luke dierick
PI Addict

Uit: Noord-Tipperary( ROI) |
| Geplaatst: Ma 7 Jan 2002, 19:14 |
 |
|
Vooreerst gelukgewenst met het succes dat jullie forum kent. Dat de onderlinge aanspreektonen wel eens oplopen tot wat bij een geburenruzie voorkomt lijkt wel onvermijdelijk te zijn. Op mijn leeftijd windt men er zich niet meer over op.
Wat ik als zwak punt zou beschouwen is dat je bijkbaar niet na een specifieke tussenkomst kunt replikeren, je moet het altijd op het einde doen, dus veronderstel je dat iedereen gans de uitlopende discussie gevolgd heeft.
Om mij meer specifiek uit te drukken, wanneer je wil antwoorden op een posting A bvb. dan zijn er reeds vele postings verschenen die daarom geen betrekking meer hebben op die specifieke posting ,die kan je dan slechts beantwoorden na een posting Z bvb.Ik meen dat dit de discussie benadeligt. De groepering per onderwerp is reeds een groot voordeel in mijn ogen, een meer gericht (gekoppeld) antwoord zou de discussies verbeteren, dacht ik.Weet natuurlijk niet of dit technisch kan geregeld worden ?
Luke |
| Bericht: #17985 |
|
|
|
|
Superstaaf®
PI Master

Uit: Aalst |
| Geplaatst: Ma 7 Jan 2002, 19:22 |
 |
|
Het systeem van quoten lost uw probleem toch voor een groot stuk op, luke? Een quote inlassen, en je bent terug bij de tekst waarop je wilde reageren. |
| Bericht: #17990 |
|
|
luke dierick
PI Addict

Uit: Noord-Tipperary( ROI) |
| Geplaatst: Di 8 Jan 2002, 07:30 |
 |
|
Sorry , dat heb ik wel over het hoofd gezien. Zal het eens uitproberen ..bij mijn terugkomst, ga immers met verlof (ben met eeuwig verlof, gepensionneerd..)
Tot over een maand en bedankt voor de terechtwijzing,
Luke
|
| Bericht: #18053 |
|
|
Administrator
PI Administrator

|
| Geplaatst: Di 8 Jan 2002, 13:13 |
 |
|
Je kan idd met een quote werken om bepaalde antwoorden aan vragen/stellingen te relateren. Het is voor ons niet mogelijk om alles uit te sorteren en bij elkaar te zetten
groetjes
Maarten Malaise
|
| Bericht: #18123 |
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Wo 8 Okt 2008, 08:05
|
|
|