Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Onze beste wensen voor 2003

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > De Achterkamer > Kletshoekje

Author Thread
La Bohéme
PI Master
PI Master

Uit: Vlaanderen
Geplaatst: Wo 1 Jan 2003, 13:41 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

driver schreef:
En ja hoor, op de valreep komt hij nog eens binnen. Dit om allen het beste toe te wensen voor 2003.
Inderdaad...ALLEN...dus ook voor kweetnie! Iedereen mag er deelgenoot van zijn, na onderling overleg, hebben kweetnie en ik besloten ons in te spannen om het forum niet meer te misbruiken voor persoonlijke perikelen. Dit gaat overigens niet enkel om kweetnie en mezelf, het is ook niet prettig voor anderen op zulk forum te moeten vertoeven.
Er zullen er misschien nog zijn, niet bepaald in dit gedeelte van het forum, doch eerder in zwart/wit, die misschien gaan inzien dat het hier een ware hel is geworden en niet zo leuk meer is om te vertoeven. Dat hoop ik tenminste.
Zo, na dit alles op het etiket van jullie champagnefles te hebben geschreven, ontkurk ze gerust en laat het smaken...

Groetjes...freddie-driver-scudo-nina-pastoor munte-luc-fx en loebas

Wel driver dit vind ik nu eens fantastich en ik sluit mij hier bij aan om op de laatste tonen van het nieuwjaarsconcert van Wenen aan allen vriend en minder vriend een zalig en gelukkig en tevens gezond en meer zon voor het komende jaar en ik hoop van harte dat ik jullie nog eens kan terug zien dit jaar. Ik zou hier dolgraag een beeldje bij plakken maar ik weet jammer genoeg niet hoe het moet.
Laten we samen in gedachte het glas heffen SCHOL

La Bohéme
Bericht: #189664

Rapporteer deze post

Advertentie
4420
PI Addict
PI Addict

Uit: Groot Antwerpen
Geplaatst: Wo 1 Jan 2003, 13:56 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

kweetnie schreef:
foel schreef:

Ik vind niet dat je zo gatkruiperig moet doen tegenover kweetnie, he hates your guts. Jullie zullen nooit vrienden worden. Driver daarentegen is onbeschoft maar eerlijk zoals de meeste vrachtwagenchauffeurs.
Best wishes folks and I mean you too.
I'm not a foel
foel

Fool, Wishfull thinking van uw zijde?
Maar toch een prettig 2003 gewenst.

Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Razz
Bericht: #189667

Rapporteer deze post

huismus
PI Addict
PI Addict

Uit: Ekeren
Geplaatst: Wo 1 Jan 2003, 13:58 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Hier zijn we dan in het nieuwe jaar,2003

Gelukkig zijn de frutters en de Pi'ers er nog allemaal , geen boetes en geen ongelukken! Mr. Green

Nog is ,al wat ik jullie wensen kan , maar zeker een goede gezondheid, dat is de rijkdom die we niet kunnen missen. Lol

Ben wel een beetje van mijn melk, te laat in bed, en de dag daarna krijg je de kloppen. Redface

Mijn éértste posting zit er op van 2003 en ik hoop dat er nog veel zullen bijkomen Wink

mus Wink
Bericht: #189668

Rapporteer deze post

herr fritz
PI Senior
PI Senior

Geplaatst: Wo 1 Jan 2003, 15:23 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

mja
Bericht: #189696

Rapporteer deze post

4420
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Wo 1 Jan 2003, 17:59 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

tja
Bericht: #189711

Rapporteer deze post

kweetnie
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Wo 1 Jan 2003, 18:37 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

off-topic : dju Mr. Green
Bericht: #189718

Rapporteer deze post

diver
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Wo 1 Jan 2003, 23:22 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

foel schreef:
4420 schreef:
Van mij wensen aan alle mensen hier op PI en speciaal voor driver en kweetnie, laten we er het beste van maken.

Fred

Ik vind niet dat je zo gatkruiperig moet doen tegenover kweetnie, he hates your guts. Jullie zullen nooit vrienden worden. Driver daarentegen is onbeschoft maar eerlijk zoals de meeste vrachtwagenchauffeurs.
Best wishes folks and I mean you too.

I'm not a foel
foel

Foel, kleine verbetering, mag het effe, het gaat hem niet over "vrienden" het gaat er hem gewoon om een forum leefbaar te houden, met al de pro's en antie's.
Met alle dank voor je bijdrage, chauffeurs zijn onbeschoft maar eerlijk, je gaat me niet horen klagen, doch het gaat niet over een chauffeur...het gaat over een forum!!
En wat meer is...het initiatief kwam niet van die eerlijke chauffeur, neen, ere wie ere toekomt...het kwam van kweetnie!!!
Dit wil niet zeggen dat kweetnie en ik "vrienden" zijn, er is een groot verschil tussen vrienden en mensen, die voor elkaar de zon willen zien schijnen. Voor mijn part mag kweetnie in hasselt veel succes en geluk hebben, mij gaat het er gewoon om dat we hier, op dit forum, gewoon stoppen elkaar de grond in te boren. Ergens is dat belachelijk voor andere gebruikers, of niet, geef je mening!!
En tot slot, ik heb kweetnie al laten weten, met dat onderling overleg, dat ik sowiesao al niet veel meer actief zal zijn op forums. Dan is mijn vraag aan jou, wat is het negatieve aan dit alles voor jou? Ik "denk" je te kennen van elders, maar voor mij hoeft het echt niet meer, ik heb genoeg "uitgevochten" via het www. Met andere woorden, voor een portie plezier spring ik nog wel eens binnen en met politiek heb ik niets meer mee te maken, dat maak ik bekend in het stemhokje, met politiek moet je wegblijven op een forum, onze ouders hadden geen beschikking over een forum en misschien was dat héél wat beter...
Intussen foel, voor jou ook beste wensen en doe gewoon wat voor jou en je gezin(?) goed uitkomt, de rest wordt wel opgelost...
Bericht: #189770

Rapporteer deze post

diver
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Wo 1 Jan 2003, 23:30 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

huismus schreef:
driver schreef:
En ja hoor, op de valreep komt hij nog eens binnen. Dit om allen het beste toe te wensen voor 2003.
Inderdaad...ALLEN...dus ook voor kweetnie! Iedereen mag er deelgenoot van zijn, na onderling overleg, hebben kweetnie en ik besloten ons in te spannen om het forum niet meer te misbruiken voor persoonlijke perikelen. Dit gaat overigens niet enkel om kweetnie en mezelf, het is ook niet prettig voor anderen op zulk forum te moeten vertoeven.
Er zullen er misschien nog zijn, niet bepaald in dit gedeelte van het forum, doch eerder in zwart/wit, die misschien gaan inzien dat het hier een ware hel is geworden en niet zo leuk meer is om te vertoeven. Dat hoop ik tenminste.
Zo, na dit alles op het etiket van jullie champagnefles te hebben geschreven, ontkurk ze gerust en laat het smaken...

Groetjes...freddie-driver-scudo-nina-pastoor munte-luc-fx en loebas

Tof van je driver, dikke kusen voor u en je vrouwtje Wink

Dikke kus terug terug lieverd en een pootje voor louis, maar je hoort kussen te geven aan kweetnie, hij is de man, die dit bewerkstelligt heeft...ere wie ere ...
Bericht: #189778

Rapporteer deze post

diver
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Wo 1 Jan 2003, 23:32 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

kweetnie schreef:
off-topic : dju Mr. Green

Ambetant manneke, ge kunt ook niet veel verdragen hé... Wink
Bericht: #189779

Rapporteer deze post

diver
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Wo 1 Jan 2003, 23:45 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

En tot slot, voordat ik horizontaal ga, ik ben deze namiddag enkele keren komen kijken, om te zien wat de reacties waren en ik ben méér dan tevreden.
Mijn oude vrienden zijn positief en dat is voor mij het voornaamste.
Voor hen, die geen mail gekregen hebben, nu met de jaarwisseling, het is "mijn" schuld, nieuwe pc, de oude geformateerd, en ja, alle emailadressen kwijt, maar ze stromen stilaan terug allemaal binnen!!!
Het zal allemaal wel goedkomen, we hebben weeral een héél jaar om het op te lossen. Ik zou dus zeggen"slaap ze" en tot één dezer...

I love you all...
Bericht: #189781

Rapporteer deze post

kweetnie
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Wo 1 Jan 2003, 23:50 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Wie het initiatief neemt speelt hier geen rol.
Dat iedereen die een verbintenis aangaat deze respecteert, daar komt het op aan.
't Is dus aan ons om dit na te komen
Bericht: #189783

Rapporteer deze post

4420
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Do 2 Jan 2003, 06:35 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

En driver nu de weg nog volgen naar de frut. Lol je zal verrast zijn wie er al allemaal is toegekomen. Smile
Bericht: #189901

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Vr 22 Aug 2008, 06:29
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten PROT : de eenige partei met den wind van achteren Den Heeten Joozef Ma 28 Jul 2008, 20:58
DeLuucas Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Organiseer eens een forumsessie! Maus Di 27 Apr 2004, 10:52
Brera Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Voorspel de doden van 2003: Janmettepet is de winnaar! pyramus Vr 2 Jan 2004, 01:34
Verhofstadthater Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten [ Poll ] Volgens mij trakteert de knut ! Den Broeder Zo 19 Jan 2003, 15:52
piet patat Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Terug van weggeweest... Heidike Zo 12 Jan 2003, 14:05
Heidike Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Wat met al die waterschade ? noverke Di 7 Jan 2003, 16:11
Remi Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Hier kan je alles over 2003 teweten komen De Prof Do 2 Jan 2003, 10:36
Knut Noordland Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Gelukkig Nieuwjaar!!!! tantist Ma 30 Dec 2002, 11:59
tantist Bekijk laatste bericht
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief