Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Dringende vraag aan webmaster

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Over het Politicsinfo.net Forum > Opmerkingen, suggesties, ...

Author Thread
Adam
PI Addict
PI Addict

Uit: Deurne
Geplaatst: Vr 29 Nov 2002, 07:50  Reageer met quote   Naar boven

Op grond van artikel 3 van het huishoudelijk reglement vraag ik u beleefd,doch dringend de gebruiker vlaaming en marokaan (zelfde persoon waarschijnlijk te bannen.
De door hem gebruikte manier om het forum te saboteren kunnen niet door de beugel.
Bedankt op voorhand.
Adam
Bericht: #168184

Artesia
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Vr 29 Nov 2002, 07:54  Reageer met quote   Naar boven

Je bent niet de enige die zich rot ergert aan die praktijken.
Ik mailde al naar Jurgen en plaatste een tekst bij 'vragen en suggesties'.
Bericht: #168186

Eefje
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Vr 29 Nov 2002, 07:56  Reageer met quote   Naar boven

Ik sluit me hier volledig bij aan en blijkbaar ben je niet de enige die er zo over denkt.

Trouwens, welkom Adam, blij je hier te mogen ontmoeten.
Bericht: #168187

huismus
PI Addict
PI Addict

Uit: Ekeren
Geplaatst: Vr 29 Nov 2002, 08:00  Reageer met quote   Naar boven

Quote:

Op 2002-11-29 07:56, schreef Eefje:
Ik sluit me hier volledig bij aan en blijkbaar ben je niet de enige die er zo over denkt.

Trouwens, welkom Adam, blij je hier te mogen ontmoeten.

Van mij ook welkom Adam Grin
Bericht: #168188

Adam
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Vr 29 Nov 2002, 08:05  Reageer met quote   Naar boven

Bedankt dames en/of heren.
Ik weet dat ik als nieuweling misschien veel vraag, maar als gematigde optimist wil ik hier iets zinnigs kunnen lezen of zeggen en niet geterroriseerd worden door onnozelheden die niets met de zaak te maken hebben.
Ieder zijn mening, maar wel bij de zaak blijven en niet zoals het AEL destabilisering in de hand werken.
Bericht: #168190

KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen...
Geplaatst: Vr 29 Nov 2002, 08:11  Reageer met quote   Naar boven

Onderstaande mail had ik deze ochtend (rond 4 uur) reeds naar 2 moderators van de 3 (behalve Jurgen) gestuurd. Ik hoop dat dit volstaat en zoals ik de reacties nu bezie, is dit geen overreactie.
---------------------------------------------

Beste moderator

Deze nacht, 29/11, had ik een topic geopend onder de titel “Het politiek-Correcte luchtkasteel gaat de feiten wéér verdraaien?????” onder ‘Zwart-Witte politiek’ van PI. Borrel heeft nog een reactie op deze topic kunnen geven, waarna een heuse stortvloed van Engelse onzin volgt van ‘Marokkaan’. Een tijdje daarna werd het werk overgenomen door ‘Vlaaming’, wiens nick deze nacht (???) werd aangemaakt, die lustig door middel van copy/paste m’n topic helemaal naar de maan hielp. Ik had hoegenaamd geen zin om +/- 52.300 woorden, de reacties na een klein uurtje, erop na te lezen. Zeker als de reacties in het Engels zijn, is het overduidelijk dat dit weer een flood-actie is.

Mijns inziens heeft een linkse knikker aanstoot genomen aan m’n vernoemde topic. Zou m’n gelul dan toch een zekere waarheid bevat hebben, waardoor één of andere linkse nietsnut geen zinnige argumenten kon uitbrengen en uit frustratie aan het flooden is geraakt. Dit heb ik, en ongetwijfeld andere forumleden, reeds meegemaakt maar trop is trop. Onze goeie vriend forumlid ‘thePiano’ gaat nog net door de beugel.
Ik heb geen zin om nogmaals te reageren op uw forum, laat staan een topic te openen, als ik weet dat dit onmiddellijk ge-flood wordt. ’s Nachts opblijven om een discussie te voeren of iets zinnigs te plaatsen omtrent de actualiteit van de laatste dagen: geen probleem, want slapen kan ik in m’n genagelde kist méér dan genoeg. Maar dat ik m’n tijd opoffer om een tekst op te stellen, te lezen, nogmaals te herlezen en te posten…..om dan uiteindelijk te merken dat al dat werk teniet gedaan wordt door een (waarschijnlijk) linkse nietsnut. Het kan ontmoedigen.

Daarom hoop ik ook dat de nicks ‘Marokkaan’ en ‘Vlaaming’ geëlimineerd worden op dit forum. Een goede maatregel zou zijn het IP-adres te blokkeren, waarop deze nicks hun rommel verspreiden. Je hebt dan alvast 2 of méér vliegen in één klap. In tussentijd neem ik een weekendje vrijaf zonder computer-activiteiten en zal ik maandag terug inloggen op PI. Indien ik deze gedrochten met de namen ‘Marokkaan’ of ‘Vlaaming’ nog in het rond zie kwijlen, voel ik me niet meer aangesproken om nog reacties (of verse topics) te plaatsen. Tijd is een relatief begrip en wens ik nog steeds zinnig in te vullen.

Met dank voor uw begrip
KempensBoerke, kortweg Boerke
Bericht: #168191

Adam
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Vr 29 Nov 2002, 08:18  Reageer met quote   Naar boven

Ik steun je volledig in je mail kempensboerke. Inderdaad deel ik de mening van mensen zoals piano en nog vele anderen niet, maar dit is het voordeel van een forum: iedereen mag zijn mening kwijt. Dit dient echter 'beschaafd' te gebeuren.
Bericht: #168194

Administrator
PI Administrator
PI Administrator

Geplaatst: Vr 29 Nov 2002, 08:25  Reageer met quote   Naar boven

is opgekuisd.
Je mag me, in geval van misbruiken steeds mailen op mijn persoonlijk adres. Dat adres kan je terugvinden onder het reglement

Maarten Malaise
Forumbeheerder
Bericht: #168198

KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Vr 29 Nov 2002, 08:25  Reageer met quote   Naar boven

Op 28/11 geregistreerd?? Welkom, Adam. Zijt gij dieje met zijne groentewinkel voor z'n klokkenspel, links op 't fotooke? Nu zie ik het: onze miserie komt niet van dieje stomme appel, GIJ kon niet van die haar tiet afblijven. Hhmmm....kan je geen ongelijk geven, maar ze kan wel een zonnebank en fitness gebruiken. Lol Lol
Bericht: #168197

Artesia
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Vr 29 Nov 2002, 08:30  Reageer met quote   Naar boven

Quote:

Op 2002-11-29 08:25, schreef Administrator:
is opgekuisd.
Je mag me, in geval van misbruiken steeds mailen op mijn persoonlijk adres. Dat adres kan je terugvinden onder het reglement

Maarten Malaise
Forumbeheerder

Waarvoor hartelijke dank!!

Bericht: #168202

Adam
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Vr 29 Nov 2002, 08:47  Reageer met quote   Naar boven

Aan administrator: waarvoor mijn dank!
Aan kempensboerke: maar neen beste, ik heb alleen maar een serpent van een vrouw en mijn kinderen zijn waarschijnlijk onecht....
Bericht: #168207

Eefje
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Vr 29 Nov 2002, 08:55  Reageer met quote   Naar boven

@Kempens Boerke
Zeg Boerke, gij durft nogal, zomaar mijn privéleven en foto's hier plaatsen, maar eigenlijk hebt ge wel gelijk, een zonnebankske zou welkom zijn.

@Adam
Da's uw eigen fout Adam, je had beter moeten nadenken in plaats van persé die appel te willen verorberen.
Nu zit ge met de gevolgen, eigen schuld.......
Nog een appeltje?
Bericht: #168209

KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Ma 2 Dec 2002, 16:58  Reageer met quote   Naar boven

Voilà, Eefje. Ik ben in een gulle bui en doe je een grote en supper-de-luxe solarium cadeau. Amai, da’s ook snel. Ge ligt er al onder. Moare…d’er is precies nog plaats…(censuur)

En voor Adam heb ik hier een resem appels uitgezocht, first quality. Dan kunt ge nog eens een appeltje plukken, maar blijf deze keer van Eva’s af, alhoewel ik nie weet dat dat uw fout was.

Bericht: #171235

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Vr 10 Okt 2008, 19:53
  Berichten van afgelopen:      
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
phpBB Group