Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Ziekte van Willy Claes besmettelijk:

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Arena > Politiek & actualiteit

Author Thread
WINGS
PI Pro
PI Pro

Uit: Zonhoven
Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 17:26  Reageer met quote   Naar boven

Dames en Heren,als ik over de ziekte van Willy Claes spreek dan bedoel Ik dat hij eenspeciaal soort van geheugenverlies heeft,voor de rest heb Ik Hem toch niet beschuldigd,men kan een demente persoon toch niet voor het gerecht dagen zeker.?
En wat Steve betreft,die is inderdaad populair hier,maar,Hij zal toch géén streken
meer mogen uithalen gelijk na de laatste verkiezingen.?!!!_________________
"Carpe Diem" & "Keep smiling"

[ Dit Bericht is bewerkt door: WINGS op 2001-11-18 17:29 ]
Bericht: #8843

Advertentie
Ward
PI Pro
PI Pro

Uit: Stabroek
Geplaatst: Ma 19 Nov 2001, 20:40  Reageer met quote   Naar boven

Na deze mooie uitspraken en om nogeens vanboven te staan. Het was me een waar genoegen om te duelleren. U kunt natuurlijk ook eens in de atlas kijken om te zien de Hoevenen niet in de Limburg ligt, met mijn verontschuldigingen aan alle Limburgers, die in mijn ogen gelijkwaardig Vlamingen zijn.
Bericht: #9120

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Zo 7 Sep 2008, 23:54
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Dit moeten we onthouden!!! De Prof Za 10 Nov 2007, 17:17
Roeland1 Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk 31 Belgen veranderden van geslacht, ook enkele Blokkers! the Piano Di 26 Jun 2007, 08:50
rode arend Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Wat scheelt er met de VRT ? confucius Vr 6 Apr 2007, 16:38
Sukkelaar13 Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Ook linkse formdeelnemers medeplichtig aan racisme? De Prof Di 27 Apr 2004, 16:22
Wee man Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Wat is nu eigenlijk het probleem ? Abramis Ma 26 Apr 2004, 22:41
NETWORK Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Zo hoor je het ook eens van een buitenlander ... Blauwvoet Zo 25 Apr 2004, 12:36
NETWORK Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten vraagjes aan metser,piano,en diegene die hun mening delen pistoléke Za 24 Apr 2004, 19:13
pistoléke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten VB maskers vallen af: ALLE vreemdelingen moeten buiten! the Piano Zo 2 Nov 2003, 21:10
radicaal Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
phpBB Group | Archief