| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
De Prof
Uit: vindingrijkheid
|
| Geplaatst: Vr 4 Jul 2008, 12:42 Onderwerp: BZN...vraagt hulp..ik denk zeker dat jullie kunnen helpen |
|
|
Eind dit jaar publiceert de Bond zonder Naam (BZN) zijn 600ste spreuk. Om hen te helpen bij het vinden van een gepaste spreuk roept de organisatie daarbij de hulp in van de Vlamingen. Via de website www.beterewereld.be vraagt BZN te antwoorden op de vraag: 'Waar begint een betere wereld?' BZN zal de meest interessante antwoorden gebruiken om daaruit zijn nieuwste spreuk te construeren.
HLN
Laat jullie politieke inspiratie er maar op los. :wink: |
|
| Naar boven |
|
Duvel
Uit: Antwerpen
|
| Geplaatst: Vr 4 Jul 2008, 13:06 Onderwerp: |
|
|
| het is fijn te zijn waar geen walekoppen zijn (of maroufffen) :wink: |
|
| Naar boven |
|
Sukkelaar13
|
| Geplaatst: Vr 4 Jul 2008, 13:08 Onderwerp: |
|
|
| Fijn initiatief van BZN. |
|
| Naar boven |
|
Nordur Lódir
Uit: het verleden van PI
|
| Geplaatst: Vr 4 Jul 2008, 13:09 Onderwerp: Re: BZN...vraagt hulp..ik denk zeker dat jullie kunnen helpen |
|
|
De Prof schreef: 'Waar begint een betere wereld?'
aan de (strengere) grenscontrolepost |
|
| Naar boven |
|
KempensBoerke
Uit: ...de Voorkempen...
|
| Geplaatst: Vr 4 Jul 2008, 13:28 Onderwerp: Re: BZN...vraagt hulp..ik denk zeker dat jullie kunnen helpen |
|
|
De Prof schreef: 'Waar begint een betere wereld?'
In mijne hof op den boerenbuiten met hekwerk van 3,5 meter en pinnekesdraad erbovenop + gracht errond met piranha's + ne tweeloop + gesofisticeerd alarm. Infrastructuur da gebruikt wordt om vreemd crapuul in de gevangenis binnen te houden, zal ook wel werken om dat schorriemorrie uit mijne hof WEG te houden.
Heerlijk genieten met gelijkgezinden met een bierke of cocktail (whatever they want hé), zónder achterlijk vreemd gebral en gekir, zonder dat je op de bus zonder enige aanleiding in coma getimmerd wordt terwijl je naar het werk op weg was om daar ook weer de helft af te dragen om diegene die je in coma brengt te onderhouden voor geen kloten te doen
of door 5 bruintjes tegelijk genaaid wordt (voor de dames dan hé :D )
of afgedreigd worden met een mes omdat je je MP3-speler, waar je bovendien zélf voor gewerkt hebt, niet op solidaire wijze stante pede aan die lieve bruintjes afgeeft....terwijl er nét een mooi liedje aan het spelen was
of als homo rustig wandelend in 't stad, meegesleurd wordt, plots ergens uit 't raam gedropt wordt en de grond ziet naderen en dan weet dat u zo dadelijk voor 't eerst kunt genieten van de INDRUKKEN van de multiKULturali-dinges. als ie geluk heeft, belandt ie met de poep rond de paal waar het uurschema van de Lijnbus hangt, maar meestal is 't plat op de bek...
Conclusie: voor Boerke betekent een betere wereld in zijne eigen hof, al wat daarrond kan ik NIKS aan verbeteren, integendeel, dat is zo rot gelijk snot en wordt steeds erger!!
Ik ben blij dat ik dit initiatief een reikende hand heb kunnen aanbieden...ik ben namelijk voor een progressief alternatief. :grin: |
|
| Naar boven |
|
swasti..
|
| Geplaatst: Vr 4 Jul 2008, 20:54 Onderwerp: |
|
|
De Prof schreef:
'Waar begint een betere wereld?'
Waar de slechte wereld stopt. ](*,) |
|
| Naar boven |
|
joppe
Uit: bezorgdheid
|
| Geplaatst: Vr 4 Jul 2008, 22:38 Onderwerp: |
|
|
| Een betere wereld begint daar waar men beseft dat niet iedereen met iedereen zomaar kan samenleven en men derhalve ophoudt met mensen te dwingen om het toch te proberen. |
|
| Naar boven |
|
4sake
Uit: de broek van onze pa.
|
| Geplaatst: Za 5 Jul 2008, 01:45 Onderwerp: |
|
|
Dat is waar Joppe,
verschillende rassen van apen moet ge ook niet bijeen zetten,
dat is vragen naar problemen. |