Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Belgische Bin Laden gaat naar Kaboel?????Z'n vriend zelf zoe

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Arena > Politiek & actualiteit

Author Thread
Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Ma 19 Nov 2001, 23:20  Reageer met quote   Naar boven

Politiek
18:09 Verhofstadt denkt over bezoek aan Kaboel
Krijgt Afghanistan deze week nog hoog Europees bezoek over de vloer? EU-voorzitter Guy Verhofstadt en EU-commissievoorzitter Romano Prodi denken over een tussenstop in hoofdstad Kaboel tijdens hun reis naar India en Pakistan. Vraag is of dit diplomatiek haalbaar is. Officieel verluidt het dat het allemaal nog voorbarig is, maar uit diverse bronnen blijkt dat er ernstig wordt over nagedacht. Prodi en Verhofstadt moeten vrijdag in India zijn voor de Europees-Indische top, en bezoeken zaterdag Pakistan. Nadien of eventueel tussendoor is een tussenlanding in Kaboel niet uitgesloten. Indien dit plan doorgaat, zou de Europese delegatie zeker hulpgoederen meenemen. Met wie er eventuele politieke contacten kunnen zijn, is onduidelijk. Eveneens onduidelijk is hoe de Amerikaanse president Bush en zijn raadgevers aankijken tegen zo'n bezoek. Belgische diplomatieke kringen gaan er van uit dat de Amerikanen en de Britten akkoord moeten gaan met een eventueel bezoek. Prodi en Verhofstadt vertoeven maandag nog in het Midden-Oosten.

Bericht: #9155

Advertentie
Vicky
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Ma 19 Nov 2001, 23:23  Reageer met quote   Naar boven

Laat ons hopen dat ze hem daar houden!
Bericht: #9158

josse
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Di 20 Nov 2001, 00:37  Reageer met quote   Naar boven

Verhofstadt heeft in Israel weer serieuse komplimentjes gekregen van de burgermeester van Jeruzalem(NIETSNUT). De Michel heeft deze keer alleen zijn smoel open gedaan om te fretten en te zuipen. De kosten zijn wat hoger, maar de affronten wat lager.
Bericht: #9181

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Di 20 Nov 2001, 10:34  Reageer met quote   Naar boven

Ja Josse , erg é, dat dat dan zogezegd onze leiders zijn, ik schaam me echt, en dan maar zeveren dat blok ons een slecht imago geeft in buitenland, je moet maar durven.
Bericht: #9211

Eugene
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 21 Nov 2001, 01:57  Reageer met quote   Naar boven

Als em maar gouw vertrekt met een raket tussen zijn bieterkes, de clown.
Bericht: #9445

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Wo 21 Nov 2001, 07:50  Reageer met quote   Naar boven

Eugéne, hij heeft z' tanden al eens gepoetst met een handgranaat, vandaar die spleet.
Bericht: #9457

Eugene
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 21 Nov 2001, 10:21  Reageer met quote   Naar boven

Quote:

Op 2001-11-21 07:50, schreef Miauw:
Eugéne, hij heeft z' tanden al eens gepoetst met een handgranaat, vandaar die spleet.

Toen hij zijn (ham)Burgermanifesten aan't schrijven was zeker? Smile
Bericht: #9478

Magna Carta
PI Expert
PI Expert

Uit: Mol
Geplaatst: Wo 21 Nov 2001, 10:44  Reageer met quote   Naar boven

Miauw & Eugene,
Ik vind het niet fijn met iemends lichamelijke schoonheidsfoutjes te spotten.
Bericht: #9481

Eugene
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 21 Nov 2001, 11:23  Reageer met quote   Naar boven

Ik vind het niet fijn dat als ik in het buitenland kom uitgelachen wordt door de fratsen van verafstoodt, zo wordt die man ook genoemd in sommige media en door sommige mensen.Een grapje over zijn bieterkes een posting waard, mensen toch wat zijn we weer onverdraagzaam, als het FDW moest zijn die spleetjes moest hebben je zou nogal wat horen en ja beste Hans, met alle respect hoor, maar ik ben districtsraadslid voor het VB en voor spleetje en zijn companen ben ik een mestkever, en zij menen dat terwijl ik enkel efkes een grapje maak.Lange teentjes?

[ Dit Bericht is bewerkt door: Eugene op 2001-11-21 11:24 ]
Bericht: #9483

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Wo 21 Nov 2001, 11:26  Reageer met quote   Naar boven

Hans, ik heb daar ook moeten mee leren leven, of dacht je dat wij gespaard bleven , wij hebben allemaal wel iets ,om mee te lachen. Dat moet je maar leren verdragen.En niet zo kleinzielig zijn .
Bericht: #9485

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Ma 8 Sep 2008, 04:56
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Anke For President (The Highlander version) Truder Wo 3 Sep 2008, 04:17
4sake Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vele Nederlandse stadswijken voor 90 procent allochtoon joppe Wo 2 Apr 2008, 20:02
hilde Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Migrantenstemrecht: K. De Gucht kapituleert voor het V.Blok the Piano Wo 26 Mrt 2008, 06:33
Sundancer Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek joppe Wo 21 Nov 2007, 11:30
Blanche Neige Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Splitsing kieskring:Gemeenteraad Lennik dreigt met ontslag DeLuucas Wo 14 Nov 2007, 20:47
Ploertendoder Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Dit moeten we onthouden!!! De Prof Za 10 Nov 2007, 17:17
Roeland1 Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk [ Poll ] Filip Dewinter uit BRUGGE: 'Ik ben een Antwerpenaar!' the Piano Vr 26 Jan 2007, 16:27
vlijmscherp Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Manu Ruys en Cas Mudde over het proces Vicky Di 27 Apr 2004, 16:33
Blauwvoet Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
phpBB Group | Archief