Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Ziekte van Willy Claes besmettelijk:

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Arena > Politiek & actualiteit

Author Thread
WINGS
PI Pro
PI Pro

Uit: Zonhoven
Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 12:18 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

De ziekte van Willy Claes is zich nu ook al aan het uitspreiden naar meerdere van zijn oud-collega's;in verschillende commisie's waar zij moeten getuigen,hebben ook zij nu selectief geheugenverlies,t.t.z. zij herinneren zich wat zij zich kunnen veroorloven,nooit iets wat hen in 't gedrang kan brengen,dit is wel erg besmettelijk.???
Bericht: #8742

Rapporteer deze post

Advertentie
Knuppel
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 12:25 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

De meeste politici lijden aan selectieve vergeetachtigheid. Hopelijk zijn de Vlamingen dat niet als er weer bollekenskermis komt.
Bericht: #8744

Rapporteer deze post

WINGS
PI Pro
PI Pro

Uit: Zonhoven
Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 12:49 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Daar zijn de meeste burgers dan weer veel te conservatief of te braaf voor vrees Ik.???
Bericht: #8750

Rapporteer deze post

Knuppel
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 12:53 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Quote:

Op 2001-11-18 12:49, schreef WINGS:
Daar zijn de meeste burgers dan weer veel te conservatief of te braaf voor vrees Ik.???

Wat heeft dit soort "vergeetachtigheid" te maken met conservatisme en braafheid?
Bericht: #8752

Rapporteer deze post

Ward
PI Pro
PI Pro

Uit: Stabroek
Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 13:48 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

WAT is nu eigenlijk Willy Claes tenlaste gelegt. Dat hij mee onderhandeld heeft om in zijn regio, die een beetje achterliep, compensatie zouden komen ivm werkgelegenheid.
Het is een pak schandaliger dat hij, die feitelijk een van de machtigste mannen van de wereld was, met kuiperijen, gedwongen werd, ontslag te nemen. Enkel en alleen uit jalousie, is die mens ten val gebracht. Door de Belgische ZIEKTE. Waarom hij en niemand van onze partij. Hij is een van die weinigen, die zichzelf niet heeft verrijkt, maar geprobeert heeft te zorgen voor werklozen. Sorry maar dat is MIJN oppinie.
Bericht: #8764

Rapporteer deze post

Pjotter
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 14:04 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Wat hebben ze die arme man toch aangedaan? Hij is een martelaar van de witteboordencriminaliteit.
Hij werd door Cassatie schuldig bevonden aan smeergeldpraktijken! Hoe kan je voor zo een smeerlap sympathie opbrengen?
Bericht: #8769

Rapporteer deze post

Ward
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 14:27 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

WIE heeft die smeergelden dan wel opgestreken. In die tijd, was er GEEN dotatie van de staat. ALLE partijen hebben toen hun kas proberen te spekken met geld uit de privé, dat was toen schering en inslag.
EEN enkele partij is daarop aangevallen.
Alle anderen wasten witter dan wit.
Probeer tenminste ook eens tussen de regels te lezen en niet alle zoete koek van de media, die politiek wordt medegedeeld wat en wat ze niet mogen brengen. Doe die pellen van Uw ogen Man.
Bericht: #8778

Rapporteer deze post

Knuppel
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 14:30 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Zeg, Ward, met alle respect maar als zelfs je funtie als NAVO-baas je niet voldoende bescherming meer biedt om je te kunnen "beschermen" tegen je eigen soort, dan moet er wel meer str*nt aan de knikker geweest zijn dan jij denkt.
Alléz, dat denk IK toch.
Bericht: #8779

Rapporteer deze post

Ward
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 14:38 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Hij is ook niet door de NAVO aangevallen. Die wouen er gerust alles nog bijnemen. Hij is door de laaghartige en kortzichtige Belgische politiekers MET medewerking van de media afgemaakt. Zelfs voor dat van een proces of schuldigheid sprake was is hij door het slijk gehaald en afgemaakt. Hij MOEST dan ook wel een beetje schuldig gevonden worden, dat KON dus niet anders.
Bericht: #8781

Rapporteer deze post

Geert G
PI Pro
PI Pro

Uit: Sint-Truiden
Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 14:45 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Weet je aan wie Willy Claes mij doet denken ?

Aan dat personage van the Strangers in "den Vakbond", toen men nog satirische liedjes mocht zingen in dit land.

"Dankzij men ellebogen en menen mond, zen ik na den baas van de bond, met drie otto's en een yacht en een hois of zeven acht en nog hier en door e lappeke grond.
Personeel van 't syndikoot, tot slot nog nen goeien road: daart noet nie stoaken of ik zal oalle kroaken want ge vliegt met u botten op stroat."

En dan even ernstig.

Willy Claes is een SUPERkapitalist die bijvoorbeeld via aandelen zowat de helft van de Hasseltse apotheken in zijn bezit heeft.

Zou hij dat nog weten ? Rolleyes

Bericht: #8783

Rapporteer deze post

Knuppel
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 14:47 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ocharme die Willy toch. Zo door de eigen Belgische politici in de rug geschoten worden. Foei!
Bericht: #8785

Rapporteer deze post

Geert G
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 15:05 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

En dat terwijl hij nog wel zo veel voor hun gedaan heeft. Cry

Bericht: #8795

Rapporteer deze post

Ward
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 15:11 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Het heet hier wel zwart-witte politiek en dus zijn er ook zwart-witte tegenstellingen.
Persoonlijk ken ik Claes niet, maar ik lees ook veel TUSSEN de regels. Gelijk hebben is hier niet zo moeilijk, gelijk krijgen ligt wel een beetje anders.
Bericht: #8800

Rapporteer deze post

Knuppel
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 15:55 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Zo gaat dat in de politiek Ward; Die hebben absoluut geen gelijk maar ze pakken het zich gewoon als ze het niet vanzelf krijgen.

Wat Claeske betreft, lig daar niet van wakker, jongen.
Die zat ooit in het kernkabinet. Wie daar in zit weet zoveel van de rottigheid die in dit land door de allerbelangrijkste politici gepleegd is (en waar ze dus alemaal bij betrokken zijn) dat in "normale" omstandigheden nooit iemand van die kostukken ten val kan komen. Dat dit desalniettemin toch gebeurde met Claeske spreekt boekdelen. Die man WAS niet te redden anders was dat ZEKER gebeurd!

Laat die man nu de (politieke) zeden maar rustig met zijn musiek verzachten. Zo maakt hij toch nog iets goed van zijn minder goed bedoelde streken.
Bericht: #8823

Rapporteer deze post

Geert G
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 16:04 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Een harde werker,
een rechtschapen man !

Bericht: #8826

Rapporteer deze post

Pjotter
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 16:06 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

In een Cassatie-arrest valt niet veel tussen de regels te lezen hoor, Wardje.
En er is ook nog een verschil tussen partijfinanciering en het aanvaarden van smeergeld door een minister. (Sommige Limburgers zijn precies wel zeer vatbaar voor populistische praat.)
Bericht: #8827

Rapporteer deze post

Knuppel
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 16:26 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Quote:

Op 2001-11-18 16:06, schreef Pjotter:
In een Cassatie-arrest valt niet veel tussen de regels te lezen hoor, Wardje.
En er is ook nog een verschil tussen partijfinanciering en het aanvaarden van smeergeld door een minister. (Sommige Limburgers zijn precies wel zeer vatbaar voor populistische praat.)

Gelukkig zeg je "sommige" Limburgers anders voelde ik mij ook al aangesproken...
Bericht: #8833

Rapporteer deze post

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 16:26 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Zeg mannekes , dat smeergeld moest hij aanvaarden , hoe kan hij anders dat smeersel voor z'n haar kopen???
Bericht: #8831

Rapporteer deze post

Pjotter
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 16:38 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Tja, ik wou niet de helft van dit forum op mijn dak hebben.
Kan jij mij eens, als Limburger, uitleggen hoe mensen ertoe komen op Steevee te stemmen? (ik loop daar al lang mee in mijn kop)
Bericht: #8837

Rapporteer deze post

Knuppel
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 16:49 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

'k weet dat niet, jong. 'schijnt ene goeie cafébaas geweest te zijn. Dat geeft zo het gevoel dat de Stief "ene van hen" gebleven is.
Bericht: #8841

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Vr 5 Sep 2008, 22:52
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Dit moeten we onthouden!!! De Prof Za 10 Nov 2007, 17:17
Roeland1 Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk 31 Belgen veranderden van geslacht, ook enkele Blokkers! the Piano Di 26 Jun 2007, 08:50
rode arend Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Wat scheelt er met de VRT ? confucius Vr 6 Apr 2007, 16:38
Sukkelaar13 Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Ook linkse formdeelnemers medeplichtig aan racisme? De Prof Di 27 Apr 2004, 16:22
Wee man Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Wat is nu eigenlijk het probleem ? Abramis Ma 26 Apr 2004, 22:41
NETWORK Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Zo hoor je het ook eens van een buitenlander ... Blauwvoet Zo 25 Apr 2004, 12:36
NETWORK Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten vraagjes aan metser,piano,en diegene die hun mening delen pistoléke Za 24 Apr 2004, 19:13
pistoléke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten VB maskers vallen af: ALLE vreemdelingen moeten buiten! the Piano Zo 2 Nov 2003, 21:10
radicaal Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief