Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Eventjes een tussendoortje, dat wel belangrijker is voor mij

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Arena > Politiek & actualiteit

Author Thread
Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Ma 26 Nov 2001, 13:12 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Heidike heeft het op de moment niet goed, krijgt zware behandeling , en kan niet zelf bellen, maar niettemin moest ik de groeten doen aan iedereen, en ze mist jullie. En dat voor een meisje van 25 jaar, die zo zwaar aangepakt wordt, dat is pas triestig, en daar denk ik echt aan, en daar word nooit over gesproken , en hoe dat die benadeeld worden, op financieel vlak , heeft ook met de politiek te maken.En ga maar eens kijken hoeveel mensen hier als invalide of langdurige zieken behandeld worden, meer stof om over na te denken.
Bericht: #10261

Rapporteer deze post

Advertentie
Eugene
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 26 Nov 2001, 13:20 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ja mensen we hebben het allemaal niet te kiezen he.Als je dan hoort dat Heidike, amper 25 jaar er al zo aan toe is , ja daar wordt je stil van he, stil om even alles te relativeren want wat we ook denken en wie we ook zijn, laat onze gedachte bij Heidike en alle andere zieke mensen zijn in de hoop ons gevoel van machteloosheid de baas te kunnen.
Bericht: #10263

Rapporteer deze post

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Ma 26 Nov 2001, 13:28 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

En ze was zo vol van haar opleiding als kleuterleidster , ze heeft het een paar maanden kunnen voltooien, en dan kwam het grote gevaar"Leukemie" Haar moeder heeft me gisteren gebeld, want Heidike stond erop , nog denkt ze aan een ander ,daar ik normaal elke dag naar haar bel. En uit ervaring weet ik dat het haar enorm steunt, haar ouders zijn ook erg aangedaan, en wachten vol spanning, dat al de miserie die ze nu moet ondergaan, zal baten,want het is nog af te wachten , het zal ong zes weken zijn dat ze in haar glazen kamerke moet vertoeven, en dan nog nadien een langdurige revalidatie. Ik ga volgende week naar haar toe.
Bericht: #10265

Rapporteer deze post

Barki
PI Addict
PI Addict

Uit: Vlaanderen
Geplaatst: Ma 26 Nov 2001, 13:53 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ja, ons Heidike maakt heel veel door voor den ogenblik.
Maar hoofdzalijk hoop ik dat ze er op de beste manier kan genezen.

Emotioneel staan we praktisch langs de zijde van haar ouders en familie omdat we haar zo goed kennen van op het forum,, en sommigen persoonlijk.

Het is een fantastisch meisje met heel wat moed en sterkte gemengd met guitigheid.
Ik wens haar veel sterkte en moed toe en hoop dat ze snel weer beter mag worden.

Langs deze weg wens ik haar de groeten te doen en dan vraag ik dat aan MIAUW aangezien zij toch regelmatig met HEIDIKE belt.

Dank u wel Miauw en de groetjes aan u beiden en de poesjes.

[ Dit Bericht is bewerkt door: Barki op 2001-11-26 13:54 ]
Bericht: #10273

Rapporteer deze post

Dina
PI Elite
PI Elite

Uit: VLAAMS-Brabant
Geplaatst: Ma 26 Nov 2001, 13:59 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Miauwke, maak Heidike ook van mijn de hartelijkse groeten over.

Geef ons een seintje wanneer ze terug gebeld mag worden...!
Bericht: #10275

Rapporteer deze post

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Ma 26 Nov 2001, 14:18 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ja ik zal het zeker niet nalaten om jullie te verwittigen wanneer ze terug kan babbelen, want het is de moeite, ze is een uit de duizende , haar leren kennen is echt een verrijking , en weet je wat ze is een en al eerlijkheid, dat zal de reden dan zijn waarom ik zo'n hevige band heb met haar, en ook haar ouders heb ik al meerdere malen gesproken, en ook heel toffe mensen .En ze is heel verstandig.
Bericht: #10279

Rapporteer deze post

bregt
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 26 Nov 2001, 14:19 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ik ken haar wel niet, maar ook van mij veel sterkte en beterschap gewenst !
Bericht: #10280

Rapporteer deze post

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Ma 26 Nov 2001, 14:21 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Dat is spijtig Bregtje, als je naar het zw-wit forum gaat , kan je een beetje uw gedacht vormen, wat een tof mens(ke) ze is . Daar is ze zeer bekend. Onder Big Circus, en Jurgen live. Je gaat ze daar heel veel zien , daar zitten ook heel watb jongere op, op het forum hé.
Bericht: #10282

Rapporteer deze post

Knuppel
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Ma 26 Nov 2001, 15:54 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Miauw, ik ben ook telaat op het forum binnengewandeld om Heidi te kennen maar dat hoeft ook niet. Ik heb al van iemand die mij heel genegen is gehoord dat zij een geweldig meiske is. Wat jammer dat zij geen laptop met internetverbinding op haar kamer heeft. Ze zou op haat goede momenten persoonlijk met ons contact kunnen zoeken. Het zou haar zeker steunen als ze ziet hoe zelfs mensen die haar niet kenden met haar mee voelen.
Als je haar ziet of telefoneert doe haar dan ook de groeten van deze nieuwe.
En wat ik voor jou en je man doe dat doe ik nu meteen ook voor haar, met een half uurtje stilte er bij. Zeg haar dat maar.
Bericht: #10294

Rapporteer deze post

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Ma 26 Nov 2001, 16:34 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Knuppeltje, ik zal zeker doen en doorgeven wat jij me vraagt, wat die laptop betreft, die krijgt ze dirct van haar buren, maar bij haar vorige opname, in Hasselt, Virgajesseziekenhuis , waar ik trouwens bij haar voor het eerst op bezoek kwam, dat was in Mei, Juni, toen heeft ze al 6 weken daar in haar glazen kamerke gelegen, en had ze een laptop, maar ze moest 15 bf per minuut betalen, ( op zich een schande) voor een meisje dat zo zwaar ziek is, dit is al twee jaar bezig.En hier zou ze gratis kunnen internetten, maar ze mag niet uit haar glazen kamer, ze ligt in Leuven, en daar zit nu het probleem, want ze heeft zoveel feeling met mensen, ongelooflijk. Dus ik heb haar een deel mooie films meegegen om te zien, op de video, want die staat er wel. En ze heeft er al plezier aan beleefd, dat is toch al iets, zo Knuppeltje blij je toch weer eens te mogen zien op forum.
Bericht: #10298

Rapporteer deze post

Knuppel
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Ma 26 Nov 2001, 22:11 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

15 frank per MINUUT zeg, je Miauw? Zijn dat zo een maffiosi in dat ziekenhuis? Daar moeten we de media bijhalen, vind ik. Waarom leggen we niet allemaal geld bijeen voor het internetgebruik van Heidike? Ik leg direkt 500 frank bij. Daarna allemaal samen het bijeengehaalde geld bij Heidike gaan afleveren in gezelschap van één of andere tv-ploeg met als doel deze praktijk aan te klagen. Ik ben eens curieus welke tv-zender zou weigeren om daaraan mee te werken. En het zou in één adem ook nog goeie reclame zijn voor het forum van Politicsinfo. Doen zou ik zeggen!
Bericht: #10360

Rapporteer deze post

Barki
PI Addict
PI Addict

Uit: Vlaanderen
Geplaatst: Ma 26 Nov 2001, 22:25 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Waarom dit geval niet voorleggen ofwel bij:

VTM > Recht van antwoord.

of

VRT > Ombudsman

Wat denken jullie ??????

