Politicsinfo.net Original Forum Index Politicsinfo.net
Politicsinfo.net Forum Archief

Is verstrepen weer zijn zakken aan het vullen?
Click here to go to the original topic

Politicsinfo.net Forum Index -> Politiek & actualiteit
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
il falco

Geplaatst: Wo 2 Jul 2008, 21:49    Onderwerp: Is verstrepen weer zijn zakken aan het vullen?  

ik ben eens naar de site van die paarse poenpakkers gesurft en wat zie ik onderdaan dat de webstek gecreeerd is door verstrepen zijn bedrijfje.Zijn naam staat er zelfs bij.

:D nu moet je weten dat het VB verstrepen niet meer wou betalen voor zijn uitzinnige bedragen die hij aanrekende aan het Vb voor filmpjes etc( miljoenen!). Zaken die men als overtuigde gratis zou doen.

ik stel verder ook vast dat sinds dat mister free speech die webstek heeft overgenomen er geen link meer is naar een forum.

nu weet ik dat de vorige webstek die er mijns inziens beter uitzag werd gemaakt voor LDD door die ontwerper moreaux. Die deed dat naar ik weet gratis of bijna gratis.

ik vraag me dus af hoeveel van de subsidies en dergelijke va n LDD rechtsstreeks in de zakken van mister gadget lopen.

Want een ding moge duidelijk zijn. Voor verstrepen is politiek poen scheppen ...en met die poen uiteraard gadgets lopen. :lol:

met die mannen gaan we nog lachen als het boeltje uit elkaar spat.
Naar boven  
toverzicht

Geplaatst: Wo 2 Jul 2008, 22:35    Onderwerp: Re: Is verstrepen weer zijn zakken aan het vullen?  

il falco schreef: ik ben eens naar de site van die paarse poenpakkers gesurft en wat zie ik onderdaan dat de webstek gecreeerd is door verstrepen zijn bedrijfje.Zijn naam staat er zelfs bij.

:D nu moet je weten dat het VB verstrepen niet meer wou betalen voor zijn uitzinnige bedragen die hij aanrekende aan het Vb voor filmpjes etc( miljoenen!). Zaken die men als overtuigde gratis zou doen.

ik stel verder ook vast dat sinds dat mister free speech die webstek heeft overgenomen er geen link meer is naar een forum.

nu weet ik dat de vorige webstek die er mijns inziens beter uitzag werd gemaakt voor LDD door die ontwerper moreaux. Die deed dat naar ik weet gratis of bijna gratis.

ik vraag me dus af hoeveel van de subsidies en dergelijke va n LDD rechtsstreeks in de zakken van mister gadget lopen.

Want een ding moge duidelijk zijn. Voor verstrepen is politiek poen scheppen ...en met die poen uiteraard gadgets lopen. :lol:

met die mannen gaan we nog lachen als het boeltje uit elkaar spat.

Dit is wel grappig. Toen het bedrijf bcc&v (van Jurgen Verstrepen) allerlei diensten leverde aan het Vlaams Belang terwijl de zaakvoerder parlementslid was voor die partij, heb ik daar op dit forum voorzichtig een opmerking over gemaakt. Ik werd bedolven onder de kritiek.

Dat was rond dezelfde periode dat de gsm van Filip Dewinter zogezegd afgeluisterd werd. Bleek dat Filip Dewinter geen gsm heeft maar dat de gsm die hij gebruikt op naam van een bedrijf staat.
Naar boven  
borrel

Uit: Mol

Geplaatst: Wo 2 Jul 2008, 22:46    Onderwerp:  

Hier se , het monster van Loch ness komt nog eens piepen :lol:
Naar boven  
Sukkelaar13

Geplaatst: Do 3 Jul 2008, 08:41    Onderwerp:  

En op welk bedrijf dan wel?
En indien jij inderdaad een opmerking maakte over Verstreepen dan heb je, laat maar toch, gelijk gekregen niet?
Naar boven  
Stoffel de Mossel

Geplaatst: Do 3 Jul 2008, 10:18    Onderwerp:  

Ik weet nog dat Verstrepen op de eerste PI meeting iedereen die aanwezig was iets beloofde. Ik geloof nooit dat er iemand is die iets heeft aangehad. Toen had hij dat al.
Naar boven  
Stoffel de Mossel

Geplaatst: Do 3 Jul 2008, 10:22    Onderwerp: Re: Is verstrepen weer zijn zakken aan het vullen?  

toverzicht schreef:

Dit is wel grappig. Toen het bedrijf bcc&v (van Jurgen Verstrepen) allerlei diensten leverde aan het Vlaams Belang terwijl de zaakvoerder parlementslid was voor die partij, heb ik daar op dit forum voorzichtig een opmerking over gemaakt. Ik werd bedolven onder de kritiek....

Er zjn altijd veel VB'ers geweest die niets van Verstrepen moesten hebben. Maar omdat hij was opgenomen in de partij, werd er naar buiten toe geen kritiek gegeven. Ik verwacht ook niet dat u dat snapt, dat begrijp je alleen als je de sfeer gaat opsnuiven op familiedagen of congressen. VB'ers vormen een hecht blok.
Naar boven  
De Prof

Uit: vindingrijkheid

Geplaatst: Do 3 Jul 2008, 10:42    Onderwerp:  

Stoffel de Mossel schreef: Ik weet nog dat Verstrepen op de eerste PI meeting iedereen die aanwezig was iets beloofde. Ik geloof nooit dat er iemand is die iets heeft aangehad. Toen had hij dat al.

Zozo...Stoffel de mossel..is een oude bekende die nu onder een andere nickname post.
Waarom..als ik weten mag..en wie was je voordien? :wink:
Naar boven  
Stoffel de Mossel

Geplaatst: Do 3 Jul 2008, 12:12    Onderwerp:  

Ik heb dat van Verstrepen eens horen vertellen. ;)
Naar boven  
Magna Carta

Uit: Mol

Geplaatst: Do 3 Jul 2008, 12:20    Onderwerp:  

Stoffel de Mossel schreef: Ik heb dat van Verstrepen eens horen vertellen. ;) Een mossel-uitspraak. :o
Naar boven  
toverzicht

Geplaatst: Do 3 Jul 2008, 21:33    Onderwerp:  

Sukkelaar13 schreef: En op welk bedrijf dan wel?
En indien jij inderdaad een opmerking maakte over Verstreepen dan heb je, laat maar toch, gelijk gekregen niet?

Beter laat dan nooit, zeker ? Het is nochtans vervelend om geen gelijk te krijgen op het moment dat je gelijk hebt.

Maar laten we het over Dewinter hebben. Het intrigeert mij ook op welk bedrijf hij zijn GSM heeft ingeschreven. Het zou voor de hand liggen dat hij dat bijvoorbeeld om belastingtechnische redenen op een eigen bvba zou doen. Het probleem is dat hij geen bvba heeft, volgens zijn aangifte van mandaten. Het benieuwt mij ook van welk bedrijf hij de GSM gebruikt.
Naar boven  
Stoffel de Mossel

Geplaatst: Vr 4 Jul 2008, 10:54    Onderwerp:  

toverzicht schreef:

Beter laat dan nooit, zeker ? Het is nochtans vervelend om geen gelijk te krijgen op het moment dat je gelijk hebt.

Maar laten we het over Dewinter hebben. Het intrigeert mij ook op welk bedrijf hij zijn GSM heeft ingeschreven. Het zou voor de hand liggen dat hij dat bijvoorbeeld om belastingtechnische redenen op een eigen bvba zou doen. Het probleem is dat hij geen bvba heeft, volgens zijn aangifte van mandaten. Het benieuwt mij ook van welk bedrijf hij de GSM gebruikt.

Voor zover ik weet staat die gsm niet op naam van een bedrijf, maar gewoon op naam van iemand anders. Waar haalt u die informatie dat het op naam van een bedrijf zou zijn?
Naar boven  
KempensBoerke

Uit: ...de Voorkempen...

Geplaatst: Vr 4 Jul 2008, 10:57    Onderwerp:  

Godverdomme, kunnen jullie nie gewoon ZWIJGEN over diene gadget-prulleman??

Zo geeft ge hem nog LETTERLIJK forum. :evil:
Naar boven  
De Prof

Geplaatst: Vr 4 Jul 2008, 12:37    Onderwerp:  

KempensBoerke schreef: Godverdomme, kunnen jullie nie gewoon ZWIJGEN over diene gadget-prulleman??

