Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Leefbaar Nederland

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Politieke Arena > Politiek & actualiteit

Author Thread
Arjan Gelder
PI Newbie
PI Newbie

Uit: Haarlem
Geplaatst: Di 20 Nov 2001, 21:10 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Als toekomstig kandidaat voor Leefbaar Nederland wil ik graag weten, wat Belgen van onze nieuwe partij weten. Om welke redenen is LN onstaan. En wat verwacht u van Leefbaar Nederland?
Bericht: #9395

Rapporteer deze post

Advertentie
Magna Carta
PI Expert
PI Expert

Uit: Mol
Geplaatst: Di 20 Nov 2001, 21:25 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Hehe, Arjan,
Daar heb ik nog nooit van gehoord. Vertel er eens iets van aub.
Bericht: #9400

Rapporteer deze post

Truder
PI Expert
PI Expert

Uit: Altijd onderweg
Geplaatst: Di 20 Nov 2001, 21:35 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Dag Arjan, ik ben je nog tegen gekomen op bij pim zijn forum is het niet?

Ik ben blij dat Nederland ook inziet dat de multicul niet werkt. ik hoop dat jullie goede resultaten halen bij de volgende verkiezingen, de peilingen zien er toch goed uit.

Welkom in Vlaanderen
Bericht: #9402

Rapporteer deze post

basil_fawlty
PI Newbie
PI Newbie

Geplaatst: Di 20 Nov 2001, 23:17 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ziet er wel goed uit dat LN,als ik de commentaren van 'correct' Nederland op radio en TV hoor.
Ze hebben er duidelijk schrik van want de associatie met extreem-rechts is reeds gemaakt: de oplossingen zijn té eenvoudig, zij gebruiken een voor-de-vuist taaltje enz.
Het hoort eenmaal tot de geplogenheden van de politiek-correcte kaste en media dat je bepaalde problemen in de samenleving niet met naam noemt maar de schuld bij het zgn onbegrip en intolerantie vd eigen bevolking legt.
Groen-rechts: dé oplossing.

Succes!

basil
Bericht: #9420

Rapporteer deze post

Eugene
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Di 20 Nov 2001, 23:37 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Veel geluk met LN maar ik denk dat deze partij na 1 a 2 verkiezingen zal verdwijnen. De nederlandse overheid heeft reeds een heel arsenaal aan wetteksten klaar om uitspraken van LN-ers onder de loep te leggen en ik vrees dat het nederlandse gerecht niet zo snel haar politieke broodheren zal afvallen.Verder mag je de kracht van de nederlandse pers niet onderschatten, nu spreken zij , net als de Vlaamse pers trouwens, over een fenomeen, wat gaat er gebeuren als dat fenomeen bvb 15 zetels of meer haalt?.Dan zal je politiek correct nederland maar eerst leren kennen, daar zijn de Vlaamse politiek correcten maar klein bier tegen, er zijn indertijd nl al een paar rechtsen in nederland hun woning in de fik gestoken en een paar mensen zijn erin gebleven. Niettemin Houzee LN.
Bericht: #9425

Rapporteer deze post

Knuppel
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Wo 21 Nov 2001, 00:39 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

"Leefbaar Nederland". Een mooiere naam dan "Vlaams Blok" maar in feite zijn die twee inruilbaar voor elkaar. Dat beide partijen het goed doen bewijst dat er ongenoegen is. Ook dat dit ongenoegen eenzelfde oorzaak heeft: verkeerde aanpak van het vreemdelingenprobleem en de politiek in het algemeen die als ongeloofwaardig ervaren wordt.
Ik ben echt nieuwsgierig of ze in Nederland hetzelfde politiek correcte denken met politiek geweld gaan proberen op te dringen zoals dat hier het geval is, en of de Nederlanders dat zullen pikken.
Bericht: #9433

Rapporteer deze post

Ward
PI Pro
PI Pro

Uit: Stabroek
Geplaatst: Wo 21 Nov 2001, 01:07 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ik ben ook curieus!
Bericht: #9437

Rapporteer deze post

Miauw
PI Master
PI Master

Geplaatst: Wo 21 Nov 2001, 01:46 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ik wens jullie veel succes, en dat zul je hebben, maar je zal het niet gemakkelijk hebben, door jullie tegenstanders, want die schijten al in hun broek, want jullie gaan veel stemmen halen. Ik hoop het voor jullie, laat zien dat je ballen aan je lijf hebt.
Bericht: #9441

Rapporteer deze post

josse
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Wo 21 Nov 2001, 17:34 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ik denk dat jullie partij er zal blijven op vooruit gaan. Het heeft in Nederland te lang taboe geweest, een rechtse partij. En moesten die linksen partijen aan het migrantenprobleem iets doen, dan zouden die rechtse partijen niet nodig zijn, maar ze vertikken het !!!
En elke keer er vechtpartijen, overvallen, aanrandingen....zijn met illegalen...zijn dat stemmen bij. Dat is gewoon een kettingreactie. Bij ons in Belgie komt de Onafhankelijkheid van Vlaanderen daar nog bij, andere partijen hangen vast aan het Nazisme van het Koninglijk Hof.
Maar je moet ons wat meer vertellen van Leefbaar Nederland op dit forum.
Bericht: #9545

Rapporteer deze post

Pakrac
PI Junior
PI Junior

Uit: Borgerhout
Geplaatst: Wo 21 Nov 2001, 19:34 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Wel, ik wens julie natuurlijk alle succes toe, en ik hoop dat LN groot en suucesvol mag worden!

Ja, die wensen zijn oprecht. Want uit de kleine ervaring die ik heb met Nederlandse politiek, zitten er 2 grote dingen mis.
Nederland kent stemrecht, en om mogelijke kiezers thuis te houden, stigmatiseert de pers julie graag. Trouwens, dit geldt voor alles wat aan de rechter vleugel te vinden is. Die stigmatisatie betekent ook dat julie vooral de extreme elementen zullen aantrekken; mensen die er voor durven uit te komen dat ze rechts zijn, hebben in Nederland niks meer te verliezen. We spreken dan over marginalen, criminelen en domme skinheads.
2de probleem, en ik denk wellicht het grootste. Er is absoluut geen beweging meer waarop julie kunnen steunen. Hier in Vlaanderen kennen we verschillende stromingen, die alle hun politieke partij hebben. In Nederland is alles wat rechts is, na mei68 van't straat geklopt, en vernietigd.
De grote fout is veelal ook dat rechtse bewegingen zich in Nederland constant van elkaar distantieren, om zichzelf daardoor te profiteren. Dit heeft een contraproduktief effect, daar de kiezer vooral wil horen waarvoor je dan wel staat.
Blijkbaar is er met politiek veel te verdienen in Nederland, want er is een tijd geweest dat iedere doorsnee amateur-intellectueel een partijtje oprichte.
Dus een goede raad. Bouw een onderbouw uit. Groei niet te snel. Denk eerst aan toekomstige mandatarissen door hen politiek te scholen. Probeer leidinggevende mensen uit bestaande verenigingen aan te spreken om zich aan te sluiten bij die beweging. Verkiesbare van LN moeten consencusfiguren zijn, waarin iedereen zich kan vinden die zich vind in het partijprogramma. De verkozene staat immers in dienst van het volk en zijn partij, niet andersom!!!
En voor de rest moeten julie het zelf maar redden. Indien je interesse hebt, ik ken nog wel wat interesant volk daar in Nederland.

Dus, Houzee, het gaat je goed!
Bericht: #9575

Rapporteer deze post

josse
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Di 27 Nov 2001, 18:51 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Aan het partijbestuur van Leefbaar Nederland : Hoe komt het dat jullie zoveel kandidaten(12) hadden om de 1ste plaats te bekleden voor de verkiezingslijst voor de 2de kamer ???
Ik dacht dat er over jullie boegbeeld Fortuyn geen discutie mogelijk was, omdat hij de uitgesproken figuur was om de lijst aan te voeren.
Bericht: #10541

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Wo 20 Aug 2008, 14:56
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Vele Nederlandse stadswijken voor 90 procent allochtoon joppe Wo 2 Apr 2008, 20:02
hilde Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Migrantenstemrecht: K. De Gucht kapituleert voor het V.Blok the Piano Wo 26 Mrt 2008, 06:33
Sundancer Bekijk laatste bericht
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk 31 Belgen veranderden van geslacht, ook enkele Blokkers! the Piano Di 26 Jun 2007, 08:50
rode arend Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Wat scheelt er met de VRT ? confucius Vr 6 Apr 2007, 16:38
Sukkelaar13 Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Nieuwe Hamasleider. Vicky Di 27 Apr 2004, 08:54
Vicky Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Het gaat nog plezant worden voor ons . Blauwvoet Ma 26 Apr 2004, 22:18
Blauwvoet Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Uitbreiding van onze LEBENSRAUM, nu direct ANSCHLUSS fonne Ma 26 Apr 2004, 19:56
fonne Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Het nieuwsblad is niet mals voor collegas en politici joppe Ma 26 Apr 2004, 11:12
joppe Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief