Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Technische compositie

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Over het Politicsinfo.net Forum > Opmerkingen, suggesties, ...

Author Thread
luke dierick
PI Addict
PI Addict

Uit: Noord-Tipperary( ROI)
Geplaatst: Ma 7 Jan 2002, 19:14 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Vooreerst gelukgewenst met het succes dat jullie forum kent. Dat de onderlinge aanspreektonen wel eens oplopen tot wat bij een geburenruzie voorkomt lijkt wel onvermijdelijk te zijn. Op mijn leeftijd windt men er zich niet meer over op.
Wat ik als zwak punt zou beschouwen is dat je bijkbaar niet na een specifieke tussenkomst kunt replikeren, je moet het altijd op het einde doen, dus veronderstel je dat iedereen gans de uitlopende discussie gevolgd heeft.
Om mij meer specifiek uit te drukken, wanneer je wil antwoorden op een posting A bvb. dan zijn er reeds vele postings verschenen die daarom geen betrekking meer hebben op die specifieke posting ,die kan je dan slechts beantwoorden na een posting Z bvb.Ik meen dat dit de discussie benadeligt. De groepering per onderwerp is reeds een groot voordeel in mijn ogen, een meer gericht (gekoppeld) antwoord zou de discussies verbeteren, dacht ik.Weet natuurlijk niet of dit technisch kan geregeld worden ?
Luke
Bericht: #17985

Rapporteer deze post

Advertentie
Superstaaf®
PI Master
PI Master

Uit: Aalst
Geplaatst: Ma 7 Jan 2002, 19:22 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Het systeem van quoten lost uw probleem toch voor een groot stuk op, luke? Een quote inlassen, en je bent terug bij de tekst waarop je wilde reageren.
Bericht: #17990

Rapporteer deze post

luke dierick
PI Addict
PI Addict

Uit: Noord-Tipperary( ROI)
Geplaatst: Di 8 Jan 2002, 07:30 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Sorry , dat heb ik wel over het hoofd gezien. Zal het eens uitproberen ..bij mijn terugkomst, ga immers met verlof (ben met eeuwig verlof, gepensionneerd..)
Tot over een maand en bedankt voor de terechtwijzing,
Luke

Bericht: #18053

Rapporteer deze post

Administrator
PI Administrator
PI Administrator

Geplaatst: Di 8 Jan 2002, 13:13 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Je kan idd met een quote werken om bepaalde antwoorden aan vragen/stellingen te relateren. Het is voor ons niet mogelijk om alles uit te sorteren en bij elkaar te zetten

groetjes

Maarten Malaise
Bericht: #18123

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Wo 20 Aug 2008, 14:38
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten nieuwe knoppen. Wat vindt je ervan? Administrator Zo 22 Feb 2004, 03:55
KempensBoerke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Wanneer krijgen we weer leuke smilies ??? Abramis Di 18 Feb 2003, 01:15
borrel Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vernieuwd forum Administrator Za 15 Feb 2003, 00:02
Abramis Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Forumsoftware iets sneller. Iemand die problemen heeft? Administrator Vr 7 Feb 2003, 15:31
Herr Flick Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Foutje bij de polls? bart Zo 19 Jan 2003, 13:08
Geen nieuwe berichten vraagje aan iedereen Administrator Vr 17 Jan 2003, 11:36
Geen nieuwe berichten nog eentje... als ik een reactie plaats... tantist Di 7 Jan 2003, 13:33
Administrator Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Signaleren kan geen kwaad op dit forum zekers? ;-) tantist Do 2 Jan 2003, 19:24
Administrator Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief