Politicsinfo.net Original Forum Index Politicsinfo.net
Politicsinfo.net Forum Archief

Hup Holland Hup
Click here to go to the original topic

Politicsinfo.net Forum Index -> Kletshoekje
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Thomas O'Malley

Geplaatst: Za 21 Jun 2008, 22:29    Onderwerp: Hup Holland Hup  

Hup Holland Hup
Laat de Leeuw maar in zijn hempie staan. :D

Sorry, ik kon het niet laten! :oops:
Maar mijn vreugde is TE groot!!! \:D/ \:D/ \:D/
Naar boven  
misantroop

Geplaatst: Za 21 Jun 2008, 23:05    Onderwerp: Re: Hup Holland Hup  

Quote: Wetenschappelijk bewezen: Rusland wint niet van Oranje

Ook wetenschappelijk gezien is Van der Sar de beste speler bij Nederland.
Engelaar is de actiefste op het veld.Rusland kan niet tegen Nederland op. Dat concluderen onderzoekers van de Rijksuniversiteit Groningen uit cijfers over de tot nu gespeelde wedstrijden op het EK. Nederland krijgt na de drie pouleduels gemiddeld een 7, de tegenstander van morgen komt niet verder dan een 6,3.

Doeltreffend
Belangrijkste oorzaak van het verschil is de grotere doeltreffendheid van de Nederlandse voetballers. Van de 5,4 Nederlandse schoten vliegt er gemiddeld één het doel in. De Russen hebben 12,3 doelpogingen nodig om één keer te scoren. De Russische voetballers zijn ook minder balvast dan hun Nederlandse collega's. 16% van de acties van de mannen van Guus Hiddink leidt tot balverlies, tegen 12% van de Nederlandse.

Van der Sar beste, Engelaar actiefste
De beste Nederlandse speler is volgens de onderzoekers doelman Edwin van der Sar. Orlando Engelaar is met 65 acties per wedstrijd de actiefste speler. De Russische spelers op wie Nederland scherp moet letten zijn Yury Zhirkov, Konstantin Zyryanov en Andrey Arshavin. Zij zijn het belangrijkst voor het Russische spel. (novum/bf)

Toch altijd leuk om zo'n "wetenschappelijke" onderzoekjes achteraf eens terug te lezen :lol:
Naar boven  
Wee man

Geplaatst: Za 21 Jun 2008, 23:05    Onderwerp:  

Rusland heeft terecht gewonnen. Die spelen de laatste wedstrijden trouwens beter en beter. De eerste wedstrijd met 4-1 verloren van Spanje maar sindsdien is het alleen maar beter gegaan. Jammer voor Nederland maar ze waren gewoon te slecht. Defensief was 't een ramp en offensief was het ook al niet meer om aan te zien. Om dan nog maar te zwijgen over het stilstaand voetbal dat ze brachten... Er zat evenveel dynamiek in die ploeg als in een blok beton.
Naar boven  
Wee man

Geplaatst: Za 21 Jun 2008, 23:07    Onderwerp: Re: Hup Holland Hup  

misantroop schreef: Quote: Wetenschappelijk bewezen: Rusland wint niet van Oranje

Engelaar is de actiefste op het veld.Rusland kan niet tegen Nederland op. Dat concluderen onderzoekers van de Rijksuniversiteit Groningen uit cijfers over de tot nu gespeelde wedstrijden op het EK. Nederland krijgt na de drie pouleduels gemiddeld een 7, de tegenstander van morgen komt niet verder dan een 6,3.

Doeltreffend
Belangrijkste oorzaak van het verschil is de grotere doeltreffendheid van de Nederlandse voetballers. Van de 5,4 Nederlandse schoten vliegt er gemiddeld één het doel in. De Russen hebben 12,3 doelpogingen nodig om één keer te scoren. De Russische voetballers zijn ook minder balvast dan hun Nederlandse collega's. 16% van de acties van de mannen van Guus Hiddink leidt tot balverlies, tegen 12% van de Nederlandse.

De beste Nederlandse speler is volgens de onderzoekers doelman Edwin van der Sar. Orlando Engelaar is met 65 acties per wedstrijd de actiefste speler. De Russische spelers op wie Nederland scherp moet letten zijn Yury Zhirkov, Konstantin Zyryanov en Andrey Arshavin. Zij zijn het belangrijkst voor het Russische spel. (novum/bf)

Toch altijd leuk om zo'n "wetenschappelijke" onderzoekjes achteraf eens terug te lezen :lol:

De laatste zin klopt anders wel. Maar voor de rest toont dit alleen maar aan dat statistieken op zo'n toernooi waardeloos zijn. ;)
Naar boven  
borrel

Uit: Mol

Geplaatst: Za 21 Jun 2008, 23:36    Onderwerp: Re: Hup Holland Hup  

misantroop schreef: Quote: Wetenschappelijk bewezen: Rusland wint niet van Oranje

Doeltreffend

Wittmann zal dat wel wetenschappelijk onderzoeken :lol:
Naar boven  
Thomas O'Malley

Geplaatst: Zo 22 Jun 2008, 07:19    Onderwerp:  

Ik heb ze nog verwittigd voor de Russen, maar ze wilden er niets van weten. En nu dit... :xlol: :xlol: :xlol:
Ik rij zodadelijk nog snel even naar de markt in Heist-op-den-Berg om me een Russiche vlag of een Russische T-shirt te kopen, zodat ik morgen zingend en met toeters en bellen het bureau kan binnen stappen. En dat wil ik de Hollanders hun smoelwerk wel eens zien. :lol: :lol: :lol:
Het Russisch vollslied ken ik intussen al van buiten. :D
Naar boven  
Thomas O'Malley

Geplaatst: Zo 22 Jun 2008, 11:04    Onderwerp:  

:D
Naar boven  
Thomas O'Malley

Geplaatst: Zo 22 Jun 2008, 11:07    Onderwerp:  

Naar boven  
misantroop

Geplaatst: Zo 22 Jun 2008, 11:54    Onderwerp:  

Thomas O'Malley schreef:

zal ik heir eens nen wetenschappelijke uitleg geven waarom oranje praktisch nooit een EK of WK zal winnen. Er is maar een ding dat bij de oranje selectie groter is dan hun voetbaltalent en dat is hun arrogantie, het is dan ook die arrogantie die hen keer op keer zal nekken. Ik denk niet dat het in een ander land mogelijk is dat ze daar voor de match al gaan uitpakken met een "wetenschappelijk" onderzoek waaruit blijkt dat men niet kan verliezen.
Naar boven  
Blauwvoet

Uit: Antwerpen

Geplaatst: Zo 22 Jun 2008, 15:58    Onderwerp:  

Thomas O'Malley schreef: Ik heb ze nog verwittigd voor de Russen, maar ze wilden er niets van weten.

Weet je wat je moet zeggen ?
1.Ga bij het deurgat staan en zeg hen dat ze in feite toch ook een beetje gewonnen zijn. 8)

2.Daarna vragen ze je zeker wat meer uitleg. Zeg dan gewoon dat de Russen toch een Nederlandse trainer hebben ! :D

3. Zorg dat je op tijd weg bent. :lol: :lol: :lol:
Naar boven  
Duvel

Geplaatst: Zo 22 Jun 2008, 19:49    Onderwerp:  

Thomas O'Malley schreef:

nu weetik waarom da die zolang GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL roepe

kunne ze rap op hun papierke spieke wieda de goal gemaakt heeft

:lol:

krabbers

enfin de keeskoppen in de winkel morgen gaan weer een zuur moef ophebben :D :D
Naar boven  
Thomas O'Malley

Geplaatst: Ma 23 Jun 2008, 18:37    Onderwerp:  

Blauwvoet schreef:

Weet je wat je moet zeggen ?
1.Ga bij het deurgat staan en zeg hen dat ze in feite toch ook een beetje gewonnen zijn. 8)

2.Daarna vragen ze je zeker wat meer uitleg. Zeg dan gewoon dat de Russen toch een Nederlandse trainer hebben ! :D

3. Zorg dat je op tijd weg bent. :lol: :lol: :lol: Ze kwamen er vandaag zelf mee af: "Den beste Nederlander heeft gewonnen".

Ik heb gezegd: "Den besten Belg speelt toch ook in de halve finale? Wa stade nu te blazen Hollander?" :D
Naar boven  
Blauwvoet

Geplaatst: Ma 23 Jun 2008, 18:54    Onderwerp:  

Thomas O'Malley schreef:

Ik heb gezegd: "Den besten Belg speelt toch ook in de halve finale? Wa stade nu te blazen Hollander?" :D

Er bestààn geen belgen. :evil:

:D
Naar boven  
Thomas O'Malley

Geplaatst: Ma 23 Jun 2008, 21:23    Onderwerp:  

Blauwvoet schreef:

Er bestààn geen belgen. :evil:

:D Tuurlijk wel. Zij die de Marseilleise inzetten als men vraagt de Brabçconne te zingen. :D
Naar boven  
Thorgal

Uit: Islamabad aan de Dijle

Geplaatst: Ma 23 Jun 2008, 21:29    Onderwerp:  

Thomas O'Malley schreef: Tuurlijk wel. Zij die de Marseilleise inzetten als men vraagt de Brabçconne te zingen. :D en genaturaliseerde vreemden :D
Naar boven  
Thomas O'Malley

Geplaatst: Ma 23 Jun 2008, 21:31    Onderwerp:  

Thorgal schreef: en genaturaliseerde vreemden :D Fwiew, nu had ik eerst "gecastreerde vreemden" gelezen. Ik dacht al gelijk: "Daar kan ik niks tegen hebben". :D :lol: :lol: :lol:
Naar boven  
DeLuucas

Uit: De Varkensstraat

Geplaatst: Do 26 Jun 2008, 21:59    Onderwerp:  

Waar zaten ze nu,die Russen.
De Spanjaarden hebben ze vakkundig ingepakt.

Olé :D

Die Russen stonden daar precies buske stamp te spelen.
Archavin was precies al aan zijn transferpremie aan 't denken.
Naar boven  

Politicsinfo.net Forum Index -> Kletshoekje
Pagina 1 van 1