Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Een vraag aan jurgen

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Over het Politicsinfo.net Forum > Opmerkingen, suggesties, ...

Author Thread
huismus
PI Addict
PI Addict

Uit: Ekeren
Geplaatst: Ma 25 Nov 2002, 08:24  Reageer met quote   Naar boven

Jurgen ,ik kan het niet laten om je dit te vragen en kan alleen maar ne nee krijgen Grin

Wij zouden is graag hebben dat je Mie Vogels eens naar de studio laat komen samen met Frank Van Den Broucke, en dan gaan wij zorgen dat er enkele van onze Belangengroep voor Opvanggezinnen bij zijn, zo kan is iedereen horen voor welk loon wij werken en hoeveel uren wij kloppen per dag, dat wij ook op niets kunnen terug vallen als we ziek zijn of met pensioen gaan..

Op 17 December gaan we iets meer weten door dit.
betreft : rechtzaak als onthaalouder tegen dienst om volwaardig werknemers statuut op te eisen

In april 2002 werd de rechtzaak ingeschreven op de rol bij de arbeidsrechtbank te Antwerpen. In september en oktober werd de zaak verdedigd in de vorm van besluiten (schriftelijk argumenten uiteenzetten briefwisseling met dienst als bewijsstukken inbrengen en reageren op besluiten tegenpartij)
17 december 2002 worden de pleidooien (1 uur) gehouden in deze rechtzaak.
In januari 2003 verwachten we het vonnis.

Het gerechtshof zal te klein zijn ,daar wij massaal zullen aanwezig zijn.

Wat denk je Jurgen , durf je dat aangaan in de studio ,we zullen ons braaf gedragen, we hebben al wel ne keer Brussel is half plat gelegd in Juni 2001 ,maar ik beloof je van braaf te zijn:D

Als je me op tijd een antwoord kunt geven kan ik het nog voorleggen op de volgende vergadering.

mus Wink

[ Dit Bericht is bewerkt door: huismus op 2002-11-25 08:25 ]

[ Dit Bericht is bewerkt door: huismus op 2002-11-25 08:30 ]
Bericht: #165096

Truder
PI Expert
PI Expert

Uit: Altijd onderweg
Geplaatst: Ma 25 Nov 2002, 11:18  Reageer met quote   Naar boven

Stuur hem een mailtje, ik weet niet of Jurgen hier veel komt zien.

jvs@politicsinfo.net
Bericht: #165140

huismus
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Ma 25 Nov 2002, 14:31  Reageer met quote   Naar boven

Quote:

Op 2002-11-25 11:18, schreef Intruder:
Stuur hem een mailtje, ik weet niet of Jurgen hier veel komt zien.

jvs@politicsinfo.net

THX ,het is weg !
Bericht: #165259

Ferre
PI Senior
PI Senior

Uit: Opglabbeek
Geplaatst: Ma 25 Nov 2002, 21:56  Reageer met quote   Naar boven

Mus in de loopgraven.

[ Dit Bericht is bewerkt door: Ferre op 2002-11-25 21:57 ]
Bericht: #165502

huismus
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Di 26 Nov 2002, 05:11  Reageer met quote   Naar boven

Ferre al lang zene ,maar geef nog altijd ni op ,voor mij heeft het niet veel zin meer ,ik ben solidair en blijf vechten voor de jongere die daar mee beginnen.

mus Wink
Bericht: #165610

huismus
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Zo 8 Dec 2002, 20:28  Reageer met quote   Naar boven

Quote:

Op 2002-11-25 08:24, schreef huismus:
Jurgen ,ik kan het niet laten om je dit te vragen en kan alleen maar ne nee krijgen Grin

Wij zouden is graag hebben dat je Mie Vogels eens naar de studio laat komen samen met Frank Van Den Broucke, en dan gaan wij zorgen dat er enkele van onze Belangengroep voor Opvanggezinnen bij zijn, zo kan is iedereen horen voor welk loon wij werken en hoeveel uren wij kloppen per dag, dat wij ook op niets kunnen terug vallen als we ziek zijn of met pensioen gaan..

betreft : rechtzaak als onthaalouder tegen dienst om volwaardig werknemers statuut op te eisen

In april 2002 werd de rechtzaak ingeschreven op de rol bij de arbeidsrechtbank te Antwerpen. In september en oktober werd de zaak verdedigd in de vorm van besluiten (schriftelijk argumenten uiteenzetten briefwisseling met dienst als bewijsstukken inbrengen en reageren op besluiten tegenpartij)

Wat denk je Jurgen , durf je dat aangaan in de studio ,we zullen ons braaf gedragen, we hebben al wel ne keer Brussel is half plat gelegd in Juni 2001 ,maar ik beloof je van braaf te zijn:D

Als je me op tijd een antwoord kunt geven kan ik het nog voorleggen op de volgende vergadering.

mus Wink

Jurgen ik geef het op man,nu heb ik al drie mails gestuurd naar u ,krijg geen antwoord, ne trap lager bij mij nu Grin
Bericht: #175755

LapisAnguli
PI Newbie
PI Newbie

Uit: Het Waasland
Geplaatst: Di 10 Dec 2002, 20:53  Reageer met quote   Naar boven

Zeg trouwens, was mieke vogels niet in de top-10 van meeste gevraagde maar weigerende politici?

Het ging nogal snel zondag, maar ik dacht dat ze ertussen stond. m.a.w. dat jurgen haar weldegelijk een paar keer heeft gevraagd maar dat ze het zelf niet zag zitten. (Tiens, waarom zou ze nu niet durven op een talkshow te komen waar er openlijk eerlijk kritiek kan gespuwd worden? Grin Wink )
Bericht: #177457

huismus
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Wo 11 Dec 2002, 07:18  Reageer met quote   Naar boven

Quote:

Op 2002-12-08 20:28, schreef huismus:
Quote:

Op 2002-11-25 08:24, schreef huismus:

mus Wink

Jurgen ik geef het op man,nu heb ik al drie mails gestuurd naar u ,krijg geen antwoord, ne trap lager bij mij nu Grin

Jurgen me heel Antwerpen maar ni me mij zene Mad

[ Dit Bericht is bewerkt door: huismus op 2002-12-11 19:29 ]
Bericht: #177555

Knut Noordland
PI Expert
PI Expert

Uit: overtuiging
Geplaatst: Vr 13 Dec 2002, 20:24  Reageer met quote   Naar boven

Dat verbaast me niks van verstrepen. Het onderwerp is voor hem waarschijnlijk niet mediageil genoeg.
Bericht: #179093

KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen...
Geplaatst: Za 14 Dec 2002, 12:26  Reageer met quote   Naar boven

Het is een terechte vraag die je hierboven stelt, huismus. Ikzelf heb nooit begrepen waarom onthaalouders geen deftig statuut hebben in hun hoedanigheid, terwijl zij toch een belangrijke bijdrage binnen de maatschappij leveren.

Men heeft in dit landje geld genoeg om vreemdelingen onderdak te geven, eten te geven, drinken te bezorgen, ontspanningsmogelijkheden te over voor hen, positief-discriminerende maatregelen om deze vreemdelingen ten gunste te zijn, enzovoort... En dan durft diezelfde vreemdeling zich nog tégen de autochtone bevolking te keren: zie de rellen in Borgerhout van enkele weken geleden. Afschuwelijk zo'n racistische groep, ik krijg er al kippevel van.

Stel mij alvast in de plaats van Vandenbroucke en er zou gauw komaf mee gemaakt worden. Als er toch geld genoeg is om Sinterklaas voor de ganse wereld te spelen, waarom dan het statuut van onthaalgezinnen niet toekennen? Waarom nog twijfelen of 'nee' zeggen als Verhofstadt (Opperkonijn) zélf verklaart: "Alles gaat goed!!" Hola, effe nuanceren Opperkonijn, er is nog wel degelijk het een en het ander op te lossen hoor. "Alles loopt voortreffelijk in dit landje, dan moet dit probleempje ook maar effe opgelost worden, vind je niet??" Met deze slogan zou ik alvast op tafel kloppen en zo'n statuut opeisen, zelfs niet meer vriendelijk om smeken.

Dit keer een maatregel ten voordele voor eigen bevolking a.u.b.??

Met groeten. Boerke.
Bericht: #179365

huismus
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Za 14 Dec 2002, 13:19  Reageer met quote   Naar boven

KempensBoerke , met wat kan ik je plezieren , duizend maal dank , ge zie ne gewone mens begrijpt ons , maar die politiekers , doen of hun neus bloeit , en zeker, ze spelen sinterklaas ,maar voor ONS, is er al jaren geen geld.

Wij dragen zeker toe tot de maatschappij , als wij er niet moesten zijn zouden er nog vele moeders aan de dop staan , als ze geen opvang bij hun ouders hebben.

Maar we gaan nog één keer proberen , nu dinsdag ! k'zou zeggen ,kijk naar het nieuws!!.

Ik vrees indien er nu nog niets uit de bus komt ,dat er vele doppers zullen bijkomen , en dan heeft onze regering dat wel op hun geweten !

mus Wink

[ Dit Bericht is bewerkt door: huismus op 2002-12-14 13:20 ]
Bericht: #179402

KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Za 14 Dec 2002, 13:26  Reageer met quote   Naar boven

