Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Artsen letterlijk zonder grenzen!

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Arena > Politiek & actualiteit

Author Thread
jommeke
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Vr 16 Nov 2001, 16:34 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ene Tine Dusauchoit werd directeur-generaal van ‘Artsen zonder Grenzen’ in België. Voor ‘Gazet van Antwerpen’ was dat een gelegenheid om eens nader kennis te maken door middel van een groot interview op 6 oktober. Titel van het stuk: “Mijn kinderen mogen alles, behalve bij het Blok gaan”. Het grappige is dat er nergens ook maar sprake is van politiek, laat staan van het Vlaams Blok. Maar het moest er gewoon uit. Normale ouders kunnen wel een aantal andere dingen bedenken die hun kinderen niet mogen doen, maar bij deze Linksen zonder Grenzen staat ‘niet bij het Vlaams Blok gaan’ als enig punt op hun verlanglijstje. De stelling dat Artsen zonder Grenzen ook een politiek onafhankelijke organisatie zou zijn, wordt bij deze dus ontegensprekelijk ontkracht.
Bericht: #8337

Rapporteer deze post

Advertentie
Ketter
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Vr 16 Nov 2001, 16:39 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Je kan niet de ganse organisatie verantwoordelijk stellen omdat er ééntje een persoonlijke politieke uitspraak heeft gedaan.

Bericht: #8340

Rapporteer deze post

jommeke
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Vr 16 Nov 2001, 16:46 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Een a-politieke organisatie die zichzelf respecteert zou zijn voorzitter terugfluiten. Ik geloof trouwens dat het niet de eerste keer was: was het niet AZG dat een van de vorige jaren al eens een gift van het Vlaams Blok weigerde?
Bericht: #8346

Rapporteer deze post

josse
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Vr 16 Nov 2001, 16:51 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ik heb een zus die bij Artsen Zonder Grensen werkt, 2 jaar Afghanistan, 2 jaar Algerije, 1 jaar Congo. Ze is lid van het ABVV.
Er komen daar alleen Linksen aan de bak !!!
Katholieke organisaties ook, zolang je gratis werkt, maar de dik betaalde bestuursleden zijn linksen en groenen.
Bericht: #8347

Rapporteer deze post

Ketter
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Vr 16 Nov 2001, 16:58 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

AZG is een internationale organisatie die veel goeds doet. Dat ze er in België weer politiek misbruik van maken mag geen reden zijn om de ganse organisatie af te schieten.

Bericht: #8350

Rapporteer deze post

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Vr 16 Nov 2001, 17:50 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Josse, ik geloof je 100%, en weet er ook heel wat van, daarom van mij geen centiem meer.
Bericht: #8367

Rapporteer deze post

Eugene
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Za 17 Nov 2001, 01:53 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ik geef gene frank aan die organisties die bij het minste onheil mekaar staan weg te drummen om eerst op de tv te komen zodat ze veel internationale poen kunnen opstrijken maar hun jaarbalansen niet openbaar maken.Ik heb gewoon reeds voor de derde maal een kind financieel geadopteerd bij Foster Parent plan, daar krijg ik ieder jaar tenminste een volledig financieel overzicht van.En o ja , die Tine is familie van.....ik moet het toch niet zeggen.

[ Dit Bericht is bewerkt door: Eugene op 2001-11-17 01:54 ]
Bericht: #8464

Rapporteer deze post

Magna Carta
PI Expert
PI Expert

Uit: Mol
Geplaatst: Za 17 Nov 2001, 11:44 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Quote:

Op 2001-11-16 16:34, schreef jommeke:
Ene Tine Dusauchoit werd directeur-generaal van ‘Artsen zonder Grenzen’ in België. ..Titel van het stuk: “Mijn kinderen mogen alles, behalve bij het Blok gaan”.

Je moet wel oppassen met de journalisten: dikwijls als die een interview maken, dan is de sensationele titel aan hun eigen rijke inspiratie te wijten.
Als Tine dit echt gezegd heeft dan hoop ik voor haar dat ze maar nooit op haar nagels moet bijten voor wat ze hier zou gezegd hebben. Alles is gewoon Alles. Geen tekeningske nodig Lol

Dutroux mocht van zijne papa ook niet bij het Blok gaan.

[ Dit Bericht is bewerkt door: hans op 2001-11-17 11:48 ]
Bericht: #8507

Rapporteer deze post

Geert G
PI Pro
PI Pro

Uit: Sint-Truiden
Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 17:57 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Mijn kinderen mogen héééél wat niet.

En bij het Vlaams Blok gaan is daar NIET bij.
Cool

Bericht: #8847

Rapporteer deze post

stef vereecken
PI Addict
PI Addict

Uit: giesbaargen
Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 19:00 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Quote:

Op 2001-11-17 01:53, schreef Eugene:
Ik geef gene frank aan die organisties die bij het minste onheil mekaar staan weg te drummen om eerst op de tv te komen zodat ze veel internationale poen kunnen opstrijken maar hun jaarbalansen niet openbaar maken.Ik heb gewoon reeds voor de derde maal een kind financieel geadopteerd bij Foster Parent plan, daar krijg ik ieder jaar tenminste een volledig financieel overzicht van.En o ja , die Tine is familie van.....ik moet het toch niet zeggen.

[ Dit Bericht is bewerkt door: Eugene op 2001-11-17 01:54 ]

Eugene, of het nu gaat om artsen zonder grenzen, om 11/11/11, noem maar op....steek ze allemaal in één zak...Wie onze goedheid benut en uitbaat voor politieke indoctrinatie komt bij mij niet meer aan de bak...Aan 11/11/11 heb ik duidelijk gezegd dat ik aan dit linkse gedoe niet meer meedoe...na een paar woorden en wederwoorden zijn ze met rode kaken naar buiten gegaan...
Aan alles komt een einde...ik kan naast mijn deur ook mijn menslievendheid betuigen ...en dan nog wel op een efficiente en controleerbare manier...
Verbeter de wereld...begin met uw directe omgeving...wil je niet bekomen dat men de solidariteit gaat verkopen...
stef
Bericht: #8856

Rapporteer deze post

Magna Carta
PI Expert
PI Expert

Uit: Mol
Geplaatst: Di 20 Nov 2001, 17:44 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Bravo stef,

Bericht: #9330

Rapporteer deze post

Eugene
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Di 20 Nov 2001, 18:58 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Inderdaad beste Stef maar dit neemt niet weg dat ik, en dit is mijn persoonlijke mening,liever geld geef aan mensen die het, dank zij mijn bescheiden bijdrage,een beetje beter kunnen hebben in eigen land in plaats van te moeten gaan lopen van de armoede want één zaak is zeker Stef, als we de derde wereld laten kreperen vraag ik mij af of er nog iets menselijk is aan ons westers denken en ik staaf dit met deze bemerking, er wordt steeds beweerd dat moord en doodslag, aanslagen,geweld en terrorisme voorkomt uit barre armoede, hoe komt het dat uit juist de armste landen géén terroristen afkomstig zijn?.
Bericht: #9369

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Za 30 Aug 2008, 13:58
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Vele Nederlandse stadswijken voor 90 procent allochtoon joppe Wo 2 Apr 2008, 20:02
hilde Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Migrantenstemrecht: K. De Gucht kapituleert voor het V.Blok the Piano Wo 26 Mrt 2008, 06:33
Sundancer Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek joppe Wo 21 Nov 2007, 11:30
Blanche Neige Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk 31 Belgen veranderden van geslacht, ook enkele Blokkers! the Piano Di 26 Jun 2007, 08:50
rode arend Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten TV-vandaag. Frida (ABBA): "Ik was een Lebensbornkind' the Piano Ma 7 Mei 2007, 06:57
saeftinghe Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk [ Poll ] Filip Dewinter uit BRUGGE: 'Ik ben een Antwerpenaar!' the Piano Vr 26 Jan 2007, 16:27
vlijmscherp Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Ook linkse formdeelnemers medeplichtig aan racisme? De Prof Di 27 Apr 2004, 16:22
Wee man Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vlaams Blok in Antwerpen boven de 40% !!! De Prof Di 27 Apr 2004, 13:42
joppe Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief