the Piano
PI Expert

Uit: Kosmopol in Antwerpen |
| Geplaatst: Ma 17 Dec 2001, 19:17 | Onderwerp: Migrantenstemrecht: K. De Gucht kapituleert voor het V.Blok |
 |
|
Ongelooflijk maar waar: Karel De Gucht die zelf een voorstander is voor het migrantenstemrecht, chanteert de overige regeringspartijen, door te stellen dat niet alleen in deze legislatuur maar ook in de volgende, migranten van buiten de EU (zo'n 300 000 personen) geen stemrecht krijgen.
En nu komt het strafste, het waarom dus: de publieke opinie is er tegen en een en ander zou koren zijn op de molen van het Vlaams Blok, dat hier maar enkel profijt en stemmenwinst zou uithalen.
Godverdommese Karel toch ! En zeggen dat ik voor U nog het meeste respect had in dat ganse circus dat zich Regering Verhofstadt heet.
De Gucht zwicht voor het Blok, dat slechts goed is voor 15% van de stemmen, en nog geen 10% van het Belgische kiezerskorps omvat.
Wel, voor mijn part mag daar nu eens een regering over vallen, de liberalen die hun agenda laten bepalen door extreem-rechts, Ward Beysen & Co halen hun slag thuis !
Als't er op aankomt is zelfs een Karel De Gucht de grootste opportunist die je je maar kan indenken.
Komaan Karel, tijd dat je laat zien dat je kloten aan je lijf hebt, en doe wat je vindt dat goed is en zeg mij na: "Vlaams Blok, de Pot Op !!"
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: thePiano op 2001-12-17 19:19 ]</font>
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: thePiano op 2001-12-17 19:19 ]</font>
Laatst aangepast door the Piano op Di 21 Okt 2003, 11:32, in totaal 1 keer bewerkt |
| Bericht: #14611 |
|
Advertentie
|
|
Geert G
PI Pro

Uit: Sint-Truiden |
| Geplaatst: Ma 17 Dec 2001, 20:03 | Onderwerp: |
 |
|
Erg hè !
En dan maar zeggen dat een stem voor het Vlaams Blok een verloren stem is !
Blijkbaar worden de stemmen van het Vlaams Blok toch goed gehoord !
|
| Bericht: #14616 |
|
|
Belgianspidey
PI Senior

Uit: Brugge |
| Geplaatst: Ma 17 Dec 2001, 20:10 | Onderwerp: |
 |
|
Ach, kom kom, Piano, had je nog niet door wat voor een opportunist De Gucht was? Blijkbaar laat hij zich graag leiden door de 'vox populi'. Tot zover de ruggegraat van De Gucht.
|
| Bericht: #14618 |
|
|
Ward
PI Pro

Uit: Stabroek |
| Geplaatst: Ma 17 Dec 2001, 20:24 | Onderwerp: |
 |
|
Eerst sch..t ge hem uit, omdat hij niet naar zijn kiezers luistert. Doet hij dat WEL, dan zoekt hij populariteit. Ik kan U verzekeren, het zal de VLD ook geen windeieren leggen. De Vlaming WIL dat algemeen stemrecht voor mensen die op ons spuwen NIET.
|
| Bericht: #14622 |
|
|
the Piano
PI Expert

| Geplaatst: Ma 17 Dec 2001, 20:28 | Onderwerp: |
 |
|
Ward: "De Vlaming ..."
Spreek voor jezelf Ward, ik ben ook een Vlaming en naar mij heeft nog nooit en geen enkele vreemdeling gespuwd. Ik woon er nochthans middenin (Antwerps Statiekwartier).
|
| Bericht: #14624 |
|
|
Belgianspidey
PI Senior

| Geplaatst: Ma 17 Dec 2001, 20:29 | Onderwerp: |
 |
|
Ik heb nog nooit met Karelken gesympathiseerd, laat dat duidelijk zijn.
Verder vind ik dat een politicus wel naar 't volk moet luisteren, maar uiteindelijk moet hij ook zijn eigen standpunt kunnen diets maken aan de kiezer. Een politicus volgt niet slaafs de burger, hé, anders kunnen we maar beter de dictatuur terug invoeren.
|
| Bericht: #14625 |
|
|
Belgianspidey
PI Senior

| Geplaatst: Ma 17 Dec 2001, 20:31 | Onderwerp: |
 |
|
A propos, Wardjen,
welke mensen spugen op ons? Toch niet "DE vreemdeling" zeker?
|
| Bericht: #14628 |
|
|
the Piano
PI Expert

| Geplaatst: Ma 17 Dec 2001, 20:32 | Onderwerp: |
 |
|
Tjah maar, dat Karel De Gucht, de bedenker van de
mestkever
als koosnaampje voor de Vlaams Blokker, zich uiteindelijk laat gijzelen door diezelfden die hij minacht, dat gaat er bij niet goed in zenne
|
| Bericht: #14630 |
|
|
Ward
PI Pro

| Geplaatst: Ma 17 Dec 2001, 20:38 | Onderwerp: |
 |
|
Ik heb zelf met migranten genoeg gewerkt. Ik WEET hoe velen denken. Ik zeg NIET allen. Als de vlaamse meisjes wel goed genoeg zijn om mee te vrijen. Als puntje bij paaltje komt, halen ze een meisje uit hun eigen land om te trouwen en te kweken, dan moeten ze onze "hoeren" niet hebben. Met verscheidene medewerkers meegemaakt! Er zijn er die zich integreren en een meisje van hier nemen, DAT is een minderheid!!
|
| Bericht: #14633 |
|
|
Belgianspidey
PI Senior

| Geplaatst: Ma 17 Dec 2001, 20:43 | Onderwerp: |
 |
|
Zucht, here we go again, altijd hetzelfde liedje. En er altijd maar in slagen van een minderheid een meerderheid te maken...
|
| Bericht: #14635 |
|
|
bart
PI Master

Uit: West-Vlaanderen |
| Geplaatst: Ma 17 Dec 2001, 20:44 | Onderwerp: |
 |
|
In Vlaanderen zijn enkel de S.P.A. en Agalev gewonnen voor het voorstel, de rest is tegen.
De Walen zijn volledig gewonnen voor het voorstel. Een meerderheid is dus perfect mogelijk, maar het zal wel een Waalse meerderheid worden. Agalev en S.P.A. willen niet in een volgende regering stappen zonder het akkoord en voor de VLD kan er geen sprake van zijn, en als de CD&V consequent is kan er van hen ook geen sprake van zijn. Zo zie je maar er zal nog een hartig woordje over gesproken worden.
Hoe dan ook de VLD is volledig tegen en indien het goedgekeurd wordt ontstaat er een ernstig politiek probleem (lees: val van de regering). |
| Bericht: #14636 |
|
|
the Piano
PI Expert

| Geplaatst: Ma 17 Dec 2001, 20:44 | Onderwerp: |
 |
|
Ward: "Ik heb zelf met migranten genoeg gewerkt. Ik WEET hoe velen denken. Ik zeg NIET allen. Als de vlaamse meisjes wel goed genoeg zijn om mee te vrijen. Als puntje bij paaltje komt, halen ze een meisje uit hun eigen land om te trouwen en te kweken, dan moeten ze onze "hoeren" niet hebben. "
Blijkbaar zijn
de migranten
voor jou alleen maar noord-afrikanen. Ik heb met oost-europeanen te doen, en wat jij daar vertelt heb ik bij
de migranten
NOOIT gezien.
Je fout zit in
de veralgemening
, waarbij je 150 verschillende nationaliteiten herleid tot Turken en Marokkanen, en dan nog enkel dat deel dat de islam fanatiek beleidt.
Snappie ?
|
| Bericht: #14637 |
|
|
Ward
PI Pro

| Geplaatst: Ma 17 Dec 2001, 20:58 | Onderwerp: |
 |
|
Kunt gij 150 nationaliteiten appart beoordelen, ik niet. Wat ik wel weet, is dat onze sociale zekerheid, volgens onze politiekers, de beste ter wereld, (zou ik nog kunnen beamen,alhoewel?) Kan deze druk niet aan kan. Onze werkers staan onder massale druk, de SZ kost alle jaren alleen maar meer.
Meer taallessen, meer ondersteuning, meer huisvesting. Allemaal nodig ook voor onze burgers. Wie gaat dat blijven betalen!
Als mijn vader moet opgenomen worden, betalen de zonen. Wie betaald voor de migranten? Vluchtelingen die vrezen voor hun leven opvangen is een nobele zaak, en nodig. Door de aanhoudende druk van de avonturiers, komen die mensen ook in de verdrukking.
|
| Bericht: #14642 |
|
|
Geert G
PI Pro

| Geplaatst: Ma 17 Dec 2001, 21:02 | Onderwerp: |
 |
|
Bart:
"In Vlaanderen zijn enkel de S.P.A. en Agalev gewonnen voor het voorstel, de rest is tegen."
Ik zou eerder zeggen de SPA- en Agalevpartijtop, en natuurlijk ... the Piano.
|
| Bericht: #14644 |
|
|
bart
PI Master

| Geplaatst: Ma 17 Dec 2001, 21:05 | Onderwerp: |
 |
|
Waaaaw Geert we zitten eens op dezelfde lijn.
En je hebt gelijk met de top van beide partijen, ik vraag me af of een meerderheid van hun stemmers daarwel voor te vinden is? Ik ben haast zeker van niet.
De VLD zal misschien wel stemmen verliezen maar ze zullen er ook winnen door hun consequente houding in het migrantenstemrecht. En helaas ook het Blok. |
| Bericht: #14645 |
|
|
bart
PI Master

| Geplaatst: Ma 17 Dec 2001, 21:07 | Onderwerp: |
 |
|
By the way Geert hoe is het geweest in Aachen gisteren? |
| Bericht: #14649 |
|
|
Ward
PI Pro

| Geplaatst: Ma 17 Dec 2001, 21:07 | Onderwerp: |
 |
|
Laat die "haast" ook maar vallen! Ik ben er zeker van!
|
| Bericht: #14648 |
|
|
Geert G
PI Pro

| Geplaatst: Ma 17 Dec 2001, 21:16 | Onderwerp: |
 |
|
Sympathiek van je dat te vragen, Bart.
De temperatuur viel uiteindelijk nog mee (rond het vriespunt) en op het einde kwam de zon er zelfs nog door.
Ik zat drie minuten boven de mij vooropgestelde tijd, maar ik stond aan de start te ver achteraan en heb zo minstens drie minuten verloren bij het vertrek.
In onze groep uit Sint-Truiden was er zelfs iemand die eerste was in de kategorie heren + 50.
De Dom van Aachen staat er nog maar er wappert nog steeds geen Vlaamse Leeuw op.
Achteraf hebben we ons te goed gedaan aan Bratwurst, Sauerkraut en Bittburger.
Kwestie van de verloren calorieën weer terug te winnen.
|
| Bericht: #14651 |
|
|
Geert G
PI Pro

| Geplaatst: Ma 17 Dec 2001, 21:36 | Onderwerp: |
 |
|
Ward schreef (over migranten):
"Als puntje bij paaltje komt, halen ze een meisje uit hun eigen land om te trouwen en te kweken, dan moeten ze onze "hoeren" niet hebben"
Des te beter, des te meer blijven er voor ons over !
|
| Bericht: #14655 |
|
|
Ward
PI Pro

| Geplaatst: Ma 17 Dec 2001, 21:58 | Onderwerp: |
 |
|
Het "siert" U geert, dat ge met hun overschot gelukkig zijt. Voor die meisjes, is het toch niet alles. Maarja, om de nieuwe jongerencultuur te volgen, ben ik te oubollig opgevoed.
|
| Bericht: #14661 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4 Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Vr 4 Jul 2008, 21:35
|
|
|
|