| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
De Puysseleir Roger
|
| Geplaatst: Ma 26 Mei 2008, 10:09 Onderwerp: Kansarm geboren |
|
|
Ongeveer twee eeuwen geleden, genoot ik van het enorme voordeel een keiharde katholieke opvoeding opgedrongen te zijn geweest geworden. Dus reeds van jongsaf werd ik gekonfronteerd met de dwingende opdracht van onze Geestelijke Leider : Ga en vermenigvuldig U. Als goede katholiek heb ik dit meermaals geprobeerd. Maar, geloof me, dit is echt geen lacheding. Hoe meer ik ging hoe minder ik kwam...
Als ik dan kijk naar het enorme gemak waarmee moslima's zich vermenigvuldigen dan denk ik toch dat hun profeet ( geheiligd zij zijn naam ) iets meer concrete opdrachten heeft meegegeven. Dit moet zo iets geweest zijn in de zin van : Bek dicht en benen wijdopen. Wel, dit heb ik ook geprobeerd en ik moet toegeven, met iets meer succes. Alleen, hoe hou je nu die bek dicht bij onze geëmancipeerde vrouwen ? Ten einde raad heb ik hem maar dichtgesnoerd met een voile. Ik denk dat ik door mijn katholieke endoctrinatie, als man, kansarm geboren ben. |
|
| Naar boven |
|
moedertje
Uit: rotselaar
|
| Geplaatst: Ma 26 Mei 2008, 10:22 Onderwerp: Re: Kansarm geboren |
|
|
De Puysseleir Roger schreef: Ongeveer twee eeuwen geleden, genoot ik van het enorme voordeel een keiharde katholieke opvoeding opgedrongen te zijn geweest geworden. Dus reeds van jongsaf werd ik gekonfronteerd met de dwingende opdracht van onze Geestelijke Leider : Ga en vermenigvuldig U. Als goede katholiek heb ik dit meermaals geprobeerd. Maar, geloof me, dit is echt geen lacheding. Hoe meer ik ging hoe minder ik kwam...
Als ik dan kijk naar het enorme gemak waarmee moslima's zich vermenigvuldigen dan denk ik toch dat hun profeet ( geheiligd zij zijn naam ) iets meer concrete opdrachten heeft meegegeven. Dit moet zo iets geweest zijn in de zin van : Bek dicht en benen wijdopen. Wel, dit heb ik ook geprobeerd en ik moet toegeven, met iets meer succes. Alleen, hoe hou je nu die bek dicht bij onze geëmancipeerde vrouwen ? Ten einde raad heb ik hem maar dichtgesnoerd met een voile. Ik denk dat ik door mijn katholieke endoctrinatie, als man, kansarm geboren ben.
Dichtgesnoerd met een voile? Bedoel je het huwelijk ?
#-o |
|
| Naar boven |
|
De Puysseleir Roger
|
| Geplaatst: Ma 26 Mei 2008, 13:07 Onderwerp: Neen moedertje, neen |
|
|
Ik bedoel zeker geen huwelijk.
Als ik, in mijn eerste zin, een opzettelijke taalfout maak met " opgedrongen te zijn, geweest, geworden " dan zou jij moeten weten dat de rest van mijn boodschap ofwel ludiek is, ofwel een boodschap inhoudt. Deze keer, en voor de eerste keer dat ik op dit forum schrijf, heb ik als boodschap willen geven dat ik het kotsmoe ben altijd maar geculpaliseerd te worden door links. Als we ook maar een beetje zoeken zijn wij allemaal kansarm geboren. Moesten de allochtone lieverdjes evenveel energie steken in het behalen van een diploma en het zoeken naar werk inplaats van het vernielen van andermans eigendom, dan zouden we hier een stuk minder multi culturele problemen kennen. Moesten zij de vrouw als hun gelijke aanvaarden dan was de voile ( lees hoofddoek, overbodig ) |
|
| Naar boven |
|
KempensBoerke
Uit: ...de Voorkempen...
|
| Geplaatst: Ma 26 Mei 2008, 14:38 Onderwerp: Re: Kansarm geboren |
|
|
De Puysseleir Roger schreef: Hoe meer ik ging hoe minder ik kwam...
allez vooruit, zelfs de vliegen hebben er nie van kunnen genieten #-o |
|
| Naar boven |
|
Stoffel de Mossel
|
| Geplaatst: Ma 26 Mei 2008, 15:00 Onderwerp: Re: Kansarm geboren |
|
|
De Puysseleir Roger schreef: ....... dat hun profeet ( geheiligd zij zijn naam ) ....
Profeet ...... heilig? :o
Binnen duizend jaar
Dutroux en Fourniret ook (geheiligd zij hun naam) ? #-o |
|
| Naar boven |
|
moedertje
Uit: rotselaar
|
| Geplaatst: Ma 26 Mei 2008, 15:00 Onderwerp: |
|
|
| Roger, ik heb de point echt gemist. Ik voelde wel "hier klopt iets niet", maar kon geen zinnige uitleg bedenken. Zoals je het nu uitlegt kan ik het alleen maar beamen. |
|
| Naar boven |
|
De Puysseleir Roger
|
| Geplaatst: Ma 26 Mei 2008, 15:22 Onderwerp: Stoffel |
|
|
| Jij bent inderdaad een mossel. Leer toch eens tussen de lijntjes te lezen. |
|
| Naar boven |
|
Thomas O'Malley
|
| Geplaatst: Ma 26 Mei 2008, 16:06 Onderwerp: |
|
|
| Gij komt ook van Seniorennet zeker? :lol: :lol: :lol: |
|
| Naar boven |
|
De Puysseleir Roger
|
| Geplaatst: Ma 26 Mei 2008, 18:02 Onderwerp: Seniorennet |
|
|
Koud gepakt. Hoe kon je dit nu raden O'Malley ?
Toch heb ik ook een vraagje : hoe kan het dat een Ier tegen de visvangst is ? |
|
| Naar boven |
|
DeLuucas
Uit: De Varkensstraat
|
| Geplaatst: Ma 26 Mei 2008, 22:02 Onderwerp: Re: Kansarm geboren |
|
|
De Puysseleir Roger schreef:
Als ik dan kijk naar het enorme gemak waarmee moslima's zich vermenigvuldigen dan denk ik toch dat hun profeet ( geheiligd zij zijn naam ) iets meer concrete opdrachten heeft meegegeven.
Ze worden gewoon terug gedekt in het moederhuis. |
|
| Naar boven |
|
Blauwvoet
Uit: Antwerpen
|
| Geplaatst: Ma 26 Mei 2008, 22:19 Onderwerp: |
|
|
Volgens een buurtbewoner dragen ze geen broek. :lol:
http://nl.youtube.com/watch?v=BQ6COL_HkGk |