Hou me op de hoogte, huismus.
Bericht: #179409

charline
PI Newbie
PI Newbie

Uit: Brugge
Geplaatst: Zo 15 Dec 2002, 11:33  Reageer met quote   Naar boven

Beste Jurgen ,

Als presentator zou U moeten objectief zijn ! U mag gerust de advocaat van de duivel spelen , dit is zelfs nodig ! Maar U mag partijen niet afbreken zonder dat zij aanwezig zijn in de studio en zich mogen verdedigen ! Dit is zo goedkoop ! Had ik van U niet verwacht !
Graag had ik ook een reactie gegeven op de uitzending van vandaag . U bent de eerste om te beweren dat paars groen niet goed functioneert .
Paars groen is voor het ogenblik 3,5 jaar aan het werk... hoe kunnen zij in zo'n relatief korte termijn alles herstellen wat de vroegere CVP in een goeie 40 jaar heeft verknald ? U moet redelijk blijven !!
Persoonlijk vind ik dat ze goed bezig zijn , nu voel je tenminste dat de regering iets doet !!
Bericht: #180149

borrel
PI Expert
PI Expert

Uit: Mol
Geplaatst: Zo 15 Dec 2002, 14:43  Reageer met quote   Naar boven

Ja ze hebben de knuffelpolitiek uitgevonden.
Bericht: #180226

KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Ma 16 Dec 2002, 21:50  Reageer met quote   Naar boven

Quote:

Op 2002-12-15 11:33, schreef charline:
...Paars groen is voor het ogenblik 3,5 jaar aan het werk... hoe kunnen zij in zo'n relatief korte termijn alles herstellen wat de vroegere CVP in een goeie 40 jaar heeft verknald ?...

Charline, heb je er al bij stilgestaan dat de VLD met sossen en Agalev in de meerderheid méér naar de knoppen hebben geholpen (vooral voor de Vlamingen) dan de CVP in het verleden?? De vraag is dan: "Hoe kan paars-groen nog véél méér naar de haaien helpen dan CVP (vandaag CD&V) in het verleden?

Vind je dat VLD de voorbije jaren een rechtse of een linkse koers aan het varen is, Charline? Effe ter info: aan het begin van de legislatuur had VLD duidelijk rechtse intenties, waardoor het vanzelfsprekend rechtse kiezers op de trein heeft kunnen lokken. Heeft paars-groen al iets van betekenis bereikt voor Vlamingen in die verdomse 3,5 jaar?

Mijn dank voor uw antwoord. Boerke.
Bericht: #181317

huismus
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Di 17 Dec 2002, 05:57  Reageer met quote   Naar boven

Quote:

Op 2002-12-14 13:26, schreef KempensBoerke:
Hou me op de hoogte, huismus.

Kempensboerke , de jurgen heeft geantwoord op mijn vragen , hij zou wel willen , maar daar moet je ze nog voor naar daar krijgen hé, mie vogels kennede , als ze in het nauw gedreven word, vind ze niet beter dan in haar vogelnest te kruipen, kan ze zeker niets verkeerd zeggen.

mus Wink
Bericht: #181411

KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Di 17 Dec 2002, 08:45  Reageer met quote   Naar boven

Eigenlijk wel, huismus. Toen dat mens afkwam met haaren "Bla, Bla, Boem, Boem" begon ik mij méér te interesseren in de politiek, omda'k wist da'k qua niveau al niet meer lager kon vallen dan dat mens.

Het enige dat da mens nodig heeft, is ne tak om haar vettige reet op te plaatsen en ter plaatse haar getsjilp te starten. Liefst nie in mijne tuin, want haar bekske zal bij de buren liggen als 'k m'n kanon met hagel laat blazen.

Groeten van een sadistisch Boerke.
Bericht: #181433

huismus
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Di 17 Dec 2002, 20:53  Reageer met quote   Naar boven

Wel hier een beetje uitleg over vandaag op het gerechtshof.

We waren met velen aanwezig , het heeft juist op de kop 40 minuten geduurd, daar heb ik dan een dag verlof voor moeten nemen,met veel verlies.

Er waren 8 advocaten bij de zitting , de tegenpartij is in de fout gegaan ,omdat ze niet tijdig Kind en Gezin verwittigt hadden voor mee aanwezig te zijn.

Daarmee is het verdaagd tot 31 Maart , en is het voor ons afgelopen daar wij vanaf 1 April in het Vangnet moeten stappen , ze willen het gewoon rekken tot die tijd en dan kunnen we niet meer terug.

Ik heb vernomen dat er vele onthaalmoeders zullen stoppen vanaf 1 April , spijtig voor hen want er zijn vele onthaalmoeders die ook al meer dan 15 jaar werken voor een dienst.

De pers was aanwezig en het zal morgen wel in de krant staan , pffffffff

mus
Bericht: #181794

Beire Bibber
PI Junior
PI Junior

Uit: een maankrater
Geplaatst: Di 17 Dec 2002, 21:19  Reageer met quote   Naar boven

is da hier da wij die mussen moeten komen tellen ?

Grin
Bericht: #181814

huismus
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Di 17 Dec 2002, 21:23  Reageer met quote   Naar boven

Quote:

Op 2002-12-17 21:19, schreef Beire Bibber:
is da hier da wij die mussen moeten komen tellen ?

Grin

Geen commentaar Grin
Bericht: #181817

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Zo 12 Okt 2008, 20:05
  Berichten van afgelopen:      
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
phpBB Group