Zo geeft ge hem nog LETTERLIJK forum. :evil:

Ik denk dat je met uwen riek eens zal moet afkomen... :lol:
bij de weg...blijven reageren is de boodschap. :D
Naar boven  
KempensBoerke

Geplaatst: Vr 4 Jul 2008, 12:58    Onderwerp:  

De Prof schreef: blijven reageren is de boodschap. :D

ZWIJGEN GIJ, anders zakt da ier nie!!

is da hier een valstrik oem da ier wér omhoog te houwe?? #-o :wink:
Naar boven  
De Prof

Geplaatst: Vr 4 Jul 2008, 13:03    Onderwerp:  

KempensBoerke schreef:

ZWIJGEN GIJ, anders zakt da ier nie!!

is da hier een valstrik oem da ier wér omhoog te houwe?? #-o :wink:

gebt gelijk...den deze is eigenlijk gene goeie.
Die topic over... alles kids bij LDD... is beter...tijd om die terug boven aan te plaatsen. :wink: :D
Naar boven  
KempensBoerke

Geplaatst: Vr 4 Jul 2008, 13:41    Onderwerp:  

De Prof schreef: ... alles kids bij LDD...

dat ontbrak er nog aan #-o
Naar boven  
Flipgirl

Uit: Mechelen

Geplaatst: Vr 4 Jul 2008, 19:03    Onderwerp:  

Ik ben absoluut geen voorstander van LDD, maar mijns inziens geven ze hun budget aan wat en wie ze willen. Als ze dus de helft van hun budget aan 1 persoon of 1 webstek willen geven: ze doen maar. Da's minder om uit te geven aan bijvoorbeeld pamfletten, maar da's hun zorg.

Verstrepen zal een nieuw optrekje int Zuiden nodig hebben zeker als hij zo'n rekeningen doorgeeft? Of zijn appartement in Knokke zal geschilderd moeten worden?
Naar boven  
toverzicht

Geplaatst: Vr 4 Jul 2008, 22:09    Onderwerp:  

Stoffel de Mossel schreef:

Voor zover ik weet staat die gsm niet op naam van een bedrijf, maar gewoon op naam van iemand anders. Waar haalt u die informatie dat het op naam van een bedrijf zou zijn?

Eindelijk iemand die op de hoogte is en het mysterie kan oplossen.

Op wiens naam staat de gsm van Filip Dewinter en waarom staat die niet gewoon op zijn eigen naam ?
Naar boven  
Stoffel de Mossel

Geplaatst: Za 5 Jul 2008, 13:19    Onderwerp:  

toverzicht schreef:

Eindelijk iemand die op de hoogte is en het mysterie kan oplossen.

Op wiens naam staat de gsm van Filip Dewinter en waarom staat die niet gewoon op zijn eigen naam ?

1) Dat ga ik je niet vertellen.
2) Omdat zoals ik, u ook weet dat zijn telefoon nogal eens afgetapt wordt. En omdat u ook weet dat dit in opdracht is van de linkse partijen, en dan vooral de Waalse linkse partijen.

3) En dat recht hebben ze niet, ook FDW heeft recht op privacy.
Naar boven  
toverzicht

Geplaatst: Za 5 Jul 2008, 13:34    Onderwerp:  

Stoffel de Mossel schreef:

1) Dat ga ik je niet vertellen.
2) Omdat zoals ik, u ook weet dat zijn telefoon nogal eens afgetapt wordt. En omdat u ook weet dat dit in opdracht is van de linkse partijen, en dan vooral de Waalse linkse partijen.

3) En dat recht hebben ze niet, ook FDW heeft recht op privacy.

Die uitleg klopt niet. Als Filip Dewinter een eigen gsm zou gebruiken, moet zijn parlementaire onschendbaarheid opgeheven worden om te onderzoeken naar welke nummers ermee gebeld is. Nu Filip Dewinter de gsm van iemand anders gebruikt, is dat niet nodig en kan dat dus gemakkelijker.

Hij bereikt het tegenovergestelde dus moet er een andere reden zijn. Want ik denk niet dat hij dom is.
Naar boven  

Politicsinfo.net Forum Index -> Politiek & actualiteit
Pagina 1 van 1