De Prof
PI Pro

Uit: vindingrijkheid |
| Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 16:17 |
 |
|
Beste Jurgen,
Het forum wordt de jongste dagen langs alle kanten aangevallen.
Daarom deze prangende vragen:
*Is het niveau telaag.?
*Is het VB gehalte tehoog?
*Zit er teveel "gewoon volk" op?
Is er teveel Racisme?(aub maak daar ééns korte mette mee)
Ik weet wat Maarten hierover tegen sommige forummers gezegd heeft.
Dat mag toch openlijk kenbaar gemaakt worden.
*Kan het forum in deze toestand beter opgedoekt worden?
*Is het Forum op sterven na dood?
*Kan of moet er een "denkersafdeling" bij komen?
Geef daar nu ,aub, eens duidelijk uw mening over!
Af en toe moet de "meester" eens orde op zaken zetten.
Gegroet
De Prof
Ps, een antwoord van Maarten is ook goed.
-------------------------------------------------------------------------------------
BERICHT EN ANTWOORD VAN JURGEN
Ik plaats een antwoordbericht in dit topic, blijkbaar willen sommigen antwoorden.
- Ik stel vast dat dit forum zwaar wordt aangevallen de laatste tijd.
- Ik stel vast dat extreemrechtse fanatieke forumgebruikers de laatste tijd de wetten overtreden, ik ben in alle stilte een lijst aan het opstellen.
- Ik stel vast dat de onverdraagzaamheid van zowel links als rechts blijft stijgen.
- Ik stel vast dat het niveau van sommige gebruikers laag en shockerend is, gewoon strategisch om dit forum in discrediet te brengen en te vernietigen.
- Ik stel vast dat goede discussies doelbewust worden herleid tot scheldpartijen door andere posters.
- Ik stel vast als ik de emailadressen bekijk van nieuwe forumgebruikers (yep, ik krijg daar melding van) dat hier veel NEP adressen inzitten, nieuwe mensen die meteen rel beginnen schoppen op een rechtse manier..
Voor iedereen: IK BEN NIET VAN PLAN DIT FORUM TE SLUITEN.
Ik ben wel van plan om de moderatoren uit te breiden maar POLITIEK onafhankelijke moderatoren vinden is blijkbaar niet gemakkelijk.
JA, ik ga terug strenger optreden en JA ik zal MAARTEN de opdracht geven om strenger toe te kijken. Het BANNEN van mensen zal laagdrempelig ingevoerd worden.
Voor de goede orde, politicsinfo.net groeit iedere dag met duizenden unieke bezoekers. EEN FRACTIE van ons bezoek ZIT IN DIT APART forumkanaal te discussieren.
Graag wil ik een HELE HOOP LIEVERDJES van mijn persoon laten weten dat ik geen begrip meer zal tonen voor iedereen die mij in een politieke hoek wil duwen. Links, rechts, het speelt geen rol.
Vergeet niet dat, ik OOK alle recepties bezoek van ALLE partijen en op de hoogte ben van veel politieke toestanden.
Mijn boodschap is dus:
Rechts Vlaanderen, back off
Links en PC Vlaanderen, back off
Duidelijk?
Kortom...
LAAT MIJ MET RUST.
Jurgen Verstrepen
|
| Bericht: #218800 |
|
|
|
|
Truder
PI Expert

Uit: Altijd onderweg |
| Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 16:21 |
 |
|
Laten we hopen dat er reactie komt Prof, maar ik denk dat ze zelf niet goed raad weten met zoveel forumgebruikers.
Sluiten zou stom zijn, en ik denk ook niet dat dit een optie is die ze gaan bespreken. Maar ik ben toch benieuwd. |
| Bericht: #218807 |
|
|
the Piano
PI Expert

Uit: Kosmopol in Antwerpen |
| Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 16:21 |
 |
|
| De Prof schreef: |
Beste Jurgen,
Het forum wordt de jongste dagen langs alle kanten aangevallen.
Daarom deze prangende vragen:
*Is het niveau telaag.?
*Is het VB gehalte tehoog?
*Zit er teveel "gewoon volk" op?
Is er teveel Racisme?
|
Juist, het begint stilaan door te sijpelen bij je
| Quote: |
|
Precies, maar dat zeggen we toch al lang?
Af en toe moet de "meester" eens orde op zaken zetten.
|
Hier klinkt de roep naar 1 Volk, 1 Land en
1 Leider
weer iets harder, vanwaar kennen we dat nog?  |
| Bericht: #218810 |
|
|
Basil
PI Addict

|
| Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 16:22 |
 |
|
Ps, een antwoord van Maarten is ook goed. |
excuseer , neutraliteit hoeven we hier niet te verwachten,
aangezien feestjes,volgens sommige van onze informanten,
worden door Vlaam Blok mandatarissen en waarbij de moderatoren worden omgekocht , meegesleurd in aanwezigheid van Mossad wijven en kopstukken van het Blok...  |
| Bericht: #218811 |
|
|
the Piano
PI Expert

| Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 16:25 |
 |
|
| Intruder schreef: |
Laten we hopen dat er reactie komt Prof, maar ik denk dat ze zelf niet goed raad weten met zoveel forumgebruikers.
Sluiten zou stom zijn, en ik denk ook niet dat dit een optie is die ze gaan bespreken. Maar ik ben toch benieuwd. |
Diegenen die het VBjongeren forum, het GvA/HBVL forum en het De Standaard forum eerst grondig verneukt en dan vakkundig gesloopt hebben met sluiting tot gevolg, die zitten nu bijna allemaal hier. Misschien kunnen de moderators DAAR eens eerst ten rade gaan, vooraleer ze omtrent dit forum een beslissing nemen.
1 ding is zeker: als het al mag voortbestaan moet er zwaar in gemodereerd worden. |
| Bericht: #218816 |
|
|
Guderian
PI Pro

Uit: Toekomstig adres: Wetstraat 16, Brussel |
| Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 16:25 |
 |
|
| Links Verzet schreef: |
worden door Vlaam Blok mandatarissen en waarbij de moderatoren worden omgekocht , meegesleurd in aanwezigheid van Mossad wijven en kopstukken van het Blok...  |
Wanneer is uw eerste optreden? Ik wil kaartjes voor de eerste rij! |
| Bericht: #218818 |
|
|
Basil
PI Addict

|
| Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 16:27 |
 |
|
Op de site van Advalvas, Telenet, Skynet, en vele anderen, ze zitten overal en het zijn steeds dezelfden onder ander nicks,
ze doen dat niet voor niets, weet je nog die oproep tot internetcampagne van het bloc.  |
| Bericht: #218822 |
|
|
Truder
PI Expert

| Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 16:27 |
 |
|
Nee niet mee eens de volledige vrijmeningsuiting moet blijven, dus modereren zoals jij het waarschijnlijk bedoeld is niet de juist methode. |
| Bericht: #218823 |
|
|
Guderian
PI Pro

| Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 16:30 |
 |
|
Laat dit forum gewoon met rust! Wie zaagt dat het niet goed is of te veel Blokkers of... moet maar opkrassen! Niemand is verplicht om actief te zijn op dit forum, niemand is verplicht postings te lezen. Er moet nergens worden ingegrepen, dit is één van de weinige fora die niet of zeer weinig gecensureerd worden, dat moet zo blijven! Linkse klerelijers hebben genoeg fora waar ze hun blabla kunnen posten zonder door "rechtsen" gestoord te worden en waar hun geliefde censuur toegepast wordt.
|
| Bericht: #218826 |
|
|
the Piano
PI Expert

| Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 16:30 |
 |
|
| Nee niet mee eens de volledige vrijmeningsuiting moet blijven, dus modereren zoals jij het waarschijnlijk bedoeld is niet de juist methode. |
Bij ons liggen de riolen nog altijd nog
onder
de grond ipv
erboven
Intruder!
Vroeger waren in mijn koekestad Antwerpen de ruien nog niet overdekt. De stank die dat veroorzaakte was een permanente bron van ziektes, infecties en epidemiëen. Dat willen wij hier ook graag voorkomen  |
| Bericht: #218828 |
|
|
De Praagse Lente
PI Newbie

|
| Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 16:31 |
 |
|

Laatst aangepast door De Praagse Lente op Za 15 Feb 2003, 16:43, in totaal 1 keer bewerkt |
| Bericht: #218830 |
|
|
De Prof
PI Pro

Uit: vindingrijkheid |
| Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 16:33 |
 |
|
aangezien feestjes,
volgens sommige
|
Laat de Administrator daar maar op antwooorden... |
| Bericht: #218833 |
|
|
the Piano
PI Expert

| Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 16:33 |
 |
|
| Guderian schreef: |
| Laat dit forum gewoon met rust! Wie zaagt dat het niet goed is of te veel Blokkers of...
moet maar opkrassen
! Niemand is verplicht om actief te zijn op dit forum, niemand is verplicht postings te lezen. Er moet nergens worden ingegrepen, dit is één van de weinige fora die niet of zeer weinig gecensureerd worden, dat moet zo blijven! Linkse klerelijers hebben genoeg fora waar ze hun blabla kunnen posten zonder door "rechtsen" gestoord te worden en waar hun geliefde censuur toegepast wordt. |
Kort gezegd:
Guderian
:
"Dit forum behoort toe aan de Nieuwe Orde v/ Vlaams Blok"
Ik weet niet of de moderators zo unaniem gelukkig zullen zijn met jouw statement Guderian  |
| Bericht: #218834 |
|
|
C uit W
PI Master

Uit: Vlaanderen |
| Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 16:35 |
 |
|
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Precies, maar dat zeggen we toch al lang? |
We? Jij en uw ego zeker!  |
| Bericht: #218835 |
|
|
Basil
PI Addict

|
| Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 16:35 |
 |
|
aangezien feestjes,
volgens sommige
|
Laat de Administrator daar maar op antwooorden... |
niet nodig, de inlichtingendienst beschikt over alles, foto's, opnamen van geluid,... we zijn niet van gisteren man....  |
| Bericht: #218836 |
|
|
Guderian
PI Pro

| Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 16:37 |
 |
|
| thePiano schreef: |
| Guderian schreef: |
| Laat dit forum gewoon met rust! Wie zaagt dat het niet goed is of te veel Blokkers of...
moet maar opkrassen
! Niemand is verplicht om actief te zijn op dit forum, niemand is verplicht postings te lezen. Er moet nergens worden ingegrepen, dit is één van de weinige fora die niet of zeer weinig gecensureerd worden, dat moet zo blijven! Linkse klerelijers hebben genoeg fora waar ze hun blabla kunnen posten zonder door "rechtsen" gestoord te worden en waar hun geliefde censuur toegepast wordt. |
Kort gezegd:
Guderian
:
"Dit forum behoort toe aan de Nieuwe Orde v/ Vlaams Blok"
Ik weet niet of de moderators zo unaniem gelukkig zullen zijn met jouw statement Guderian  |
Zeveraar!
Ik heb niet gezegd dat hier geen linkse personen mogen berichten posten, ik zeg wel dat ze niet moeten komen zagen over andere forumgebruikers! Als ze censuur willen (naar goede gewoonte), dat ze dan verhuizen naar een ander forum. Dat geldt ook voor jou. Als het jou hier niet aanstaat, ga dan naar een ander forum en hou op met zagen.
|
| Bericht: #218838 |
|
|
Abramis
PI Expert

Uit: liefde voor Vlaanderen |
| Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 16:51 |
 |
|
Zwijg stil, Mohajanet  |
| Bericht: #218852 |
|
|
Truder
PI Expert

| Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 16:55 |
 |
|
| Nee niet mee eens de volledige vrijmeningsuiting moet blijven, dus modereren zoals jij het waarschijnlijk bedoeld is niet de juist methode. |
onder
de grond ipv
erboven
Intruder!
Vroeger waren in mijn koekestad Antwerpen de ruien nog niet overdekt. De stank die dat veroorzaakte was een permanente bron van ziektes, infecties en epidemiëen. Dat willen wij hier ook graag voorkomen  |
Ik begon al schrik te krijgen dat je een normaal antwoord zou posten, oef, ik hoef dan toch geen schrik te hebben.
Ik bestempel niemand als rioolsubstantie, maar degene die er het dichts bij zouden komen zijn die mensen die het meeste met drek gooien naar alles wat een andere mening heeft. |
| Bericht: #218857 |
|
|
Abramis
PI Expert

Uit: liefde voor Vlaanderen |
| Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 16:56 |
 |
|
Piano, wou het vrouwke weer ne keer niet vannacht ? Of is er iets anders dat tegenzat ? Je hebt in alle geval duidelijk last van een chronisch ochtendhumeur...
P.S. : dat zagen en klagen van je begint echt wel lelijk tegen te steken, zeg. Verman je, en hou op met schreien ! |
| Bericht: #218859 |
|
|
the Piano
PI Expert

| Geplaatst: Za 15 Feb 2003, 16:57 |
 |
|
onder
de grond ipv
erboven
Intruder!
Ik begon al schrik te krijgen dat je een normaal antwoord zou posten, oef, ik hoef dan toch geen schrik te hebben.
Ik bestempel niemand als rioolsubstantie, maar degene die er het dichts bij zouden komen zijn die mensen die het meeste met drek gooien naar alles wat een andere mening heeft. |
Met
open bovengrondse riool
bedoelde ik dit forum Intruder, en dat is niks nieuws. Er bestaat zelfs een rubriek alhier met diie naam: "Schandpaal, het RIOOL van dit forum"
Laatst aangepast door the Piano op Za 15 Feb 2003, 16:58, in totaal 1 keer bewerkt |
| Bericht: #218860 |
|
|

|
|
Ga naar Pagina 1, 2, 3, 4 Volgende
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Wo 8 Okt 2008, 08:20
|
|
|
|
|