| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
4sake
Uit: de broek van onze pa.
|
| Geplaatst: Zo 6 Jul 2008, 15:53 Onderwerp: Politie wil speurhonden schoenen aandoen voor onderzoek bij moslims |
|
|
Quote: De Britse politie wil haar speurhonden voortaan schoenen aandoen voor onderzoek in de woningen van moslims. Daardoor wordt het kwetsen van religieuze gevoelens omzeild.
Honden worden in bepaalde islamitische landen immers als onrein beschouwd. Met de schoentjes aan de poten kunnen de dieren bij huiszoekingen in moslimwoningen of moskeeën probleemloos worden ingezet. Een van de leidende imams in Groot-Brittannië, Ibrahim Mogra, zei in elk geval al dat schoenen voor honden overbodig zijn. (Afp)
Onrein ?
maar dat hun huis vol zit met echte kakkerlakken,
dat is niet onrein ?
die engelsen zijn nog zotter dan hier,
om zich zo belachelijk te laten maken en door dat volk te laten vernederen.
En in sommige islamistiche landen word de hond als onrein beschouwt,
mogen we dan ook hun poten afkappen als ze stelen zoals in sommige islamistische landen ? |
|
| Naar boven |
|
Trucker
Uit: vlaamse ouders
|
| Geplaatst: Zo 6 Jul 2008, 16:30 Onderwerp: |
|
|
Wat toegevingen tegenover woestijnbewoners (= islamieten die een achterlijke cultuur bezitten én uitoeffenen en het lef hebben om dit religie te heten :D ) betreft staat Groot Britagne op de eerste plaats, ze overtreffen, zelfs het machtige pelgie, de speeltuin van de saksencoburgers en ander soortelijk ongewenst volk.
In GB mag ziekenhuis personeel zelfs niet meer eten in de refter in het bijzijn van islamieten (yep daar hebben we ze weer) tijdens hun achterlijke niet eten periode.
In dat zelfde land zijn op ALLE kleuter-en lagere scholen de zo bekende afbeeldingen of spaarvarkentjes verdwenen, terug voor die vervloekte achterlijke islamieten te kont te likken.
De britten (in feite net als bij ons enkel de poco regering) schijten in hun broek voor die achterlijke woestijnbewoners, en weten niet hoe hun benen vanonder hun lijf te lopen om de islamieten naar de zin te maken.
Ben wel benieuwd hoe de BNP (zeg het Engelse Belang) daar gaat op reageren.
Ik heb trouwens enkele dagen terug op ELSEVIER NL volgende bijdrage gelezen, ik weet niet als het reeds gepost is ( :oops: ) lees en huiver mee :
ELSEVIER NL vrijdag 4 juli 2008 00:16
'Beginselen sharia passen in Britse wetgeving'
In Groot-Brittannië heeft de hoogste rechter van het land voor opschudding gezorgd door te beweren dat beginselen van de sharia een 'rol kunnen spelen in sommige delen van het Britse rechtssysteem'.
Dat meldt de Britse zender BBC.
Geen reden
Volgens Lord Philips, de hoogste rechter in Engeland en Wales, is er geen reden om de sharia, de islamitische wetgeving, niet op te nemen in Britse wetten.
Maar het mag niet zo zijn dat er complete rechtszaken aan de hand van de sharia worden gevoerd, aldus de rechter tijdens zijn zeer opmerkelijke speech in een centrum voor moslims.
Onvermijdelijk
Eerder baarde de aartsbisschop van Canterbury minstens zoveel opzien door te stellen dat de komst van de sharia in Groot-Brittannië onvermijdelijk is. De geestelijke moest zelfs opstappen vanwege zijn uitlatingen.
‘Hij is verkeerd begrepen,’ oordeelt Lord Philips, die ook vindt dat de sharia wereldwijd verkeerd wordt begrepen.
Door Robin van der Kloor
Ik heb het al eerder gepend, de derde wereldoorlog is al langer bezig, is namelijk begonnen met de aanval op de Twin Towers, nu zijn de islamieten bezig met een geurilla tacktiek uit te voeren op alle fronten, terrorisme, nataliteit, intimidatie, liquidatie, en het perverse is dat het zo ongemerkt kan voorbijgaan.
We offeren alle dagen in alle Westerse landen VRIJHEDEN op ten voordele van het islamieten offensief...........; komt daar nog eens bij dat deze over een leger van handlaéngers en volksverraders kunnen beschikken, ook op dit forum bewegen er zich van deze ######## soort om wat voor reden dan ook. |
|
| Naar boven |
|
Roeland1
Uit: verontwaardiging, menslievendheid en hoop
|
| Geplaatst: Zo 6 Jul 2008, 16:51 Onderwerp: |
|
|
zeer juist trucker!
Het Verzet moet zich organiseren. De strijd om de olligarchische EN RELIGIEUZE despotische superstaat is ingezet. Al diegenen die meeheulen met dit religieus despotisme moeten beschuldigd worden van COLLABORATIE.
Wij geven onze individuele vrijheden niet zomaar op! Ondanks al de sluwheid waarmee ze ons aanvallen.
De strijd tegen de islamisering van Europa is een VRIJHEIDSSTRIJD.
Honden met schoenen aan... wat denken ze wel? Dat wij een bende westerse clowns zijn? Neen, ook wij zijn mensen, en ook wij hebben waarden, en ook wij zijn in staat ze te verdedigen! :evil: |
|
| Naar boven |
|
misantroop
|
| Geplaatst: Zo 6 Jul 2008, 18:04 Onderwerp: |
|
|
Roeland1 schreef: zeer juist trucker!
Het Verzet moet zich organiseren. De strijd om de olligarchische EN RELIGIEUZE despotische superstaat is ingezet. Al diegenen die meeheulen met dit religieus despotisme moeten beschuldigd worden van COLLABORATIE.
Wij geven onze individuele vrijheden niet zomaar op! Ondanks al de sluwheid waarmee ze ons aanvallen.
De strijd tegen de islamisering van Europa is een VRIJHEIDSSTRIJD.
Honden met schoenen aan... wat denken ze wel? Dat wij een bende westerse clowns zijn? Neen, ook wij zijn mensen, en ook wij hebben waarden, en ook wij zijn in staat ze te verdedigen! :evil:
als dien hond nu kou voetjes heeft :roll: |
|
| Naar boven |
|
KempensBoerke
Uit: ...de Voorkempen...
|
| Geplaatst: Ma 7 Jul 2008, 11:49 Onderwerp: |
|
|
Ik zou de hond leren in een moslimkot het tapijt vol te schijten
dat da woestijn-grut dan doodvalt, zou een positief punt zijn |
|
| Naar boven |
|
Sukkelaar13
|
| Geplaatst: Ma 7 Jul 2008, 12:07 Onderwerp: |
|
|
| Trucker heeft goed samengevat tot welke toegevingen de Britten al gegaan zijn. Eigenaardig dat de bevolking naar niet meer op reageert. |
|
| Naar boven |
|
Trucker
Uit: vlaamse ouders
|
| Geplaatst: Di 8 Jul 2008, 20:02 Onderwerp: |
|
|
De inkt van mijn vorige poqting is nog niet goed droog of daar viel ik zonet bijna uit mijn stoel.
De poco britten hebben hun multikul-project in een hogere versnelling geplaats maar zijn hellas de controle over de remmen kwijt, lees én huiver nogmaals wat voor visionair de good old George Orwell wel was.
ELSEVIER NL dinsdag 8 juli 2008 16:37
Brits advies: Geef racistische kleuters straf
Kleuters die buitenlands eten vies vinden? Potentieel racisme, waarschuwt de Britse overheidsorganisatie National Children's Bureau, die kleuterjuffen adviseert dergelijk gedrag in de kiem te smoren.
Racisme kan niet vroeg genoeg worden gesignaleerd, vindt National Children's Bureau
In een onlangs verschenen rapport adviseert het National Children's Bureau dat kleuters vanaf drie jaar moeten worden gestraft als zijn zich volgens de juf schuldig maken aan racisme. Uitingen van kinderen moet daarom scherp in de gaten worden gehouden.
'Een kind zal mogelijk negatief reageren op een andere culinaire traditie door "Bah!" te roepen,' schrijft de organisatie volgens The Daily Mail.
Incidenten
Dat kan duiden op onbekendheid met het exotische voedsel, maar de reactie kan ook negatief zijn omdat 'het voedsel wordt geassocieerd met een andere etniciteit of cultuur'.
En als kleuters woorden gebruiken zoals 'Paki' (waarmee Pakistanen worden aangeduid), 'die mensen' of 'zwartje' moet dat ook worden aangepakt. Incidenten moeten zoveel mogelijk worden gerapporteerd.
Onrein
Dat de Britten de jacht op racisme en het streven naar politieke correctheid serieus nemen, bleek ook afgelopen weekend: politiehonden krijgen voortaan speciale schoenen aan als zij speurwerk moeten verrichten in een moskee of in huizen van moslims.
Honden worden door islamieten beschouwd als onreine dieren, en volgens The Association of Chief Police Officers moet rekening worden gehouden met religieuze gevoeligheden.
Door Robbert de Witt
Wat begrijp ik hieruit????????
Dat in de ogen van de multikul SMEERLAPPEN (of hun handlangers voksverraders of links tuig) echt alles in het werk wordt grsteld om een gedrag dat in hun ogen niet strookt te berbieden.
We spreken hier godverdomme over KLEUTERS, zijn die poco's echt gek van angst voor de islamieten, zo bang voor de woestijnbewoners dat elk kritisch geluid tegen de multikul (ook al komt het van kleutertjes) in de kiem moet gesmoord worden??????????
De groenlinksprogressieven BENDE (waarvan er adepten of idioten ook hier op dit forum flaneren) zijn de dada van de stalin's mao's pol pots en andere communistische misdadigers in de praktijk aan het brengen :
de gruwel die de maakbaarheid van de maatschappij heet, is het stokpaardje van de hierboven beschreven SOORT, men moet zich inbeelden dat het groenlinksprogressief tuig (want zij vormen nu éénmaal het leuwenaandeel in het onderwijs) hoogst opgetogen zijn met dit "advies".
Ik denk zo dat National Children's Bureau is en legitiem doelwit............
Vraag mij af wat onze Britse "brothers in arm" de BNP daarvan denkt.
Hopelijk krijg ik eens een reactie van de progressievgroenlinkse SOORT maar dan niet van kweetnie want die weet volgens mij nog niet dat de aarde rond is :D |
|
| Naar boven |
|
Dale
Uit: Gand
|
| Geplaatst: Di 8 Jul 2008, 20:23 Onderwerp: |
|
|
| ik werd ook gestraft omdat ik spruiten en choukroute niet lustte in 't lager... :evil: |
|
| Naar boven |
|
misantroop
|
| Geplaatst: Di 8 Jul 2008, 21:05 Onderwerp: |
|
|
Dale schreef: ik werd ook gestraft omdat ik spruiten en choukroute niet lustte in 't lager... :evil:
dus u bent een racist :lol: |
|
| Naar boven |
|
Roeland1
Uit: verontwaardiging, menslievendheid en hoop
|
| Geplaatst: Di 8 Jul 2008, 23:39 Onderwerp: |
|
|
Deze wereld draait dol. Wij laten toe dat de staat ons kinders straft bij bepaalde PERSOONLIJKE MENINGEN
De LENINISTEN zijn aan de macht
En niemand staat op...
Freedom Force International! |
|
| Naar boven |
|
Marnix
Uit: Vlaanderen
|
| Geplaatst: Di 8 Jul 2008, 23:44 Onderwerp: |
|
|
Dale schreef: ik werd ook gestraft omdat ik spruiten en choukroute niet lustte in 't lager... :evil:
In 't lager onderwijs? En heb je dat daarom niet afgemaakt? Och arme. :cry: |
|
| Naar boven |
|
Magna Carta
Uit: Mol
|
| Geplaatst: Wo 9 Jul 2008, 13:14 Onderwerp: Re: Politie wil speurhonden schoenen aandoen voor onderzoek bij moslims |
|
|
4sake schreef: Quote: De Britse politie wil haar speurhonden voortaan schoenen aandoen voor onderzoek in de woningen van moslims. Daardoor wordt het kwetsen van religieuze gevoelens omzeild.
Honden worden in bepaalde islamitische landen immers als onrein beschouwd. Met de schoentjes aan de poten kunnen de dieren bij huiszoekingen in moslimwoningen of moskeeën probleemloos worden ingezet. Een van de leidende imams in Groot-Brittannië, Ibrahim Mogra, zei in elk geval al dat schoenen voor honden overbodig zijn. (Afp)
Onrein ?
maar dat hun huis vol zit met echte kakkerlakken,
dat is niet onrein ?
die engelsen zijn nog zotter dan hier,
om zich zo belachelijk te laten maken en door dat volk te laten vernederen.
En in sommige islamistiche landen word de hond als onrein beschouwt,
mogen we dan ook hun poten afkappen als ze stelen zoals in sommige islamistische landen ? Maar bij een onderzoek in een moskee, moeten de woefkes hun schoentjes aan de ingang weer uitdoen. :D |
|
| Naar boven |
|
Dale
Uit: Gand
|
| Geplaatst: Wo 9 Jul 2008, 15:01 Onderwerp: |
|
|
Marnix schreef:
In 't lager onderwijs? En heb je dat daarom niet afgemaakt? Och arme. :cry:
tragisch hé :wink: |