| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
il falco
|
| Geplaatst: Do 3 Jul 2008, 18:45 Onderwerp: Dedecker is voor het cordon en tegen vrije meningsuiting , Dedecker is een VLD'er |
|
|
Dat mag nu wel duidelijk zijn. In De Morgen zei hij gisteren dat bouckaert in eigen naam sprak en voor zijn beurt sprak en helemaal niet het partijstandpunt weer gaf en dat bouckaert beter zou zwijgen.
En om De morgen te bewijzen dat hij echt wel een aanhanger van het cordon was zei hij dat hij zelfs een amendement van het VB tegen anti-discriminatiewetten( lees vrije meningsbeknotting) zou wegstemmen.
Wat Dedecker eigenlijk al altijd zegt is. Het Cordon dat passen we toe maar je doet taktisch beter alsof het niet bestaat. Een beetje dezelfde houding zoals de n-va die toe past. Waarom die halfslachtige houding? Simpel zo blijven ze op een mooi blaadje staan bij de di rupo's van deze wereld.
Maar de afgelopen weken toonde Dedecker herhaaldelijk op welke autoritaire wijze hij zijn partij leidt. LDD +DEDECKER en iederen zal volgen dat moge duidelijk zijn.
Langs de ene kant ligt hij op alle manieren VB'ers te lokken ( en wees gerust het zijn niet de bekwaamsten die toehappen) maar langs de andere kant zet hij partijleden die met het VB samenwerken op gemeentelijk vlak onder druk zodat ze zeoals in schoten zelfs overlopen naar het VB.
En we kunnen verder gaan. Dedecker is er blijkbaar als de dood voor dat zijn partij door het establishment als te vlaams zou aanzien worden en dus fluit hij zijn jongerenafdeling terug en zet hij heel zijn gewicht in tegen de opname van onafhankelijkheidsstreven in het programma van zijn partij. De jongerenvoorzitster werd dan ook brutaal teruggefloten. Dedecker wikt en beschikt en beslist.
Op dat befaamde partijcongres werd de leegte van de luchtballon duidelijk. 200 man kwam er op af. En dus was het voor dedecker koud kunstje om te bepalen wat er wel en niet in mocht komen.
Wat me( niet) verbaasde was dat dedecker zelfs pleitte voor het behoud van de huidige max snelheid van 120 km uur in alle omstandigheden. Dat is toch onbegrijpelijk voor een man die steevast zelfs veel sneller rijdt en die altijd pleitte voor een quasi duitse aanpak van sneleheidslimieten. Weer is de kloof tussen wat hij zegt om stemmen te ronselen en wat hij doet om salonfahig te zijn zeer groot.
Het strafst van al is dat dedecker dan nog uitpakte vroeger met de slogan "ik doe wat ik zeg". in realiteit moet dat zijn "ik draai als het mij uitkomt". Dat was zo met de turkse toetreding, het cordon, vlaamse onafhanelijkheid, max snelheid autostrade en eigenlijk alle thema's waar hij zich rond profileerde.
Ik las ergens een reactie van een lezer op het terugfluiten van Bouckaert.
Die lezer zei terecht dat Dedecker nu zelf doe twat hij de VLD verweet. Nl Mensen terugfluiten als ze hun mening uitten en het cordon blijven hanteren EN de vrije meningsuiting binnen zijn partij fnuiken.
Het moge duidelijk zijn dat dedecker geen problemen had met de inhoudelijke koers van de vld of met het autoritaire optreden van zijn leiders. Hij had enkel problemen met het feit dat niet hij diegene was die aan de ledining stond of met het feit dat hij geen minister mocht worden.
Dedecker heeft nu dus zijn eigen VLD. En we weten meteen ook waarom Coveliers niet wil weten van een samenwerking met Dedecker “Ik wil niet gehoorzamen onder verhofstadt in het quadraat”
Vraag is of LDD adepten zoals de prof dat wel willen of dat ze voldoende OPEN geest hebben om dit gedrag te bekritiseren . |
|
| Naar boven |
|
De Prof
Uit: vindingrijkheid
|
| Geplaatst: Do 3 Jul 2008, 21:18 Onderwerp: Re: Dedecker is voor het cordon en tegen vrije meningsuiting , Dedecker is een VLD'er |
|
|
il falco schreef:
Langs de ene kant ligt hij op alle manieren VB'ers te lokken ( en wees gerust het zijn niet de bekwaamsten die toehappen) .
Foei foei foei... zo over uw eigen mensen spreken, die zich mss jaren voor de partij hebben ingezet...en nu als uitschot de rug toekeren.
Je zou voor minder gaan twijfelen om u in te zetten voor die partij.
Als ik u bezig hoor is er binnen het VB enkel plaats voor een soort elite volk. :roll: |
|
| Naar boven |
|
Dina
Uit: VLAAMS-Brabant
|
| Geplaatst: Do 3 Jul 2008, 22:20 Onderwerp: |
|
|
| Il Falco zegt heel wat meer dan dat ene zinnetje. Kun je daar ook een zinnig antwoord op geven, Prof? |
|
| Naar boven |
|
Ward
Uit: Stabroek
|
| Geplaatst: Do 3 Jul 2008, 22:24 Onderwerp: Re: Dedecker is voor het cordon en tegen vrije meningsuiting , Dedecker is een VLD'er |
|
|
De Prof schreef:
Foei foei foei... zo over uw eigen mensen spreken, die zich mss jaren voor de partij hebben ingezet...en nu als uitschot de rug toekeren.
Je zou voor minder gaan twijfelen om u in te zetten voor die partij.
Als ik u bezig hoor is er binnen het VB enkel plaats voor een soort elite volk. :roll:
Geef toe, prof, als het vb zo de mandatarissen van andere partijen
zou aanschrijven of aanspreken, er in gazetten radio/televisie
stations enz een enorm schandaal zou losbarsten. ldd MAG dat,
en ze zullen hem op alle manieren ondersteunen!! :roll: |
|
| Naar boven |
|
il falco
|
| Geplaatst: Do 3 Jul 2008, 23:33 Onderwerp: |
|
|
ik heb hier nog altijd geen enkel zinnig argument gelezen vand e prof pro-dedecker noch een zinnig antwoord van de laatste dagen.
ik denk dat het tekenend is voor de aanhnagers van LDD. Het gaat hem helemaal niet omd e inhoud of rechtlijnigheid of principes of wat dan ook het gaat hem om bij de liveling van de media te horen om IN te zijn.
Maar ik wacht geduldig tot de prof de tijd vindt om eens naar de inhoud en de realiteit te kijken en voor een keer antwoord op de zaken die ik hier aanhaal ipv het met een one liner te omzeilen.
het absurde aan de prof zijn inhoudsloos gebrabbel is dat hij tot voor kort evenmin argumenten pro-n-va kon aanbrengen maar evengoed als een puber er achter aan liep. |
|
| Naar boven |
|
moedertje
Uit: rotselaar
|
| Geplaatst: Vr 4 Jul 2008, 03:33 Onderwerp: |
|
|
| Als Boeckaert en DD al niet meer weten wat mag gezegd worden, dan is het erg gesteld met die partij. De twee topfiguren verstaan elkaar al niet. Hoe zou het met het voetvolk zijn dan? :lol: :lol: |
|
| Naar boven |
|
De Prof
|
| Geplaatst: Vr 4 Jul 2008, 07:40 Onderwerp: |
|
|
Dina schreef: Il Falco zegt heel wat meer dan dat ene zinnetje. Kun je daar ook een zinnig antwoord op geven, Prof?
Zeer zeker...maar ik heb ook nog een wachtlijst vragen openstaan...waar hij niet op in gaat |
|
| Naar boven |
|
4sake
Uit: de broek van onze pa.
|
| Geplaatst: Vr 4 Jul 2008, 07:44 Onderwerp: |
|
|
De Prof schreef:
Zeer zeker...maar ik heb ook nog een wachtlijst vragen openstaan...waar hij niet op in gaat
Misschien al beginnen met het goede voorbeeld te geven als maagdelijke vertegenwoordiger van Ldd.
want zo is reageren a la JmDD heel gemakkelijk. |
|
| Naar boven |
|
De Prof
|
| Geplaatst: Vr 4 Jul 2008, 07:44 Onderwerp: |
|
|
il falco schreef: ik heb hier nog altijd geen enkel zinnig argument gelezen vand e prof pro-dedecker noch een zinnig antwoord van de laatste dagen.
ik denk dat het tekenend is voor de aanhnagers van LDD. Het gaat hem helemaal niet omd e inhoud of rechtlijnigheid of principes of wat dan ook het gaat hem om bij de liveling van de media te horen om IN te zijn.
Maar ik wacht geduldig tot de prof de tijd vindt om eens naar de inhoud en de realiteit te kijken en voor een keer antwoord op de zaken die ik hier aanhaal ipv het met een one liner te omzeilen.
het absurde aan de prof zijn inhoudsloos gebrabbel is dat hij tot voor kort evenmin argumenten pro-n-va kon aanbrengen maar evengoed als een puber er achter aan liep.
Hoe jij op de rug van een vrouw u probeert te versterken. :lol: |
|
| Naar boven |
|
De Prof
|
| Geplaatst: Vr 4 Jul 2008, 07:48 Onderwerp: |
|
|
4sake schreef:
Misschien al beginnen met het goede voorbeeld te geven als maagdelijke vertegenwoordiger van Ldd.
want zo is reageren a la JmDD heel gemakkelijk.
Daar draait het dus nog steeds om....ik zou eerst openlijk een spotkleed moeten aantrekken....zodat jullie voluit kunnen gaan spugen.
Pech voor jullie .ik doe dat niet...ik blijf mijn mening geven als burger en niet als partij-aanhanger. |
|
| Naar boven |
|
Nordur Lódir
Uit: het verleden van PI
|
| Geplaatst: Vr 4 Jul 2008, 07:56 Onderwerp: |
|
|
De Prof schreef:
Zeer zeker...maar ik heb ook nog een wachtlijst vragen openstaan...waar hij niet op in gaat
neen dus :roll: |
|
| Naar boven |
|
De Prof
|
| Geplaatst: Vr 4 Jul 2008, 07:58 Onderwerp: |
|
|
Nordur Lódir schreef:
neen dus :roll:
Ja dus...als... :roll: |
|
| Naar boven |
|
Nordur Lódir
|
| Geplaatst: Vr 4 Jul 2008, 08:01 Onderwerp: |
|
|
De Prof schreef:
Ja dus...als... :roll:
neen dus :D |
|
| Naar boven |
|
De Prof
|
| Geplaatst: Vr 4 Jul 2008, 08:01 Onderwerp: |
|
|
Daarbij...het komt van 'de morgen'...de krant die jullie als de grootste leugenaars bestempelen.
Wat is er dan van waar??? |
|
| Naar boven |
|
De Prof
|
| Geplaatst: Vr 4 Jul 2008, 08:02 Onderwerp: |
|
|
Nordur Lódir schreef:
neen dus :D
Ja dus als... :D |
|
| Naar boven |
|
Nordur Lódir
|
| Geplaatst: Vr 4 Jul 2008, 08:12 Onderwerp: |
|
|
De Prof schreef:
Ja dus als... :D
quod erat demonstrandum.
Veel geblaat, geen wol. |
|
| Naar boven |
|
De Prof
|
| Geplaatst: Vr 4 Jul 2008, 08:12 Onderwerp: Re: Dedecker is voor het cordon en tegen vrije meningsuiting , Dedecker is een VLD'er |
|
|
Ward schreef:
Geef toe, prof, als het vb zo de mandatarissen van andere partijen
zou aanschrijven of aanspreken, er in gazetten radio/televisie
stations enz een enorm schandaal zou losbarsten. ldd MAG dat,
en ze zullen hem op alle manieren ondersteunen!! :roll:
Het is aan elke partij vrij om met andere mensen te praten.
De politici moeten zelf in eer en geweten kiezen bij welke partij ze zich het best thuis voelen. Ik denk niet dat de media daar zo'n impact op heeft.
Het is wel zo dat diegene die de beste argumenten of overtuigingskracht heeft zal winnen.
Waar wacht het VB op...of wat hebben ze 'tekort'? |
|
| Naar boven |
|
De Prof
|
| Geplaatst: Vr 4 Jul 2008, 08:13 Onderwerp: |
|
|
Nordur Lódir schreef:
quod erat demonstrandum.
Veel geblaat, geen wol.
Daar dient een internet discussie forum voor. :lol: |
|
| Naar boven |
|
Nordur Lódir
|
| Geplaatst: Vr 4 Jul 2008, 08:25 Onderwerp: |
|
|
Voor de aanhangers van Lijst Ikke blijkbaar wel ja.
Maar ja, als je enkel maar kan blaten.... |
|
| Naar boven |
|
De Prof
|
| Geplaatst: Vr 4 Jul 2008, 08:29 Onderwerp: |
|
|
Nordur Lódir schreef: Voor de aanhangers van Lijst Ikke blijkbaar wel ja.
Maar ja, als je enkel maar kan blaten....
Vandaar dat dit forum overheerst wordt door VB-aanhangers. :D |
|
| Naar boven |
|
| |