Politicsinfo.net Original Forum Index Politicsinfo.net
Politicsinfo.net Forum Archief

communautair debacle begint serieus op mijn zenuwen te werken
Click here to go to the original topic

Politicsinfo.net Forum Index -> Politiek & actualiteit
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Roeland1

Uit: verontwaardiging, menslievendheid en hoop

Geplaatst: Zo 6 Jul 2008, 14:49    Onderwerp: communautair debacle begint serieus op mijn zenuwen te werken  

Werkt het jullie tegenwoordig ook zo op de zenuwen, steeds op de radio te horen hoe dat belgicistjes het hebben over vlaanderen dit, wallonië dat, vlaanderen dit, wallonië dat, bhv, corridor, leterme, leterme, separatisme, unitaire, compromissen, blablabla...?

:D

Ik hoop dat dit velen, en vooral de belgicistjes dit ook meer en meer begint te vervelen, hen stimulerend tot de kwade separatistische stem toe... :D

De kaarten liggen goed voor het onafhankelijke vlaanderen... wat wil je, als je ELKE DAG OPNIEUW hoort hoe slecht het draait binnen het federalistische belgie tussen vlaanderen en wallonië..?

\:D/
Naar boven  
Sukkelaar13

Geplaatst: Ma 7 Jul 2008, 15:19    Onderwerp:  

Bij mij werkt het niet op mijn zenuwen: ik vind het de goed-nieuws show.
Naar boven  
misantroop

Geplaatst: Ma 7 Jul 2008, 17:07    Onderwerp: Re: communautair debacle begint serieus op mijn zenuwen te werken  

Roeland1 schreef: Werkt het jullie tegenwoordig ook zo op de zenuwen, steeds op de radio te horen hoe dat belgicistjes het hebben over vlaanderen dit, wallonië dat, vlaanderen dit, wallonië dat, bhv, corridor, leterme, leterme, separatisme, unitaire, compromissen, blablabla...?

:D

Ik hoop dat dit velen, en vooral de belgicistjes dit ook meer en meer begint te vervelen, hen stimulerend tot de kwade separatistische stem toe... :D

De kaarten liggen goed voor het onafhankelijke vlaanderen... wat wil je, als je ELKE DAG OPNIEUW hoort hoe slecht het draait binnen het federalistische belgie tussen vlaanderen en wallonië..?

\:D/

Luister naar q-music daar zagen ze er niet zoveel over :lol:
Naar boven  
kweetnie

Geplaatst: Ma 7 Jul 2008, 22:11    Onderwerp:  

Niks nieuws op PI. Topic 12.365 over hetzelfde onderwerp : rechtse zelfbevrediging.
Naar boven  
4sake

Uit: de broek van onze pa.

Geplaatst: Ma 7 Jul 2008, 22:37    Onderwerp:  

kweetnie schreef: Niks nieuws op PI. Topic 12.365 over hetzelfde onderwerp : rechtse zelfbevrediging.

Al goed dat gij er dan op kunt geilen,
het enige alternatief dat je nog hebt.

:lol:
Naar boven  
KempensBoerke

Uit: ...de Voorkempen...

Geplaatst: Di 8 Jul 2008, 00:06    Onderwerp:  

Roeland1 schreef: communautair debacle begint serieus op mijn zenuwen te werken

vrèmde luizen werken nog erger in op mijn systeem...en op dat van anderen blijkbaar ook

deze ochtend naar het werk met de bus...moest afstappen in Deurne (Gallifortlei) om 300 meter verder in een zijstraat over te stappen op een andere bus richting eindbestemming

op die fucking 300 meter 2 MAAL ruzie tussen allochtoon en autochtoon gezien

1ste keer een negerin met drie kleine drollen die al roepend een dispuut had met een autochtone ouwe pee op velo....negerin wou pee'ke nie verder laten rijden en hield diens stuur vast...uitbater van winkel in de buurt kwam bemiddelen, deed uiteindelijk geen kloten, durft niks.....Boerke kan nie NIKS doen (de meeste "burgers" kunnen da blijkbaar wel) en moest snel iets verzinnen om zwarte tante weg te werken: "U bedreigt de man. Snel loslaten, anders mee naar den bureau!!" Mens direct losgelaten, gapende uitbater verbaasd, ouw peeke kunnen wegrijden terwijl negerin eerste beste winkel inwandelde met kneusjes. Boerke geen flik, hoeft negerin nie te weten. Op 't gemakske verder wandelen...

Achter bushalte waar ik zou overstappen: oud fragiel madammeke rijdt in een parkeerplaats en is nie naar de zin van vreemde luis die daar ook kwam toegereden. Stapt ook uit wagen als oud madammeke uitstapt en roept en tiert in traditioneel taaltje. Voddekop heeft vreemde knikker ervan kunnen weerhouden verder ambras te zoeken, want haar in soep aan bushokje: ik zie diene wandelende schijtdoek nog naar me wijzen. Vent wijselijk terug ingestapt en andere parkeerplaats gaan zoeken.

Als da zo om de vijf botte is: amai mijne frak. :o

Nu ik m'n rijbewijs tijdelijk kwijt ben, zie ik waarvan ik gespaard blijf als ik mijn verplaatsingen met de Heilige Melkkoe doe...jongens toch, wat een miserie als je d'er mee MOET samenleven. Ik weet goed genoeg dat er veel spanning is tussen autochtonen en allochtonen (tussen allochtonen onderling interesseert me nie), maar dat het zó erg was wist ik nie. :o
Naar boven  
Sukkelaar13

Geplaatst: Di 8 Jul 2008, 16:32    Onderwerp:  

Als dat ook al jouw gevoel is Roeland1 dan kan het wel zijn dat zij hopen dat de "gewone mens in de straat" het ook aan het beu worden is en bereid wordt gevonden om gelijk wel compromis goed te keuren. Daarom niet opgeven en onze vrienden, buren, familieleden blijven overtuigen dat het nu of nooit wordt.
Naar boven  

Politicsinfo.net Forum Index -> Politiek & actualiteit
Pagina 1 van 1