Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Annemans deed dat goed!

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Arena > Politiek & actualiteit

Author Thread
Knuppel
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 13:01 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

In "De zevende dag" werd het rapport van Marion Van San besproken. Ik moet zeggen dat ik blij was Annemans daar te zien zitten en niet FDW. Hij deed het uitstekend, volgens mij, zonder in een soort demagogie te vervallen. Zijn argumenten zullen zeker veel mensen overtuigd hebben.
Leuk te zien dat het VB deze keer Annemans naar voor schoof om de "honneurs" waar te nemen voor de partij. Nog leuker is het dat de VRT er ook iemand van het VB bijhaalde.
Zouden ze toch hun les aan het leren zijn?
Ik bedoel zowel de ene als de andere partij....
Bericht: #8755

Rapporteer deze post

Advertentie
Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 13:22 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Hij deed het heel goed, en zei niets anders dan de waarheid , ik vraag me af waarom andere het er zo moeilijk mee hebben , met de waarheid. Annemans is ook een klasseman.
Bericht: #8756

Rapporteer deze post

Ward
PI Pro
PI Pro

Uit: Stabroek
Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 13:24 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ik vond wel dat de anderen eens een beetje fatsoen mochten hebben, om als Annemans het woord had, hem telkens in de rede te vallen.
Veel geloofwaardigheid hebben ze niet opgebouwd. Het ging er, zoals gewoonlijk, niet meer om de feiten, maar om de geloofwaardigheid van Van San en de strategie.
Bericht: #8757

Rapporteer deze post

Pjotter
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 14:08 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ik moet toegeven dat hij ze allemaal onder tafel praatte.
Bericht: #8771

Rapporteer deze post

Knuppel
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 14:24 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Quote:

Op 2001-11-18 13:22, schreef Miauw:
Hij deed het heel goed, en zei niets anders dan de waarheid , ik vraag me af waarom andere het er zo moeilijk mee hebben , met de waarheid. Annemans is ook een klasseman.

Juist Miauw, Annemans IS een klasse man. Die zouden ze wat meer naar voor mogen schuiven bij het VB.

Iedereen heeft zijn eigen waarheid natuurlijk. Het is maar hoe je die verdedigd.

Annemans was overtuigend zonder zijn eigen typische manier van doen te verloochenen.

Bart Somers blonk uit in datgene waarin FDW nogal eens in uitblinkt: in over-en door anderen heen te praten. Die beurtrol nam Somers zo goed ter harte dan het debat zelfs even werd stilgelegd.
Alweer iemand die uit zijn "democratische" rol valt.

Pieter de Crem bleef maar volhouden dat er twee jaar verloren werd omdat er niets nieuws in dat rapport stond en dat er beter geluisterd was geweest naar wat de CVP in 1999 al vroeg.

Van die mooie Marrokaanse (en goed geintegreerde..) Agaleefster herinner ik mij alleen het belangrijkste: voor de allochtonen nog iets gevraagd mag worden in verband met zo een onderzoek moeten ze daar eerst op voorbereid worden...
Ja wadde.....
Bericht: #8777

Rapporteer deze post

Geert G
PI Pro
PI Pro

Uit: Sint-Truiden
Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 14:50 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ondanks het feit dat Annemans een verstandig, redelijk en gematigd man is, wordt ook hij uitgespuwd door alles wat Belgisch is.

In die zin is een optreden van Annemans op tv inderdaad eens een goede zaak.

Kan iedereen er zich van vergewissen dat de haat tegen het Vlaams Blok niets te maken heeft met de zogezegde "onbeleefderik" Filip De Winter die het alleen maar over vreemdelingen kan hebben.

Bericht: #8788

Rapporteer deze post

il falco
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 15:04 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

met alle respect voor annemans,zie ik niemand anders in antwerpen zoveel stemmen halen als FDW,voor antwerpen en omstreken is fdw de geknipte persoon,om het met de woorden van mij favoriet bart laeremans te zeggen:filip heeft in antwerpen de juiste toon gevonden,en zoals geert het zegd,annemans wordt door verhofstadt even goed uitgescholden .
Bericht: #8794

Rapporteer deze post

Geert G
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 15:10 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ook waar, Valkje,

Een team heeft allerlei soorten mensen nodig.

Ik blijf Filip De Winter ook altijd verdedigen (ondanks andere klemtonen die ik zou willen leggen) omdat hij het Vlaams Blok bekend en geliefd heeft gemaakt bij een groot deel van de bevolking.

Waarbij ik dan tot mijn spijt wel moet vaststellen dat tenminste een deel van de Vlaams Blokkiezers wel graag naar De Winter luistert maar totaal geen benul heeft van een Vlaamsnationalistisch programma.

Maar dat doen die andere politieke haaien toch ook, niet ?
In zelfs nog veel onbeschamendere mate !

Ze zijn gewoon "groen" dat het Vlaams Blok ook een populistische stemmentrekker in haar rangen heeft.

Ik heb daar geen probleem bij. Cool

[ Dit Bericht is bewerkt door: Geert G. op 2001-11-18 15:11 ]
Bericht: #8798

Rapporteer deze post

Knuppel
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 15:11 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Quote:

Op 2001-11-18 14:50, schreef Geert G.:
Ondanks het feit dat Annemans een verstandig, redelijk en gematigd man is, wordt ook hij uitgespuwd door alles wat Belgisch is.

In die zin is een optreden van Annemans op tv inderdaad eens een goede zaak.

Kan iedereen er zich van vergewissen dat de haat tegen het Vlaams Blok niets te maken heeft met de zogezegde "onbeleefderik" Filip De Winter die het alleen maar over vreemdelingen kan hebben.

Fijn dat we het hierover eens zijn GiGi.
Dit is wat ik bedoel met "image-building".
Dit is wat de mensen BUITEN Antwerpen veel meer zouden moeten te zien krijgen.
Ook dit, VOORAL DIT, is het Vlaams Blok.
Graag gedaan....
Bericht: #8799

Rapporteer deze post

Geert G
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 15:15 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

OK, Knuppel. Wink

Weet je nog toen onnoemelijke kwal Noël Slangen weigerde Annemans te antwoorden als lid van de onderzoekscommissie Dutroux ?

Dat heeft hoop ik ook heel wat mensen wakker geschud.

Bericht: #8802

Rapporteer deze post

Truder
PI Expert
PI Expert

Uit: Altijd onderweg
Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 15:19 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Slangen is zoals zijn naam het zegt een reptiel. Hij is de oorzaak volgens mij van het slechte imaga van de VLD, een slecht raadgever voor ons Guy'ke
Bericht: #8804

Rapporteer deze post

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 15:27 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ja volledig akkoord, dat dat serpent , heel veel schuld heeft aan de grote problemen, en wat FDW,betreft, ik heb hem persoonlijk gezien en gesproken, en ik ben er echt van geschrokken, hoe bescheiden en vriendelijk hij was tegen ons, en dat is normaal, je kan er heel goed mee praten, en laat andere ook praten, en was vol enthousiasme over m'n vragen, en heb bevredigende antwoorden gekregen. En Whoopi heeft er ook altijd geen goed woord voor over gehad, en die gaat Zaterdag mee om zelf eens vast te stellen, dat het heel wat anders is .En dat hij over de vreemdelingen problemen veel moet zeggen, is zijn schuld niet, hij vraagt er niet om, de criminele vragen daar om, ook wij niet. En de waarheid moet eens een keer aan het licht worden gebracht, dat er ook eindelijk eens iets kan gedaan worden, want nu met die Van San, nu weet plots iedereen dat dat probleem er is, zelfs bij de vreemdelingen.
Bericht: #8809

Rapporteer deze post

Magna Carta
PI Expert
PI Expert

Uit: Mol
Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 19:47 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Quote:

Op 2001-11-18 15:15, schreef Geert G.:
OK, Knuppel. Wink

Weet je nog toen onnoemelijke kwal Noël Slangen weigerde Annemans te antwoorden als lid van de onderzoekscommissie Dutroux ?

Dat heeft hoop ik ook heel wat mensen wakker geschud.

Ook gekend als slang Noël Kwallen.
Bericht: #8868

Rapporteer deze post

Pakrac
PI Junior
PI Junior

Uit: Borgerhout
Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 22:27 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Sorry, maar ik wil even inpikken op de discutie FDW-Annemans.
FDW zit in het Vlaams Parlement, Annemans in de kamer.
Het lijkt mij dan ook evident dat Annemans komt wanneer de fractieleiders van de kamer worden uitgenodigd, niet?

Ik heb spijtig genoeg deze uitzending gemist.

En sorry Knuppel, maar ook nu spring je op de kar van "FDW is een slecht imago voor het Blok" Blijkbaar is FDW zo een doorn in't oog dat je er niet van kan slapen. Ik vraag me af wanneer iedereen gaat begrijpen dat je politieke tegenstander steeds aanvallen met non-argumenten contraproductief is?
Bericht: #8919

Rapporteer deze post

Knuppel
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 22:39 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Pacrac, lees hier eeen beetje hoger wat GiGi zegt over FDW en waar hij geen last van heeft. Wel, IK heb het daar wél moeilijk mee. En nog geen klein beetje ook. FDW heeft het voor mij voorgoed verkorven in die bewuste "Zevende Dag" met "De Kluchtigen": een uur lang vreemdelingenthemathiek en geen seconde onafhankelijkheidsthema. Nooit kan hij dat bij mij nog goed maken. Sorry!
Bericht: #8922

Rapporteer deze post

whoopi
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 22:46 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Pakrac, als niet-blokker vind ik (persoonlijke smaak) dat FDW niet DE ideale persoon is om als "uithangsbord" gebruikt te worden voor het Blok. Hij heeft een "lichaamstaal" en "woordgebruik" dat niet altijd in dank wordt afgenomen. Ene Annemans vind ik veel rustiger en doordachter. Hij komt niet "agressief" over, en kan gevat antwoorden zonder in herhaling te vallen. Hij is "subtieler" en ik vind hem een goede politicus. Als de andere partijen bereid zijn om het cordon sanitair op te heffen, zullen ze een goede gesprekspartner hebben aan een Annemans. De huidige regering kan er veel van leren....en hebben we eindelijk een "democratie". (dit is een subjectieve mening, en deze posting is ook niet een soort "bekering". Ik wil gewoon de meningen van zowel blokker als niet-blokker wikken en wegen, om zo mijn mening te vormen... Vele vragen kunnen misschien beantwoord worden op 24.11 . Slechter dan NU kan het niet worden, tenzij di Rupo premier zou worden natuurlijk)

[ Dit Bericht is bewerkt door: whoopi op 2001-11-18 22:47 ]
Bericht: #8923

Rapporteer deze post

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Zo 18 Nov 2001, 23:31 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ze geven de herhaling van de zevende dag in het laat.Pacrac of wie was het alweer??
Bericht: #8938

Rapporteer deze post

josse
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Ma 19 Nov 2001, 01:06 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Spijtig dat ik de zevende dag niet kan zien, het VB terug op TV, het is wel wat. Als dit terug een gewoonte wordt, is die afwezigheid op TV wel een goeie reclame stunt geweest.
Bericht: #8947

Rapporteer deze post

jommeke
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Ma 19 Nov 2001, 09:05 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ik wil even dit toevoegen aan de discussie: Filip Dewinter legt misschien meer de nadruk op het vreemdelingenprogramma, terwijl Gerolf Annemans misschien meer aandacht besteedt aan het onafhankelijkheidsstandpunt van het Vlaams Blok. Voor mij maken deze twee thema's echter integraal deel uit van het nationalistisch gedachtengoed. Het Vlaams Blok komt overal op voor de Vlaming, of dit nu in Voeren is of in Borgerhout. Het Vlaams Blok is niet selectief blind.

Rekening houdend met de huidige aantallen immigranten en het hoge geboortecijfer zullen de Vlamingen binnen luttele decennia een minderheid zijn in eigen land. Vanuit Bachten-de-Kuppe is dit vandaag misschien iets moeilijker vatbaar vandaag de dag, maar wie een dagje in Antwerpen doorbrengt en ziet hoeveel vreemdelingenkindjes er op de schoolbanken zitten en hoe weinig Vlaamse kindjes weet wel beter... Het Vlaams Blok is de enige partij die zijn ogen niet sluit, niet toegeeft aan de modieuze 'weg met ons'-metaliteit en realistische oplossingen naar voor schuift.
Bericht: #8953

Rapporteer deze post

WINGS
PI Pro
PI Pro

Uit: Zonhoven
Geplaatst: Ma 19 Nov 2001, 10:28 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Whoopi,Ik geef Je grotendeels,ook als niet-blokker gelijk Gij,gelijk wat beterft Dewinter en Annemans,dit is natuurlijk Onze persoonlijke regel;zo heb ik ook altijd een afschuw gehad,alleen door zijn uitstraling, van hunne voorman vroeger,nu ben Ik z'n naam kwijt,Didden geloof Ik,maar,voor mij krijgt Vanhecke,van het Blok natuurlijk,de beste punten,integenstelling tot zijn naamgenoot, van welke partij is die ook weer.???
Bericht: #8970

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Za 6 Sep 2008, 19:15
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Vele Nederlandse stadswijken voor 90 procent allochtoon joppe Wo 2 Apr 2008, 20:02
hilde Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Migrantenstemrecht: K. De Gucht kapituleert voor het V.Blok the Piano Wo 26 Mrt 2008, 06:33
Sundancer Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk 31 Belgen veranderden van geslacht, ook enkele Blokkers! the Piano Di 26 Jun 2007, 08:50
rode arend Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten TV-vandaag. Frida (ABBA): "Ik was een Lebensbornkind' the Piano Ma 7 Mei 2007, 06:57
saeftinghe Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Wat scheelt er met de VRT ? confucius Vr 6 Apr 2007, 16:38
Sukkelaar13 Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Toch veel moeite gedaan..... Eugene Di 27 Apr 2004, 23:11
Goldwing Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten VRT racistisch ?..................... 4sake Di 27 Apr 2004, 23:08
NETWORK Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Ook linkse formdeelnemers medeplichtig aan racisme? De Prof Di 27 Apr 2004, 16:22
Wee man Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief