Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
Sluiten die Vlaamsche beerput? Dat kunnen we toch zelf!

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Over het Politicsinfo.net Forum > Opmerkingen, suggesties, ...

Author Thread
big marketeer
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 11:23 | Onderwerp: Re: Sluiten die Vlaamsche beerput? Dat kunnen we toch zelf!  Reageer met quote   Naar boven

Jean Pierre van Rossem schreef:
Maar wat kan de meerwaarde zijn van een forum waar meer dan 95 % van de inzendingen van de hand komt van rechtse extremisten die hier - op uitzondering van Herr Flick en Guderian nog nooit iets nieuws hebben gezegd.
JPVR

Je vergeet die ene fantast en roddeltante.

Je weet wel die ene die het had over hooggeplaatste procureurs, West-vlaamse top-industriëlen, hooggeplaatste politici, etc....
Bericht: #219946

Rapporteer deze post

Advertentie
Willy
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 11:31 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Hoe zo. Je hebt toch ook het verhaal van die Alain de Rouck uit Dikkelvenne gelezen? En je weet toch ook dat zijn vader, eigenaar van Belgometal, zeer intiel bevriend was met Martens, dat Wilfriedje zijn villa in het zuiden van Frankrijk, zijn yacht en zijn auto's mocht gebruiken. Dat is helemaal geen roddel, dat is allemaal gebleken op het proces De Rouck ... dat uiteraard eindigde op een non-lieu. Ik vind het open deuren intrappen dat ik dat hier moet verduidelijken. Maar ja, wie ben ik?
Bericht: #219956

Rapporteer deze post

big marketeer
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 11:57 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Willy schreef:
Hoe zo. Je hebt toch ook het verhaal van die Alain de Rouck uit Dikkelvenne gelezen? En je weet toch ook dat zijn vader, eigenaar van Belgometal, zeer intiel bevriend was met Martens, dat Wilfriedje zijn villa in het zuiden van Frankrijk, zijn yacht en zijn auto's mocht gebruiken. Dat is helemaal geen roddel, dat is allemaal gebleken op het proces De Rouck ... dat uiteraard eindigde op een non-lieu. Ik vind het open deuren intrappen dat ik dat hier moet verduidelijken. Maar ja, wie ben ik?

Jij bent Jean Pierre Van Rossem
Bericht: #219971

Rapporteer deze post

Willy
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 12:16 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Onnozel ventje, denk je dat ik als 50 jarige zakenman zulke domme spelletjes speel als jullie studenten. Mijn antwoord staat op jouw eigen thread. Ik eis prompt verontschuldigingen voor je foute veronderstellingen die je hier als gevonden waarheden neerpoot. Je zal verdomd gauw zien dat ik geen Van Rossem ben. Die zegt altijd wel dat hij een proces zal aandoen. Ik zeg niets, ik doe.
Bericht: #219990

Rapporteer deze post

Den Broeder
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 12:58 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Willy schreef:
Onnozel ventje, denk je dat ik als 50 jarige zakenman zulke domme spelletjes speel als jullie studenten. Mijn antwoord staat op jouw eigen thread. Ik eis prompt verontschuldigingen voor je foute veronderstellingen die je hier als gevonden waarheden neerpoot. Je zal verdomd gauw zien dat ik geen Van Rossem ben. Die zegt altijd wel dat hij een proces zal aandoen. Ik zeg niets, ik doe.

Staan de processen in aanbieding ?
jij bent Jean Pierre van Rossem ! Mr. Green
Bericht: #220026

Rapporteer deze post

KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen...
Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 13:09 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Hihi, de topic van die onnozele trut is al naar hier verhuisd...
Bericht: #220030

Rapporteer deze post

Abramis
PI Expert
PI Expert

Uit: liefde voor Vlaanderen
Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 16:51 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

thePiano schreef:
Abramis brama schreef:
Gutch schreef:
Ik vind dat het de spuigaten uitloopt. Puur objectief moet ik helaas vaststellen dat de agressiviteit, de onbeleefdheid en de onverdraagzaamheid - kwaliteiten waarvan ik altijd heb gedacht dat extreem-links hierop het patent had - duidelijk uit de hoek komen van mensen die denken in het rechtste kamp te zitten. Ik betreur dit ten stelligste en heb niet veel zin meer om nog in dit forum te vertoeven.
Ik weet niet of de toplui van het Vlaams Blok zich bewust zijn van de schade die sommige "aanhangers" hier aan het imago van deze partij toebrengt. Of vallen de maskers dan toch af? Of zijn er hier misschien linkse "mollen" aan het werk, mollen die in de huid kruipen van zogenaamde Blok-aanhangers?

Ik wens het antwoord zelfs niet te weten. Het is alleen jammer dat velen die zich op een dergelijk forum wagen, zich niet de moeite getroosten om zich iets intelligenter en vooral iets beleefder op te stellen. Er wordt aan niemand gevraagd om een bovenmaats I.Q. te hebben, noch universitaire studies te hebben gedaan. Gezond boerenverstand en een minimum aan respect zou al volstaan.

Er zijn chatboxen genoeg in de wereld waar men terecht kan voor onnozelheden, vulgariteiten, beledigingen en vernederingen.
Dat, dat is wat ik nog wou zeggen. De rest is...history.

Noem jij ThePiano rechts, Gutch ??? Eek
Dat is dan ook de eerste keer dat ik iemand zoiets hoor zeggen, hoor...

Als je met je mond vol tanden staat, kan je af en toe beter zwijgen Abramis, niemand die je dat kwalijk zal nemen Rolleyes

Welleuh... Ik las zaken als "onverdraagzaamheid", "veralgemenen", "vulgariteiten" en "aggressiviteit"... Vind je het dan zo raar dat ik direct aan jou dacht ? Mr. Green

Lieve groetjes van je allerbeste vriendje, de grote bruine zeikstraal Rolleyes , ofte Ab
Bericht: #220297

Rapporteer deze post

Abramis
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 16:52 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Willy schreef:
Doodsimpel. Als het werkelijk allemaal bandieten en crapuul zijn dan zal iemand de kroegbaas een handje helpen, nl. zal het gerecht zo'n kroeg sluiten. Naar analogie zou het volstaan dat het CGKR zich ernstig zou bezighouden met dit forum hier, zou het ook worden gesloten, ondanks de Vlaamse politieke Jerry Springer.
Geen wonder dat hier zo afgegeven wordt op pater Leman. Hij kon het Blok wel eens zijn propagandaspeeltje afnemen. En juist om dat te verhinderen werden hier voorstellen geformuleerd voor een kwalitatief beter forum. Wat heeft Verstrepen met al die voorstellen gedaan, juist niks, enkel gezegd dat extreem-links en extreem-rechts moeten oppassen - vooral extreem-links, want als dat hier wegblijft zoals JPVR heeft gevraagd, dan is de hele Jerry Springershow natuurlijk afgelopen.

OEF ! Ik maakte me al zorgen ! Ik vond het zo raar dat je de naam van je idool niet vermeldde. Eek
Maar toch ! In de laatste zin kwam het er dan toch nog van... Opluchting alom ! Mr. Green

You made my day !

Greetz,

Ab
Bericht: #220300

Rapporteer deze post

Abramis
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 16:55 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

thePiano schreef:
Willy schreef:
Mooi antwoord van iemand die niet in staat bleek te zijn drie correcte zinnen aaneen te driegen . Komop, Nut: argumenteer, waarom kan Van Rossem volgens jou niet denken en jij wel? Dat wilde ik graag horen.

Boh, als Knut Noordland mag schelden krijgt ie gemakkelijk een Winkler Prins volgeschreven hoor! Razz

Jammer genoeg kan hij dan nog steeds niet tippen aan jouw "Zeikstralen en andere ongewervelden - een boeiende tocht door de wereld van het bruine insect" in 58,5 delen. (Voor de geinteresseerden : enkel verkrijgbaar op doktersvoorschrift Mr. Green )
Bericht: #220306

Rapporteer deze post

Abramis
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 16:57 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

thePiano schreef:

Dŕt heb je gaan opzoeken zeikstraal Wink

Kijk, kijk, wat een toepasselijke bevestiging van mijn vorige bericht ! Mr. Green

PS : moet zijn "Dat BEN je gaan opzoeken" Mr. Green
Bericht: #220309

Rapporteer deze post

Abramis
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 17:00 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Willy schreef:
Van Rossem niet kunnen argumenteren. Arm Knutje toch. Toen ik nog student was heb ik hem bezig gezien tegen zowat alle proffen die Vlaanderen rijk is, in om het even welk debat. Hij speelde kat en muis met ze, op drie na: Vermeersch, Apostel en Devreker.

Oei ! Eek

Volgens uw afgod zelve was het er slechts maar één die hij niet onder tafel kon krijgen ! Harder studeren, Willy ! Een goede gelovige ként zijn Bijbel !

Groeten,

De helpende hand
Bericht: #220312

Rapporteer deze post

natioke
PI Master
PI Master

Uit: het Antwerpse
Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 17:24 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

dat al die linkselingen ook ineens de koran bij de hand nemen, dan kunnen ze daar in het vervolg ook iets zinnigs over posten. Nu vertellen ze enkel leugens. Mr. Green
Bericht: #220338

Rapporteer deze post

Abramis
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 17:28 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

natioke schreef:
dat al die linkselingen ook ineens de koran bij de hand nemen, dan kunnen ze daar in het vervolg ook iets zinnigs over posten. Nu vertellen ze enkel leugens. Mr. Green

Wink
Bericht: #220342

Rapporteer deze post

Den Broeder
PI Pro
PI Pro

Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 17:37 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

natioke schreef:

bij mij ligt die op 't toilet in plaats van 't 1000 moppen boekje ! Mr. Green
Bericht: #220349

Rapporteer deze post

Abramis
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 17:59 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Den Broeder schreef:
natioke schreef:

bij mij ligt die op 't toilet in plaats van 't 1000 moppen boekje ! Mr. Green

He, bij mij ook ! jammer dat er maar vier bladzijden meer overblijven Sad
De rest is al nuttig aangewend in tijden van nood... Mr. Green
Bericht: #220377

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Vr 5 Sep 2008, 17:54
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten Vernieuwd forum Administrator Za 15 Feb 2003, 00:02
Abramis Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Foutje bij de polls? bart Zo 19 Jan 2003, 13:08
KempensBoerke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten vraagje aan iedereen Administrator Vr 17 Jan 2003, 11:36
KempensBoerke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten [ Poll ] Andere achtergrondkleur? De Prof Wo 8 Jan 2003, 07:15
Administrator Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten En nog een foutje... tantist Di 7 Jan 2003, 13:34
Geen nieuwe berichten nog eentje... als ik een reactie plaats... tantist Di 7 Jan 2003, 13:33
Geen nieuwe berichten Verengelsing slaat toe op Politicsinfo! Schande! Guderian Vr 3 Jan 2003, 20:42
Geen nieuwe berichten Signaleren kan geen kwaad op dit forum zekers? ;-) tantist Do 2 Jan 2003, 19:24
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief