Filippicus
PI Addict

Uit: verveling |
| Geplaatst: Zo 22 Sep 2002, 21:49 | Onderwerp: |
 |
|
Wel, ik vind dit een fijn forum (meestal toch), maar zou het niet nuttiger zijn om de twee aspecten van de site (nieuws - interactie) nauwer aan elkaar te koppelen. Hier staat zelfs niet eens een link naar de homepage. Ik heb er nog horen vragen welk programma zwart of wit was en dergelijke. Volgens mij zou het bijdragen tot de inhoud en de bezoekers mocht er een wisselwerking tussen die twee zijn.
Wat denk je op dit vlak te (kunnen) doen?
|
| Bericht: #130590 |
|
Advertentie
|
|
Administrator
PI Administrator

|
| Geplaatst: Do 10 Okt 2002, 13:51 | Onderwerp: |
 |
|
| Quote: |
Op 2002-09-22 22:49, schreef Filippicus:
Wel, ik vind dit een fijn forum (meestal toch), maar zou het niet nuttiger zijn om de twee aspecten van de site (nieuws - interactie) nauwer aan elkaar te koppelen. Hier staat zelfs niet eens een link naar de homepage. Ik heb er nog horen vragen welk programma zwart of wit was en dergelijke. Volgens mij zou het bijdragen tot de inhoud en de bezoekers mocht er een wisselwerking tussen die twee zijn.
Wat denk je op dit vlak te (kunnen) doen?
|
wat bedoel je hier met interactie? Meer links tussen de inhoud van het forum en de rest van de site?
Maarten Malaise
Forumbeheerder
|
| Bericht: #139638 |
|
|
Filippicus
PI Addict

Uit: verveling |
| Geplaatst: Za 12 Okt 2002, 20:03 | Onderwerp: |
 |
|
Met een beetje vertraging: inderdaad.
De onderwerpen van de discussies hier zijn niet echt die van de site. Dat gaat zelfs zo ver dat ook ik meestal niet weet waar de redactie voor heeft zitten zwoegen, maar meteen het forum bezoek om even voor het plezier te discussiëren.
Er moet toch een manier zijn om nóg beter te worden? Iets indymedia-achtigs of zo - uiteraard met een andere invalshoek.
|
| Bericht: #140466 |
|
|
Knut Noordland
PI Expert

Uit: overtuiging |
| Geplaatst: Ma 14 Okt 2002, 10:18 | Onderwerp: |
 |
|
| Quote: |
Op 2002-10-12 21:03, schreef Filippicus:
Er moet toch een manier zijn om nóg beter te worden? Iets indymedia-achtigs of zo -
|
Maar dan met minder leugens op... |
| Bericht: #141106 |
|
|
Administrator
PI Administrator

|
| Geplaatst: Do 17 Okt 2002, 12:48 | Onderwerp: |
 |
|
Is inderdaad een goede suggestie. Ik ga dat effe in gedachten houden.
Maar het is natuurlijk wel zo dat wij niet altijd weten of er een discussie wordt opgestart over een bepaald onderwerp. Het is aan de schrijver van die topic om bijvoorbeeld een link te leggen vanuit het forum naar een bepaald artikel ...
mvg
Maarten Malaise
Forumbeheerder
|
| Bericht: #142668 |
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Zo 7 Sep 2008, 03:55
|
|