Politicsinfo.net Original Forum Index Politicsinfo.net
Politicsinfo.net Forum Archief

LDD: Piet Deslé: Thierry Debels versterkt de parlementaire studiedienst van Lijst Dedecker
Click here to go to the original topic

Politicsinfo.net Forum Index -> Lijst Dedecker
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Persberichten

Geplaatst: Zo 15 Jun 2008, 20:52    Onderwerp: LDD: Piet Deslé: Thierry Debels versterkt de parlementaire studiedienst van Lijst Dedecker  

Vanaf 1 juni 2008 is Thierry Debels halftijds in dienst van de parlementaire fractie van LDD. Thierry Debels is 39 jaar oud, economist van opleiding, en kwam onlang in het nieuws met de verschijning van zijn boek ‘Hoe goed is het goede doel ?’ waarin hij de effectiviteit en de efficiëntie van de charitatieve sector in ons land aan de kaak heeft gesteld.

Jean-Marie Dedecker: “Voor onze jonge partij is de komst van Thierry een belangrijke aanwinst, omdat hij met enthousiasme de vernieuwende ideeën van Lijst Dedecker mee vorm kan helpen geven. Zijn grondige en zeer kritische benadering van overheidssectoren die in de afgelopen jaren van de paarse regeringen ongebreideld hun gang konden gaan, is voor LDD van onschatbare waarde.”

Thierry Debels: “ Mijn keuze voor Lijst Dedecker ligt eigenlijk voor de hand. In mijn benadering ga ik telkens uit van gezond verstand. Dat is uiteraard ook bij LDD zo. Binnen de fractie zal ik me verder bezighouden van de thema’s die ik in het verleden al heb geanalyseerd. ‘

Thierry Debels studeerde Toegepaste Economische Wetenschappen aan de Universiteit Antwerpen. Daarna werkte hij drie jaar als beleggingsadviseur bij ING en twee jaar als wetenschappelijk medewerker aan de Money & Finance Research Group van de VUB. Hij schreef verscheidene boeken over economische onderwerpen, waaronder de bestseller ‘Encyclopedie van fraude, zwendel en bedrog’.

Piet Deslé
Communicatiemanager LDD
Naar boven  

Politicsinfo.net Forum Index -> Lijst Dedecker
Pagina 1 van 1