| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
Thomas O'Malley
|
| Geplaatst: Za 31 Dec 2005, 18:41 Onderwerp: Forum flipt. |
|
|
Ik heb op mijn scherm de melding dat ik "1 nieuw bericht" heb. Als ik daarop klik, dan krijg ik een zoekresultaat van de postings die ik vandaag gedaan heb. :-?
Verder krijg ik ook vaak de melding dat het forum off-line is, veelal dan bij het plaatsen van een post.
Misschien toch maar eens nakijken... |
|
| Naar boven |
|
Dina
Uit: VLAAMS-Brabant
|
| Geplaatst: Za 31 Dec 2005, 19:06 Onderwerp: |
|
|
| Zolang je geen bericht krijgt met "TOM, LOG OUT!" is er niks aan de hand. :D |
|
| Naar boven |
|
Thomas O'Malley
|
| Geplaatst: Za 31 Dec 2005, 19:21 Onderwerp: |
|
|
| Dina schreef: Zolang je geen bericht krijgt met "TOM, LOG OUT!" is er niks aan de hand. :D Als dat de manier is om een oplossing aan te bieden of duidelijkheid te scheppen weet ik ook meteen weer waarom ik mijn postings hier zo zwaar teruggeschroefd had... :roll: |
|
| Naar boven |
|
Dina
Uit: VLAAMS-Brabant
|
| Geplaatst: Zo 1 Jan 2006, 14:25 Onderwerp: |
|
|
| Was je dat dan vergeten? Nog goed dat je mij dan hebt om je eraan te herinneren. 8) |
|
| Naar boven |
|
KempensBoerke
Uit: ...de Voorkempen...
|
| Geplaatst: Zo 1 Jan 2006, 15:03 Onderwerp: Re: Forum flipt. |
|
|
Thomas O'Malley schreef: Forum flipt ik ook
daarom voel ik me hier thuis
nee serieus nu, ik heb hier minder last dan op VA....allez, GEEN last eigenlijk....maar diene rosse, da verteert ma moeilijker :D
hey sue me, als ik die modderknopkes nie in handen krijg hoef ik mij ook nie muug te maken om oplossingen te zoeken...modderdinges en Co. daarentegen \:D/ |
|
| Naar boven |
|
Thomas O'Malley
|
| Geplaatst: Zo 1 Jan 2006, 18:39 Onderwerp: Re: Forum flipt. |
|
|
KempensBoerke schreef: maar diene rosse, da verteert ma moeilijker :lol: :lol: :lol:
Ikke goe :D |
|
| Naar boven |
|
Thomas O'Malley
|
| Geplaatst: Zo 1 Jan 2006, 18:39 Onderwerp: |
|
|
| Dina schreef: Was je dat dan vergeten? Nog goed dat je mij dan hebt om je eraan te herinneren. 8) Daar is iets van aan ja... |
|
| Naar boven |
|
Administrator
|
| Geplaatst: Di 3 Jan 2006, 19:15 Onderwerp: Re: Forum flipt. |
|
|
Thomas O'Malley schreef: Ik heb op mijn scherm de melding dat ik "1 nieuw bericht" heb. Als ik daarop klik, dan krijg ik een zoekresultaat van de postings die ik vandaag gedaan heb. :-?
Da's normaal. De link waarop je klikt (in het welkompaneel) is een zoekopdracht naar alle nieuwe posts op het forum:
http://www.politicsinfo.net/forum/search.php?search_id=newposts
Zo heb ik er vandaag bijvoorbeeld 259 nieuwe te bekijken, verdeeld over 40 topics.
Thomas O'Malley schreef:
Verder krijg ik ook vaak de melding dat het forum off-line is, veelal dan bij het plaatsen van een post.
Je bent de eerste en de enige die mij dit meldt. |
|
| Naar boven |
|
| |