| Geplaatst: Do 15 Nov 2001, 23:16 | Onderwerp: |
 |
|
Bart, welke mening heb jij dan over het vreemdelingenbeleid! Je hoeft daarbij geen partijen te vernoemen!
|
| Bericht: #8171 |
|
|
Ward
PI Pro

Uit: Stabroek |
| Geplaatst: Vr 16 Nov 2001, 00:07 | Onderwerp: |
 |
|
Vele goede en minder goede redenen.
Ikzelf weet het echt nog niet.
De BBS zijn mij wel in een richting aan het duwen die eigenlijk niet met mijn volle goesting is, maar wieweet, misschien als reactie op hun dommigheid ??? VB ???
|
| Bericht: #8182 |
|
|
josse
PI Addict

|
| Geplaatst: Vr 16 Nov 2001, 00:24 | Onderwerp: |
 |
|
Ik heb altijd op de Groenen gestemd, de laatste verkiezingen voor Verhofstadt, maar omdat ik nu overtuigd ben dat onze koning beter zijn job kan uitoefenen in Afghanistan, en dat Vlaanderen dringend Onafhankelijk moet worden kies ik resoluut voor het Vlaams Blok. |
| Bericht: #8190 |
|
|
Magna Carta
PI Expert

Uit: Mol |
| Geplaatst: Vr 16 Nov 2001, 10:43 | Onderwerp: |
 |
|
Het Blok.
Zelfde redenen als Geert G.
Vorige keer 'panacheerde' ik nog:
1 BLOK vlaams parlement en mijn twee andere
stemmen gingen naar de VLD. Deze laatste omdat ik graag van het door het ACV geïn-festeerde CVP af wou, en om het nog niet verkachte manifest.
[ Dit Bericht is bewerkt door: hans op 2001-11-16 10:44 ] |
| Bericht: #8216 |
|
|
Truder
PI Expert

Uit: Altijd onderweg |
| Geplaatst: Vr 16 Nov 2001, 11:02 | Onderwerp: |
 |
|
Vlaams Blok!
De Geert heeft dat goed verwoord.
| Quote: |
Op 2001-11-15 23:07, schreef VJP:
... maar ik vrees dat het VB zich zachter uitdrukt dan ze eigenlijk willen,
ze willen eigenlijk iedere vreemdeling buiten i.p.v. integratiepolitiek! Waarom verzachten ze plots hun programma, enkel om meer stemmen te lokken!
|
Waarvoor stem jij VJP??
Iedereen geeft hier zijn mening, maar de jouwe hebben we nog niet.
Voor de VLD moet je niet stemmen die komen hun verkiezingsbeloften niet na, en ze verkwanselen Vlaanderen.
Voor de CD&V die hebben al 40 jaar bewezen dat ze er niets van kunnen. Nu zijn ze met hun onderlinge twisten nog gesplits ook, dat geeft veel vertrouwen aan de kiezer. Ze kunnen hun eigen partij nog niet besturen laat staan een land.
De SPA staat vol van smeergeld schandalen, en en willen migranten gebruiken in de hoop een paar stemmen meer te kunnen ronselen.
Dat brengt ons bij Agalev die op dezelfde schandelijke wijze allochtonen misbruiken. En die alleen maar een paar zeteltjes hebben gehaald door munt te slaan uit de karkassen van de BSE koeien en dioxine kippen. Lijkenpikkers of hoe noemen ze zoiets?
De NVA die is op het eerste zicht goed op weg, zij krijgen het voordeel van de twijfel.
[ Dit Bericht is bewerkt door: Intruder op 2001-11-16 11:04 ] |
| Bericht: #8228 |
|
|
Miauw
PI Master

|
| Geplaatst: Vr 16 Nov 2001, 11:16 | Onderwerp: |
 |
|
Vlbl, wil niet alle vreemdelingen buiten, een grove leugen, alle mensen die hier op een wettelijke wijze zijn, en wonen, die in orde zijn met de sociale voorzieningen, zoals elke Belg ook moet aan voldoen, mag hier zo en zo blijven, ik vraag me af waar ze die leugens hebben uitgehaald, en is het niet normaal dat idereen zich moet aanpassen en de wetten respecteren?? En wat criminaliteit betreft moet je geen blokker zijn om daar iets tegen te hebben, en iedere crimineel (ook Belgen) moeten gestraft worden, en heel streng, dat ze op z'n minst eens nadenken of het dat wel waard was.Helemaal wegkrijgen dat bestaat niet , maar het kan alvast pakken beter worden, en dan kunnen de mensen terug een rustig en aangenaam leven hebben, want we hebben er maar één,en zware criminelen, en genotszoekers buiten, of dacht je dat andere dat ook niet vinden, jawel, maar die durven het niet te zeggen. En nogmaals dat het zover is gekomen, dat ligt aan het goede en korrecte beleid die we hebben, eigen zakken eerst , en den burger moet z'n plan maar trekken, als ze maar betalen, en laat ze maar zeveren en zagen onder elkaar, dat is het enige , en mij kan je niet veranderen van gedacht, nogmaals ik loop niet met oogkleppen, heb heel goede lenzen in. |
| Bericht: #8233 |
|
|
WINGS
PI Pro

Uit: Zonhoven |
| Geplaatst: Vr 16 Nov 2001, 11:31 | Onderwerp: |
 |
|
Mijn gedacht kennen Jullie ook niet;Ik ga nooit meer stemmen zolang het kiesstelsel ondemocratisch blijft.!!!
|
| Bericht: #8237 |
|
|
bregt
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 16 Nov 2001, 11:36 | Onderwerp: |
 |
|
Ik wacht voorlopig af tot er iets meer duidelijkheid is in het politieke landschap. Sorry, maar Vlaams Blok is voor mij voorlopig uitgesloten. |
| Bericht: #8240 |
|
|
WINGS
PI Pro

| Geplaatst: Vr 16 Nov 2001, 11:38 | Onderwerp: |
 |
|
Ik denk bregt dat Wij beide ,zij het dan om verschillende redenen,nog lang mogen wachten denkt Ge niet.???
|
| Bericht: #8242 |
|
|
bregt
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 16 Nov 2001, 11:50 | Onderwerp: |
 |
|
Hoezo, Wings ? |
| Bericht: #8252 |
|
|
WINGS
PI Pro

| Geplaatst: Vr 16 Nov 2001, 12:01 | Onderwerp: |
 |
|
Wel bregt,Gij wacht op duidelijkheid van de politiekers en Ik op een democratisch kiesstelsel en géén van beide zie Ik in de nabije toekomst tot stand komen,Gij wel.???
|
| Bericht: #8260 |
|
|
bregt
PI Pro

|
| Geplaatst: Vr 16 Nov 2001, 12:53 | Onderwerp: |
 |
|
Klopt, Wings. Anders moeten we samen een natieke oprichten ? |
| Bericht: #8268 |
|
|
Geert G
PI Pro

Uit: Sint-Truiden |
| Geplaatst: Vr 16 Nov 2001, 13:22 | Onderwerp: |
 |
|
VJP schreef:
"Vind je niet dat het Vlaams Blok te ver gaat met hun vreemdelingenproblematiek, ik ga volledig akkoord dat er strenger moet opgetreden worden, maar ik vrees dat het VB zich zachter uitdrukt dan ze eigenlijk willen, ze willen eigenlijk iedere vreemdeling buiten i.p.v. integratiepolitiek! Waarom verzachten ze plots hun programma, enkel om meer stemmen te lokken!"
Je maakt diezelfde, al o zo vaak gehoorde, gemakkelijke, maar niet gefundeerde gevolgtrekking dat het Vlaams Blok gewoonweg alle vreemdelingen buiten wil, en zeker geen integratie wil.
Waar haal je dat eigenlijk ?
Uit hun "70-puntenplan" ?
Als ze dan al bepaalde standpunten willen verbeteren op grond van een ten dele terechte kritiek dan zijn ze "ongeloofwaardig", "menen ze het niet", "willen ze gewoon stemmen lokken".
Laat mij je het volgende vertellen.
Er is in dit geen land géén enkele politieke partij die correcter en duidelijker naar de kiezer toe stapt als het Vlaams Blok.
Alle andere partijen doen aan klinklaar BEDROG !
Daar vind je pas "een verborgen programma".
Al hun programma's zijn immers verborgen.
De NVA geef ik voorlopig nog het voordeel van de twijfel. We zullen zien.
|
| Bericht: #8271 |
|
|
jommeke
PI Addict

|
| Geplaatst: Vr 16 Nov 2001, 13:39 | Onderwerp: |
 |
|
Vlaams Blok uiteraard, de enige democratische partij! |
| Bericht: #8272 |