Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Complot tegen Verwilghen?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Arena > Politiek & actualiteit

Author Thread
atropos
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 28 Nov 2001, 13:31  Reageer met quote   Naar boven

Ikzelf (ik denk eerlijk gezegd iedereen) zou ONMOGELIJK kunnen leven of werken in zo'n situatie. Als minister (Latijn voor dienaar !!!) sta je letterlijk in dienst van de bevolking. Als er dan iet schort, dan is het je verdomde PLICHT om dat aan de bevolking duidelijk te maken, en niet om dat "onder politiekers" op te lossen.

Het is tijd dat die zielige politieke carrousel wordt gestopt. Voor eens en voor altijd.

PS : ik vond Annemans wel heerlijk toen hij Daems een veeg uit de pan gaf : "wat denkt u, meneer Daems, 2de klas of 3de klas ?"... om te gieren. Gelukkig dat er nog politici zijn die tenminste zeggen wat ze denken.
Bericht: #10689

atropos
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Wo 28 Nov 2001, 13:34  Reageer met quote   Naar boven

PS : moest Verwilghen vroeger reeds naar buiten zijn gekomen met een statement, dat die en die krachten gewoonweg het "behoorlijk bestuur" tegenwerken (open communicatie dus, een échte open debatcultuur), zo ronduit, dan verzeker ik je dat de bevolking hem op handen zou gedragen hebben. Ik ben er rotsvast van overtuigd dat wij politici nodig hebben die eindelijk eens ZEGGEN wat en waar en waarom bepaalde zaken zo fout lopen in dit landje. Stemmen zullen hun deel zijn... Smile
Bericht: #10692

WINGS
PI Pro
PI Pro

Uit: Zonhoven
Geplaatst: Wo 28 Nov 2001, 13:37  Reageer met quote   Naar boven

Het is juist Atropos dat een minister de bevolking moet inlichten EN dat Hij ten dienste van de bevolking staat,tenminste,in een democratisch bestel,maar,diezelfde minister moet wel degelijk medewerking krijgen van zijn administratie en dat is hier bij Verwilghen,door zijn optreden in 't verleden,onmogelijk,spijtig voor Ons.!!!
Bericht: #10694

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Ma 13 Okt 2008, 02:19
  Berichten van afgelopen:      
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
phpBB Group