Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Migrantenstemrecht: K. De Gucht kapituleert voor het V.Blok

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Arena > Politiek & actualiteit

Author Thread
Blauwvoet
PI Moderator
PI Moderator

Uit: Antwerpen
Geplaatst: Do 3 Mei 2007, 23:17 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Let eens op de datum van posting Rode Arend !
Het vreemdelingenstemrecht is er gekomen hoor , wat die De Klucht ook zei in 2001 ...
Hij stemde VOOR.
Bericht: #665699

Rapporteer deze post

Advertentie
rode arend
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Do 3 Mei 2007, 23:31 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Blauwvoet schreef:
Let eens op de datum van posting Rode Arend !
Het vreemdelingenstemrecht is er gekomen hoor , wat die De Klucht ook zei in 2001 ...
Hij stemde VOOR.
of dat dat vreemdelingen stemrecht er nu gekomen is of niet neemt generlij weg dat het absurd, en oneerlijk is...Politiekers die voor zoiets verantwoordelijk zijn, zouden gestenigd moeten worden...
Bericht: #665703

Rapporteer deze post

Antichrist
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Za 9 Jun 2007, 23:24 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Het is niet slecht om dit topic eens in herinnering te brengen van de mensen met een korter geheugen, kwestie van het juiste bolleke straks rood (of zwart) te kleuren.
Bericht: #677862

Rapporteer deze post

vl72
PI Senior
PI Senior

Uit: VLAANDEREN!
Geplaatst: Ma 9 Jul 2007, 12:40 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

the Piano schreef:
Ward: "De Vlaming ..."

Spreek voor jezelf Ward, ik ben ook een Vlaming en naar mij heeft nog nooit en geen enkele vreemdeling gespuwd. Ik woon er nochthans middenin (Antwerps Statiekwartier).

De piano een vlaming,die hugo toch. Mr. Green
Bericht: #684494

Rapporteer deze post

atila
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Wo 26 Mrt 2008, 02:34 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

the Piano schreef:
Ward: "De Vlaming ..."

Spreek voor jezelf Ward, ik ben ook een Vlaming en naar mij heeft nog nooit en geen enkele vreemdeling gespuwd. Ik woon er nochthans middenin (Antwerps Statiekwartier).

Daar geloof ik nu eens niets van. Ik heb jaren gewerkt in die buurt en ben er meermaals bespuwd, uitgemaakt en zelfs aangevallen, en de reden was omdat ik weigerde geld of een sigaret te geven, of omdat ik gehaast was en vroeg om te passeren. Ja, de vraag: "mag ik even passeren aub" is daar genoeg om bespuwd te worden. Even later vloog hij drie meter verder en zijn twee vrienden schoten op de loop toen ik ook hen wou aanpakken. Tientallen werkmakkers heb ik gekend die daar overvallen, beroofd en geslagen werden en dat overdag, zonder dat de omstaanders ook maar één vinger uitstaken. Eén keer heeft een taxibestuurder mijn collega ontzet nadat twee marokkanen hem een kaak en een oogkas hadden gebroken. Een vriendin van ons is op drie jaar tijd negen keer overvallen aan de Van Rijswijcklaan. De zevende keer heeft ze met een stuk metaal dat ze in haar handtas had gestoken de overvaller het ziekenhuis ingeslagen. De laatste keer is ze zelf met een steekwond opgenomen. Het is een geestelijk een wrak nu.
Bericht: #759297

Rapporteer deze post

Sundancer
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Wo 26 Mrt 2008, 06:33 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Hoewel ik zeker geen De Gucht fan ben (te arrogant, te belgicistisch enz.), dacht ik dat hij als enige blauwe tegen gestemd heeft. Ik herinner mij dat dit onrechtvaardig migrantenstemrecht er tenslotte gekomen is VOORAL door spiritist Lambert. Surrealisme ten top, vreemden stemrecht geven die zelfs weigeren onze nationaliteit aan te vragen! dat kan alleen in den belgiek. Dit zou zo rap mogelijk moeten afgeschaft worden!
Bericht: #759300

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Zo 6 Jul 2008, 14:10
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Vele Nederlandse stadswijken voor 90 procent allochtoon joppe Wo 2 Apr 2008, 20:02
hilde Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Het is hier plots verdacht stil uit linkse hoek joppe Wo 21 Nov 2007, 11:30
Blanche Neige Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Dit moeten we onthouden!!! De Prof Za 10 Nov 2007, 17:17
Roeland1 Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk 31 Belgen veranderden van geslacht, ook enkele Blokkers! the Piano Di 26 Jun 2007, 08:50
rode arend Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Wat scheelt er met de VRT ? confucius Vr 6 Apr 2007, 16:38
Sukkelaar13 Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Toch veel moeite gedaan..... Eugene Di 27 Apr 2004, 23:11
Goldwing Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Manu Ruys en Cas Mudde over het proces Vicky Di 27 Apr 2004, 16:33
Blauwvoet Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vlaams Blok in Antwerpen boven de 40% !!! De Prof Di 27 Apr 2004, 13:42
joppe Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief