Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Mijn mening

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Arena > Politiek & actualiteit

Author Thread
Miss G
PI Senior
PI Senior

Uit: ik ga af en toe eens uit ja :o)
Geplaatst: Ma 19 Nov 2001, 20:10 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ik snap er nog de balle van. Heel diene politieke wereld is precies zot geworden.

1. Ze willen 1 grote partij oprichten, maar stichten nog rap effe een paar nieuwe kleintjes bij??? Waar zit de logica??

2. Mr. Ancieaux wou gisteren zijn ontslag indienen en nu is't hem kwaad omdat er mensen zijn die z'n ontslag vrage??? Pfff

3. Ze geven Prins Laurent een dodatie maar de volgende maand moet 't koningshuis opgedoekt worde???

4. Verhofstad zei enige tijd gelede dat er een tijd van resessie komt ma nu doet ie ineens of z'n neus bloed???

Ik snap er nog de balle van. 'k Zou liever hebbe dat ze niks zegge tot ze iets zinnigs kunne zegge die politiekers.

Den dag dat ze eens iets kome zegge op den tv en hun eraan houden zal den dag zijn dat ik de belgische vlag uithang.

Geen resessie? En hoe denken die politiekers dan wat voor een impact al die ontslagen overal op gaan hebben? De mensen beginnen nu al meer te sparen, ze geven minder geld uit en de kerstperiode moet nog komen. Alsook de euro-periode. Die gaat ook geen goed doen hoor voor de economie. En nu hoor 'k dat ze bij de banksector ook nog eens ongeveer 5 à 6.000 jobs kwijt willen in de loop van 3 jaar. Ja watte zeg. Mr. Verhofstad.... praat af en toe eens met de "gewone" burger die by the way u pree betalen!!!!

Ach ja ik ben "maar" een gewone burger he... die serieus depressief aan't worden is omdat heel diene politieke boel serieus naar de knoope is. Democratie... pff, 't mocht wat...
Bericht: #9114

Rapporteer deze post

Advertentie
Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Ma 19 Nov 2001, 21:11 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ja eindelijk nog eens iemand die nuchter is en denkt, en heel realistisch.
Bericht: #9129

Rapporteer deze post

Vicky
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Ma 19 Nov 2001, 23:41 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ja, goed zo. Maar dat van die Belgische vlag...kom, laat dat dan ook maar, hé!
Bericht: #9168

Rapporteer deze post

Knuppel
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Di 20 Nov 2001, 00:17 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Quote:

Op 2001-11-19 23:41, schreef Vicky:
Ja, goed zo. Maar dat van die Belgische vlag...kom, laat dat dan ook maar, hé!

Geen zorgen over maken, Vicky. Die dag komt toch niet....
Bericht: #9175

Rapporteer deze post

josse
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Di 20 Nov 2001, 00:22 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Mr. Gala... je bent Vlaming, dus je hebt leren afzien, dat beetje kan er toch nog bij, niet ???
Bericht: #9177

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Wo 20 Aug 2008, 14:47
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Anke For President (The Highlander version) Truder Ma 18 Aug 2008, 22:22
moedertje Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten 2002: meer zelfmoorden dan verkeersdoden joppe Zo 13 Apr 2008, 18:56
joppe Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vele Nederlandse stadswijken voor 90 procent allochtoon joppe Wo 2 Apr 2008, 20:02
hilde Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Migrantenstemrecht: K. De Gucht kapituleert voor het V.Blok the Piano Wo 26 Mrt 2008, 06:33
Sundancer Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek joppe Wo 21 Nov 2007, 11:30
Blanche Neige Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk 31 Belgen veranderden van geslacht, ook enkele Blokkers! the Piano Di 26 Jun 2007, 08:50
rode arend Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk [ Poll ] Filip Dewinter uit BRUGGE: 'Ik ben een Antwerpenaar!' the Piano Vr 26 Jan 2007, 16:27
vlijmscherp Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten belgiche politiekers geliefd in europa ivano Do 20 Mei 2004, 18:07
Belgien über alles Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief