Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Complot tegen Verwilghen?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Arena > Politiek & actualiteit

Author Thread
jommeke
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Ma 26 Nov 2001, 09:45 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Moet Verwilghen weg? Eerder dit jaar werd Verwilghen uitgescholden door Di Rupo, zonder dat De Gucht of Verhofstadt de verdediging van Verwilghen opnam. Slangen zei vorige week dat Verwilghen niet thuishoort in de politiek. En nu eist ook al de Arabisch Europese Unie het ontslag van Verwilghen, wegens ... racisme. Overdrijf ik als ik sprak over een complot van de paarse meerderheid die Verwilghen weg wil?

Bericht: #10202

Rapporteer deze post

Advertentie
Dina
PI Elite
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant
Geplaatst: Ma 26 Nov 2001, 09:47 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Nee, je overdrijft niet.
Ik begrijp alleen niet waarom ? Wat zit daar achter.
Enfin, als ze Verwilghen op een zijspoor zetten kan hij misschien het VB vervoegen ?
Bericht: #10203

Rapporteer deze post

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Ma 26 Nov 2001, 11:10 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Omdat hij de waarheid wil bovenhalen, en het openbaar wil maken.
Bericht: #10232

Rapporteer deze post

Magna Carta
PI Expert
PI Expert

Uit: Mol
Geplaatst: Ma 26 Nov 2001, 13:30 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

In 'de 7e dag', of hoe heet dat programma, heeft het kerst-serpent gezegd dat Verwilghen niet op zijn plaats was als minister. Deze keer heeft De Gught WEL geprotesteerd. Voor wat betreft sancties heeft hij evenwel verwezen naar baas ganzendonck Guy, omdat het serpent onder diens gezag staat. Tricky Guy wimpelde de vraag simpelweg af want het serpent 'heeft toch het recht zijn "persoonlijke" mening over Verwilghen te uiten'.
En wie gelooft er nu, dat Slangen zoiets zou zeggen, zonder zeker te zijn van de nodige dekking? Misschien is het wel zijn baasje's "persoonlijke" mening.
Nixon had ook zo iemand: vice President Spiro Agnew, die uitspraken moest doen die té straf waren voor Tricky Dicky Nixon himself.
Nooit zal 'men' Verwilghen vergeven dat hij meer stemmen haalde dan baasje Guy. Allemaal stemmen van hoog-opgeleiden uiteraard, want volgens de 'wetenschap' zitten alle 'lager-opgeleiden' bij het Blok. Lol Lol

[ Dit Bericht is bewerkt door: hans op 2001-11-26 13:40 ]
Bericht: #10267

Rapporteer deze post

josse
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Ma 26 Nov 2001, 16:43 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Heel de zaak "Spijt op tand", heeft er dat ook iets mee te maken ???
Verwilghen wil de eerlijke weg bewandelen, denk ik. Hij kan misschien de regering laten vallen, als antwoord, op al dat gezeik tegen hem.
De VLD geeft toch toe dat de regering vol tweede en derde klassers zit, welke klasser zou Slangen zijn ??? of zit die in de Provinciale ??? Zijn kunde of onkunde zullen we zien bij de volgende verkiezingen.
Bericht: #10299

Rapporteer deze post

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Ma 26 Nov 2001, 17:14 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Bij de meest onbekwame, en corrupste.
Bericht: #10308

Rapporteer deze post

Magna Carta
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Ma 26 Nov 2001, 18:50 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ik vraag me af, wat Verwilghen alllemaal zou
gepresteerd hebben als hij niet gesaboteerd werd door zij collega ministers en vooral door de premier en zijn huurlingen.

Misschien ook niets. Maar ze hebben hem de kans niet gegeven te tonen wat hij waard is.
Afghaanse krijgsheren hebben niet veel te leren van onze politiekers.
Bericht: #10325

Rapporteer deze post

Ward
PI Pro
PI Pro

Uit: Stabroek
Geplaatst: Ma 26 Nov 2001, 19:01 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Wel Hans, daar ben ik nu ook benieuwd naar. Ik heb reeds verschillende malen geschreven dat Verwilgen, niet de macht heeft om die rotte boel van het gerecht op te kuisen. Dan zouden de rotte appels zelf mee moeten aan hun ondergang (scheiding der machten wjw) en dat zie ik nog niemand doen of hij moet al helemaal seniel zijn. Dan moet je ze nog eervol op pensioen zetten MET alle rechten en Amnestie? Dat kan voor een eerlijke politicus niet, en zeker niet voor de publieke opinie. Nu steek ik NIET mijn hand in het vuur voor eerlijke, maar hier geldt wel het vermoeden van de twijfel.
Bericht: #10327

Rapporteer deze post

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Ma 26 Nov 2001, 20:03 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

En toch had hij goede bedoelingen,Verwilghen en wou wat meer klaarheid, en zeker tegenover de burgers, maar je weet wij mogen niet alles weten.
Bericht: #10338

Rapporteer deze post

Knuppel
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Ma 26 Nov 2001, 21:55 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Miauw, jouw intuitie laat je niet in de steek. Verwilghen wilde wel maar mocht nooit. En reken maar dat er onnoemelijk veel is dat wij niet mogen weten. Ook niet van Verwilghen trouwens.
Bericht: #10357

Rapporteer deze post

Magna Carta
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Di 27 Nov 2001, 10:39 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Nagel op de kop, Knuppel Smile
Bericht: #10396

Rapporteer deze post

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Di 27 Nov 2001, 10:55 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ja Knuppeltje, ik ben wel niet gediplomeerd, maar heb toch een gave, mensenkennis , niettemin vergis ik me toch nog wel een enkele keer. Elk persoon die hier de zaak echt en objectief wil behandelen, en de echt waarheid wil bovenhalen, word ofwel buiten gepest of in ernstige gevallen, moeten ze onderduiken, of worden ze hier of daar gevonden, doodsoorzaak natuurlijke dood , of van de daders niets bekend, dossier gesloten.
Bericht: #10400

Rapporteer deze post

Magna Carta
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Di 27 Nov 2001, 16:52 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Dina,
Ik wed ook dat de slang eruit ligt.
(Maar niet voor 1000 Euro.)
Bericht: #10501

Rapporteer deze post

josse
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Di 27 Nov 2001, 18:19 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Die Slangen, kreeg het met de dag hoger in zijn bol, die moest vroeg of laat tegen de lamp lopen.
Bericht: #10530

Rapporteer deze post

Magna Carta
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Di 27 Nov 2001, 19:46 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Apropos hoe zit het met het proces Slangen,
ingespannen door Annemans, voor het weigeren van een antwoord aan een verkozene des volks? Toch niet geseponeerd zeker op aanraden van Verwilghen zeker?
Dat zou de mop van he jaar zijn.

Bericht: #10556

Rapporteer deze post

josse
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Wo 28 Nov 2001, 00:55 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Quote:

Op 2001-11-27 19:46, schreef hans:
Apropos hoe zit het met het proces Slangen,
ingespannen door Annemans, voor het weigeren van een antwoord aan een verkozene des volks? Toch niet geseponeerd zeker op aanraden van Verwilghen zeker?
Dat zou de mop van he jaar zijn.

Een proces tegen Slangen ???
Van Annemans, wanneer is dat gebeurd ???
Dat heb ik nergens gelezen.
Bericht: #10629

Rapporteer deze post

Magna Carta
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Wo 28 Nov 2001, 05:45 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Als mijn geheugen me niet in de steek laat, is het in het begin van 't jaar gebeurd. Slangen verscheen als getuige voor een parlementaire commissie. Toen Annemans een vraag stelde, weigerde de Slang te antwoorden om reden van de partij waartoe Annemans behoort. Wist je dat echt niet? De media stonden er bol van. Weigeren in een parlemenaire commissie een vraag van een parlementair te beantwoorden is strafbaar. Daarom heeft Annemans een klacht neergelegd.
Sindsdien heb ik er niet veel meer van gehoord. Vandaar mijn vraag.

[ Dit Bericht is bewerkt door: hans op 2001-11-28 05:50 ]
Bericht: #10646

Rapporteer deze post

WINGS
PI Pro
PI Pro

Uit: Zonhoven
Geplaatst: Wo 28 Nov 2001, 09:49 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Het kan toch niet zijn dat er niemand hier op dit forum begrijpt waarom Verwilghen zo een slechte beurt maakt als minister,of ben Ik dan zo naief,Ik denk eerder dat Ik goed besef wat er zich in het verleden heeft afgespeeld,n.l. Verwilghen heeft na de affaire Dutroux,jarenlang terecht de vloer geveegd met de magistratuur,en nu zouden die heren,die zichzelf en de vroegere politici, beschermen,moeten meewerken met iemand die hen op hun plaats wou zetten,komaan zeg ... ???

[ Dit Bericht is bewerkt door: WINGS op 2001-11-28 09:49 ]
Bericht: #10657

Rapporteer deze post

atropos
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 28 Nov 2001, 10:23 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

hans, dat was in de dioxine commissie, inderdaad, toen Slangen niet wou antwoorden op vragen van Annemans in verband met de kennis van toenmalig oppositieleider Verhofstadt omtrent de dioxine situatie (je herinnert je al die "geheime telefoontjes" nog wel hé...).

wings, wat ik niet begrijp, is waarom Verwilghen in godsnaam zelf niet communiceert aan de bevolking wat er fout loopt. Denkt hij nu echt dat wij zo stom zijn om niet te zien dat er niets deftigs gebeurt op dat departement? Ik bedoel maar, afgeven op Verwilghen is één zaak, maar ik vind het vooral belangrijker waarom Verwilghen niets doet/niets kan doen. Maar ja, dat zal wel een communicatief stapje te ver zijn...
Bericht: #10663

Rapporteer deze post

WINGS
PI Pro
PI Pro

Uit: Zonhoven
Geplaatst: Wo 28 Nov 2001, 10:37 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Wel Atropos,gisteren heeft Verwilghen eindelijk gezegd dat Hij boos is een en een reactie van zijn premier verwacht;daarbuiten denk Ik dat,zelfs ok Verwilghen,van wie ook Ik véél had verwacht,nu ook wel aan de ziekte zal lijden van "Eigen portefeuille eerst",denkt Ge ook niet.???Moest Hij uit eigen beweging opstappen,dan zou het wel eens niet alléén de eerste,maar ook de laatste keer kunnen geweest zijn dat Hij
minister is geweest.???

[ Dit Bericht is bewerkt door: WINGS op 2001-11-28 10:40 ]

[ Dit Bericht is bewerkt door: WINGS op 2001-11-28 10:40 ]
Bericht: #10666

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Vr 5 Sep 2008, 22:53
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Migrantenstemrecht: K. De Gucht kapituleert voor het V.Blok the Piano Wo 26 Mrt 2008, 06:33
Sundancer Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Splitsing kieskring:Gemeenteraad Lennik dreigt met ontslag DeLuucas Wo 14 Nov 2007, 20:47
Ploertendoder Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Dit moeten we onthouden!!! De Prof Za 10 Nov 2007, 17:17
Roeland1 Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk 31 Belgen veranderden van geslacht, ook enkele Blokkers! the Piano Di 26 Jun 2007, 08:50
rode arend Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Manu Ruys en Cas Mudde over het proces Vicky Di 27 Apr 2004, 16:33
Blauwvoet Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Ook linkse formdeelnemers medeplichtig aan racisme? De Prof Di 27 Apr 2004, 16:22
Wee man Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Waarom werd het Blok niet veroordeeld door een assisenjury? deanta Di 27 Apr 2004, 03:35
4sake Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Kogel is door de kerk: Storme stapt zelf op Thomas O'Malley Ma 26 Apr 2004, 23:33
NETWORK Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief