jommeke
PI Addict

|
| Geplaatst: Vr 16 Nov 2001, 16:34 | Onderwerp: |
 |
|
Ene Tine Dusauchoit werd directeur-generaal van ‘Artsen zonder Grenzen’ in België. Voor ‘Gazet van Antwerpen’ was dat een gelegenheid om eens nader kennis te maken door middel van een groot interview op 6 oktober. Titel van het stuk: “Mijn kinderen mogen alles, behalve bij het Blok gaan”. Het grappige is dat er nergens ook maar sprake is van politiek, laat staan van het Vlaams Blok. Maar het moest er gewoon uit. Normale ouders kunnen wel een aantal andere dingen bedenken die hun kinderen niet mogen doen, maar bij deze Linksen zonder Grenzen staat ‘niet bij het Vlaams Blok gaan’ als enig punt op hun verlanglijstje. De stelling dat Artsen zonder Grenzen ook een politiek onafhankelijke organisatie zou zijn, wordt bij deze dus ontegensprekelijk ontkracht. |
| Bericht: #8337 |
|
Advertentie
|
|
Ketter
PI Senior

|
| Geplaatst: Vr 16 Nov 2001, 16:39 | Onderwerp: |
 |
|
Je kan niet de ganse organisatie verantwoordelijk stellen omdat er ééntje een persoonlijke politieke uitspraak heeft gedaan.
| Bericht: #8340 |
|
|
jommeke
PI Addict

|
| Geplaatst: Vr 16 Nov 2001, 16:46 | Onderwerp: |
 |
|
Een a-politieke organisatie die zichzelf respecteert zou zijn voorzitter terugfluiten. Ik geloof trouwens dat het niet de eerste keer was: was het niet AZG dat een van de vorige jaren al eens een gift van het Vlaams Blok weigerde? |
| Bericht: #8346 |
|
|
josse
PI Addict

|
| Geplaatst: Vr 16 Nov 2001, 16:51 | Onderwerp: |
 |
|
Ik heb een zus die bij Artsen Zonder Grensen werkt, 2 jaar Afghanistan, 2 jaar Algerije, 1 jaar Congo. Ze is lid van het ABVV.
Er komen daar alleen Linksen aan de bak !!!
Katholieke organisaties ook, zolang je gratis werkt, maar de dik betaalde bestuursleden zijn linksen en groenen. |
| Bericht: #8347 |
|
|
Ketter
PI Senior

|
| Geplaatst: Vr 16 Nov 2001, 16:58 | Onderwerp: |
 |
|
AZG is een internationale organisatie die veel goeds doet. Dat ze er in België weer politiek misbruik van maken mag geen reden zijn om de ganse organisatie af te schieten.
| Bericht: #8350 |
|
|
Miauw
PI Master

|
| Geplaatst: Vr 16 Nov 2001, 17:50 | Onderwerp: |
 |
|
Josse, ik geloof je 100%, en weet er ook heel wat van, daarom van mij geen centiem meer. |
| Bericht: #8367 |
|
|
Eugene
PI Pro

|
| Geplaatst: Za 17 Nov 2001, 01:53 | Onderwerp: |
 |
|
Ik geef gene frank aan die organisties die bij het minste onheil mekaar staan weg te drummen om eerst op de tv te komen zodat ze veel internationale poen kunnen opstrijken maar hun jaarbalansen niet openbaar maken.Ik heb gewoon reeds voor de derde maal een kind financieel geadopteerd bij Foster Parent plan, daar krijg ik ieder jaar tenminste een volledig financieel overzicht van.En o ja , die Tine is familie van.....ik moet het toch niet zeggen.
[ Dit Bericht is bewerkt door: Eugene op 2001-11-17 01:54 ] |
| Bericht: #8464 |
|
|
Magna Carta
PI Expert

Uit: Mol |
| Geplaatst: Za 17 Nov 2001, 11:44 | Onderwerp: |
 |
|
| Quote: |
Op 2001-11-16 16:34, schreef jommeke:
Ene Tine Dusauchoit werd directeur-generaal van ‘Artsen zonder Grenzen’ in België. ..Titel van het stuk: “Mijn kinderen mogen alles, behalve bij het Blok gaan”.
|
Je moet wel oppassen met de journalisten: dikwijls als die een interview maken, dan is de sensationele titel aan hun eigen rijke inspiratie te wijten.
Als Tine dit echt gezegd heeft dan hoop ik voor haar dat ze maar nooit op haar nagels moet bijten voor wat ze hier zou gezegd hebben. Alles is gewoon Alles. Geen tekeningske nodig
Dutroux mocht van zijne papa ook niet bij het Blok gaan.
[ Dit Bericht is bewerkt door: hans op 2001-11-17 11:48 ] |
| Bericht: #8507 |
|
|
Geert G
PI Pro

Uit: Sint-Truiden |
| Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 17:57 | Onderwerp: |
 |
|
Mijn kinderen mogen héééél wat niet.
En bij het Vlaams Blok gaan is daar NIET bij.
|
| Bericht: #8847 |
|
|
stef vereecken
PI Addict

Uit: giesbaargen |
| Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 19:00 | Onderwerp: |
 |
|
| Quote: |
Op 2001-11-17 01:53, schreef Eugene:
Ik geef gene frank aan die organisties die bij het minste onheil mekaar staan weg te drummen om eerst op de tv te komen zodat ze veel internationale poen kunnen opstrijken maar hun jaarbalansen niet openbaar maken.Ik heb gewoon reeds voor de derde maal een kind financieel geadopteerd bij Foster Parent plan, daar krijg ik ieder jaar tenminste een volledig financieel overzicht van.En o ja , die Tine is familie van.....ik moet het toch niet zeggen.
[ Dit Bericht is bewerkt door: Eugene op 2001-11-17 01:54 ]
|
Eugene, of het nu gaat om artsen zonder grenzen, om 11/11/11, noem maar op....steek ze allemaal in één zak...Wie onze goedheid benut en uitbaat voor politieke indoctrinatie komt bij mij niet meer aan de bak...Aan 11/11/11 heb ik duidelijk gezegd dat ik aan dit linkse gedoe niet meer meedoe...na een paar woorden en wederwoorden zijn ze met rode kaken naar buiten gegaan...
Aan alles komt een einde...ik kan naast mijn deur ook mijn menslievendheid betuigen ...en dan nog wel op een efficiente en controleerbare manier...
Verbeter de wereld...begin met uw directe omgeving...wil je niet bekomen dat men de solidariteit gaat verkopen...
stef |
| Bericht: #8856 |
|
|
Magna Carta
PI Expert

Uit: Mol |
| Geplaatst: Di 20 Nov 2001, 17:44 | Onderwerp: |
 |
|
Bravo stef,
|
| Bericht: #9330 |
|
|
Eugene
PI Pro

|
| Geplaatst: Di 20 Nov 2001, 18:58 | Onderwerp: |
 |
|
Inderdaad beste Stef maar dit neemt niet weg dat ik, en dit is mijn persoonlijke mening,liever geld geef aan mensen die het, dank zij mijn bescheiden bijdrage,een beetje beter kunnen hebben in eigen land in plaats van te moeten gaan lopen van de armoede want één zaak is zeker Stef, als we de derde wereld laten kreperen vraag ik mij af of er nog iets menselijk is aan ons westers denken en ik staaf dit met deze bemerking, er wordt steeds beweerd dat moord en doodslag, aanslagen,geweld en terrorisme voorkomt uit barre armoede, hoe komt het dat uit juist de armste landen géén terroristen afkomstig zijn?. |
| Bericht: #9369 |
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Za 30 Aug 2008, 13:58
|
|
|
|
| Gerelateerde berichten |
Advertentie |