den Barki
Bericht: #10362

Rapporteer deze post

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Ma 26 Nov 2001, 23:00 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Eerlijk gezegd, daar hebben wij het met haar al allemaal over gehad, maar nu is ze nog te zwak en ziek, maar ik denk dat het komt. Ik heb ze zonet een uur aan de lijn gehad, ik moest jullie allemaal bedanken, heb jullie berichtjes voorgelezen , en het deed haar wel wat hoor. Vooral van enkele mensen die ze nog niet zo kenden, dat vond ze heel fijn, en ik moest ook zeggen dat je de eerste dagen nog niet kunt bellen , daar ze zelf een seintje zal geven aan mij , wanneer ze wat beter is, en fitter, en hou je dan maar vast hoor.Wij hebben een afspraak , dat wanneer ze me wil horen , belt ze me op, en dan legt ze de hoorn terug op, en bel ik haar terug, kwestie van haar die kosten te besparen. En dus die telefoon kwam heel onverwachts, dus ze kan zelfs bijna geen bezoek ontvangen, ze slaapt ook veel. Maar vond het toch lief dat ze me al zo vlug belde.
Bericht: #10366

Rapporteer deze post

Ward
PI Pro
PI Pro

Uit: Stabroek
Geplaatst: Ma 26 Nov 2001, 23:26 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Miauw, ik ken Heidike ook (nog) niet. Volgens hetgeen ik al over haar gelezen heb moet dat een pracht van een meiske zijn. Gelieve haar dan ook mijn welgemeende groeten over te maken. Ik heb veel bewondering voor mensen die vechten tegen hun ziekte. Laat ons hopen dat ze snel weer achter haar toetsenbord zit. Kop op meid, we wachten op U. Ward
Bericht: #10373

Rapporteer deze post

Eugene
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 26 Nov 2001, 23:30 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Quote:

Op 2001-11-26 22:11, schreef Knuppel:
15 frank per MINUUT zeg, je Miauw? Zijn dat zo een maffiosi in dat ziekenhuis? Daar moeten we de media bijhalen, vind ik. Waarom leggen we niet allemaal geld bijeen voor het internetgebruik van Heidike? Ik leg direkt 500 frank bij. Daarna allemaal samen het bijeengehaalde geld bij Heidike gaan afleveren in gezelschap van één of andere tv-ploeg met als doel deze praktijk aan te klagen. Ik ben eens curieus welke tv-zender zou weigeren om daaraan mee te werken. En het zou in één adem ook nog goeie reclame zijn voor het forum van Politicsinfo. Doen zou ik zeggen!

Komaan mensen ik leg er ook 500 frank bij, heidike moet kunne internetten en daarmee basta.Een goed idee touwens Knuppel.
Bericht: #10374

Rapporteer deze post

Ward
PI Pro
PI Pro

Uit: Stabroek
Geplaatst: Ma 26 Nov 2001, 23:42 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Geef een rekening nummer, en ze wordt gestort.
Bericht: #10376

Rapporteer deze post

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Di 27 Nov 2001, 01:46 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

kijk naar de topic, boven afscheid van een forummer(voorlopig toch) Eugéne
Bericht: #10382

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Zo 7 Sep 2008, 07:52
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten 2002: meer zelfmoorden dan verkeersdoden joppe Zo 13 Apr 2008, 18:56
joppe Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vele Nederlandse stadswijken voor 90 procent allochtoon joppe Wo 2 Apr 2008, 20:02
hilde Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Migrantenstemrecht: K. De Gucht kapituleert voor het V.Blok the Piano Wo 26 Mrt 2008, 06:33
Sundancer Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek joppe Wo 21 Nov 2007, 11:30
Blanche Neige Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Splitsing kieskring:Gemeenteraad Lennik dreigt met ontslag DeLuucas Wo 14 Nov 2007, 20:47
Ploertendoder Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk 31 Belgen veranderden van geslacht, ook enkele Blokkers! the Piano Di 26 Jun 2007, 08:50
rode arend Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Manu Ruys en Cas Mudde over het proces Vicky Di 27 Apr 2004, 16:33
Blauwvoet Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Didier Reynders met een piepstemmetje The Partycrasher Di 27 Apr 2004, 10:55
The Partycrasher Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief