Gutch
PI Junior

Uit: Aards Paradijs |
| Geplaatst: Zo 9 Feb 2003, 21:09 | Onderwerp: Primeur : Nu ook de Pfaff's (wellicht VLD) |
 |
|
Vanuit goed ingelichte bron vernemen we zopas dat ook de Pfaff's zich kandidaat hebben gesteld voor een plaats op een kamer- en of senaatslijst. "Ik ben vrij", aldus Jean-Marie. "De partijen mogen weten dat de opnamesessies voor de Pfaff's II na 18 mei zullen gebeuren". JMP voegt daar nog aan toe dat "zijn hemdskraag" tijdelijk zal kunnen gebruikt worden voor partij-naamvermelding.
"Dit is zeker 10% van de stemmen waard", zegt de gewezen doelman. Voor welke partij Jean-Marie zal opkomen is niet duidelijk. "Ik heb vele aanbiedingen", blijft de held van de recente Parijs-Dakar nog even op de vlakte. "Ik heb wel één eis, namelijk dat er ook plaatsen worden voorzien voor Kelly, Carmen, Sam en den Bompa. Dat komt de partij die ons aanwerft ten goede".
"Want", zo klinkt het in Brasschaat, "we zijn niet alleen populair maar we vertegenwoordigen ook alle generaties".
De speculaties omtrent de politieke toekomst van het gezin Pfaff uit Brasschaat, zullen de komende dagen allicht nog grotere proporties aannemen. Het meest aannemelijke scenario is dat de Pfaff's op een VLD-lijst zullen staan. De manier waarop Premier Verhofstad I-maar-bijna-en-zo-goed-als-II onlangs zijn minister Daems (voor één keer) verdedigde licht misschien het tipje van de sluier. Vergeleek hij daar immers niet de arme Daems met een doelman, die door niet-kenners altijd met de vinger wordt gewezen bij een doelpunt? |
| Bericht: #214053 |
|
Advertentie
|
|
omega
PI Senior

|
| Geplaatst: Do 13 Feb 2003, 20:55 | Onderwerp: |
 |
|
Zeg nu alsjeblieft dat je aan 't zeveren bent, of ik verhuis nog uit België.
Jeeses, ze lachen nu al elke dag met m'n kop op m'n project ....  |
| Bericht: #217462 |
|
|
Gutch
PI Junior

| Geplaatst: Do 13 Feb 2003, 21:45 | Onderwerp: |
 |
|
Natuurlijk ben ik aan het zeveren, had er zin in. Maar zeg nu zelf: Capiau was toch de op één na allerlaatste van de lijst BV's die we ons op een politieke lijst hadden kunnen voorstellen. De laatste uiteraard zijn de h. E.W. |
| Bericht: #217513 |
|
|
Gutch
PI Junior

| Geplaatst: Do 13 Feb 2003, 21:54 | Onderwerp: |
 |
|
over welk project heb je het overigens omega? |
| Bericht: #217521 |
|
|
omega
PI Senior

|
| Geplaatst: Do 13 Feb 2003, 22:34 | Onderwerp: |
 |
|
Dat ga ik hier, nu ze hier toch bezig zijn met persoonlijke gegevens, niet uitsmeren...
Maar één tipje: ik ben informaticus...een informaticaproject dus (maar wel in een ehm...mondiale omgeving, om 't zo te stellen) |
| Bericht: #217574 |
|
|
Gutch
PI Junior

| Geplaatst: Vr 14 Feb 2003, 16:41 | Onderwerp: |
 |
|
Ha, ik dacht al dat je marc coucke was van omega pharma....  |
| Bericht: #218166 |
|