Gutch
PI Junior

Uit: Aards Paradijs |
| Geplaatst: Ma 3 Feb 2003, 15:52 | Onderwerp: Liberaal Appel |
 |
|
Vandaag in De Morgen, in koeien van letters, het volgende citaat van Annemie Neyts, opgetekend in Humo van 10 april 2001:
| Quote: |
Ik ben al twintig jaar lang voor migrantenstemrecht, maar het is misschien niet echt moedig van me dat ik geen voortrekkersrol heb gespeeld"
|
Niet getreurd Annemie, oppertsjeef Johan Van Hecke is speciaal naar de VLD afgezakt om jou een steuntje in de rug te geven! Zeker geen toeval dat De Morgen dat citaatje net nu uitbrengt. De aanval op de VLD is ingezet, zoveel is zeker. |
| Bericht: #209669 |
|
Advertentie
|
|
Gutch
PI Junior

Uit: Aards Paradijs |
| Geplaatst: Ma 3 Feb 2003, 18:13 | Onderwerp: |
 |
|
Ondertussen blijft de VLD hardleers in het "managen" van de scheur aan de rechterkant. Ik lees hier op de www.liberaalappel.org dat Madammeke Vanderpoorten het Willemsfonds Lier even tot de VLD-orde heeft geroepen.
| Quote: |
Een gepland debat tussen Ward Beysen en Mechels Burgemeester Bart Somers voor het Lierse liberale Willemsfonds, dat gepland was voor vanavond, werd na een tussenkomst van Minister Marleen Vanderpoorten afgevoerd. De leden van het Liers Willemsfonds kregen een brief met de melding dat ze niet meer hoefden te komen.
|
Goed, madammeke Vanderpoorten, doe zo voort. Leg maar een cordon rond Ward! VLD-ers zijn in die materie succesrijke ervaringsdeskundigen. Het Liberaal Appel, toch al goed voor een notoriëteit van 95%, hoeft op die manier niet te investeren in reclame.  |
| Bericht: #209787 |
|
|
Tom Vermeulen
PI Newbie

|
| Geplaatst: Di 11 Feb 2003, 20:15 | Onderwerp: LIberaal APPEL |
 |
|
ik vind het goed dat er nog een liberale partij komt want de vld hield geen rekeningen meer met hun standpunten ze verdoezelden die om gewoon meer en meer macht te hebben en nu zal daar verandering in komen. |
| Bericht: #215746 |
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Zo 6 Jul 2008, 22:42
|
|
|
|
| Gerelateerde berichten |
Advertentie |