Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Foutje bij de polls?

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Over het Politicsinfo.net Forum > Opmerkingen, suggesties, ...

Author Thread
bart
PI Master
PI Master

Uit: West-Vlaanderen
Geplaatst: Za 4 Jan 2003, 21:45 | Onderwerp: Foutje bij de polls?  Reageer met quote   Naar boven

Ik weet niet of anderen dat ook voorhebben maar wanneer ik op een poll wil stemmen lukt me dat niet altijd (en ik heb nog niet voordien gestemd hé!). Soms lukt het me dan na enkele keren wel om op die poll te stemmen. Kun je dat eens nakijken Maarten.

mvg

Bart
Bericht: #191366

Rapporteer deze post

Advertentie
bart
PI Master
PI Master

Uit: West-Vlaanderen
Geplaatst: Za 4 Jan 2003, 22:15 | Onderwerp: Re: Foutje bij de polls?  Reageer met quote   Naar boven

bart schreef:
Ik weet niet of anderen dat ook voorhebben maar wanneer ik op een poll wil stemmen lukt me dat niet altijd (en ik heb nog niet voordien gestemd hé!). Soms lukt het me dan na enkele keren wel om op die poll te stemmen. Kun je dat eens nakijken Maarten.

mvg

Bart
Bericht: #191380

Rapporteer deze post

Administrator
PI Administrator
PI Administrator

Geplaatst: Di 7 Jan 2003, 15:03 | Onderwerp: Re: Foutje bij de polls?  Reageer met quote   Naar boven

bart schreef:

mvg

Bart

Die poll is idd net zo oed uitgebouwd. Zal bij gelegenheid eens kijken naar oplossingen

Maarten Malaise
Forumbeheerder
Bericht: #192890

Rapporteer deze post

KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen...
Geplaatst: Zo 19 Jan 2003, 13:08 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Heb het ook al meerdere keren voorgehad met die polls, Bart. Dat komt voor als je nog niet met je nick ingelogd bent. Je moet maar eens dit PI-forum opendoen en een poll opzoeken vóórdat je ingelogd bent. Je zult merken dat je niet kunt kiezen, ook al heb je nog niet op de poll gestemd. Probeer het daarna eens met even in te loggen en probeer de poll dan nog eens.

Laat je ons iets weten als het (niet) lukt?? Weet niet of ik hier juist ben, maar heb zo'n gedacht uit bescheiden ervaring van afgelopen weken...

Groeten. Boerke.
Bericht: #198257

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie

Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Do 28 Aug 2008, 20:07
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Ik wil meer meisjes en vrouwen op dit forum aantreffen Oude Geest Do 16 Okt 2003, 14:48
reetman Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Aan Stoffel of Maarten Knut Noordland Za 20 Sep 2003, 15:08
Guderian Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Aan Maarten-Kristof en Jurgen: hoe lang nog???? Knut Noordland Vr 21 Feb 2003, 11:15
Eefje Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten VB, Beysen, N-VA goed voor 80%. Resultaat: poll verwijderd Max Wo 19 Feb 2003, 16:42
omega Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Wanneer krijgen we weer leuke smilies ??? Abramis Di 18 Feb 2003, 01:15
borrel Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Foutje? tantist Di 7 Jan 2003, 13:35
Administrator Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten En nog een foutje... tantist Di 7 Jan 2003, 13:34
Geen nieuwe berichten nog eentje... als ik een reactie plaats... tantist Di 7 Jan 2003, 13:33
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief