Miauw
PI Master

|
| Geplaatst: Zo 20 Jan 2002, 13:42 | Onderwerp: |
 |
|
Of het nu een dier is om op te eten of niet, ik vind zolang een dier in leven is, "WAAROM" moet het dan persé zo smerig behandeld worden, ik heb er echt geen woorden voor.Maar het is zoals Jurgen zei, een mens die zo met dieren omgaat, zegt veel over zichzelf.WALGELIJK , en chapeau voor Gaia. |
| Bericht: #21554 |
|
Advertentie
|
|
WINGS
PI Pro

Uit: Zonhoven |
| Geplaatst: Zo 20 Jan 2002, 13:53 | Onderwerp: |
 |
|
Ik ben 't akkoord dat dieren niet mogen mishandeld worden,maar,zeker géén chapeau voor Gaia,integendeel,want als Gaia ook wil dat men géén dieren mag gebruiken om geneesmiddelen uit te testen dan stelt Gaia beesten boven mensen en dat zegt ook genoeg over Gaia,n.l. dat ze acteren zoals de politici die de bescherming van hun job,met de beloning, voorrang geven op de doelstelling van hun job.???
|
| Bericht: #21563 |
|
|
Miauw
PI Master

|
| Geplaatst: Zo 20 Jan 2002, 14:18 | Onderwerp: |
 |
|
Voor mij is het alleen de dierenmishandeling op de veemarkten die nu aan bod waren , en dat vind ik verschrikkelijk, en dan bewonder ik Gaia dat ze hun nek uitsteken , om er aandacht aan te schenken, niets rechtvaardigt het pijnigen van dieren.Eender waarom, korte pijn. |
| Bericht: #21596 |
|
|
Ward
PI Pro

Uit: Stabroek |
| Geplaatst: Zo 20 Jan 2002, 22:33 | Onderwerp: |
 |
|
Soms gaan ze voor mijn part ook wel veel te ver. Als ge ziet over die heibel over het krakelingenfeest, met die visjes. Daar hebben ze het bij mij flink verkorven!
Wat natuurlijk niet wegneemt, dat ze voor het inperken van zekere dierenbeulen NODIG zijn.
|
| Bericht: #21936 |
|
|

|
|
Tijden zijn in UTC + 1 uur. Het is nu Zo 7 Sep 2008, 06:45
|
|
|
|
| Gerelateerde berichten |