Homepage

Forum index | Profiel | Zoeken | Gebruikerslijst | Groepen | FAQ | Reglement | Privé berichten | Registreer | Inloggen      

Het Internet Politicsinfo.net
En toen ging Jurgen Verstrepen mee uit de bocht

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Politicsinfo.net > Over het Politicsinfo.net Forum > Opmerkingen, suggesties, ...

Author Thread
Jean Pierre van Rossem
Gast

Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 08:07 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Waarom in vredesnaam zou ik met Jurgen een rekening te vereffenen hebben? Toch niet voor de 1 april grap waarin Bucquoy en ik zijn ingegaan op een spelletje voorgesteld door Jurgen: de overeenkomst was dat we het na een uur zouden afstappen, wat we dus ook deden. Ik weet niet of Jurgen zijn kijkers daarna heeft uitgelegd dat het slechts een aprilgrap was. Zou hij dat niet hebben gedaan ik zou hem dat misschien kwalijk nemen maar er toch niet zwaar aan tillen.
Stellen dat dit hier het forum van "de modale burger" is moet ik allicht als een scherts noteren. In Vlaanderen loopt momenteel zo'n goeie 15 % het Blok achterna. Hier zijn dat er 95 %. Ze wentelen zich in de stijgende criminaliteit als een varken in de stront. Iedere aangekondigde daling van de criminaliteit - die ook ik betwijfel - is genoeg om in koor uit te schreeuwen dat het goed georkestreerde leugens zijn. Hoe meer oude vrouwtjes worden beroofd, hoe meer ramkraken er worden gepleegd, hoe meer wagens voor geldtransport er worden overvallen, hoe vrolijker het die zogezegd "modale burger" maakt, bij zoverre dat je je werkelijk gaat afvragen of je hier nog met normale mensen te doen hebt?
Door op 90 dagen voor de verkiezingen dat soort volk, dat zich wentelt in de miserie van anderen, dat racisme en haat predikt, dat een lamentabel verleden van Vlaanderen ophemelt en daarmee bestendig aan geschiedvervalsing doet - door zoiets te dulden maakt Verstrepen zich inderdaad passief schuldig aan racisme en onverdraagzaamheid. Van zijn belofte deze Augiasstal uit te mesten komt juist niks in huis. Mag ik Verstrepen dit dan ook kwalijk nemen, ja? Dat heeft alles te maken met mijn strijd tegen racisme, fascisme en volksverlakkerij. Niet met enig opgekropt persoonlijk wraakgevoelen. Maar van mensen die enkel maar haat en onverdraagzaamheid prediken kon ik dergelijk elementair inzicht allicht niet verwachten.

JPVR
Bericht: #219796

Rapporteer deze post

Advertentie
the Piano
PI Expert
PI Expert

Uit: Kosmopol in Antwerpen
Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 09:02 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Abramis brama schreef:
Piano heeft hier - en dat had je toch es moeten nakijken op voorhand - een 6000 of zelfs 7000 berichten op zijn actief. Hij is herhaaldelijk verbannen geweest door de admins hier (altijd onterecht uiteraard ; sic. ) en ligt nu - naar verluidt - ook al overhoop met de gebruikers van het tweede grootste politieke forum, zijnde politics.be (niet meteen gekend als een rechts forum, doch dit terzijde...). (

Je geloofwaardigheid krijgt hier weer een flinke deuk.

Ik ben welgeteld 1 keer verbannen geweest en dat ongeveer 15 uur lang. (Dit na een persoonlijke topic tav Knut Noordland die me al maanden zat te jennen)

Ik ben hier na een zoveelste haatposing van Lonsdale op 19 dec. 2002 het afgestapt naar een ander forum. Daar zijn vijf posters van hier me naar daar toe gevolgd en hebben daar hun persoonlijke haatcampagne verdergezet . Vooral Intruder, Ludo (Luddo), Prof Gobelijn (De Prof), Darwin en Zorroaster bleven me daar onophoudelijk bestoken en haalden me daar letterlijk het bloed onder de nagels vandaan. (Hun persoonlijke topics op mij zijn uiteindelijk gelocked door de administrators, die in tegenstelling tot hier, wèl het forumreglement wensten toe te passen.) Die vijf posters van hier kwamen op PI-forum hun escapades (op het andere forum) uitvoerig toelichten tot groot jolijt van de rest van het bruine schorremorrie op PI.

Vermits ik toch niet kon ontsnappen aan de Vlaams Blokkers van dit forum, en na een nieuwe persoonlijke topic van Intruder ("De piano zorgt nu ook hier voor een leegloop?" van 8.02.2003), ben ik na zeven weken afwezigheid hier, in een flinke franse koleire geschoten en een paar minuten later terug naar hier afgezakt.

Ondertussen zag ik hoe jullie JPVR aanpakten en dat heeft alleen maar olie op het vuur gegoten.
Bericht: #219803

Rapporteer deze post

KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen...
Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 09:15 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Uw ziekelijk probeersel is een storm in een glas water, JPVR. Je zoekt veel te veel negativiteit achter dit forum, terwijl je eigenlijk zélf niks constructiefs toe te voegen hebt. Schelden, zeveren en alles wat met VB te maken heeft wil je koste wat het kost afbreken of ook maar min of meer met rechts te maken heeft...en ik die dacht dat intelligentie gelijk stond met verstand...laat mij dan maar een Boerke blijven...
Zet nog eens een artikel zoals uw 1ste op dit forum waarop iedereen kan antwoorden. Maar deze keer liefst een korter exemplaar dan uw 1ste, zodat IEDEREEN geneigd is te reageren. En pas dán kan je je inpassen. Niet iedereen heeft dezelfde intelligentie, maar daar moet je respect voor leren opbrengen. Bij die zogenaamde "minder intelligenten" zitten ook individuen met levenservaring en gezond boerenverstand, en DIE groep probeer jij nu net te elimineren. Je hebt liever hersenloze kiekens die achter uw vette reet lopen.
Met uw tactiek van een olifant in een porseleinenwinkel ga je geen noten bereiken, meer nog: het wekt een belabberde indruk op omtrent uw persoontje. Of valt er niks meer uit de hoed te toveren?? Tot zolang word je een elitaire zakkenwasser genoemd en is niemand bereid om met je samen te werken...enkel de opportunistische en/of theoretische linkse gatlopertjes. In dat geval: vertel ik iets nieuws??
Als je een elitair forum wenst, dan start je er eentje op. Jurgen heeft een andere doelgroep: iedere burger dient een kans te hebben zich uit te spreken op zijn manier...
Ach, laat me hier maar stoppen. Ik had een pletwals van ene JPVR verwacht, maar bovenstaande is maar een mager beestje en je bedoelingen zijn iets te doorzichtig. Dit zeker wat betreft uw analyse omtrent de zogenaamde "95%" op dit PI-Forum dat racistisch, intellectueel afval, en nog wat van dieje zeik zou zijn... Het heeft alvast niks meer met objectiviteit te maken. Bye bye en de ballen...
Bericht: #219805

Rapporteer deze post

the Piano
PI Expert
PI Expert

Uit: Kosmopol in Antwerpen
Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 09:19 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

KempensBoerke schreef:
Uw ziekelijk probeersel is een storm in een glas water, JPVR.
(..)
Ach, laat me hier maar stoppen. Ik had een pletwals van ene JPVR verwacht, maar bovenstaande is maar een mager beestje en je bedoelingen zijn iets te doorzichtig. Dit zeker wat betreft uw analyse omtrent de zogenaamde "95%" op dit PI-Forum dat racistisch, intellectueel afval, en nog wat van dieje zeik zou zijn... Het heeft alvast niks meer met objectiviteit te maken. Bye bye en de ballen...

Ga jij maar verder lullen in 'Kletshoekje', dat kan je beter Smile

Hint van de dag:

Waar die Vlaams Blokkers zich OOK nog mee bezighouden als ze even het pesten beu zijn, slechts twee adressen:
- "Schandpaal: het RIOOL van dit forum", het goorste Nederlandstalige scheldforum op het internet
- "Kletshoekje", de rubriek voor sexueel gestoorde Vlaams Blokkers
Bericht: #219807

Rapporteer deze post

Willy
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 09:58 | Onderwerp: KempensBoerke argumenteert niet, scheldt enkel maar  Reageer met quote   Naar boven

KempensBoerke illustreert voldoende het gelijk van JPVR: eerst stelt hij dat JPVR niets zinnigs te zeggen heeft en een paar regels later heet het dat diezelfde JPVR die hier nog niets zinnigs verteld heeft nog eens zo'n goed stukje als dat eerste moet schrijven.
Argumenteren dat het Blok zich NIET zou vergenoegen in de stijgende criminaliteit, dat het zich NIET schuldig zou maken aan het oppeppen van het onveiligheidsgevoel, zeggen dat Vlaanderen WEL een groots verleden heeft, of ontkennen dat het Blok zich NIET schuldig zou maken - niets daarvan staat in het verslag. De eigen frustraties, doodgewoon niet op te kunnen tegen iemand die wel correct argumenteert, worden door KempensBoerke afgewimpeld door de ongenaakbare tegenstanders van frustratie te beschuldigen (Sigmund Freud had een naam voor dat soort geestelijke afwijkingen, conversie als ik me nog goed herinner). Boerke eindigt dan maar met de klassieke scheldwoorden. Hiermme bevestigt hij dat er met mensen van zijn slag geen siscussies mogelijk. Uiteindelijk is één Van Rossem in staat om een hele schare rechts-extremisten de stuipen op het lijf te jagen. Uiteraard zijn ze als de dood dat mijnheer Verstrepen dit forum sluit. Waar anders kunnen ze met hun tot in den treure herhaalde prietpraat nog terecht?

Waar de dialectiek van de Rede faalt, begint de dialectiek van het geweld.
Bericht: #219831

Rapporteer deze post

Willy
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 10:38 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Raar eigenlijk dat Verstrepen niet eens reageert. Of zou het toch waar zijn dat hij zo goed als nooit op zijn eigen forum komt. Van grootheidswaan gesproken...
Bericht: #219878

Rapporteer deze post

Willy
PI Junior
PI Junior

Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 12:20 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Hei, Jurgen: ik wacht nog altijd op een oplossing, man. Voor mijn part moet je dat forum niet sluiten zulle, maar 't is hier wel één tegen allen. ik krijg hier heel die tros rechtse jongens en meisjes op mijn dak, bij zoverre dat ze me al verwijten een tweede JPVR te zijn, neen hemzelf godver?. Wanneer onderneem je tegen zulke insinuaties eindelijk iets?
Bericht: #219996

Rapporteer deze post

KempensBoerke
PI Expert
PI Expert

Uit: ...de Voorkempen...
Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 13:11 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Wie heeft die trut van een Willy hier binnengelaten...'t is al dezelfde afbrekende praat als den dikke luizenbak...gedraag je!! Evil Evil
Bericht: #220031

Rapporteer deze post

Abramis
PI Expert
PI Expert

Uit: liefde voor Vlaanderen
Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 16:10 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Jawadde, en dat zou dan een "hoogstaand forum" oprichten ???? Dank u feestelijk, het idee is nog steeds leuk, maar 't mag volledig zonder JPVR zijn, voor mijn part...
Waar heb jij leren discussiëren, vent ???
"Oei, mijn ballonnetje van de fabrieksarbeider is doorprikt. 'k Zal snel een ander ballonneke oplaten !"... Rolleyes
Zoals jij over 'uit de context rukken' praat, besef je blijkbaar zelf niet eens dat je het zelf doet ! Wat over Lonsdale gezegd werd, kwam neer op het volgende : "Laat hem maar doen. Net zo goed als Lonsdale mag trouwens elke links-extremist hier óók onzin komen spuien."

In dat bericht staat - voor de begrijpende lezer wel te verstaan - want sommigen hebben daar blijkbaar zware problemen mee :
1) de poster omschreef - door het gebruik van het woord "ook" - zowel de taal van Lonsdale en consoorten, als de taal van de links-extremisten, als ONZIN. Gelijk heeft hij.
2) Jij laat - in tegenstelling hiermee - uitschijnen dat er geschreven stond : "Lonsdale mag hier zijn zegje doen, en als reactie daarop ... tja... mogen die extreem-linksen hier daar dan ook eens op reageren met de nodige onzin"

Jouw interpretatie lijkt me op zijn minst... raar, en manipulatief.
Soit, misschien kan de originele poster van die quote hier eens komen verduidelijken wat hij juist bedoelde, maar ik vermoed dat iedereen die die quote leest ook wel zal zien dat jouw interpretatie veeleer berust op "Wortspielerei" dan op wat anders...

Jean Pierre van Rossem schreef:
In Jurgen Verstrepen vonden ze alvast een bondgenoot. Die heeft het lef niet de wetten op het racisme doodgewoon toe te passen en werkt op zijn manier mee aan een onverdraagzaam Vlaanderen.

JPVR

En hou maar al op met dat warm-koud-blazen... We weten nu al dat je 't kunt...

JPVR:
Jurgen is een held - Jurgen is een lafaard - Jurgen is een held - Jurgen is een lafaard - Jurgen is een held - Jurgen is een lafaard - enz...

Iedereen twijfelt al eens in zijn leven, he, daar niet van... Maar wat jij er hier van maakt ?! Eek MAKE UP YOUR MIND, JP ! Wat is Jurgen nu ? Een held omdat hij je een dienst kan bewijzen, of een lafaard omdat hij niet op je voorstel ingaat ? Voor eens en altijd : wat is hij ? (En nadien niet meer van gedacht veraderen, he ! Mr. Green )
Bericht: #220230

Rapporteer deze post

Abramis
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 16:21 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Jean Pierre van Rossem schreef:
Waarom in vredesnaam zou ik met Jurgen een rekening te vereffenen hebben? Toch niet voor de 1 april grap waarin Bucquoy en ik zijn ingegaan op een spelletje voorgesteld door Jurgen: de overeenkomst was dat we het na een uur zouden afstappen, wat we dus ook deden. Ik weet niet of Jurgen zijn kijkers daarna heeft uitgelegd dat het slechts een aprilgrap was. Zou hij dat niet hebben gedaan ik zou hem dat misschien kwalijk nemen maar er toch niet zwaar aan tillen.
Stellen dat dit hier het forum van "de modale burger" is moet ik allicht als een scherts noteren. In Vlaanderen loopt momenteel zo'n goeie 15 % het Blok achterna. Hier zijn dat er 95 %. Ze wentelen zich in de stijgende criminaliteit als een varken in de stront. Iedere aangekondigde daling van de criminaliteit - die ook ik betwijfel - is genoeg om in koor uit te schreeuwen dat het goed georkestreerde leugens zijn. Hoe meer oude vrouwtjes worden beroofd, hoe meer ramkraken er worden gepleegd, hoe meer wagens voor geldtransport er worden overvallen, hoe vrolijker het die zogezegd "modale burger" maakt, bij zoverre dat je je werkelijk gaat afvragen of je hier nog met normale mensen te doen hebt?
Door op 90 dagen voor de verkiezingen dat soort volk, dat zich wentelt in de miserie van anderen, dat racisme en haat predikt, dat een lamentabel verleden van Vlaanderen ophemelt en daarmee bestendig aan geschiedvervalsing doet - door zoiets te dulden maakt Verstrepen zich inderdaad passief schuldig aan racisme en onverdraagzaamheid. Van zijn belofte deze Augiasstal uit te mesten komt juist niks in huis. Mag ik Verstrepen dit dan ook kwalijk nemen, ja? Dat heeft alles te maken met mijn strijd tegen racisme, fascisme en volksverlakkerij. Niet met enig opgekropt persoonlijk wraakgevoelen.

Oei, JP heeft alwéér last van besluiteloosheid ! Eek
Toen hij hier aankwam, was dit forum slechts een vliegescheet op het aanschijns des wereld, een praatbarak met de politieke betekenis van een scheet in een broodzak... Kortom : niets om je zorgen over te maken (dat was nog uit de tijd dat Jurgen ne onbenullige lafaard was... Mr. Green )

Nu is het hemeltergend en onaanvaardbaar dat Verstrepen dergelijke racistische en fascistische "in-de-drek-wentelarij" blijft tolereren. Hij steunt hiermede op passieve wijze een actieve ondermijning van de democratie !!!! Stel je voor, zeg ! Eek
En dat voor een forum dat op politiek vlak het flegma had van een dampend hoopje braaksel, en dat zou moeten tentoongesteld worden als rariteitenkabinet (althans : volgens een bepaalde fabrieksarbeider Mr. Green )

Blijkbaar hangt het politiek belang van dit forum onlosmakelijk samen met het al dan niet "held of lafaard"-zijn van Jurgen ...

Straf toch, he !

Quote:

Maar van mensen die enkel maar haat en onverdraagzaamheid prediken kon ik dergelijk elementair inzicht allicht niet verwachten.

JPVR

Ola ! Een identiteitscrisis ? Of heb je het niet over jezelf, maar over je lieve fabrieksarbeider van gisteren ? Wink

Greetz,
Bericht: #220245

Rapporteer deze post

Vicky
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 16:30 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Nog even herhalen wat ik hier al onder zwart/wit heb geplaatst:

Even iets rechtzetten...ik werd hier dus helemaal niet met "mijn klikken en mijn klakken" aan de deur gezet, wel integendeel. Ik wens niet meer te converseren met schooiers. Mensen die denken andere mensen in een slecht daglicht te moeten plaatsen om zichzelf belangrijker voor te doen dan ze in feite zijn. Zonder daarvoor met de nodige bewijzen op de proppen te komen.
"Loopse teef..." Kan zijn, Van Rossum, maar ook daar zijn grenzen aan... Mr. Green

In feite heb ik medelijden met iemand als JPVR, een afgeleefde oude man, die zich hier zeer slim en intelligent wil voordoen en daarom op zo'n hoog intellectualistisch niveau doordraaft dat het grotesk wordt en geen kat het nog leest.

Hij komt hier eerder zielig en lachwekkend over, en in feite enkel nog wat hij is...een aan lager wal geraakte cirkusclown, een politiek farceur.

Iemand die klakkeloos, zonder enige vorm van controle aantijgingen en beschuldigingen overneemt van een duister personage, een bizar sujet, is niet bepaald iemand waar ik een discussie wil mee aangaan.

Ik vind het jammer dat Jonas hier weg is, want wat er ook mag van zijn, de machtspelletjes die we ooit onderling hadden, hebben nooit het lage niveau bereikt dat jullie hier hebben gebracht.

Zo, doe nu maar verder...
Bericht: #220262

Rapporteer deze post

natioke
PI Master
PI Master

Uit: het Antwerpse
Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 16:33 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Ik vind het vreselijk dat Vicky wegblijft om wille van de uitlatingen van een sujet zoals JPVR. Maar ze heeft overschot van gelijk dat ze zijn scheldtirades niet meer pikt. Evil
Bericht: #220264

Rapporteer deze post

Abramis
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 16:34 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

thePiano schreef:
Abramis brama schreef:
Piano heeft hier - en dat had je toch es moeten nakijken op voorhand - een 6000 of zelfs 7000 berichten op zijn actief. Hij is herhaaldelijk verbannen geweest door de admins hier (altijd onterecht uiteraard ; sic. ) en ligt nu - naar verluidt - ook al overhoop met de gebruikers van het tweede grootste politieke forum, zijnde politics.be (niet meteen gekend als een rechts forum, doch dit terzijde...). (

Je geloofwaardigheid krijgt hier weer een flinke deuk.

Ik ben welgeteld 1 keer verbannen geweest en dat ongeveer 15 uur lang. (Dit na een persoonlijke topic tav Knut Noordland die me al maanden zat te jennen)

Hehe, vergeet vooral niet te vertellen hoeveel waarschuwingen je hebt gekregen, enne... je andere nicks (Canardo, BBF, en zo...) ???

Oh ja, en ter inlichting : je doet alsof dat een ban niks is. Voor de volledigheid : ik heb bijvoorbeeld nog nooit een ban, noch een waarschuwing op mijn teljoor gekregen. Wiens geloofwaardigheid zou hoger zijn , denk je ? Hmmm ?

Quote:

Ik ben hier na een zoveelste haatposing van Lonsdale op 19 dec. 2002 het afgestapt naar een ander forum. Daar zijn vijf posters van hier me naar daar toe gevolgd en hebben daar hun persoonlijke haatcampagne verdergezet . Vooral Intruder, Ludo (Luddo), Prof Gobelijn (De Prof), Darwin en Zorroaster bleven me daar onophoudelijk bestoken en haalden me daar letterlijk het bloed onder de nagels vandaan. (Hun persoonlijke topics op mij zijn uiteindelijk gelocked door de administrators, die in tegenstelling tot hier, wèl het forumreglement wensten toe te passen.) Die vijf posters van hier kwamen op PI-forum hun escapades (op het andere forum) uitvoerig toelichten tot groot jolijt van de rest van het bruine schorremorrie op PI.

PEUT ! Ik zat vroeger ook een tijd op Politics. Die namen die je daar noemt waren daar TOEN AL actief ! Hoe zouden ze je dan gevolgd zijn, oen ?! Of is het hen verboden om op twee fora actief te zijn omdat ze "'t verkeerde bolleke kleuren" ??? Hmmm ?
En natuurlijk : als jij hier zoveel boel gezocht hebt met mensen die ook daar actief zijn, dan moet je niet schrikken dat ze het ginds ook gaan doorpeperen als ze je daar zien toekomen. Ik zou ook iets hebben van "My god ! Gaat hij nu hier met hetzelfde spelleke beginnen ? " Eek

[uote]
Vermits ik toch niet kon ontsnappen aan de Vlaams Blokkers van dit forum, en na een nieuwe persoonlijke topic van Intruder ("De piano zorgt nu ook hier voor een leegloop?" van 8.02.2003), ben ik na zeven weken afwezigheid hier, in een flinke franse koleire geschoten en een paar minuten later terug naar hier afgezakt.
[/quote]

En jammer genoeg is geen kat onder de indruk...
Ik heb medelijden met je, maar niet in die zin dat ik voor je ga opkomen. Wel in de zin van 'Waarom maakt een intelligente kerel als Hugo zich in godsnaam zo hopeloos belachelijk ? '. Wie tegen een flik zijn schenen pist, en vervolgens vraagt of het lekker warm is, moet niet schrikken als hij er miserie door krijgt, he ? Maar dat heb ik je al uitgelegd, nietwaar ?

Quote:

Ondertussen zag ik hoe jullie JPVR aanpakten en dat heeft alleen maar olie op het vuur gegoten.

Goede uitleg, hoor... Rolleyes

Je voelde je uiteraard direct aangesproken toen je merkte dat JP net zo veralgemenend en scathologisch te werk ging als jij, nietwaar ?
Arme Piano ... Cry Trek er eens een tijdje op uit, ga op reis of zo, verzet je zinnen efkes, je hebt het blijkbaar echt nodig...

No hard feelings,

Ab
Bericht: #220268

Rapporteer deze post

Abramis
PI Expert
PI Expert

Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 16:39 | Onderwerp: Re: KempensBoerke argumenteert niet, scheldt enkel maar  Reageer met quote   Naar boven

Willy schreef:
Waar de dialectiek van de Rede faalt, begint de dialectiek van het geweld.

En waar verafgoding begint, sterft de rede een pijnlijke dood... Rolleyes
Bericht: #220278

Rapporteer deze post

janmettepet
PI Addict
PI Addict

Geplaatst: Ma 17 Feb 2003, 22:06 | Onderwerp:  Reageer met quote   Naar boven

Simund Freud is wel krankzinnig gestorven door de cocaïne die hij nam om zijn geslachtsziekte (Syphillis) trachten te bedwingen.
Bovendien was hij een vervalser en oplichter.
http://www.skepsis.nl/freud.html

De klak
Bericht: #220577

Rapporteer deze post

Plaats nieuw bericht Plaats Reactie
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Tijden zijn in UTC + 1 uur.
Het is nu Vr 22 Aug 2008, 01:28
  Berichten van afgelopen:      

Gerelateerde berichten Advertentie
 Onderwerpen   Auteur   Laatste Bericht 
Geen nieuwe berichten nieuwe knoppen. Wat vindt je ervan? Administrator Zo 22 Feb 2004, 03:55
KempensBoerke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Vernieuwd forum Administrator Za 15 Feb 2003, 00:02
Abramis Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten Forumsoftware iets sneller. Iemand die problemen heeft? Administrator Vr 7 Feb 2003, 15:31
Herr Flick Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten 't Is Maandag zeker? Knut Noordland Ma 20 Jan 2003, 15:23
Knut Noordland Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten vraagje aan iedereen Administrator Vr 17 Jan 2003, 11:36
KempensBoerke Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten En nog een foutje... tantist Di 7 Jan 2003, 13:34
Administrator Bekijk laatste bericht
Geen nieuwe berichten nog eentje... als ik een reactie plaats... tantist Di 7 Jan 2003, 13:33
Geen nieuwe berichten Signaleren kan geen kwaad op dit forum zekers? ;-) tantist Do 2 Jan 2003, 19:24
Advertentie

Combell Internet Solutions
Politicsinfo.net NV kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud van dit forum.
Contacteer de forumbeheerders op info@politicsinfo.net.
phpBB Group | Archief